چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند

مبانی نظری وفاداری به برند
دانلود مبانی نظری وفاداری به برند
پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات نظری وفاداری به برند
فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات و مبانی نظری وفاداری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

 چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری به برند

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

وفاداری به برند

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). 

 

وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). 

 

وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). 

 

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. 

 

وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010). 

اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

یک نام تجاری خوب انتخاب مصرف کنندگان را جهت می دهد، به طوری که در فضای یک بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یکسان میانبری را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. نام تجاری بر وفاداری مشتریان می افزاید. از آنجایی که مشتریان اکثر نامهایی را انتخاب می کنند که می شناسند استنباط می شود که وفاداری مشتریان به شرکت هایی با نام تجاری مورد تأیید بیشتر است. نام تجاری قوی ورود به بازار جدید را ممکن می سازد احتمالاً شرکت های دارای نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق تر هستند(Raj, 2008).

 

وفاداری عبارتست از وجود نوعی نگرش مثبت به یک پدیده(مارک، خدمت، مغازه، یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط الیور( 1999) مطرح شده است:  وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود، به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تأثیرات و تلا شهای بازاریابی بالقوه رقبا خریداری گردد. در اغلب تعاریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود؛ رویکرد نگرشی احساسات مختلف در شخص تعلق خاطری نسبت به سازمان، خدمات و کالا ایجاد می کند این احساس درجه وفاداری مشتری را مشخص می نماید که به طور کامل شناختی است. مقیاس های وفاداری نگرشی شامل تبلیغات مثبت دهان به دهان، تمایل به توصیه و تشویق دیگران به استفاده از کالا و خدمات است؛ رویکرد رفتاری تمایل مشتری برای خرید مکرر خدمات و تولیدات عرضه کننده خدمات و حفظ ارتباط با عرضه کننده کالا و خدمات است(قره چه و دابوییان، 1390). وفاداری به برند را «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات به طور مکرر»  توصیف می کنند(Susanna & Larsson ,2009). 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

 

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده وفاداری مشتری به برند

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

منابع

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • برنامه زمانبندی پروژه ها با اکسل

    برنامه زمانبندی پروژه ها با اکسل برنامه زمانبندی اکسل برنامه زمانبندی مصالح ماشین آلات نیروی انسانی نمودار گانت رفتن به سایت اصلی رنامه‌ریزی و داشتن یک برنامه جامع در هر کاری، سبب افزایش سرعت و دقت آن می‌شود. عملیات عمرانی…

  • پاورپوینت آشنایی با کنترل دسترسی بر مبنای مشتری

    پاورپوینت آشنایی با کنترل دسترسی بر مبنای مشتری پاورپوینت کنترل دسترسی بر مبنای مشتری دانلود پاورپوینت کنترل دسترسی بر مبنای مشتری پاورپوینت درباره کنترل دسترسی بر مبنای مشتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کنترل دسترسی بر مبنای…

  • پاورپوینت کاشی و سرامیک و کاربرد آن

    پاورپوینت کاشی و سرامیک و کاربرد آن کاشی و سرامیک ppt دانلود پاورپوینت کاشی و سرامیک و کاربرد آن پاورپوینت کاشی و سرامیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاشی و سرامیک و کاربرد آن جهت رشته عمران و شهرسازی…

  • رشوه در فقه شیعه با مقایسه آن در قانون مجازات اسلامی و حقوق ایران

    رشوه در فقه شیعه با مقایسه آن در قانون مجازات اسلامی و حقوق ایران پایان نامه رشوه پایان نامه درباره رشوه پایان نامه در مورد رشوه رشوه در فقه امامیه رشوه در فقه شیعه رشوه در قانون ایران مصادیق رشوه…

  • پاورپوینت آشنایی با مدیریت کسب و کار

    پاورپوینت آشنایی با مدیریت کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت کسب و کار جهت رشته مدیریت در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی 61 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هراس اجتماعی ادبیات نظری هراس اجتماعی چارچوب نظری هراس اجتماعی فصل دوم پایان نامه هراس اجتماعی دانلود مبانی نظری هراس اجتماعی پیشینه هراس اجتماعی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول

    پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول پاورپوينت احکام مسجد قسمت اول دانلود پاورپوينت احکام مسجد قسمت اول پاورپوینت درباره احکام مسجد قسمت اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول جهت رشته فقه و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بلوغ شغلی کارکنان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بلوغ شغلی کارکنان فصل دوم پایان نامه بلوغ شغلی کارکنان مبانی نظری بلوغ شغلی کارکنان پیشینه تحقیق بلوغ شغلی کارکنان پیشینه داخلی بلوغ شغلی کارکنان پیشینه خارجی بلوغ شغلی کارکنان پیشینه پژوهش بلوغ شغلی کارکنان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 46 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 46 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری زنجیره تامین پیشینه تحقیق زنجیره تامین مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین مبانی نظری چابکی زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی مبانی نظری حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی مبانی نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و ارزش…

  • دانلود پاورپوینت کارگاه تصویری کار با گچ

    دانلود پاورپوینت کارگاه تصویری کار با گچ پاورپوینت آموزش کار با گچ پاورپوینت کارگاه کار با گچ پاورپوینت تصویری کار با گچ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه تصویری کار با گچ جهت رشته معماری در 28 اسلاید و…

  • رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی

    رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی فرهنگ سازمانی مدیریت مشاركتی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه مدیریت مشاركتی بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته مدیریت…

  • نگرش بومی به خط مشی گذاری زیست محیطی

    نگرش بومی به خط مشی گذاری زیست محیطی حقوق محيط زيست در اسلام خط مشی گذاری زیست محیطی سوابق زيست‌محيطي ایران تبيين رويکرد اسلام به موضوع محيط زيست ويژگيهاي خاص زيست محيطي ايران رويکرد اسلامي ايراني به موضوع محيط زيست…

  • دانلود پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16)

    دانلود پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز (NPI-16) کلمات کلیدی : پرسشنامه شخصیت خودشیفته پرسشنامه شخصیت خودشیفته آمز پرسشنامه برای اختلال شخصیت خودشیفته دانلود پرسشنامه اختلال شخصیت خودشیفته پرسشنامه اختلال شخصیت خودشیفته پرسشنامه شخصیت خودشیفته NPI-16 رفتن به سایت اصلی پرسشنامه شخصیت…

  • پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری

    پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 69 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های کیفیت زندگی زناشویی 92 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های کیفیت زندگی زناشویی 92 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های کیفیت زندگی زناشویی مبانی نظری نظریه های کیفیت زندگی زناشویی پیشینه تحقیق نظریه های کیفیت زندگی زناشویی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني طراحي ساختار

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني طراحي ساختار دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني طراحي ساختار دانلود رایگان پاورپوینت مباني طراحي…

  • درک مشتری و خواسته های او در انجام پروژه QFD

    درک مشتری و خواسته های او در انجام پروژه QFD گسترش عملکرد كیفی درک مشتری در انجام پروژه QFD سنجش رضایت مشتری با مدل کانو خواسته های مشتری در انجام پروژه QFD مقاله qfd دانلود تحقیق گسترش عملکرد كیفی دانلود…

  • پاورپوینت آموزشی مهارت های ارائه و پرزنت مطالب

    پاورپوینت آموزشی مهارت های ارائه و پرزنت مطالب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مهارت های ارائه و پرزنت مطالب جهت رشته گوناگون در قالب 135 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت انگل تنیا سولیوم (کرم نواری خوک)

    پاورپوینت انگل تنیا سولیوم (کرم نواری خوک) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انگل تنیا سولیوم جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 12 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت کتاب و درس درس طراحی الگوریتم ها

    پاورپوینت کتاب و درس درس طراحی الگوریتم ها پاورپوینت آموزش طراحی و تحلیل الگوریتم پاورپوینت درس طراحی الگوریتم چیست پاورپوینت فیلم آموزشی طراحی الگوریتم دکتر قدسی پاورپوینت جزوه طراحی الگوریتم شیرافکن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس درس…

  • نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران

    نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقاشان معاصر ایران مفهوم طبیعت در آثار نقاشی نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران دانلود پایان نامه نقاشی…

  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق پناهندگان در اسناد بین المللى

    مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق پناهندگان در اسناد بین المللى حقوق بین الملل حقوق پناهندگان حقوق آوارگان جنگى دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل با عنوان حقوق پناهندگان در اسناد بین المللى خرید مقالات حقوقی…

  • بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان

    بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان سیر تحول CRM مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان پیاده سازی…

  • ارزیابی تاثیرات رفتار بد پدر و مادر بر عزت نفس بچه ها

    ارزیابی تاثیرات رفتار بد پدر و مادر بر عزت نفس بچه ها عزت نفس دانلود پایان نامه عزت نفس کودکان تاثیرات بدرفتاری والدین بر عزت نفس کودکان بررسی اثرات بدرفتاری والدین ایلامی بر عزت نفس کودکان دانلود پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت تشریح سيستم مديريت توليد MRP II

    پاورپوینت تشریح سيستم مديريت توليد MRP II رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح سيستم مديريت توليد MRP II جهت رشته تولیدی در قالب 100 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت

    پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت جهت رشته مهندسی نرم افزار و آی تی در قالب 30 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • بررسی اثرات مكانیزه شدن امور اداری سازمان آموزش و پرورش بر افزایش بهره وری

    بررسی اثرات مكانیزه شدن امور اداری سازمان آموزش و پرورش بر افزایش بهره وری مكانیزاسیون‌ اداری بهره وری نیروی انسانی‌ سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان بررسی اثرات مكانیزه شدن امور اداری اثرات مكانیزه شدن بر افزایش بهره وری دانلود…

  • دانلود پاورپوینت کتاب نقد ادبی از دکتر زرین کوب

    دانلود پاورپوینت کتاب نقد ادبی از دکتر زرین کوب پاورپوینت کتاب نقد ادبی از دکتر زرین کوب پاورپوینت کتاب نقد ادبی زرین کوب پاورپوینت کتاب نقد ادبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب نقد ادبی از دکتر زرین کوب…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته نفت و شیمی با عنوان ایستگاه های سوخت گیری

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته نفت و شیمی با عنوان ایستگاه های سوخت گیری CNG خشک کن گاز کمپرسور ایستگاه گاز ایستگاه های سوخت گیری ایستگاه های سوخت رسانی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته نفت و شیمی با عنوان…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیران مبانی نظری استراتژی های منابع انسانی مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیران شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی استراتژی های منابع…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با نرم افزار Win QSB

    دانلود پاورپوینت آشنایی با نرم افزار Win QSB پاورپوینت آموزش Win qsb پاورپوینت برای آموزش تصویری win qsb پاورپوینت درمورد نرم افزار win qsb رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نرم افزار Win QSB جهت رشته صنایع در…

  • شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری

    شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری یادگیری رقابتی یادگیری بی نظارت شبكه های عصبی SOM دسته بندی ساختاری شبکه های خودسازمان ده شبکه های خودسازمان ده و تقسیم بندی آنها از لحاظ ساختاری دانلود مقالات…

  • پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد

    پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد نگرش های فرهنگی پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد دانلود رایگان پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد پرسشنامه نگرش فرهنگی پرسشنامه فرهنگی پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد      …