پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

اعتبار برند
کیفیت درک شده برند
ارزش درک شده برند سبز
ابعاد ارزش ویژه برند سبز
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
تاثیر اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز
تاثیر کیفیت درک شده بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز
پروپوزال ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

 مقدمه

در سال­های اخیر به دلیل حجم گسترده آلودگی­­های زیست­محیطی ناشی از تولیدات صنعتی، جامعه به­طور فزآینده­ای متوجه مسائل زیست­محیطی شده است (Rahbar, 2008). آلودگی­های زیست­محیطی كه در نتیجه تولیدات و مصارف انسانی پدید آمده، از جمله مسائلی هستند كه بارها توسط سازمان­­های فعّال در این زمینه به­عنوان تهدیدی برای بشر شناخته شده­اند (Cao, 2011, 4). در این راستا، محصولات الکترونیکی و الکتریکی به­ عنوان یک طبقه محصول در این بخش انتخاب شده­اند که به نحو بارزی به عنوان یکی از عاملین عمده آلودگی محیط طبیعی در نظر گرفته می­شوند و بنابراین با فشار الزامات سخت­گیرانه قانونی و تقاضای مداوم برای محصولات دوستدار محیطی بیشتر از مصرف­کنندگان نگران، روبرو هستند (Ng, Butt, Khong and Ong, 2013; Badgie, Samah Manaf and Muda, 2012).

 

در این میان، برخی از صنایع با به كارگیری اقداماتی، گام­های لازم را جهت كاهش اثرات نهایی كه بر محیط زیست می­تواند داشته باشد، برداشته­اند. از جمله این اقدامات، بازاریابی سبز یا محیط زیست دوستانه است، یعنی؛ توسعه زیست­محیطی و طبیعی فعالیت­های بازاریابی، با بكارگیری نقش مسئولیت­پذیری زیست­محیطی/ اجتماعی شركت­­ها به منظور توسعه پایدار (Cao, 2011, 4). در ادبیات پایدار، بازاریابی سبز[1] به عملکردها، سیاست­ها و آمیخته­­های بازاریابی اطلاق می­گردد که به طور مشخص به نگرانی­­هایی در باب محیط زیست طبیعی و ایجاد درآمد و فراهم نمودن نتایجی می­پردازد که اهداف فردی و سازمانی را برای یک محصول یا خط تولید، برآورده می­نماید (Constantinos Constantine and Neil, 2012).

در این سال­ها با افزایش انتقادات و اقدامات گروه­های دوستدار محیط زیست، افراد نسبت به محیط زیست خود، منابع پایان­­­پذیر و نحوه­­ی استفاده بهینه از آنها با توجه به نیازهای نسل­های آینده، آگاهی و دغدغه بیشتری پیدا کردند (Manrai, Manrai, Lascu and Ryans, 1997, 513). این دغدغه­های مصرف­كنندگان در برابر پاسخ­گویی زیست­محیطی كه با قوانین زیست­محیطی نیز هم راستا شده، تعداد روبه رشدی از شركت­­­ها را به منظور طراحی و ایجاد برنامه­های محیط زیست دوستانه تحت فشار قرار داده است. از این رو شركت­­ها باید تأثیرات منفی زیست­محیطی خود را در تولید، توزیع، تأمین مواد اولیه و مصرف انرژی به طرز قابل توجهی كاهش دهند، در غیر این صورت به وسیله قوانین و تقاضای سرسختانه مشتریان به عقب رانده خواهند شد (رعنایی کردشولی و یاری بوزنجانی، 1390، 166). همچنین مسأله حفظ محیط زیست باعث شده است که مصرف­کنندگان درباره محصولاتی که می­خرند، بازاندیشی کنند. امروزه بسیاری از مصرف­کنندگان این آمادگی را دارند که برای حمایت واقعی از محیط زیست برای محصولاتی که استاندارهای زیست­محیطی را رعایت می­کنند، مبلغ بیش­تری پرداخت کنند (Kotler and Armstrong, 2008, 583). بدین ترتیب شركت­­ها این فرصت را دارند كه عملكرد زیست محیطی­شان را بهبود بخشند و از تقاضاهای جدید مربوط به بازار سبز منتفع شوند (عباسی، عنایتی و رهبری، 1391، 36).

همان­طور که اوتمن (1992) ادعا می­کند، اگر شرکت­­ها بخواهند بازاریابی سبز را با موفقیت بکار گیرند، مفاهیم و ایده­­های زیست­محیطی آنها باید با همه جنبه­­های بازاریابی انسجام پیدا کند. در این راستا، توسعه مفهوم جاری بازاریابی و برند­سازی در قالب سبز، ضروری به­نظر می­رسد. اگر شرکت­­ها بتوانند محصولات و خدماتی را فراهم کنند که نیازهای زیست­محیطی مشتریان­شان را تأمین کند، مشتریان به این کالاها و خدمات علاقه بیشتری نشان خواهند داد. در ابتدای عصر زیست­محیطی، شرکت­ها باید به دنبال فرصت برای بهبود عملکرد زیست­محیطی محصولات خود باشند تا بتوانند ارزش ویژه برندشان را تقویت کنند (هادیزاده مقدم، جمالی کاپک و موسوی، ­1391، 32). مثلاً برندهای سبز، برچسب­­های سبز و تبلیغات محیطی به وسیله عرضه اطلاعات در مورد ویژگی­های محصولات سبز محیطی، احساسات مثبتی در گروه­های خاص هدف به وجود می­آورند و مصرف­کنندگان با دانستن این موضوع که یک محصول سبز است، هنگام استفاده آن احساس بهتری خواهند داشت، زیرا محصولات با برندهای طبیعی و برچسب گذاری­­های صحیح به علت تصویر کلی مثبتی که ایجاد می­کنند، از نظر بازرگانی موفق هستند و مصرف­کننده­­ها به خرید این محصولات تمایل پیدا می­کنند و وفاداری به برند افزایش می­یابد (Rahbar and Abdul Wahid, 2011, 80).

با اهمیت یافتن بازاریابی و گرایش­های سبز شرکت­­ها، خصوصاً نقش کلیدی آن در موفقیت شرکت­­ها، انجام تحقیقات مختلف برای تبیین روابط متغیرهای سبز و مطالعه در این زمینه، بیش از پیش، ضروری می- نماید. بر همین اساس، این پژوهش قصد دارد تا به تحلیل ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، اعتبار برند، تصویر برند سبز و ارزش برند سبز) بپردازد.

کیفیت درک شده برند به ­عنوان یکی از عوامل مهمی در نظر گرفته می­شود که بر تصمیم­گیری مشتری از طریق ارائه دلیل منطقی ترجیح یک برند بر برند دیگر، تأثیرگذار است (Aaker, 1991). علاوه بر این، کیفیت درک شده برند به­عنوان یک روش اکتشافی جهت تأثیرگذاری بر قضاوت مشتری در باب توانایی­­های آن به­منظور تحقق ویژگی­های دوستدار محیطی آن عمل می­کند (Ng, Butt, Khong and Ong, 2013). از آنجا که ارزش ویژه برند قوی­تر بر برندهایی غالب می­باشد که نشان­دهنده اعتبار برندی بیشتر است، لذا برند معتبرتر دربردارنده هزینه­­های ارزیابی پایین­تر بوده و با ریسک درک­ شده کمتری در ارتباط است. بنابراین آنها از طریق بسط ارزش­شان در ورای جنبه­­های کاربردی باعث ارتقای ارزش برند می­گردند (Erdem and Swait, 2004).

به عبارتی دیگر، اعتبار برند یک ستون مرکزی است که در حول آن یک شرکت می­تواند ارزش ویژه برند خود را ایجاد و مدیریت نماید (Erdem, Swait and Valenzuela, 2006). علاوه بر مفاهیم برند، در مباحث مربوط به مفاهیم برند سبز می­توان به تحقیقات چن (2010) و چن و چانگ (2012) اشاره نمود که این­طور متوجه شدند که تصویر برند سبز و ارزش درک شده برند سبز به عنوان عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند می­باشند (Ng, Butt, Khong and Ong, 2013). که ارزش ویژه برند سبز را چن (2010) به عنوان “مجموعه­ای از دارایی­­ها و بدهی­های برند در زمینه تعهدات سبز و نگرانی­های محیطی تعریف نمود که با نام، نماد و آرم برند در ارتباط است که می­تواند ارزش ارائه شده کالاها و خدمات دوستدار محیطی را افزایش و یا کاهش دهد”.

لذا با توجه با مطالب فوق، سؤال اصلی این تحقیق این است که آیا بین مفاهیم برند (کیفیت درک شده برند1و اعتبار برند[2] ) و مفاهیم برند سبز (تصویر برند سبز[3] ،  ارزش درک شده برند سبز[4] و ارزش ویژه برند سبز[5] ) رابطه وجود دارد؟

[1] Green Marketing

1 Brand Perceived Quality

[2] Brand Credibility

[3] Green Brand image

[4] Green Brand perceived value

[5] Green Brand equity

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اوّل : کلیّات تحقیق 

1-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….. 2

1-2- بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………………………………. 3

1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق…………………………………………………………………………………………………… 5

1-4- چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………. 6

1-5- مدل مفهومی……………………………………………………………………………………………………………………..11

1-6- جنبه نو آوری و جدید بودن تحقیق…………………………………………………………………………………….. 12

1-7- اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….. 12

1-8- سؤالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………… 12

1-9- فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………. 13

1-10- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………….. 13

1-11- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………. 15

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 73

3-2- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 73

3-2-1- نوع پژوهش بر مبنای هدف…………………………………………………………………………………………… 73

3-2-2- نوع پژوهش از نظر ماهیت و روش………………………………………………………………………………… 73

3-3- روش  های گردآوری داده-ها……………………………………………………………………………………………….. 74

3-4- ابزار گردآوری داده -ها…………………………………………………………………………………………………………74

3- 5- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری داده-ها……………………………………………………………………………… 75

3-5-1- روایی………………………………………………………………………………………………………………………….. 76

3-5-2- پایایی………………………………………………………………………………………………………………………….. 76

3-6- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………… 78

3-7- تعیین حجم نمونه و روش نمونه-گیری………………………………………………………………………………… 78

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده-ها……………………………………………………………………………………………… 80

3-8-1- تحلیل عاملی تأییدی…………………………………………………………………………………………………….. 80

3-8-2- مدل سازی معادلات ساختاری………………………………………………………………………………………… 80

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 3-1) صفات کیفی و ارزش های عددی گزینه های پرسشنامه…………………………………………………75

(جدول 3-2) ترکیب سؤالات براساس متغیرهای تحقیق………………………………………………………………….75

(جدول 3-3) ضرایب آلفای کرونباخ برای هر یک از متغیرهای تحقیق………………………………………………77

(جدول 3-4) اطلاعات مربوط به نمونه-گیری………………………………………………………………………………….79

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران………………………………………………11

 

 

 

 

 

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی دانلود مبانی نظری…

  • پاورپوینت سمینار ارشد موتور جستجوی قرآنی وب

    پاورپوینت سمینار ارشد موتور جستجوی قرآنی وب پاورپوینت موتور جستجوی قرآنی وب دانلود پاورپوینت موتور جستجوی قرآنی وب پاورپوینت درباره موتور جستجوی قرآنی وب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سمینار ارشد موتور جستجوی قرآنی وب جهت رشته طراحی وب…

  • بررسی کارکرد ماشینهای کشت در کشت مسطح پنبه

    بررسی کارکرد ماشینهای کشت در کشت مسطح پنبه پنبه ردیف کار خطی کار سله‌ شکنی فاصله بین دو بوته‌ ای کشت مسطح پنبه ماشینهای کاشت پنبه عملکرد ماشینهای کاشت پنبه دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته کشاورزی بررسی کارکرد ماشینهای کشت…

  • ارائه راهکار مناسب اجرای کیفرهای تعزیری جدید در راستا درمان و اصلاح مجرمان و کاهش جرایم

    ارائه راهکار مناسب اجرای کیفرهای تعزیری جدید در راستا درمان و اصلاح مجرمان و کاهش جرایم اقسام خصوصیات تعزیر فردی کردن تقنینی مجازات ها تعزیر در قانون مجازات اسلامی مصادیق تعزیر در قانون مجازات جدید تعامل کیفرهای تعزیری با شخصیت…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد

    دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد پاورپوینت مدیریت و ارزیابی عملکرد در سازمان پاورپوینت فرآیند ارزیابی در سازمان پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد جهت رشته مدیریت در 86 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 23 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 23 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت اصول مدیریت بحران

    پاورپوینت اصول مدیریت بحران پاورپوینت سطوح بحران پاورپوینت بحرانها‏ي بالقوه پاورپوینت ويژگيهاي ساختار مديريت بحران كشور پاورپوینت وظایف ستاد مدیریت بحران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول مدیریت بحران جهت رشته مدیریت در قالب 45 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل…

  • دانلود پرسشنامه محقق ساخته میل به ماندن با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه محقق ساخته میل به ماندن با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه میل به ماندن دانلود پرسشنامه میل به ماندن پرسشنامه میل به ماندن 19 سوالی پرسشنامه محقق ساخته میل به ماندن پرسشنامه میل به ماندن محقق…

  • پاورپوینت پانل های دیواری غیر باربر سبک مجوف اکوتک

    پاورپوینت پانل های دیواری غیر باربر سبک مجوف اکوتک پاورپوینت پانل های دیواری پاورپوینت پانل های دیواری غیر باربر سبک پاورپوینت پانل های دیواری غیر باربر پاورپوینت درمورد پانل های دیواری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پانل های دیواری…

  • شرایط انطباق و احکام پذیرش دفاع مشروع در حقوق جزای ایران و مبانی فقهی

    شرایط انطباق و احکام پذیرش دفاع مشروع در حقوق جزای ایران و مبانی فقهی پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه دفاع مشروع در قانون مجازات اسلامی…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد شرکت…

  • پاورپوینت زندگی دامداران و تولید نخ از پشم گوسفند

    پاورپوینت زندگی دامداران و تولید نخ از پشم گوسفند پاورپوینت دامداران ثروتمند پاورپوینت دامداران ایران پاورپوینت دامداران موفق پاورپوینت شیر امگا3 دامداران پاورپوینت زندگی دامداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زندگی دامداران و تولید نخ از پشم گوسفند جهت…

  • نظریه خودگردانی ذهنی در سبک های تفکر

    نظریه خودگردانی ذهنی در سبک های تفکر نظریه های سبک های تفکر سبک های تفکر در آموزش سبک های تفکر در ارزشیابی شکل گیری سبک های تفکر نظریه خودگردانی ذهنی کارکردهای سبک های تفکر عناصر عمده در تفکر از نظر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر 74 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بدافزار پیشینه تحقیق بدافزار مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری مبانی نظری تشخیص بدافزار در ابر پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر…

  • پاورپوينت انواع گلخانه

    پاورپوينت انواع گلخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت انواع گلخانه جهت رشته کشاورزی قالب 32 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         گلخانه بخش محدودی از فضاست كه در…

  • پاورپوینت روش‌های تأمین مالی و تأثیر هر یک از آنها بر ثروت سهامداران

    پاورپوینت روش‌های تأمین مالی و تأثیر هر یک از آنها بر ثروت سهامداران دانلود پاورپوینت روش‌های تأمین مالی و تأثیر هر یک از آنها برثروت سهامداران ابزارهای تامین مالی روشهای تامین منابع مالی کوتاه مدت هزینه تامین مالی اهداف تامین…

  • پاورپوینت معرفی مرکز تحقیقات خونریزیهای غیر طبیعی رحم

    پاورپوینت معرفی مرکز تحقیقات خونریزیهای غیر طبیعی رحم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی مرکز تحقیقات خونریزیهای غیر طبیعی رحم جهت رشته پزشکی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

    مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی مقایسه عملکرد با بودجه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی اهمیت سیستم گزارشگری ‌مالی صورت‌های مالی حسابرسی شده سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز…

  • عسر و حرج در طلاق

    عسر و حرج در طلاق طلاق عسر و حرج قاعده عسر و حرج در طلاق عسر و حرج در طلاق دانلود پایان نامه طلاق دانلود پایان نامه عسر و حرج در طلاق دانلود پایان نامه رشته حقوق رفتن به سایت…

  • پرسشنامه امید به زندگی اشنایدر 1991

    پرسشنامه امید به زندگی اشنایدر 1991 کلمات کلیدی : پرسشنامه امید به زندگی پرسشنامه امید به زندگی اشنایدر پرسشنامه امید به زندگی سالمندان پرسشنامه امید به زندگی کودکان پرسشنامه در مورد امید به زندگی پرسشنامه ی امید به زندگی اشنایدر…

  • پاورپوینت زندگی نامه زرتشت

    پاورپوینت زندگی نامه زرتشت پاورپوینت زندگی نامه زرتشت پاورپوینت درباره ی زرتشت دانلود پاورپوینت زندگی نامه زرتشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زندگی نامه زرتشت جهت رشته ی ادبیات و تاریخ  قالب 32  اسلاید و با فرمت pptx به…

  • جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1

    جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1 کلمات کلیدی : جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1 رفتن به سایت اصلی جزوه ریاضیات مهندسی پیشرفته 1 129 صفحه pdf فهرست مطالب: حساب تغییرات / ضرائب لاگرانژ / اختلالات جبری و غیر جبری / معادلات…

  • بررسی سامانه کنترلی و نظارتی با تاکید بر سامانه SAS

    بررسی سامانه کنترلی و نظارتی با تاکید بر سامانه SAS دانلود پایان نامه سیستم SAS پست فشار قوی سامانه کنترلی و نظارتی بررسی سامانه کنترلی و نظارتی با تاکید بر سامانه SAS سیستم های كنترل گسترده پست های فشار قوی…

  • ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

    ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان…

  • مبانی نظری ارزیابی تطبیقی عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی در توانمندسازی کودکان خیابانی

    مبانی نظری ارزیابی تطبیقی عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی در توانمندسازی کودکان خیابانی کودکان خیابانی مبانی نظری کودکان خیابانی مبانی نظری درباره کودکان کار مبانی نظری توانمندسازی کودکان خیابانی عدم توانمندسازی کودکان خیابانی نقش سازمانهای مردم نهاد در توانمندسازی کودکان خیابانی…

  • پاورپوینت راهنمای بالینی پرستاری

    پاورپوینت راهنمای بالینی پرستاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهنمای بالینی پرستاری جهت رشته ی پزشکی در قالب 60 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرآیند بهبود کیفیت…

  • پاورپوینت حسابداری موجودی كالا

    پاورپوینت حسابداری موجودی كالا پاورپوینت حسابداری موجودی كالا و خرید پاورپوینت حسابداری موجودی كالا و تولید دانلود پاورپوینت حسابداری موجودی كالا و موارد دیگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری موجودی كالا جهت رشته ی حسابداری در قالب 32…

  • پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده

    پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده پاورپوینت سيستم بسته بندی پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده دانلود پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده جهت رشته…

  • پاورپوینت 90 تصویر از درب ورودی خانه و آپارتمان

    پاورپوینت 90 تصویر از درب ورودی خانه و آپارتمان پاورپوینت درب ورودی واحد پاورپوینت درب ورودی ساختمان مسکونی پاورپوینت مدل درب فلزی ورودی ساختمان پاورپوینت درب ورودی راه پله پاورپوینت مدل درب ورودی ساختمان پاورپوینت نمای ورودی ساختمان رفتن به…

  • پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش

    پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش تعریف فروش روندی هفت مرحله ای فروش مشتری کیست ؟ مشتری چه انتظاراتی دارد ؟ چرخه رضایت مشتری عواقب رضایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه توانمندسازی کارکنان مبانی نظری توانمندسازی کارکنان پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان پیشینه داخلی توانمندسازی کارکنان پیشینه خارجی توانمندسازی کارکنان پیشینه پژوهش توانمندسازی کارکنان پیشینه نظری…

  • دانلود تحقیق در مورد یادگیری خودتنظیمی docx

    دانلود تحقیق در مورد یادگیری خودتنظیمی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی یادگیری خودتنظیمی با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان

    پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر روی تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه خرید مشتریان پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی دانلود پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه رابطه آمیخته بازاریابی با تصمیم خرید مشتریان رفتن به سایت…

  • پاورپوینت مدیریت انبارداری

    پاورپوینت مدیریت انبارداری پاورپوینت مراحل انبارداری پاورپوینت انبارداری پاورپوینت در مورد مدیریت انبارداری پاورپوینت اصطلاحات انبارداری پاورپوینت انبارداری چیست پاورپوینت اصول انبارداری مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت انبارداری جهت رشته مدیریت در قالب 6 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه

    پاورپوینت آشنایی با برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برنامه بیمارستان درحوادث غیر مترقبه جهت رشته علوم پزشکی در قالب 17 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…