چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

مبانی نظری تعمیم برند
دانلود مبانی نظری تعمیم برند
پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات نظری تعمیم برند
فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات و مبانی نظری تعمیم برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • پاورپوینت کلیات حرفه مددکاری اجتماعی

    پاورپوینت کلیات حرفه مددکاری اجتماعی پاورپوینت کلیات حرفه مددکاری پاورپوینت حرفه مددکاری اجتماعی پاورپوینت حرفه مددکاری پاورپوینت مددکاری پاورپوینت درباره مددکاری اجتماعی پاورپوینت درمورد حرفه مددکاری اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کلیات حرفه مددکاری اجتماعی جهت رشته ی…

  • پستهای سازمانی،شرایط احراز و تجزیه و تحلیل آنها

    پستهای سازمانی،شرایط احراز و تجزیه و تحلیل آنها پستهای سازمانی مدیریت منابع انسانی تجزیه و تحلیل مشاغل طراحی ساختار سازمانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت پستهای سازمانی،شرایط احراز و تجزیه و تحلیل آنها تجزیه و تحلیل مشاغل واحدهای دانشگاه دانلود…

  • پاورپوینت حسابدری دارایی های نامشهود

    پاورپوینت حسابدری دارایی های نامشهود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 17 (حسابداری دارایی های نامشهود) پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 17 پاورپوینت حسابداری دارایی های نامشهود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری ترکیب های خاص جهت رشته حسابداری در قالب 38…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP کامل 111 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP کامل 111 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تکنولوژی Cloud ERP دانلود مبانی نظری تکنولوژی Cloud ERP پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP ادبیات نظری تکنولوژی Cloud ERP فصل دوم پایان نامه تکنولوژی…

  • پاورپوینت شهرسازی رنسانس

    پاورپوینت شهرسازی رنسانس پاورپوینت شهر سازی پاورپوینت رنسانس پاورپوینت شهرسازی رنسانس پاورپوینت در مورد شهر سازی رنسانس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شهرسازی رنسانس جهت رشته عمران و شهر سازی در قالب 44 اسلاید و با فرمت بصورت کامل…

  • پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه

    پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی  مدیریت در رسانه جهت رشته مدیریت در قالب 94 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست مطالب اصلي :…

  • پاورپوینت آشنایی با خدمات ارزی

    پاورپوینت آشنایی با خدمات ارزی پاورپوینت آشنایی با خدمات ارزی تحقیق آشنایی با خدمات ارزی مقاله آشنایی با خدمات ارزی آشنایی با خدمات ارزی خدمات ارزی بانکداری خارجی منابع و مصارف ارزی قابلیت تبدیل ارزها انواع ارزها حواله ارزی حسابهای…

  • درآمیختگی هنر ایرانی با چین

    درآمیختگی هنر ایرانی با چین هنر ایرانی آمیزش هنر ایرانی با چین اشتراکات هنر ایرانی و چینی درآمیختگی هنر ایرانی با چین اتثیر و نفوذ هنرهای ایرانی و اسلامی در شرق دانلود مقالات رشته هنر دانلود مقالات هنر رفتن به…

  • پاورپوینت سیکل مسیریابی و پارامترهای آن

    پاورپوینت سیکل مسیریابی و پارامترهای آن پاورپوینت الگوریتمهای مسیریابی در شبکه پاورپوینت الگوریتم های مسیریابی گراف پاورپوینت الگوریتم های مسیریابی پویا پاورپوینت الگوریتم های مسیریابی شبکه ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیکل مسیریابی و پارامترهای آن جهت رشته کامپیوتر…

  • پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی

    پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده دست پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده بیمارستانی پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده خاک و کود پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده هوا پاورپوینت مواد ضدعفونی کننده طبیعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روشهای ضدعفونی وگندزدایی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس کسر کلاس سوم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس کسر کلاس سوم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس کسر به کودکان کلاس سوم ابتدایی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت کتاب آمار در علوم اجتماعی از مهدی صفاری

    پاورپوینت کتاب آمار در علوم اجتماعی از مهدی صفاری پاورپوینت کتاب آمار در علوم اجتماعی صفاری پاورپوینت کتاب آمار در علوم اجتماعی پیام نور پاورپوینت جزوه آمار در علوم اجتماعی پاورپوینت کاربرد آمار در علوم اجتماعی رفتن به سايت اصلي…

  • عوامل موثر بر رشد خودآگاهی و اهمیت آن در روابط زوجین

    عوامل موثر بر رشد خودآگاهی و اهمیت آن در روابط زوجین اجزا مهارت خودآگاهی مولفه های مهارت خودآگاهی تحقیق درباره مهارت خود آگاهی اهميت خودآگاهي در روابط زوجين عوامل موثر بر رشد خودآگاهی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • دانلود پرسشنامه نارسایی هیجانی تورنتو با نمره گذاری، روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه نارسایی هیجانی تورنتو با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه نارسایی هیجانی دانلود پرسشنامه نارسایی هیجانی پرسشنامه ناگویی هیجانی تورنتو پرسشنامه نارسایی هیجانی کودکان پرسشنامه نارسایی هیجانی نوجوانان دانلود پرسشنامه نارسایی هیجانی تورنتو نمره گذاری…

  • رضایت شغلی معلمان و دبیران مدارس

    رضایت شغلی معلمان و دبیران مدارس رضایت شغلی مقاله مقاله در مورد رضایت شغلی مقاله در مورد رضایت شغلی معلمان مقاله در مورد رضایت شغلی مقاله رضایت شغلی کارکنان عوامل موثر بر رضایت شغلی دانلود مقاله رضایت شغلی معلمان دانلود…

  • قیمت گذاری منعطف در شرکت ها، حراجی ها و بازار الکترونیک

    قیمت گذاری منعطف در شرکت ها، حراجی ها و بازار الکترونیک کلمات کلیدی : اهداف قیمت گذاری پایان نامه  قیمت گذاری عوامل موثر بر قیمت گذاری قیمت گذاری منعطف در شرکت ها قیمت گذاری منعطف در حراجی ها مزایای قیمت…

  • عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش

    عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش مدیریت دانش در بانک عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت دانش عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت…

  • پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر

    پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر معماری کتابخانه اسکندریه مصر کتابخانه جدید اسکندریه معماری وطراحی کتابخانه جدید اسکندریه كتابخانه مدرن اسكندريه ساختمان های کتابخانه اسكندريه رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک در مدیریت مالی 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک در مدیریت مالی 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ریسک پیشینه تحقیق ریسک مبانی نظری ریسک در مدیریت مالی پیشینه تحقیق ریسک در مدیریت مالی پیشینه داخلی ریسک در مدیریت مالی پیشینه خارجی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی میل به طلاق

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی میل به طلاق کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه میل به طلاق مبانی نظری میل به طلاق پیشینه تحقیق میل به طلاق پیشینه داخلی میل به طلاق پیشینه خارجی میل به طلاق پیشینه پژوهش…

  • نظریه های تئوری اقتصادی و نظریه کنش اجتماعی تالکوت پارسونز

    نظریه های تئوری اقتصادی و نظریه کنش اجتماعی تالکوت پارسونز کلمات کلیدی : نظریه های تئوری اقتصادی نظریه های تنظیم خانواده نظریه کنش اجتماعی تالکوت پارسونز تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده نظریه های روانشناسی مرتبط با تنظیم خانواده…

  • پاورپوینت انواع شکستگی و مراقبتهای پرستاری

    پاورپوینت انواع شکستگی و مراقبتهای پرستاری پاورپوینت انواع شکستگی زانو پاورپوینت انواع شکستگی استخوان پاورپوینت انواع شکستگی پا پاورپوینت انواع شکستگی ها ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع شکستگی و مراقبتهای پرستاری جهت رشته پرستاری در قالب 57…

  • پاورپوینت درباره ویروس های کامپیوتر

    پاورپوینت درباره ویروس های کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره ویروس های کامپیوتر جهت رشته ی مهندسی نرم افزار در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

    ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران شاخص های ارزیابی عملکرد hse  ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران شاخص های اندازه گیری عملکرد سیستم مدیریت hse شاخص های عملکردی hse مدیریت hse پیمانکاران در پروژه های عمرانی شاخص های ارزیابی عملکرد ایمنی…

  • رابطه پیشرفت تحصیلی فرزندان و تعامل عاطفی خانواده

    رابطه پیشرفت تحصیلی فرزندان و تعامل عاطفی خانواده روابط عاطفی خانواده پیشرفت تحصیلی فرزندان دانلود مقالات رشته روانشناسی دانلود مقالات روانشناسی دانلود مقاله رابطه پیشرفت تحصیلی فرزندان و تعامل عاطفی خانواده دانلود مقاله تاثیر روابط عاطفی خانواده بر پیشرفت تحصیلی…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل چهارم درمان های وجودی رولو می

    پاورپوینت کتاب و درس فصل چهارم درمان های وجودی رولو می رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل چهارم درمان های وجودی رولو می جهت رشته روانشناسی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس

    دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس جهت رشته مدیریت در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         مهندسی معکوس یکی از…

  • دانلود پاورپوینت ایمن سازی 27 اسلاید

    دانلود پاورپوینت ایمن سازی 27 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایمن سازی 27 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هرگونه…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

    پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و…

  • ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

    ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری در صنایع دفاعی  فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی عوامل موثر در موفقیت فن…

  • موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات

    موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات ابهام در معامله ابهام در مورد معامله لزوم رفع ابهام در مورد معامله استثنائات لزوم رفع ابهام در مورد معامله موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات دانلود پایان…

  • تجهیزات یك دیگ روغن داغ

    تجهیزات یك دیگ روغن داغ دانلود مقالات رشته مکانیک دانلود مقالات مکانیک آشنایی با تجهیزات یك دیگ روغن داغ مشعل دیگ روغن داغ تجهیزات یك دیگ روغن داغ رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک آشنایی با تجهیزات یك…

  • پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای نوین ساماندهی مبلمان شهری

    پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای نوین ساماندهی مبلمان شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای نوین ساماندهی مبلمان شهری جهت رشته ایکس در قالب 38 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پرسشنامه سنجش تنیدگی ملکی رنجبر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سنجش تنیدگی ملکی رنجبر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سنچش تنیدگی ملکی رنجبر 1373 با نمره گذاری، تفسیر، روایی و پایایی، بررسی مولفه ها و خرده مقیاس ها، 43 سوالی در قالب فایل ورد…

  • پاورپوینت بررسی ترمینال نیویورک

    پاورپوینت بررسی ترمینال نیویورک پاورپوینت ترمینال پاورپوینت بررسی ترمینال پاورپوینت نیویورک پاورپوینت ترمینال نیویورک پاورپوینت در مورد بررسی ترمینال نیویورک دانلود پاورپوینت بررسی ترمینال نیویورک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ترمینال نیویورک جهت رشته معماری در قالب 31…