چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

 

 

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • پاورپوینت الگوهای علمی حسابداری

    پاورپوینت الگوهای علمی حسابداری پاورپوینت الگوهای علمی حسابداری الگوهای علمی حسابداری تحقیق الگوهای علمی حسابداری مقاله الگوهای علمی حسابداری مفهوم پارادایم پارادایم انسان شناختی – استقرا پارادایم سودحقیقی – قیاس پارادایم سودمندی در تصمیم گیری ها پارادایم مدل تصمیم گیری…

  • دانلود تحقیق در مورد شکل گیری هویت دانشجویان word

    دانلود تحقیق در مورد شکل گیری هویت دانشجویان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شکل گیری هویت دانشجویان با فرمت docx در قالب 108 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 96 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی 96 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی چارچوب نظری هویت فرهنگی فصل دوم پایان نامه…

  • پاورپوينت کنترل اتوماتیک

    پاورپوينت کنترل اتوماتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کنترل اتوماتیک جهت رشته مديريت قالب 123 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       عملکرد بهينه سيستم های پويا و بهبود کيفيت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های اسنادی 29 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های اسنادی 29 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سبک های اسنادی ادبیات نظری سبک های اسنادی چارچوب نظری سبک های اسنادی فصل دوم پایان نامه سبک های اسنادی دانلود مبانی نظری سبک های…

  • نگرشهای و مکاتب فکری مختلف نسبت به طراحی شغل

    نگرشهای و مکاتب فکری مختلف نسبت به طراحی شغل کلمات کلیدی : مدل ویژگی های شغل روشهای مختلف طراحی شغل نگرشهای مختلف نسبت به طراحی شغل مکاتب فکری مختلف طراحی شغل تعریف نظری  طراحي شغل تعریف عملیاتی طراحي شغل پایان…

  • پاورپوینت بخارات گازها و اهمیت نشت گاز

    پاورپوینت بخارات گازها و اهمیت نشت گاز پاورپوینت گازها و بخارات آلی پاورپوینت گازها و بخارات قابل اشتعال پاورپوینت نمونه برداری از گازها و بخارات پاورپوینت اهمیت نشت گاز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بخارات گازها و اهمیت نشت…

  • فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی

    فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی کلمات کلیدی : مبانی نظری طلاق عاطفی پیشینه تحقیق طلاق عاطفی پیشینه تحقیق در مورد طلاق عاطفی پیشینه داخلی طلاق عاطفی پیشینه خارجی طلاق عاطفی پیشینه پژوهش طلاق عاطفی پیشینه نظری طلاق عاطفی ادبیات…

  • بررسی آلودگی منابع آبی با تاکید بر جلبکهای سبز آبی

    بررسی آلودگی منابع آبی با تاکید بر جلبکهای سبز آبی تیمار آبی دانلود پایان نامه سیانوفیت سموم آبی روشهای تیمار آبی دانلود پایان نامه سموم سیانوباكتر بررسی آلودگی منابع آبی با تاکید بر جلبکهای سبز آبی رفتن به سایت اصلی…

  • پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین

    پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین رفتن به سایت اصلی پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین به تعداد 78 صفحه pdf مناسب سطح کارشناسی رشته های  مهندسی برق و کامپیوتر  …

  • پاورپوینت آموزشی اصول طراحی پرسشنامه

    پاورپوینت آموزشی اصول طراحی پرسشنامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی اصول طراحی پرسشنامه جهت رشته گوناگون در قالب 67 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       گرد آوري…

  • پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ماشین آسفالت تراش

    پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ماشین آسفالت تراش رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ماشین آسفالت تراش در 35 اسلاید کاربردی به طور کامل و جامع همراه با تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماریهای خونریزی دهنده

    پاورپوینت آشنایی با بیماریهای خونریزی دهنده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماریهای خونریزی دهنده جهت رشته پزشکی در قالب 17 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی تحقیق مدل های مدیریت منابع انسانی مدل سازگار مديريت منابع انساني مدل زيرنظام هاي منابع انساني مدل كاربرد تئوري سيستم در مديريت منابع انساني رفتن…

  • پاورپوينت فایروال یا دیوارهای آتشین در شبکه

    پاورپوينت فایروال یا دیوارهای آتشین در شبکه پاورپوینت فایروال دانلود پاورپوینت فایروال دانلود رایگان پاورپوینت فایروال پاورپوینت در مورد فایروال دانلود پاورپوينت دیوارهای آتشین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت دیوارهای آتشین جهت رشته نرم افزار در قالب 22 اسلايد…

  • بررسی و تشریح کامل تئوریهای تنیدگی

    بررسی و تشریح کامل تئوریهای تنیدگی رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی تئوریهای تنیدگی انواع تئوریهای تنیدگی پایان نامه تئوری تنیدگی پایان نامه بررسی تئوریهای تنیدگی رفتن به سایت…

  • دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB (فصل دوم)

    دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB (فصل دوم) پاورپوینت آموزش matlab دانلود پاورپوینت آموزش متلب پاورپوینت آموزش نرم افزار متلب دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار متلب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار MATLAB (فصل دوم) جهت رشته…

  • پاورپوينت آشنایی با سیستم هزينه يابی کایزن

    پاورپوينت آشنایی با سیستم هزينه يابی کایزن پاورپوینت هزینه یابی کایزن دانلود پاورپوینت هزینه یابی کایزن پاورپوینت درباره هزینه یابی کایزن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با سیستم هزينه يابی کایزن جهت رشته گوناگون در قالب 48 اسلايد…

  • پاورپوینت سال اول زندگی مشترک

    پاورپوینت سال اول زندگی مشترک دانلود پاورپوینت سال اول زندگی مشترک   دانلود پاورپوینت درباره زندگی مشترک   پاورپوینت سال اول زندگی مشترک پاورپوینت درباره زندگی مشترک  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سال اول زندگی مشترک  جهت رشته ی…

  • پاورپوینت ساماندهی شهری

    پاورپوینت ساماندهی شهری پاورپوینت ساماندهی بافت فرسوده پاورپوینت ساماندهی به چه معناست پاورپوینت درمورد ساماندهی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساماندهی شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 51 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم عامل

    پاورپوینت آشنایی با سیستم عامل دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم عامل آشنایی با سیستم عامل پاورپوینت آشنایی با سیستم عامل و انواع آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم عامل جهت رشته کامیپوتر در قالب 43 اسلاید…

  • پایان نامه میل به طلاق و عوامل موثر بر آن

    پایان نامه میل به طلاق و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : دام های روانی طلاق عواقب و پیامد های طلاق عوامل موثر بر میل به طلاق نظریه های مرتبط با طلاق پایان نامه طلاق و میل به طلاق…

  • دانلود تحقیق سازگاری اجتماعی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سازگاری اجتماعی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سازگاری اجتماعی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فراتحلیل

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فراتحلیل کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فراتحلیل مبانی نظری فراتحلیل پیشینه تحقیق فراتحلیل پیشینه داخلی فراتحلیل پیشینه خارجی فراتحلیل پیشینه پژوهش فراتحلیل پیشینه نظری فراتحلیل ادبیات نظری فراتحلیل چارچوب نظری فراتحلیل رفتن به سایت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی شادکامی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی شادکامی کلمات کلیدی : مبانی نظری شادکامی دانلود مبانی نظری شادکامی پیشینه تحقیق شادکامی پیشینه داخلی شادکامی پیشینه خارجی شادکامی پیشینه پژوهش شادکامی پیشینه نظری شادکامی ادبیات نظری شادکامی چارچوب نظری شادکامی فصل دوم پایان نامه…

  • علل جرایم و بزهکاری اطفال و نوجوانان در ایران و بررسی عوامل بازدارنده

    علل جرایم و بزهکاری اطفال و نوجوانان در ایران و بررسی عوامل بازدارنده عوامل بزهکاری اطفال کار تحقیقی بزهکاری اطفال پایان نامه بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال در حقوق ایران علل ارتکاب بزه اطفال و نوجوانان عوامل بازدارنده بزهکاری اطفال و…

  • دانلود پاورپوینت معماری بیونیک و طبیعت

    دانلود پاورپوینت معماری بیونیک و طبیعت پاورپوینت معماری پاورپوینت معماری بیونیک پاورپوینت معماری و طبیعت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بیونیک و طبیعت در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش

    فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش کلمات کلیدی : پیشینه مدیریت دانش تاریخچه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش چارچوب نظری مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه مدیریت…

  • پرسشنامه طراحی مدل شبکه های عصبی جهت پیش بینی هزینه در پروژه های ساختمانی

    پرسشنامه طراحی مدل شبکه های عصبی جهت پیش بینی هزینه در پروژه های ساختمانی پرسشنامه پیش بینی هزینه پرسشنامه پیش بینی هزینه در پروژه های ساختمانی پرسشنامه طراحی مدل شبکه های عصبی جهت پیش بینی هزینه پرسشنامه پیش بینی هزینه…

  • مطالعه و بررسی حقوقی شرط داوری در قراردادهای دولتی از طریق دستگاه های اجرایی

    مطالعه و بررسی حقوقی شرط داوری در قراردادهای دولتی از طریق دستگاه های اجرایی ماهیت حقوقی شرط داوری شرط داوری در معاملات دولتی شرایط داوری قراردادهای دولتی اعتبار شرط داوری در معاملات دولتی شرایط اعتبار داوری در معاملات دولتی شرایط…

  • پاورپوینت آشنایی خدمات مدیریت طرح

    پاورپوینت آشنایی خدمات مدیریت طرح پاورپوينت مديريت طرح دانلود پاورپوينت مديريت طرح پاورپوینت درباره مديريت طرح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی خدمات مدیریت طرح جهت رشته مدیریت در قالب 15 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی

    پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی تحقیق بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی بازاریابی خدمات بانکی تعریف بازاریابی تعریف خدمت و خدمات انواع بازاریابی بازاریابی خدمات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی استرس

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی استرس کلمات کلیدی : پیشینه استرس پیشینه تحقیق استرس پیشینه نظری استرس پیشینه داخلی استرس پیشینه خارجی استرس پیشینه پژوهش استرس پیشینه تحقیق درباره استرس پیشینه تحقیق استرس شغلی مبانی نظری مدیریت استرس مبانی نظری در…

  • استفاده از داده کاوی برای ضد پولشویی و کشف تقلب

    استفاده از داده کاوی برای ضد پولشویی و کشف تقلب کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پولشویی در صنعت بانکی پایان نامه مبارزه با پولشویی کشف پولشویی با داده کاوی کشف تقلبات مالی با داده کاوی طراحی الگویی براي…

  • پاورپوینت درس 8 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث رسانه ها در زندگی ما

    پاورپوینت درس 8 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث رسانه ها در زندگی ما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 8 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث رسانه ها در زندگی ما در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…