پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

 

 

 

 

هدف از این پژوهش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه می باشد.
 

 

 

تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مدیریت ارتباط با مشتریان به‌طور عمده نشات گرفته از بازاریابی رابطه‌ای (RM ) می‌باشد. بازاریابی رابطه‌ای بیانگر جذب، حفظ و توسعه ارتباطات با مشتریان می‌باشد. از آنجاکه این مفهوم، موضوعی نسبتاً جدید می‌باشد لذا در خصوص تعریف آن اجماعی وجود ندارد و اندیشمندان و متخصصان هر یک از منظر خود به تبیین آن پرداخته‌اند. 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی تلفن همراه را می‌توان به صورت ذیل تعریف نمود (Camponovo et al., 2005):
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در سازمان‌ها به دنبال؛ 
•    توسعه ارتباطات و تعاملات با مشتریان، جذب و نگهداری مشتریان
•    پشتیبانی از بازاریابی، فروش یا فرآیندهای خدمات‌رسانی
•    بکارگیری شبکه‌های بی‌سیم به‌عنوان بستر ارتباطی جهت ارائه خدمات به مشتریانمی‌باشد.

 

 

سینیسالو و همکارانش (2007) بیان داشته‌اند که اگرچه این تعریف کاربردی و سودمند است؛ ولیکن از دو جنبه چالش‌پذیر می‌باشد. نخست، در این تعریف به اهمیت و ضرورت ارتباطات رودررو در شکل‌دهی و حفظ تعاملات سودمند با مشتریان به نحو قابل قبولی پرداخته نشده است. در حقیقت، بعد ارتباطات مستقیم با مشتریان به جهت تکنولوژی‌محور شدن سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان دستخوش چالش‌هایی گردیده است. از این‌رو، در مفهوم‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، تاکید و توجه غالب می‌بایست معطوف به مقوله چگونگی شکل‌دهی ارتباطات و تعاملات با مشتریان باشد. دوم، از طرفی دیگر در خصوص مفهوم تلفن همراه و سیستم‌های بی‌سیم و همچنین نحوه و چگونگی بکارگیری این قبیل سیستم‌ها، ابهاماتی وجود دارد. از این‌رو، می‌بایست در تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ابعاد تکنولوژیکی آن شامل مفاهیم سیار بودن، شبکه‌ها و تکنولوژی‌های بی‌سیم و چگونگی برقراری ارتباطات بواسطه این گونه از تکنولوژی‌ها به‌طور روشن و شفاف تشریح گردد.

 

 

درنهایت سینیسالو و همکارانش (2007) مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه را چنین تعریف می‌کنند: 
” استفاده از رسانه موبایل (تلفن همراه، تلفن هوشمند یاPDA ) برای مدیریت ارتباط و فعالیت مشتریان و به‌منظور شروع گفتگو با شرکت از طریق رسانه موبایل. آنها بیان داشته‌اند که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ارتباطات یک‌طرفه یا تعاملی دوطرفه است که در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت‌های خدمت به مشتری از طریق رسانه موبایل برقرار می‌شود و هدف آن ایجاد وحفظ ارتباط با مشتری است” (Sinisalo et al., 2007). به‌طور خلاصه می‌توان بیان داشت که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، پشتیبانی و اجرای فعالیت‌ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق مسیر موبایل است و مبین هر نوع فعالیت و فرآیندی است که یک طرف آن شرکت و طرف دیگر آن مشتری و وسیله ارتباطی بین آنها تلفن همراه است (شاهین و تیموری، 1389).

 

 

مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از عمده‌ترین مزایای بکارگیری تلفن همراه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح ذیل می‌باشد (شاهین و تیموری، 1389):
همه‌جایی یا انعطاف‌پذیری در ارتباط: یکی از ویژگی‌های تلفن همراه، دسترسی به کاربران آن تقریباً در همه‌جا و همه زمان‌هاست. شبکه تلفن همراه امکان دسترسی به افراد در همه زمان‌ها و مکان‌ها را فراهم می‌آورد. این ویژگی، رسانه تلفن همراه را نسبت به شبکه اینترنت در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. شخصی‌شدگی: یک ویژگی شاخص تلفن همراه این است که با مشتری مورد نظر ارتباط برقرار می‌کند. پیامی که ارسال می‌شود معمولاً به شخص مورد نظر می‌رسد.

 

 

فرستادن یک پیام درست به تعداد کمتری از افراد، نسبت به زمانی که یک پیام نادرست به افراد زیادی ارسال می‌گردد، برگشت بیشتری دارد. این ویژگی می‌تواند مشتریان را وفادارتر کند و حتی امکان برقراری ارتباطات عاطفی بیشتری را با مشتری فراهم آورد.

 

 

ارتباطات دوطرفه (تعاملی): شبکه تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات دو طرفه بین شرکت و مشتری را فراهم می‌آورد. مطالعات زیادی در مورد تعاملی بودن تلفن همراه به‌عنوان یکی از مهمترین خصوصیات بی‌نظیر رسانه تلفن همراه انجام شده است. تلفن همراه همه خصوصیات ضروری و مهم را برای یک گفتگوی مستقیم و اثربخش بین مشتری و شرکت فراهم می‌آورد.

 

 

 

راحتی و آشنایی: برای انجام کارهای خاصی استفاده از تلفن همراه، سادگی و راحتی بیشتری نسبت به کامپیوترهای خانگی و دستی و همچنین شبکه اینترنت دارد؛ البته عیب عمده آن این است که با استفاده از مسیر تلفن همراه نمی‌توان کارهای پیچیده‌تری انجام داد. به هر حال، کاربران بسیاری با سطح تحصیلات و سنین مختلفی می‌توانند از جنبه‌های گوناگون تلفن همراه همچون صدا، متن و دفترچه تلفن استفاده کنند.

 

 

چند رسانه‌ای بودن: تکنولوژی‌های تلفن همراه دارای وظایف چندرسانه‌ای همچون دوربین دیجیتال، ارسال و دریافت عکس، فیلم و …. می‌باشند؛ گرچه در حال حاضر در فرآیندهای CRM بیشتر از قابلیت متن آن استفاده می‌شود.

 

 

حساسیت: این مفهوم شامل شناسایی کاربران و موقعیت جغرافیایی و محیط فیزیکی آنها می‌شود.به‌طور کلی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات نزدیک‌تر با مشتریان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد. به‌عبارتی، دسترس‌پذیری کانال‌های متعدد تلفن همراه سازمان‌ها را قادر به برقراری تعاملات کارآمدتر و اثربخش‌تر با مشتریان می‌سازد. تحرک‌پذیری و سیالیت امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان در زمان و مکان مورد نظر آنها را مسیر می‌نماید. امری که در سایر رسانه‌های غیر موبایلی بسیار دشوار و ناممکن است. در مجموع، مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه اثربخشی ارتباطات سازمان با مشتریانش را بهبود و ارتقاء می‌بخشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • تحلیل صور خیال در شاهنامه فردوسی و بررسی ترکیبها و تصاویر در آن

    تحلیل صور خیال در شاهنامه فردوسی و بررسی ترکیبها و تصاویر در آن عناصر خیال در شاهنامه شناخت تصاویر و تركیبها در شاهنامه شناخت شیوه های تصویر سازی در شاهنامه تنوع مجاز در شاهنامه استعاره در شاهنامه تشبیه در شاهنامه…

  • پاورپوینت عملیات نجات و کمک های اولیه

    پاورپوینت عملیات نجات و کمک های اولیه پاورپوینت کمک های اولیه در سکته قلبی پاورپوینت کمک های اولیه(ppt) پاورپوینت کمک های اولیه گاز گرفتگی پاورپوینت کمک های اولیه هلال احمر پاورپوینت کمک های اولیه در برق گرفتگی رفتن به سايت…

  • پاورپوینت کنترل داخلی سیستم با سیستم حقوق و دستمزد

    پاورپوینت کنترل داخلی سیستم با سیستم حقوق و دستمزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد جهت رشته مدیریت در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت بررسی معماری بومی و اقلیم مناطق کوهستانی

    پاورپوینت بررسی معماری بومی و اقلیم مناطق کوهستانی پاورپوینت بررسی معماری بومی و اقلیم مناطق کوهستانی بررسی معماری بومی و اقلیم مناطق کوهستانی معماری بومی و اقلیم مناطق کوهستانی ویژگی های معماری بومی مناطق سرد اصول کلی و عمده در…

  • نقش کمی و کیفی شبکه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی مردم

    نقش کمی و کیفی شبکه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی مردم کلمات کلیدی : عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی تاثير شبکه هاي اجتماعی بر انتخابات ایران تاثیر شبکه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های فرزندپروری مبانی نظری نظریه های فرزندپروری پیشینه تحقیق نظریه های فرزندپروری پیشینه داخلی نظریه های فرزندپروری پیشینه خارجی نظریه های فرزندپروری…

  • مقاله رشته مهندسی کشاورزی با عنوان سیستم های اطلاعاتی مدیریت در کشاورزی

    مقاله رشته مهندسی کشاورزی با عنوان سیستم های اطلاعاتی مدیریت در کشاورزی سیستم های اطلاعاتی سیستم های اطلاعاتی مدیریت سیستم های اطلاعاتی مدیریت در کشاورزی دانلود مقاله رشته مهندسی کشاورزی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مهندسی کشاورزی سیستم…

  • توسعه سیستم‌های كشاورزی سازگار با محیط زیست

    توسعه سیستم‌های كشاورزی سازگار با محیط زیست اكوسیستم سیستم‌های كشاورزی كشاورزی سازگار با محیط زیست دانلود مقالات رشته کشاورزی توسعه سیستم‌های كشاورزی سازگار با محیط زیست دانلود مقالات کشاورزی دانلود مقالات مهندسی کشاورزی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • مبانی نظری ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن

    مبانی نظری ماهیت و آثار جرایم پولشویی و ارائه راهکارها و تدابیر پیشگیرانه برای آن کلمات کلیدی : پولشویی در حقوق امارات بررسی تطبیقی پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق بین الملل پولشویی در حقوق کیفری ایران جرم…

  • پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی

    پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی جهت رشته ی پزشکی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي

    پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي پاورپوینت سازمان ها و ادارات مجازي تحقیق سازمان ها و ادارات مجازي تفاوت سازمان مجازي و اداره مجازي مزاياي ادارات مجازي معايب ادارات مجازي مفهوم سازمان مجازي ويژگيهاي سازمان مجازي انواع سازمان مجازي سه…

  • پاورپوینت در مورد شمع کوبی

    پاورپوینت در مورد شمع کوبی دانلود پاورپوینت روش های شمع کوبی دانلود پاورپوینت هنر شمع کوبی دانلود پاورپوینت راه های شمع کوبی دانلود پاورپوینت نصب شمع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد شمع کوبی جهت رشته ی هنر در…

  • پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی

    پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت دیدگاه های ساخت گرا در زمیـنه ی جرم و انحرافات اجتماعی دیدگاه های ساخت گرا دیدگاه های جرم و انحرافات اجتماعی جرم و انحرافات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی 58 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی مبانی نظری اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی پیشینه تحقیق اختلال…

  • مقاله کامل گیاه جوجوبا

    مقاله کامل گیاه جوجوبا گیاه جوجوبا اکولوژی گیاه جوجوبا شرایط زراعی گیاه جوجوبا روشهای تکثیر گیاه جوجوبا مصارف پزشكی روغن جوجوبا تكثیر جنسی جوجوبا در ایران به روش آزمایشگاهی مقاله کامل گیاه جوجوبا خرید مقاله و تحقیق سیستم همکاری در…

  • جرم حفاری غیرمجاز و قاچاق اشیاء عتیقه و ارائه راهكارهای موثر برای پیشگیری

    جرم حفاری غیرمجاز و قاچاق اشیاء عتیقه و ارائه راهكارهای موثر برای پیشگیری جرم حفاری غیر مجاز پایان نامه حفاری غیر مجاز دانلود پروژه حفاری غیر مجاز حفاری های غیرمجاز در جیرفت دانلود تحقیق حفاری های غیرمجاز حفاری های غیر…

  • پاورپوینت آشنایی با الگوریتمهای ژنتیک(GA)

    پاورپوینت آشنایی با الگوریتمهای ژنتیک(GA) دانلود پاورپوینت درمورد آشنایی با الگوریتمهای ژنتیک GA PPT Genetic Algorithm PPT پاورپوینت درمورد Genetic Algorithm Genetic Algorithm چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با الگوریتمهای ژنتیک(GA)  جهت رشته ی ژنتیک در قالب…

  • پروپوزال راهکارهای بهبود وصول مطالبات معوق بانکی بر اساس ویژگی ها و الگوهای مشتریان

    پروپوزال راهکارهای بهبود وصول مطالبات معوق بانکی بر اساس ویژگی ها و الگوهای مشتریان مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات چیست وصول مطالبات بانک الگوی مناسب جهت وصول مطالبات بانکی راهکارهایی…

  • علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

    علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد ارزش ویژه برند مقصد گردشگری دانلود مقاله ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند…

  • پاورپوینت بناهای تاریخی روم باستان

    پاورپوینت بناهای تاریخی روم باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بناهای تاریخی روم باستان جهت رشته تاریخ و ادبیات در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        قدرت…

  • پاورپوینت درباره فشار خون

    پاورپوینت درباره فشار خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فشار خون جهت رشته ی پزشکی در قالب 66 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       داروهای مورد مصرف در…

  • ارزیابی انواع اصول قانونی قراردادهای خدماتی بالادستی و آنالیز آنها در صنعت نفت و گاز ایران

    ارزیابی انواع اصول قانونی قراردادهای خدماتی بالادستی و آنالیز آنها در صنعت نفت و گاز ایران اصول قانونی قراردادهای خدماتی در صنعت نفت و گاز قراردادهای خدماتی بالادستی صنعت نفت و گاز ایران قراردادهای بین المللی حاکم بر پروژه های…

  • پاورپوینت پرستاری بیماری های قلب و عروق

    پاورپوینت پرستاری بیماری های قلب و عروق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرستاری بیماری های قلب و عروق جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • سیستم فرمان الكتریكی ESP

    سیستم فرمان الكتریكی ESP سیستم فرمان فرمانهای الكتریكی عملكرد سیستم فرمان سیستم های ایمنی فرمان سیستم فرمان الكتریكی ESP دانلود مقالات مهندسی مکانیک خودرو دانلود مقالات مکانیک خودرو رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک خودرو سیستم فرمان الكتریكی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از برند 61 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از برند 61 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت از برند فصل دوم پایان نامه رضایت از برند دانلود مبانی نظری رضایت از برند پیشینه رضایت از برند پیشینه تحقیق رضایت از برند…

  • پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله

    پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله تحقیق خلاقیت و حل مسأله مديريت خلاقيت ويژگيهاي مديران كار آفرين تعريف خلاقيت تعريف نوآوري كارآفريني عوامل موثر در رشد خلاقيت روشهاي پرورش خلاقيت عوامل و زمينه هاي تاثير گذار…

  • پاورپوینت آموزش نرم افزار مینی تب قسمت دوم انواع منوها

    پاورپوینت آموزش نرم افزار مینی تب قسمت دوم انواع منوها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار مینی تب قسمت دوم انواع منو ها  جهت رشته کامپیوتر در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آشنایی با عملکرد و اجرای ورزشی

    پاورپوینت آشنایی با عملکرد و اجرای ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با عملکرد و اجرای ورزشی جهت رشته تربیت بدنی در قالب 16 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت در خصوص هواشناسی

    پاورپوینت در خصوص هواشناسی پاورپوینت در مورد هواشناسی پاورپوینت مفاهیم هواشناسی پاورپوینت درباره هواشناسی پاورپوینت اصول اساسی هواشناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت در خصوص هواشناسی  جهت رشته ی هواشناسی در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پروتکل درمانی فراشناختی گروهی در 8 جلسه 60 دقیقه ای

    پروتکل درمانی فراشناختی گروهی در 8 جلسه 60 دقیقه ای کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی فراشناختی پروتکل درمانی فراشناختی اضطراب پروتکل درمانی فراشناختی افسردگی خرید پروتکل درمانی فراشناختی اضطراب…

  • نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا

    نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا ارزش نشان تجاری نقش برند بر رفتار مصرف کننده چالش های برندسازی در آسیا دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و…

  • پروپوزال بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

    پروپوزال بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع رضایت شغلی رضایت مشتریان رضایت شغلی کارکنان بیمه رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب…

  • امنیت شبکه های بی سیم Wi-Fi

    امنیت شبکه های بی سیم Wi-Fi وای فای شبکه های بی سیم استاندارد IEEE80211 امن سازی شبكه های محلی بی سیم دانلود مقاله امنیت شبکه های بی سیم WiFi سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آسیب بینایی مبانی نظری آسیب بینایی پیشینه تحقیق آسیب بینایی پیشینه داخلی آسیب بینایی پیشینه خارجی آسیب بینایی پیشینه پژوهش آسیب بینایی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری

    پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاريابي تألیف…