کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط
ارزش طول عمر مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری
عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

 

 

 

 

 

 

دانلود کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

مقدمه 
در ديدگاه امروز، بازاريابي شامل رشد دادن مشتري، يعني توجه به رضايتمندي، وفاداري، ايجاد ارتباط مؤثر با وي و كيفيت از ديدگاه او است. بنابراين تلاش بر اين است كه مشتريان دائمي و وفادار باشند. از آنجا كه نيروهاي ارائه دهنده خدمات با مشتريان در تماس مستقيم هستند، بنابراين بخش بزرگي از وفاداري مشتريان و استحكام ارتباط با آنان از طريق كاركنان ارائه دهنده خدمت حاصل مي شود.از اين رو هتل‌ها نيز به عنوان ارائه دهندگان خدمات به دنبال گسترش و ارتقاء كيفيت ارتباطشان با مشتريان مي‌باشند. كه اين خود باعث تشديد رقابت در زمينه ارائه خدمات بيشتر و برتر به مشتريان و افزايش هزينه‌هاي آنان مي باشد. در اين زمان، هتل‌ها سعي مي كنند تا هزينه ها را كنترل كنند و اين كشمكش به مديران هتل‌ها انتقال مي‌يابد. يك راه مقابله با اين مشكل سعي در حفظ و نگهداري مشتري و تشويق مشتري به خريد دوباره مي باشد زيرا امروزه جذب مشتري جديد بسيار گرانتر از نگهداري مشتري موجود است (ریچارد و ساسر  1990). 

 

 

 

اگر تلاش‌هاي بازاريابي تمركز زيادي روي حفظ مشتري داشته باشد احتمال مؤثر بودن اين تلاش‌ها بيشتر است. اين امر باعث وفاداري مشتريان و حمايت آنان از سازمان مي شود. حمايت‌هاي مشتريان مجموع‌هاي از فعاليت هاي بازاريابي است كه منجر به افزايش كارايي و انجام سرمايه گذاري مؤثرتر در بازاريابي مي گردد و شامل مواردي از قبيل ارائه داوطلبانه اطلاعات مختص هر مشتري توسط خود او، انجام تحقيقات بازاريابي توسط مشتري جهت سازمان‌هاي مورد نظر وي، به كارگيري گفته هاي شفاهي (توصيه هتل به ديگران) و افزايش ميزان دریافت خدمات جاري مشتري از هتل مي‌گردد. بهره مندي از اين گونه حمايت‌هاي مشتريان تعاملات بيشتر و ارتباطات مستمرتر با آنان را طلب مي كند. در اين زمان مديريت ارتباط با مشتري و توجه به كيفيت ارتباط با مشتريان فرآيندي جامع در جهت ايجاد حداكثر سودآوري ناشي از ارتباط با مشتري مي باشد (زابلا و جانستون  2004).

 

 

البته لازم به ذکر است هر مشتري ارزش جداگانه اي براي سازمان دارد و CRM می‌تواند با بخش بندي مشتريان موجود براساس ارزشي كه براي سازمان دارند (ارزش طول عمر مشتری) به مشتریان کمک کند. با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباطات با ان و همچنین میزان ایجاد ارزش هر مشتری در طول عمر آن در این پژوهش تلاش محقق بر آن است که به بررسی ارتباطات بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت ارتباط (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری بپردازد.

 

 

لذا در اين بخش در ابتدا مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و انواع و مدل‌های استقرار آن توصيف گرديده و سپس مفاهیم کیفیت ارتباط و نتایج حاصل از آن مورد ارایه قرار گرفته است، در گام بعدی مفهوم ارزش طول عمر مشتری مورد بسط قرار گرفته و در نهایت به برخی از مطالعات مشابه ای که درگذشته در خصوص موضوع این تحقیق انجام شده پرداخته شده است. 
 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

منابع
 

 

  • موانع و راهكارهای مشاركت كاركنان در سیستم مدیریت محیط زیستی شركت ایران خودرو

    موانع و راهكارهای مشاركت كاركنان در سیستم مدیریت محیط زیستی شركت ایران خودرو صنعت مشاركت شركت ایران خودرو سیستم مدیریت محیط زیستی دانلود مقالات رشته محیط زیست موانع و راهكارهای مشاركت كاركنان در سیستم مدیریت محیط زیستی دانلود مقالات محیط…

  • پرسشنامه تاثیر یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد

    پرسشنامه تاثیر یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد پرسشنامه زنجیره تامین پرسشنامه یکپارچگی زنجیره تامین پرسشنامه تاثیر یکپارچگی زنجیره تامین پرسشنامه عملکرد پرسشنامه عملکرد واحدهای تولیدی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر یکپارچگی زنجیره تامین بر عملکرد    …

  • پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مدیریت هزینه

    پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مدیریت هزینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مدیریت هزینه جهت رشته حسابداری در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوينت نارنج 10 اسلاید

    پاورپوينت نارنج 10 اسلاید نارنج ppt پاورپوینت میوه نارنج پاورپوینت فواید نارنج پاورپوینت در مورد نارنج پاورپوینت در مورد میوه نارنج پاورپوینت در مورد فواید نارنج دانلود پاورپوینت نارنج دانلود پاورپوینت میوه نارنج دانلود پاورپوینت فواید نارنج دانلود پاورپوینت در…

  • پاورپوینت تقسیم بندی آنتی بیوتیک ها از نظر منشاء و اثرات آن

    پاورپوینت تقسیم بندی آنتی بیوتیک ها از نظر منشاء و اثرات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آنتی بیوتیک ها جهت رشته ی پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش 93 صفحه

    ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش 93 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدلهای استراتژیک مدیریت دانش ادبیات نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش فصل دوم…

  • پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع همخطي

    پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع همخطي کلمات کلیدی : پاورپوینت همخطي ماهيت همخطي نتايج عملي همخطي پاورپوینت فصل دهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل دهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی…

  • پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (II)

    پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلسازي اقتصادسنجي (II) کلمات کلیدی : پاورپوینت مدلسازي اقتصادسنجي II پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی کتاب…

  • راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی

    راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی کلمات کلیدی : روشهای جذب گردشگر عوامل موثر بر جذب گردشگر پایان نامه گردشگری روستایی راهکارهای جذب گردشگر راهبردهای جاذبه توریستی اثرات توسعه گردشگري روستایی روشهای توسعه گردشگری روستایی راهکارهای توسعه گردشگری روستایی…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت پروژه

    پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت پروژه پاورپوینت انواع مدیریت پروژه پاورپوینت اصول مدیریت پروژه پاورپینت رشته مدیریت پروژه پاورپوینت آموزش مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت پروژه جهت رشته مدیریت در قالب 20 اسلاید و با فرمتpptxبصورت…

  • پاورپوینت بررسی جایگاه و نقش حاکمیت در توسعه ورزش همگانی

    پاورپوینت بررسی جایگاه و نقش حاکمیت در توسعه ورزش همگانی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت بررسی جایگاه و نقش حاکمیت در توسعه ورزش همگانی پاورپوینت بررسی جایگاه و نقش حاکمیت در توسعه ورزش همگانی بررسی جایگاه و نقش حاکمیت در…

  • دانلود تحقیق در مورد هوش هیجانی و برخی از مدل های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد هوش هیجانی و برخی از مدل های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و برخی از مدل های آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با وبسایت Sciencedirect

    دانلود پاورپوینت آشنایی با وبسایت Sciencedirect پاورپوینت آموزش وبسایت ساینس دایرکت پاورپوینت آشنایی با سایت Science Direct پاورپوینت در مورد وبسایت Sciencedirect رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با وبسایت Sciencedirect جهت رشته علوم پایه در 19 اسلاید و…

  • تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

    تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن تبلیغات تلویزیونی تحولات تبلیغات در ایران اثربخشی تبلیغات تلویزیونی متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت جامع مبانی نظری مدیریت کیفیت جامع دانلود مبانی نظری مدیریت کیفیت جامع پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت جامع ادبیات نظری مدیریت کیفیت جامع فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت جامع مبانی نظری و پیشینه…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد هویت سازمانی با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه استاندارد هویت سازمانی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه هویت سازمانی پرسشنامه هویت سازمانی چنی پرسشنامه هویت سازمانی میلر دانلود پرسشنامه هویت سازمانی پرسشنامه استاندارد هویت سازمانی دانلود پرسشنامه هویت سازمانی چنی پرسشنامه هویت سازمانی مایل…

  • ماهيت خريد دين و مقايسه آن با نهادهاي مشابه با بررسی در حقوق داخلی و خارجی

    ماهيت خريد دين و مقايسه آن با نهادهاي مشابه با بررسی در حقوق داخلی و خارجی ماهيت خريد دين انتقال دين در حقوق خارجي انتقال و تبديل تعهد و دين انتقال دين در حقوق ایران مقايسه انتقال طلب و دين…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC

    ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC ارزيابي عملکرد ارزيابي عملکرد بانک ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با کارت امتيازي متوازن ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با تاپسيس مقاله ارزيابي عملکرد شعب بانک…

  • بازارهای مالی در ایران

    بازارهای مالی در ایران بازارهای مالی آزادسازی بازار مالی بحران بر بازارهای مالی ایران دانلود مقالات رشته مدیریت مالی دانلود مقالات مدیریت مالی بازارهای مالی در ایران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت مالی بازارهای مالی در ایران…

  • بررسی داوری داخلی باتاکید بر حقوق ایران و مقررات آیین دادرسی مدنی

    بررسی داوری داخلی باتاکید بر حقوق ایران و مقررات آیین دادرسی مدنی داوری در حقوق ایران مقررات آیین دادرسی مدنی دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی دانلود مقاله بررسی داوری داخلی دانلود مقاله بررسی داوری داخلی…

  • پاورپوینت بهبود وضعیت تغذیه

    پاورپوینت بهبود وضعیت تغذیه پاورپوینت برنامه بهبود وضعیت تغذیه دانش آموزان پاورپوینت نقش مراقبت در بهبود وضعیت تغذیه پاورپوینت تغذیه با شیرمادر یا شیرخشک پاورپوینت تغذیه با شیرمادر اصول پاورپوینت تغذیه با شیر مادر ppt رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی

    مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی ترویج فعالیتهای کشاورزی توسعه فعالیتهای کشاورزی ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نقش شوراهای روستایی در ترویج و توسعه کشاورزی مشارکت مردمی در ترویج و توسعه فعالیتهای کشاورزی مبانی…

  • پاورپوینت روانشناسي كودك

    پاورپوینت روانشناسي كودك پاورپوینت روانشناسي كودك تحقیق روانشناسي كودك روانشناسي كودك بررسی روانشناسي كودك روانشناسي كودك اهداف بهداشتي در دوران كودكي و نوجواني مراحل درك كودك هيجانات كودكان سبك هاي چهار گانه فرزند پروي پنج مرحله اصلي پرورش هيجان رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست 85 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست 85 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست مبانی نظری سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست پیشینه تحقیق سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت…

  • بررسی رضایت شغلی و سلامت روانی آموزگاران مدارس عادی و غیرانتفاعی شهرستان بم

    بررسی رضایت شغلی و سلامت روانی آموزگاران مدارس عادی و غیرانتفاعی شهرستان بم رضایت شغلی،سلامت روانی،شهرستان بم رفتن به سایت اصلی چکیده رضایت‌شغلی یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شغلی است، رضایت‌شغلی عاملی است که باعث افزایش کارایی و…

  • پاورپوينت بررسی سيستم حمل و نقل فرانسه

    پاورپوينت بررسی سيستم حمل و نقل فرانسه پاورپوينت حمل و نقل فرانسه دانلود پاورپوينت حمل و نقل فرانسه پاورپوینت درباره حمل و نقل فرانسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی سيستم حمل و نقل فرانسه جهت رشته حمل و…

  • دانلود پاورپوینت آموزش MATLAB و کاربرد آن در مهندسی صنایع

    دانلود پاورپوینت آموزش MATLAB و کاربرد آن در مهندسی صنایع پاورپوینت آموزش متلب دانلود پاورپوینت آموزش متلب پاورپوینت آموزش نرم افزار متلب پاورپوینت آموزش متلب برای مهندسی صنایع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش MATLAB و کاربرد آن در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 76 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند پیشینه داخلی ارزش ویژه برند پیشینه خارجی ارزش ویژه برند…

  • پاورپوینت جامع بررسی و آزمایش رسوبات ادراری

    پاورپوینت جامع بررسی و آزمایش رسوبات ادراری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع بررسی و آزمایش رسوبات ادراری جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 140 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • نقش سوگند در اثبات دعوی

    نقش سوگند در اثبات دعوی اثبات دعوی ادله اثبات دعوی ادله اثبات دعوی سوگند در اثبات دعوی کاربرد قسم در اثبات دعاوی سوگند در اثبات دعوی در قوانین ایران نقش سوگند در اثبات دعوی دانلود مقاله سوگند در اثبات دعوی…

  • ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت

    ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت فرهنگ سازمانی مدارس فرهنگ سازمانی در مدارس فرهنگ سازمانی مدیران مدارس فرهنگ سازمانی معلمان مدارس مقایسه فرهنگ سازمانی مدارس خاص با مدارس عادی پایان نامه تاثیر فرهنگ سازمانی پایان نامه در مورد فرهنگ…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت عاطفی 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت عاطفی 44 صفحه فصل دوم پایان نامه امنیت عاطفی مبانی نظری امنیت عاطفی پیشینه تحقیق امنیت عاطفی پیشینه داخلی امنیت عاطفی پیشینه خارجی امنیت عاطفی پیشینه پژوهش امنیت عاطفی پیشینه نظری امنیت عاطفی ادبیات…

  • بناهای تاریخی در ایران و شناخت آسیبهای این بناها و ضرورت مرمت آنها

    بناهای تاریخی در ایران و شناخت آسیبهای این بناها و ضرورت مرمت آنها بناهای تاریخی در ایران دوره های معماری در ایران مرمت بناهای تاریخی در ایران آسیبهای بناهای تاریخی در ایران مقاوم سازی بناهای تاریخی بناهای تاریخی در ایران…

  • پایان نامه مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مشکلات ساختاری اشتغال کشور

    پایان نامه مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مشکلات ساختاری اشتغال کشور بازار کار ایران اشتغال و بیکاری در ایران مشکلات ساختاری اشتغال کشور دانلود پایان نامه اشتغال مشکلات ساختاری اشتغال کشور دانلود پایان نامه مشکلات اشتغال دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری یادگیری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی

    مبانی نظری یادگیری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یادگیری سازمانی رفتار شهروندی سازمانی یادگیری سازمانی در سازمانهای دولتی رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی رابطه یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی دانلود مبانی نظری یادگیری سازمانی دانلود مبانی نظری رفتار…