مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان
رضایت سنجی خدمات الکترونیکی
کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی
خدمات بانکداری الکترونیکی
دانلود مقاله کارشناسی ارشد مدیریت

رفتن به سایت اصلی

 مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

 

 

 

 

چکیده

خدمات بانکداری الکترونیکی در بازار رقابتی ،چنانچه مسیری مستمر به سوی ارتقاء و تکامل را نپیماید،در پی از دست دادن ارزش و مزیت رقابتی و صرفه های اقتصادی(در مواجهه با انتظارات روز افزون مشتریان در سیمای میزان رضایت اعلانی و اظهاری آنها) به روایت سامانه های ثبت ماوقع بکارگیری خدمات، محکوم به زوال( در اثر کاهش ثمربخشی و میزان بکارگیری) است.

 

در این مقاله برای حل این مشکل، مدل بلوغی هفت لایه برای ارتقاء مستمر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی پیشنهاد گردیده است که از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و میزان رضایت مشتریان در استفاده از آنها و فاصله سنجی،بکمک راه حلهای بهبود طلبی که تحقق آنها قابل ردیابی است، مسیری تکاملی و رو به ارتقاء برای این خدمات را به دست میدهد.

 

از جنبه های نوآورانه این مدل تلفیق مدل بلوغ و مدلهای کیفیت سنجی ، فاصله سنجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان،پیشنهاد یک مدل کیفیت سنجی ابعاد خدماتی از طریق تعمیم مدل کارائی سنجی در معماری اطلاعات سازمان، استفاده از سبد های راه حلهای بهبود طلب به شکل تلفیقی و تجمیعی از سبدهای راه حل خبرگان، مجریان، راه حلهای بهبود و ارتقاء شالوده و راه حلهای ارتقاء مدلهای کیفیت،رضایت و فاصله سنجی  است.

 

 

در مطالعات نظری وکتابخانه ای از  بهترین تجارب موجود و تحقیقات خبرگانی نظیر :

” پاراسورامان”،”بولتون”،”منتزر”،”کرونین”،”لی” و “سورا شاندار” و مدل رضایت سنجی “کانو” استفاده گردیده است.

نمونه ای عملی و مناسب سازی شده از این مدل در قالب یک پروژه تحقیق کاربردی پیشتاز ، متشکل از سامانه ای نرم افزاری در سال جاری در بانک اقتصاد نوین پیاده سازی شده است.در این پروژه از گونه پنج لایه مدل بلوغ استفاده شده است که بهمراه یک سامانه ثبت ماوقع خدمات بانکداری الکترونیکی و واکشی اطلاعات از درون پایگاه های اطلاعاتی سامانه های ارائه کننده انواع خدمات بانکداری الکترونیکی ،گزارشات مفصل کیفیت سنجی برای مدیران تولید میکند . در این سامانه نتایج رضایت سنجی مشتریان درج و گزارشات فاصله سنجی تولید میگردد تا راهنمای اتخاذ راه حلهای بهبود طلب و ارزیابی میزان توفیق این راه حلها به شکل مستمر  در بازه های زمانی شش ماهه باشد.

 

 

 

 

کلید واژه ها:

مدل بلوغ کیفی خدمات

رضایت سنجی خدمات الکترونیکی

کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی

فاصله سنجی کیفیت و رضایت

راه حلهای بهبود طلب

ردیابی توفیق راه حلها

 

 

 

 

 

مقدمه

 

برنامه خودکارسازی رایانه ای فعالیت های سازمانی، در تلفیق با ضرورت های مشتری محوری و خدمت محوری سازمانی از منظری نوگرایانه، دیگر برنامه ای مقطعی و زمان دار نیست. آغاز این برنامه از لحظه تصمیم ناگزیر سازمانی (در محیط رقابتی پرتحول) شروع می شود اما پایان آن تنها در پایان عمر سازمان متصور است. در این چرخه، همراه با تکامل فناوریهای تخصصی و رایانه‏ای، ارائه گونه های متنوع، واجد کیفیت و روزآمد خدمات و محصولات، فرصتی است که هیچ سازمان پایائی نمی تواند از ارائه آنها چشم بپوشد.

 

در این رقص تغییر، تکامل خدمات فناوری اطلاعات در جدیدترین صورت خود، در قالب “تضمین کیفی خدمات و محصولات” متجلی می شود که مشتریان و کاربران سازمانی را با اطمینان اعتبارسنجی شده‏ای، قانع می سازد که از خدمات واجد صرفه اقتصادی سازمان با اطمینان بهره گیرند. تضمین کیفیت اعتبارسنجی شده خدمات مستلزم ارزش گذاری ویژه به مفهوم کیفیت خدمت در سازمان و اعلام غیرقابل عرضه بودن سطوح نازل کیفیت خدماتی (از منظر راهبردهای سازمانی) از سوی مدیران ارشد است.

 

کیفیت، حاصل بهبود جزئی و مستمر فرآیندهای کاری سازمان و فرآورده آن است که در نگاهی واقع گرایانه یک باره محقق نمی شود. مدیریت تکاملی کیفیت خدمات الکترونیکی، براساس یک مدل کیفیت سنجی شالوده ای برای ارتقاء کیفی خدمات، در قالب یک مدل لایه ای است. این مدل بلوغ از سطحی کمینه به سطحی مناسب و قابل قبول گذر می‏کند و به سطحی بیشینه ارتقاء می یابد. مبنای این مدل اخذ نیازهای ذینفعان خدمات الکترونیکی در درون و برون سازمان و تحقق میزان ممکن خواسته های آنهاست. تکامل کیفی این مدل بمعنی کاهش شکاف کیفی خدمات در گونه ها و لایه های متفاوت است. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

کلید واژه ها 2

مقدمه 2

مشخصات الگوی مدیریت تکاملی کیفیت خدمات 3

فرآیند و گامهای مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 3

توصیف ساختار مفهومی چرخه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 3

شناسائی مشکلات و بهبود کیفیت تکاملی خدمات بانکداری الکترونیکی 4

ابعادی از كیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 4

ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 5

کیفیت پایه (Basic Quality): 5

کیفیت کارائی (Performance Quality): 5

کیفیت انگیزشی (Excitement Quality): 5

معیارها و شاخص های کیفیت سنجی خدمات 6

مدل تحلیل شکاف کیفی خدمات (Quality Gap Analysis Model) 7

سطوح شکافهای مدل پاراسورامان عبارتند از: 7

شکاف(1) انتظار مشتری- درک مدیریت 7

شکاف(2) مشخصات کیفیت خدمات 7

شکاف (3)  ارائه خدمت  : 7

شکاف (4) ارتباطات خارجی  : 7

شکاف (5) خدمت مورد انتظار– خدمت درک شده  : 8

خروجی‏ها، ورودی‏ها و گردش کار سامانه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی 8

مدل بلوغ، راه حل مدیریت تکاملی خدمات بانکداری الکترونیکی 9

سطوح و لایه های مدل بلوغ کیفی خدمات بانکداری  الکترونیکی 10

ویژگی‏های لایه های هفت بلوغ در مدل مذکور به شرح زیر است: 11

لایه آغازین (برپائی): 11

لایه بلوغ کمینه (تکرارپذیر): 11

لایه بلوغ مدون شده (استانداردسازی): 11

لایه بلوغ مدیریت شده (افزایش کارائی): 11

لایه بلوغ برنامه ریزی شده (واجد ارزش رقابتی): 12

لایه بلوغ تکامل یافته (واجد مزیت رقابتی): 12

لایه بلوغ بهینه شده(تضمین خدمات): 12

ورودی های سامانه مدیریت تکاملی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از ذینفعان 13

جمع بندی و نتیجه گیری 13

منابع و مراجع 15

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری هیداتیدوز و کیست هیداتید

    پاورپوینت آشنایی با بیماری هیداتیدوز و کیست هیداتید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری هیداتیدوز و کیست هیداتید جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 42 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با…

  • عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی

    عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی مکانیسم های دفاعی سبکهای مکانیسم های دفاعیروانی عملکرد و سبکهای ساختارهای روانی دانلود پایان نامه روانکاوی دانلود پایان نامه مکانیسم های روانی دانلود پایان نامه روانشناسی عمومی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی عمومی رفتن به…

  • ارزیابی رابطه بین شرایط فیزیکی محیط کار و روحیه کارکنان در طراحی فضاهای اداری

    ارزیابی رابطه بین شرایط فیزیکی محیط کار و روحیه کارکنان در طراحی فضاهای اداری رضایت شغلی کارکنان شرایط فیزیکی محیط کار طراحی پلان باز در محیط های اداری تاثیر طراحی فضاهای اداری بر رضایت شغلی کارکنان رابطه شرایط فیزیکی محیط…

  • دانلود پاورپوینت نت پیشگیرانه

    دانلود پاورپوینت نت پیشگیرانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نت پیشگیرانه جهت رشته صنابع 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نت مخفف کلمات نگهداری و تعميرات می باشد…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودپنداره جسمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودپنداره جسمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره جسمانی مبانی نظری خودپنداره جسمانی پیشینه تحقیق خودپنداره جسمانی پیشینه داخلی خودپنداره جسمانی پیشینه خارجی خودپنداره جسمانی پیشینه پژوهش خودپنداره جسمانی پیشینه نظری خودپنداره جسمانی…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع اطلاعاتی که برای تصمیم گیری سودمندند

    پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع اطلاعاتی که برای تصمیم گیری سودمندند کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری حسابداری مالی تألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت اطلاعاتی که برای تصمیم…

  • جنبه های کیفری حقوق کار و ابعاد حقوقی و قضایی مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان در مقررات کار ایران

    جنبه های کیفری حقوق کار و ابعاد حقوقی و قضایی مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان در مقررات کار ایران حقوق کار جرم انگاری در حقوق کار جنبه های کیفری حقوق کار مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم…

  • پاورپوینت نقش حسابدار در سازمان

    پاورپوینت نقش حسابدار در سازمان کلمات کلیدی : پاورپوینت نقش حسابدار در سازمان نقش حسابدار در سازمان تحقیق نقش حسابدار در سازمان هدفهاي اصلي سيستمهاي حسابداري رابطه حسابداري مديريت،حسابداري مالي و حسابداري صنعتي زنجيره ارزش كارهاي تجاري وظايف مهم حسابداري…

  • بررسی میزان رعایت"حریم بیماران" توسط تیم درمان و ارتباط آن با رضایت مندی بیماران در بخش اورژانس بیمارستان منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران 1386

    بررسی میزان رعایت"حریم بیماران" توسط تیم درمان و ارتباط آن با رضایت مندی بیماران در بخش اورژانس بیمارستان منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران 1386 حریم بیمار رضایت مندی تیم درمان بخش اورژانس رعایت حریم بیماران توسط تیم درمان خرید مقالات…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

    پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پرسشنامه crm پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر…

  • بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری

    بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری بهینه سازی الگوریتم های جستجو سیستم های نرم افزاری بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری بهینه سازی الگوریتم های جستجو بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری با تاکید بر الگوریتم های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش 72 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش 72 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش پیشینه تحقیق در مورد مدیریت…

  • عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی

    عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان از یادگیری الکترونیکی رضایت تحصیلی دانشجویان تحقیق در مورد رضایت تحصیلی عوامل موثر بر رضایت تحصیلی دانشجویان عوامل موثر بر رضایت از یادگیری الکترونیکی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق عوامل موثر بر…

  • پاورپوینت آشنایی با درس ایمنی در آزمایشگاه

    پاورپوینت آشنایی با درس ایمنی در آزمایشگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با درس ایمنی در آزمایشگاه جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 33 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 103 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 103 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش پیشینه تحقیق در…

  • پاورپوینت طراحی در سطح مولفه

    پاورپوینت طراحی در سطح مولفه دانلود پاورپوینت طراحی در سطح مولفه پاورپوینت تحقیق راجب طراحی در سطح مولفه طراحی در سطح مولفه چگونه است؟ پاورپوینت آموزش طراحی در سطح مولفه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی در سطح مولفه جهت…

  • دانلود پاورپوینت بازخورد عصبی یا نوروفیدبک

    دانلود پاورپوینت بازخورد عصبی یا نوروفیدبک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نئورفیدبک جهت رشته پزشکی در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ترجمــه لفظ به لفـــظ نوروفیدبـــــک (Neurofeedback)…

  • پایان نامه عوامل موثر بر اختلافات زناشویی و طلاق

    پایان نامه عوامل موثر بر اختلافات زناشویی و طلاق پایان نامه طلاق پایان نامه طلاق عاطفی نظریه های طلاق عاطفی عوامل موثر بر طلاق عوامل موثر بر طلاق عاطفی عوامل موثر بر اختلافات زناشویی تاثیرات طلاق بر کودکان و زنان…

  • پاورپوینت روشها و انواع مداخله از نظر مرمت شهری

    پاورپوینت روشها و انواع مداخله از نظر مرمت شهری پاورپوینت مرمت شهری چیست دانلود پاورپوینت روشها و انواع مداخله از نظر مرمت شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روشها و انواع مداخله از نظر مرمت شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری…

  • پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری

    پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری پاورپوینت دارایی های نامشهود پاورپوینت سرمایه گذاری های غیر جاری ماهیت…

  • سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها و روشهای پرداخت پاداش به آنها

    سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها و روشهای پرداخت پاداش به آنها سیستم پاداش در سازمانها سیستم پاداش دهی در سازمان سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها سیستم پاداش در مدیریت منابع انسانی انواع پاداش در مدیریت منابع…

  • پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان (PMEQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان (PMEQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان دانلود پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان PMEQ پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان 15 سوالی روایی…

  • بررسی جنبه های اجتماعی و پیامدهای ناباروری (مطالعه موردی شهر شیراز )

    بررسی جنبه های اجتماعی و پیامدهای ناباروری (مطالعه موردی شهر شیراز ) ازدواج شیوع ناباروری نظریه قشربندی جنسی مطالعه ملی رشد خانواده دانلود مقاله بررسی جنبه های اجتماعی و پیامدهای ناباروری (مطالعه موردی شهر شیراز ) همکاری در فروش فایل…

  • پاورپوینت رابطه شیوه های تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

    پاورپوینت رابطه شیوه های تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ارتباط بین شیوه‌های تأمین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت جهت رشته ی حسابداری در قالب…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه در مورد دلبستگی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه در مورد دلبستگی فصل دوم پایان نامه دلبستگی مبانی نظری دلبستگی پیشینه تحقیق دلبستگی پیشینه داخلی دلبستگی پیشینه خارجی دلبستگی پیشینه پژوهش دلبستگی پیشینه نظری دلبستگی ادبیات نظری دلبستگی چارچوب نظری دلبستگی رفتن…

  • پاورپوینت جامع بهداشت اعضای بیرونی بدن

    پاورپوینت جامع بهداشت اعضای بیرونی بدن پاورپوینت بهداشت اعضای خارجی بدن دانلود پاورپوینت بهداشت اعضای خارجی بدن پاورپوینت درباره بهداشت اعضای خارجی بدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع بهداشت اعضای بیرونی بدن جهت رشته پزشکی در قالب 53…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی 119 صفحه

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی 119 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی مبانی نظری تفکر انتقادی پیشینه تحقیق تفکر انتقادی پیشینه داخلی تفکر انتقادی پیشینه خارجی تفکر انتقادی پیشینه پژوهش تفکر انتقادی…

  • ماهیت و ویژگی های مهارت های ارتباطی و بررسی مولفه های آن

    ماهیت و ویژگی های مهارت های ارتباطی و بررسی مولفه های آن کلمات کلیدی : مهارت هاي ارتباطي مديران ویژگی های مهارت های ارتباطی مولفه های مهارت های ارتباطی تعریف نظری مهارت هاي ارتباطي تعریف عملیاتی مهارت هاي ارتباطي چارچوب…

  • پاورپوینت بررسی بنای شمس العماره در معماری قاجار

    پاورپوینت بررسی بنای شمس العماره در معماری قاجار پاورپوینت بررسی بنای شمس العماره در معماری قاجار بررسی بنای شمس العماره پاورپوینت شمس العماره تحقیق شمس العماره تزئینات دوره قاجار معماری قاجار و بنای شمس العماره تاریخچه گچبری اولین کاخ اروپایی…

  • پرسشنامه و مقیاس عزت نفس روزنبرگ

    پرسشنامه و مقیاس عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ word تفسیر پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ روایی پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه ی عزت نفس…

  • ارزیابی ارتباط سبک های فرزندپروری والدین با گرایش به مواد مخدر فرزندان

    ارزیابی ارتباط سبک های فرزندپروری والدین با گرایش به مواد مخدر فرزندان پایان نامه گرایش به مواد مخدر پایان نامه شیوه های فرزندپروری گرایش به مواد مخدر در دانشجویان بررسی علل گرایش جوانان به مواد مخدر راه های پیشگیری از…

  • ارزیابی استراتژی های محوری سازمان رسانه ای « VOA » براساس کارت امتیاز متوازن(BSC )

    ارزیابی استراتژی های محوری سازمان رسانه ای « VOA » براساس کارت امتیاز متوازن(BSC ) ارزیابی عملکرد VOA استراتژی های VOA اهداف VOA کارت امتیازی متوازن BSC ارزیابی متوازن Balanced Score Card مدل ارزیابی متوازن دانلود ارزیابی استراتژی های محوری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی سازمانی مبانی نظری بی تفاوتی سازمانی پیشینه تحقیق بی تفاوتی سازمانی پیشینه داخلی بی تفاوتی سازمانی پیشینه خارجی بی تفاوتی سازمانی پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر اتوماسیون صنعتی

    دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر اتوماسیون صنعتی پاورپوینت اتوماسیون صنعتی پاورپوینت درمورد اتوماسیون صنعتی دانلود پاورپوینت آماده اتوماسیون صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر اتوماسیون صنعتی جهت رشته مدیریت در قالب 31 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه خط 2 قطار شهری مشهد

    پاورپوینت مدیریت پروژه خط 2 قطار شهری مشهد پاورپوینت مدیریت پاورپوینت قطار شهری پاورپوینت قطار شهری مشهد پاورپوینت پروژه خط 2 قطار شهری مشهد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه خط 2 قطار شهری مشهد جهت رشته عمران…