پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

رضایت مشتری
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه 3

1-2- بیان مسئله 3

1-3- چارچوب نظری تحقیق 6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 7

1-5- اهداف تحقیق 8

1-6- فرضیات تحقیق 8

1-7- تعاریف مفهومی متغیرها 9

1-8- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 11

1-9- قلمرو تحقیق 12

1-9-1- قلمرو موضوعی 12

1-9-2- قلمرو مکانی 12

1-9-3- قلمرو زمانی 12

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه 54

3-2- روش پژوهش 54

3-3- جامعه آماری پژوهش 55

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه 55

3-4-1- نتایج آزمون بارتلت جهت دقت نمونه 56

3-5- روشهای گردآوری اطلاعات 56

3-6- پرسشنامه پژوهش 57

3-7- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش 58

3-7-1- روایی پرسشنامه 58

3-7-2- پایایی پرسشنامه 58

3-8- متغیرهای پژوهش 60

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها 60

3-10- جمع بندی فصل سوم 60

 

منابع و مآخذ

 

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مزیت رقابتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مزیت رقابتی مبانی نظری مزیت رقابتی پیشینه مزیت رقابتی دانلود مبانی نظری مزیت رقابتی پیشینه تحقیق مزیت رقابتی ادبیات نظری مزیت رقابتی پیشینه تحقیق در مورد مزیت رقابتی مبانی نظری در مورد مزیت رقابتی دانلود…

  • کتاب ژنتیک استانسفیلد

    کتاب ژنتیک استانسفیلد کلمات کلیدی : کتاب ژنتیک استانسفیلد رفتن به سایت اصلی کتاب ژنتیک استانسفیلد کتاب مقدمه ای بر ژنتیک (Outline of Genetics) نوشته پرفسور استانسفیلد William D. Stansfield می باشد. 459 صفحه pdf لطفا توجه فرمایید این فایل به زبان…

  • طرح تفصیلی پایان نامه بررسی فریب در ازدواج در حقوق کیفری و مدنی ایران

    طرح تفصیلی پایان نامه بررسی فریب در ازدواج در حقوق کیفری و مدنی ایران خیار تدلیس در ازدواج پروپوزال فریب در ازدواج پروپوزال تدلیس در ازدواج ضمانت اجرای كیفری فریب در ازدواج ضمانت اجرای كیفری تدلیس در ازدواج نحوه ضمانت…

  • بررسی نقاط ضعف و قوت جزای نقدی و اهداف و مفاهیم مشابه آن

    بررسی نقاط ضعف و قوت جزای نقدی و اهداف و مفاهیم مشابه آن انواع جزای نقدی مفاهیم مشابه جزای نقدی روشهای رفع معایب جزای نقدی بررسی نقاط ضعف و قوت جزای نقدی و اهداف و مفاهیم مشابه آن بررسی جزای…

  • پدیده آزاد سازی و راه حلهای این پدیده برای بازارهای مالی

    پدیده آزاد سازی و راه حلهای این پدیده برای بازارهای مالی پدیده آزاد سازی بازار سرمایه آزادسازی بازار سهام آزادسازی بازارهای مالی راهکارهای آزادسازی بازارهای مالی در ایران راه حلهای پدیده آزاد سازی برای بازارهای مالی دانلود مقالات رشته اقتصاد…

  • َآشنایی با پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی

    َآشنایی با پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی دانلود پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی پاورپوینت درباره انسان شناسی فرهنگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انسان شناسی فرهنگی جهت رشته فلسفه و منطق در قالب 14 اسلايد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 2 مبانی نظری عزت نفس مباني نظري عزة نفس مبانی نظری درباره عزت نفس مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس و خودپنداره پیشینه عزت نفس…

  • پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی

    پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی خواص سنگها سنگهای تزئینی سنگهای قیمتی تجارت جهانی سنگ فن آوری های استخراج سنگها حوزه های کاربردی و بازارهای سنگ پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی سیستم همکاری در فروش…

  • پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک

    پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک+pdf پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک ppt پاورپوینت حسابرسي مبتني بر ريسك پاورپوینت حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابرسی مبتنی بر ریسک جهت رشته حسابداری در…

  • بررسی ارتباط میان یادگیری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی

    بررسی ارتباط میان یادگیری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی عمکرد سازمان یادگیری سازمانی رفتار شهروندی سازمانی رابطه یادگیری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بررسی ارتباط میان یادگیری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای دولتی دانلود پایان…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت

    دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت جهت رشته مدیریت در 193 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       منظور از اطلاعات…

  • پاورپوینت هماهنگی در مدیریت بیمارستان

    پاورپوینت هماهنگی در مدیریت بیمارستان پاورپوینت وظایف مدیر بیمارستان پاورپوینت شرح وظایف مترون بیمارستان پاورپوینت وظایف مدیر داخلی چیست؟ پاورپوینت مدیریت بیمارستانی پاورپوینت ریاست بیمارستان پاورپوینت شرح وظایف مدیر درمان بیمارستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هماهنگی در مدیریت…

  • پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان

    پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان دانلود پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان سطوح فعاليت ارتباطات غيررسمي ارتباطات شفاهي سودمندي ارتباطات غيررسمي كانالهاي غيررسمي چند جهتي كانالهاي فعال انتخاب كانال ارتباطي عوامل موثر بر ايجاد كانالهاي غيررسمي شايعه…

  • دانلود پاورپوینت کولر خودرو

    دانلود پاورپوینت کولر خودرو پاورپوینت کولر خودرو پاورپوینت کولر خودرو برقی پاورپوینت کولر خودرو سنگین پاورپوینت کولر خودرو چگونه کار میکند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کولر خودرو جهت رشته مکانیک در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx…

  • امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی

    امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی مقاله امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی تحقیق امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی پژوهش امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی پروژخ امنیت شبكه و رمزگذاری و رمزگشایی…

  • پاورپوینت فصل دهم تئوری حسابداری مالی ویلیام اسکات حقوق و پاداش مدیران اجرایی

    پاورپوینت فصل دهم تئوری حسابداری مالی ویلیام اسکات حقوق و پاداش مدیران اجرایی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل دهم تئوری حسابداری مالی ویلیام اسکات حقوق و پاداش مدیران اجرایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فصل دهم تئوری حسابداری مالی ویلیام…

  • پاورپوینت ممیزی وضعیت

    پاورپوینت ممیزی وضعیت کلمات کلیدی : پاورپوینت ممیزی وضعیت ممیزی وضعیت تحقیق ممیزی وضعیت بررسی ممیزی وضعیت تحلیل ممیزی وضعیت مقاله ممیزی وضعیت دلایل انجام ممیزی های دقیق و مستمر جدول ارزيابي و مميزي بازار و محصول جدول ارزيابي رقبا…

  • پاورپوینت جلد اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی

    پاورپوینت جلد اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی پاورپوینت جلد اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف طاهره فیضی پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت دولتی (جلد اول) تألیف طاهره فیضی کتاب مبانی مدیریت دولتی (جلد اول) تألیف طاهره فیضی دانلود…

  • دانلود تحقیق در مورد عملکرد شغلی و عوامل موثر بر آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد عملکرد شغلی و عوامل موثر بر آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عملکرد شغلی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های عملکردی بیمارستان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های عملکردی بیمارستان مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان دانلود مبانی نظری شاخص های عملکردی بیمارستان پیشینه تحقیق شاخص های عملکردی بیمارستان ادبیات نظری شاخص های عملکردی بیمارستان فصل دوم پایان نامه شاخص های…

  • پروپوزال تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری

    پروپوزال تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری پروپوزال محاسبات ابری پروپوزال رایانش ابری دانلود پروپوزال رایانش ابری پروپوزال امنیت در رایانش ابری شناسایی بدافزارها در محیط محاسبات ابری پروپوزال تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری سیستم…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش توسعه انسانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش توسعه انسانی مبانی نظری توسعه انسانی دانلود مبانی نظری توسعه انسانی پیشینه تحقیق توسعه انسانی ادبیات نظری توسعه انسانی فصل دوم پایان نامه توسعه انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه انسانی ادبیات و مبانی…

  • پاورپوینت کتاب برنامه ريزی آموزشی 356 اسلاید

    پاورپوینت کتاب برنامه ريزی آموزشی 356 اسلاید پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی پاورپوینت مبانی برنامه ریزی آموزشی دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ريزی آموزشی جهت رشته روان…

  • پاورپوینت سوابق تاريخي نظام هاي اداري ملی (ویژه ارائه کلاسی درس اداره امور عمومي تطبيقي)

    پاورپوینت سوابق تاريخي نظام هاي اداري ملی (ویژه ارائه کلاسی درس اداره امور عمومي تطبيقي) دانلود رایگان پاورپوینت سوابق تاريخي نظام هاي اداري ملی پاورپوینت ارائه کلاسی درس اداره امور عمومي تطبيقي آغاز مطالعات اداري ديدگاه هاي دانشمندان در رابطه…

  • پاورپوینت در مورد خاکشناسی

    پاورپوینت در مورد خاکشناسی دانلود پاورپوینت خاکشناسی دانلود پاورپوینت خاکشناسی از رشته زمین شناسی پاورپوینت خاکشناسی پاورپوینت خاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خاکشناسی جهت رشته زمین شناسی در قالب 181 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی

    دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه و کارآفرینی پاورپوینت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی جهت رشته مدیریت در قالب 60…

  • پاورپوینت بیماری سلیاک

    پاورپوینت بیماری سلیاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری سلیاک جهت رشته ی پزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیماری سلیاک‌ یک اختلال خودایمنی روده باریک با زمینه ژنتیکی…

  • پاورپوینت جامع و کامل کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان

    پاورپوینت جامع و کامل کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان دانلود پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان دانلود پاورپوینت کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت…

  • دانلود پاورپوینت طنز تفاوت مدیریت ایرانی و ژاپنی

    دانلود پاورپوینت طنز تفاوت مدیریت ایرانی و ژاپنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طنز تفاوت مدیریت ایرانی و ژاپنی جهت رشته مدیریت در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت درس 6 پیام آسمانی نهم مبحث خورشید پنهان

    پاورپوینت درس 6 پیام آسمانی نهم مبحث خورشید پنهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 6 پیام آسمانی نهم مبحث خورشید پنهان در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی

    پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی پاورپوینت جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی مقرنس کاری در معماری ایرانی مقرنس کاری ایرانی وجه تسمیه و معنی لغوی مقرنس انواع مقرنس اشکال و تعاریف مقرنس…

  • پاورپوینت آموزشی دستگاه تنفسی علوم چهارم ابتدایی 2

    پاورپوینت آموزشی دستگاه تنفسی علوم چهارم ابتدایی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث دستگاه تنفس در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     در…

  • ساخت کامپوزیت Al/Zircon به روش متالورژی پودر و بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر خواص كامپوزیت

    ساخت کامپوزیت Al/Zircon به روش متالورژی پودر و بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر خواص كامپوزیت کامپوزیت زیرکن کامپوزیت AlZircon كامپوزیت زمینه فلزی متالورژی پودر تف جوشی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی مواد بررسی تاثیر عوامل مختلف فرآیند بر…

  • پاورپوینت طرح پرورش قارچ خوراکی

    پاورپوینت طرح پرورش قارچ خوراکی پاورپوینت طرح پرورش قارچ پاورپوینت پرورش قارچ خوراکی پاورپوینت درباره قارچ خوراکی پاورپوینت درباره طرح پرورش قارچ خوراکی پاورپوینت درمورد طرح پرورش قارچ خوراکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح پرورش قارچ خوراکی جهت…

  • پاورپوینت جامع تشریح معماری اقلیمی

    پاورپوینت جامع تشریح معماری اقلیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع تشریح معماری اقلیمی جهت رشته معماری در قالب 172 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بافت شهري…