چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند

مبانی نظری بسط برند
دانلود مبانی نظری بسط برند
پیشینه تحقیق بسط برند
ادبیات نظری بسط برند
فصل دوم پایان نامه بسط برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند
ادبیات و مبانی نظری بسط برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع بازارهای اوراق بهادار

    پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع بازارهای اوراق بهادار دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع بازارهای…

  • بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران

    بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران تقاضای پول بحران های بانکی رابطه بحران های بانکی و تقاضای پول دانلود پایان نامه تقاضای پول دانلود پایان نامه بحران های بانکی اثر بحران های بانکی بر تقاضای پول عوامل…

  • علل و انگیزه مجازات های جایگزین حبس و سازوکارهای آن

    علل و انگیزه مجازات های جایگزین حبس و سازوکارهای آن مجازات های جایگزین حبس مجازاتهای جایگزین حبس طبق قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی مجازات های جایگزین حبس در ایران پایان نامه مجازات های جایگزین حبس اجرای…

  • پایان نامه هنر سفالگری

    پایان نامه هنر سفالگری پایان نامه هنر سفالگری پایان نامه سفالگری پیشینه سفالگری در ایران تاریخچه هنر سفالگری در ایران هنر سفال گری در دوران اسلامی پایان نامه سفالهای دوره هخامنشی پایان نامه سفالهای دوره صفویه پایان نامه سفالهای دوره…

  • پاورپوينت عظمت و مقام مادر

    پاورپوينت عظمت و مقام مادر پاورپوينت عظمت مادر پاورپوينت مقام مادر پاورپوینت در مورد دعای مادر پاورپوینت دعای مادر پاورپوینت قدرت مادر دانلود پاورپوینت عظمت مادر دانلود پاورپوینت مقام مادر پاورپوینت در مورد عظمت مادر پاورپوینت در مورد مقام مادر…

  • نظریه ها و مدل های حمایت اجتماعی و بررسی رابطه ان با سلامت روانی

    نظریه ها و مدل های حمایت اجتماعی و بررسی رابطه ان با سلامت روانی کلمات کلیدی : ابعاد حمایت اجتماعی نظریه های حمایت اجتماعی مدل های حمایت اجتماعی نظریه های سلامت عمومی کارکردهای مختلف سلامت عمومی حمایت اجتماعی و سلامت…

  • پاورپوینت سازماندهی و طراحی کامپیوتر پایه

    پاورپوینت سازماندهی و طراحی کامپیوتر پایه پاورپوینت کامپیوتر پایه پاورپوینت طراحی کامپیوتر پایه پاورپوینت سازماندهی کامپیوتر پایه دانلود پاورپوینت سازماندهی و طراحی کامپیوتر پایه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازماندهی و طراحی کامپیوتر پایه جهت رشته کامپیوتر در قالب…

  • دانلود پاورپوینت مروری بر افسردگی

    دانلود پاورپوینت مروری بر افسردگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مروری بر افسردگی جهت رشته روانشناسی در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       افسردگی یک حالت…

  • فصل دوم پایان نامه انتقال به مرحله والدینی

    فصل دوم پایان نامه انتقال به مرحله والدینی فصل دوم پایان نامه انتقال به مرحله والدینی مبانی نظری انتقال به مرحله والدینی پیشینه تحقیق انتقال به مرحله والدینی پیشینه پژوهش انتقال به مرحله والدینی پیشینه نظری انتقال به مرحله والدینی…

  • بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به منابع و مبانی آن

    بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به منابع و مبانی آن قاعده غرر غرر در عرف غرر در قانون منابع قاعده غرر مبانی قاعده غرر دانلود پایان نامه غرر بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به…

  • بررسی طبقه بندی علم اخلاق و تئوری ها و مکاتب آن 

    بررسی طبقه بندی علم اخلاق و تئوری ها و مکاتب آن  تبیین نظام اخلاقی انواع نظام های اخلاقی شیوه تبیین نظام اخلاقی تئوری‌ها و مکاتب اخلاق طبقه‌بندی علم اخلاق تعریف اصطلاحی اخلاق علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی علم اخلاق…

  • تحلیل و مقایسه رویکردهای توجیه معرفت شناسی دینی با دیدگاه ملاصدرا

    تحلیل و مقایسه رویکردهای توجیه معرفت شناسی دینی با دیدگاه ملاصدرا پایان نامه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی دینی معرفت شناسی از دیدگاه ملاصدرا معرفت شناسی دینی از دیدگاه ملاصدرا رویکردهای توجیه معرفت شناسی معرفت شناسی دینی در جهان…

  • بررسی پارامترهای موثر در فروشویی توده ای کانسنگ اکسیدی مس سونگون

    بررسی پارامترهای موثر در فروشویی توده ای کانسنگ اکسیدی مس سونگون بطری غلطان اسید سولفوریک فروشوئی توده ای مس پرفیری سونگون فروشویی توده ای کانسنگ اکسیدی بررسی پارامترهای موثر در فروشویی توده ای کانسنگ اکسیدی مس سونگون دانلود مقاله کارشناسی…

  • دانلود پاورپوینت گود برداری و سازه های نگهبان

    دانلود پاورپوینت گود برداری و سازه های نگهبان پاورپوینت روش های گود برداری پاورپوینت سازه های نگهبان پاورپوینت در مورد گودبرداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گود برداری و سازه های نگهبان جهت رشته عمران در 39 اسلاید و…

  • دانلود پاورپوینت روش های درمان خود ارضایی در اسلام

    دانلود پاورپوینت روش های درمان خود ارضایی در اسلام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های درمان خود ارضایی در اسلام جهت رشته روانشناسی در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پیدایش انسان از نظر علم و قرآن

    پیدایش انسان از نظر علم و قرآن دانلود مقاله پیدایش انسان از نظر علم و قرآن پیدایش انسان از نظر علم پیدایش انسان از نظر قرآن پیدایش انسان خرید پایان نامه الهیات و معارف اسلامی همکاری در فروش فایل همکاری…

  • پاورپوینت کتاب ریاضی پیش دانشگاهی از شمس الملوک خوش دل

    پاورپوینت کتاب ریاضی پیش دانشگاهی از شمس الملوک خوش دل پاورپوینت کتاب ریاضی پیش دانشگاهی از خوش دل پاورپوینت کتاب ریاضی پیش دانشگاهی علی ایرانمنش پاورپوینت کتاب ریاضی پیش دانشگاهی پاورپوینت جزوه ریاضی پیش دانشگاهی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت علل وقوع اشتباهات تجویز دارو

    پاورپوینت علل وقوع اشتباهات تجویز دارو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علل وقوع اشتباهات دارو جهت رشته داروسازی در قالب 62 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        یکی از…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان

    پرسشنامه بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان پرسشنامه پرخاشگری پرسشنامه سلامت عمومی پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه رابطه تعارضات زناشویی با سلامت روان پرسشنامه رابطه تعارضات زناشویی با پرخاشگری…

  • پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO

    پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل…

  • دانلود تحقیق درباره حسابرسی word

    دانلود تحقیق درباره حسابرسی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حسابرسی با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب مقدمه 2-3مختصری…

  • بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان

    بررسی رابطه ویژگی های شغلی با تعهد سازمانی کارکنان عوامل شغلی ویژگیهای شغلی تعهد سازمانی کارکنان پایان نامه رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی رابطه ویژگیهای شغلی و تعهد سازمانی کارکنان مدل ویژگی های شغلی مدل ویژگیهای شغلی اولدهام و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تفکر انتقادی 117 صفحه

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تفکر انتقادی 117 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی مبانی نظری تفکر انتقادی پیشینه تحقیق تفکر انتقادی پیشینه داخلی تفکر انتقادی پیشینه خارجی تفکر انتقادی پیشینه پژوهش تفکر انتقادی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آسيب هاي زلزله در شريانهاي حياتي خطوط انتقال و شبکه‌ آبرسانی

    پاورپوینت آسيب هاي زلزله در شريانهاي حياتي خطوط انتقال و شبکه‌ آبرسانی دانلود رایگان پاورپوینت آسيب هاي زلزله در شريانهاي حياتي خطوط انتقال و شبکه‌ آبرسانی پاورپوینت آسيب هاي زلزله در شريانهاي حياتي خطوط انتقال و شبکه‌ آبرسانی آسيب هاي…

  • بررسی تطبیقی تصویرگری خورشید در اشعار شاعران قرن ششم

    بررسی تطبیقی تصویرگری خورشید در اشعار شاعران قرن ششم تصویرسازی با خورشید در اشعار تصویرسازی با خورشید در اشعار انوری تصویرسازی با خورشید در اشعار خاقانی تصویرسازی با خورشید در اشعار نظامی مقایسه تصویرسازی با خورشید در اشعار انوری، خاقانی…

  • پاورپوینت ايمنی مواد شيميايی

    پاورپوینت ايمنی مواد شيميايی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ايمنی مواد شيميايی جهت رشته ی مهندسی مواد و شیمی در قالب 178 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دستورالعمل و پروتکل درمانی اختلال افسردگی اساسی

    دستورالعمل و پروتکل درمانی اختلال افسردگی اساسی کلمات کلیدی : پروتکل درمانی افسردگی اساسی خرید پروتکل درمانی افسردگی اساسی پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی دانلود و خرید پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی پروتکل درمان افسردگی پروتکل درمان افسردگی…

  • چگونگی جبران خسارت ناشی از آراء قضات در حقوق ایران

    چگونگی جبران خسارت ناشی از آراء قضات در حقوق ایران مفهوم قضاء مسئولیت مدنی خسارت ناشی از آراء قضات موجبات مسئولیت مدنی قاضی دانلود مقاله چگونگی جبران خسارت ناشی از آراء قضات در حقوق ایران سیستم همکاری در فروش فایل…

  • پاورپوینت روانشناسی ورزش

    پاورپوینت روانشناسی ورزش پاورپوینت روانشناسی ورزشی پاورپوینت روانشناسی ورزشی چیست روانشناسی ورزشی ppt پاورپوینت روانشناسی ورزشی کودکان پاورپوینت روانشناسی ورزش چیست پاورپوینت روانشناسی ورزشی مقدماتی پاورپوینت روانشناسی ورزش و تمرین پاورپوینت روانشناسی ورزش کشتی پاورپوینت روانشناسی ورزش رزمی پاورپوینت روانشناسی…

  • پاورپوینت آشنایی با اصطلاحات اينكوترمز

    پاورپوینت آشنایی با اصطلاحات اينكوترمز پاورپوینت آشنایی با اصطلاحات اينكوترمز آشنايي با اينكوترمز دسته‌بندي اصطلاحات اينكوترمز تحويل كالا در محل كار تحويل كالا در محل مقرر به حمل كننده (FCA) تحويل كالا در كنار كشتي (FAS) تحويل كالا روي عرشه…

  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق

    پروپوزال بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی و تاثیر این انحراف بر ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق مطالبات معوق بانکها انحراف تسهیلات بانکی پروپوزال مطالبات معوق پروپوزال انحراف تسهیلات بانکی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات بانکی تاثیر انحراف تسهیلات…

  • دانلود پاورپوینت بیل گیتس

    دانلود پاورپوینت بیل گیتس پاورپوینت زندگی نامه بیل گیتس پاورپوینت در مورد بیل گیتس پاورپوینت اصول موفقیت بیل گیتس پاورپوینت رمزهای موفقیت بیل گیتس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیل گیتس جهت رشته مدیریت در 47 اسلاید و با…

  • دانلود پاورپوینت اقتصاد مهندسی و آنالیز تصمیم گیری

    دانلود پاورپوینت اقتصاد مهندسی و آنالیز تصمیم گیری پاورپوینت درس اقتصاد مهندسی دانلود پاورپوینت اقتصاد مهندسی پاورپوینت اقتصاد مهندسی و آنالیز تصمیم گیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقتصاد مهندسی و آنالیز تصمیم گیری در قالب 124 اسلاید و…

  • تغذیه و الگوی مصرف در ایران و جهان و اثرات اصلاح الگوی تغذیه مناسب بر خونواده و جامعه

    تغذیه و الگوی مصرف در ایران و جهان و اثرات اصلاح الگوی تغذیه مناسب بر خونواده و جامعه الگوی مصرف تغذیه تاریخچه تغذیه و الگوی مصرف در ایران و جهان اثرات اصلاح الگوی تغذیه مناسب بر خونواده و جامعه تغذیه…

  • پاورپوینت کف سازی در ساختمان

    پاورپوینت کف سازی در ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کف سازی در ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به…