پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
پروپوزال تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

 

 

 

بیان مساله

دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).

 

ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).

 

در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).

 

ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).

همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).

 

فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).

 

برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیّات تحقیق 7

1-1) مقدمه 7

1-2) بیان مساله 8

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 13

1-4) اهداف تحقیق 14

1-5) چارچوب نظری تحقیق 14

شکل1) مدل مفهومی تحقیق 21

1-7) فرضیه های تحقیق 22

1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 23

1-9) قلمرو تحقیق 25

1-9-2) قلمرو مكانی 26

1-9-3) قلمرو زمانی 26

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق 148

3-1) مقدمه 148

3-2) فرآیند اجرای تحقیق 150

3-3) روش اجرای تحقیق 150

3-4) جامعه آماری 151

3-5) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه 152

3-6) روش گرد آوری داده ها و اطلاعات 153

3-7) ابزار گردآوری اطلاعات 153

3-8) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 155

3-8-2) پایایی 156

جدول شماره 3-2)  درصدآلفای کرونباخ 158

3-9) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 159

 

فهرست منابع و مآخذ: 210

 

 

 

 

 

  • نظریه های رضایتمندی ازدواج و ازدواج های بادوام

    نظریه های رضایتمندی ازدواج و ازدواج های بادوام تعریف رضایت زناشویی نظریه های مربوط به رضایتمندی زناشویی نظریه های طبقه بندی ازدواج های بادوام نظریه مدل اجتماعی نای نظریه چرخه زندگی زناشویی نظریه عقلانی هیجانی الیس عوامل رضایت زناشویی مولفه…

  • پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان

    پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان دانلود پاورپوینت نقش توسعه منابع انسانی، سرمایه انسانی و هوش در توسعه اقتصادی سازمان توسعه اقتصادی چیست؟ معنای اصطلاحی توسعه اقتصادی در علم اقتصاد و جامعه شناسی…

  • پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش (مزلاچ) MBI فرم 22 سوالی همراه با تفسیر، روایی و پایایی معتبر

    پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش (مزلاچ) MBI فرم 22 سوالی همراه با تفسیر، روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش پرسشنامه فرسودگی شغلی ماسلاچ پرسشنامه فرسودگی شغلی ماسلاچ و جکسون پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش doc پرسشنامه فرسودگی…

  • پاورپوینت روابط کار در سازمان و عوامل موثر بر آن

    پاورپوینت روابط کار در سازمان و عوامل موثر بر آن پاورپوینت نظام روابط کار در سازمان دانلود پاورپوینت روابط کار در سازمان دانلود پاورپوینت درمورد روابط کار در سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روابط کار در سازمان جهت…

  • پرسشنامه بررسی میزان اهمیت عوامل موثر بر توسعه آینده بازار ارگانیک

    پرسشنامه بررسی میزان اهمیت عوامل موثر بر توسعه آینده بازار ارگانیک پرسشنامه عوامل موثر بر توسعه آینده بازار ارگانیک پرسشنامه توسعه آینده بازار پرسشنامه توسعه آینده بازار ارگانیک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی میزان اهمیت عوامل…

  • پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي

    پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي دانلود رایگان پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي تعريف ارتباطات فرايند ارتباطات موانع برقراري ارتباط…

  • جزوه حقوق تجارت 2

    جزوه حقوق تجارت 2 کلمات کلیدی : جزوه حقوق تجارت 2 رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق تجارت 2 شرکت های تجاری دکتر فخاری 70 صفحه pdf منظم و با فهرست مناسب مطالعه و آمادگی امتحان

  • پاورپوینت كاربرد اصلي انرژي (معادله مومنتوم) در جريان كانال باز

    پاورپوینت كاربرد اصلي انرژي (معادله مومنتوم) در جريان كانال باز پاورپوینت كاربرد اصلي انرژي (معادله مومنتوم) در جريان كانال باز كاربرد اصلي انرژي (معادله مومنتوم) در جريان كانال باز توزيع فشار حالت های توزيع فشار توزيع هيدروستاتيكي فشار جريان يكنواخت…

  • تحقیق آشنایی با مشاهیر وحماسه های منظوم ایران واصطلاحات شاهنامه فردوسی

    تحقیق آشنایی با مشاهیر وحماسه های منظوم ایران واصطلاحات شاهنامه فردوسی تحقیق آشنایی با مشاهیر وحماسه های منظوم ایران واصطلاحات شاهنامه فردوسی رفتن به سایت اصلی تحقیق آشنایی با مشاهیر وحماسه های منظوم ایران واصطلاحات شاهنامه فردوسی همانگونه که ازنام…

  • پاورپوینت پنل پیش ساخته سبک 3D

    پاورپوینت پنل پیش ساخته سبک 3D پاورپوینت پنل پیش ساخته پاورپوینت پنل پیش ساخته از نوع سبک 3D پاورپوینت درباره پنل پیش ساخته سبک 3D پاورپوینت درمورد پنل پیش ساخته سبک 3D رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پنل پیش…

  • دانلود پاورپوینت تحول در سازمانها

    دانلود پاورپوینت تحول در سازمانها پاورپوینت تحول در سازمانها پاورپوینت رهبری تحول در سازمانها پاورپوینت مدیریت تحول در سازمانهای دولتی پاورپوینت مدیریت تحول در سازمانها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحول در سازمانها جهت رشته کارآفرینی در قالب 193…

  • پاورپوینت فیزیک در پزشکی

    پاورپوینت فیزیک در پزشکی پاورپوینت فیزیک در پزشکی رفتن به سايت اصلي پاورپوینت فیزیک در پزشکی به تعداد 50 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   پزشكان براى تشخيص بيمارى ها از انواع وسايل ساده مانند دماسنج و…

  • پاورپوینت معرفی نرم افزار واترکد WATERCAD

    پاورپوینت معرفی نرم افزار واترکد WATERCAD پاورپوینت آموزش نرم افزار watercad پاورپوینت watercad پاورپوینت نرم افزار watercad دانلود پاورپوینت نرم افزار watercad پاورپوینت نرم افزار واترکد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار واترکد WATERCAD جهت رشته مهندسی…

  • پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش هم ارز ماسه SE

    پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش هم ارز ماسه SE کلمات کلیدی : در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژی بتن - آزمایش هم ارز ماسه (SE) در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ارایه شده است رفتن…

  • پاورپوینت حمل و نقل شهری ژاپن

    پاورپوینت حمل و نقل شهری ژاپن پاورپوینت حمل و نقل پاورپوینت حمل و نقل شهری پاورپوینت ژاپن پاورپوینت حمل و نقل ژاپن پاورپوینت حمل و نقل شهری در ژاپن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حمل و نقل شهری ژاپن…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعارض

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعارض کلمات کلیدی : مبانی نظری تعارض پیشینه تحقیق تعارض پیشینه داخلی تعارض پیشینه خارجی تعارض پیشینه پژوهش تعارض پیشینه نظری تعارض فصل دوم پایان نامه تعارض مبانی نظری تعارض در سازمان پیشینه…

  • پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

    پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن پروپوزال مدیریت زمان پروپوزال مهارت مدیریت زمان مهارت مدیریت زمان جوانان مهارت مدیریت زمان نوجوانان میزان مهارت مدیریت زمان در جوانان میزان…

  • بررسی علل رضایت شغلی بر عملکرد نیروهای عملیاتی

    بررسی علل رضایت شغلی بر عملکرد نیروهای عملیاتی رضایت شغلی عملکرد کارکنان عوامل موثر رضایت شغلی ابعاد موثر بر عملکرد کارکنان ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان تاثیر رضایت شغلی بر عملكرد کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه خلاقیت

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه خلاقیت کلمات کلیدی : مبانی نظری خلاقیت چارچوب نظری خلاقیت پیشینه تحقیق خلاقیت پیشینه نظری خلاقیت پیشینه داخلی خلاقیت پیشینه خارجی خلاقیت پیشینه تاریخی خلاقیت پیشینه تحقیق درباره خلاقیت تاریخچه خلاقیت در ایران…

  • معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی با تاکید بر EVA و REVA

    معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی با تاکید بر EVA و REVA انواع معیارهای ارزیابی عملکرد مدل‌های حسابداری(مالی) ارزیابی عملکرد معیارهای اقتصادی ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی و نرخ تورم و نرخ ارز معیارهای ارزیابی عملکرد معیارهای ارزیابی عملکرد اقتصادی رفتن به…

  • مسئولیت پذیری از منظر جامعه شناختی و روانشناختی

    مسئولیت پذیری از منظر جامعه شناختی و روانشناختی کلمات کلیدی : تبیین مفهوم مسئولیت پایان نامه مسئولیت پذیری نظریه های مسئولیت پذیری تبیین مفهوم مسئولیت پذیری مسئولیت پذیری از منظر اسلام مسئولیت پذیری از منظر جامعه شناختی مسئولیت پذیری از…

  • بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها)

    بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) قاچاق بازرسی گمرک وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) سیستم همکاری…

  • دانلود پاورپوینت آموزش SQL Server Full-Text Search زبان انگلیسی

    دانلود پاورپوینت آموزش SQL Server Full-Text Search زبان انگلیسی پاورپوینت آموزش sql پاورپوینت آموزش جستجوی Full-Text Search در sql رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش SQL Server Full-Text Search زبان انگلیسی جهت رشته کامپیوتر در 82 اسلاید و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری مبانی نظری کیفیت زندگی کاری دانلود مبانی نظری کیفیت زندگی کاری پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری ادبیات نظری کیفیت زندگی کاری فصل دوم پایان نامه کیفیت زندگی کاری مبانی نظری و پیشینه…

  • پایان نامه کارشناسی رﺷﺘﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با عنوان اراﺋﻪ ﻳﻚ اﻟﮕﻮی اﻣﻨﻴﺘﻲ ﺑﺮای ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی راﻳﺎﻧﻪ ای

    پایان نامه کارشناسی رﺷﺘﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با عنوان اراﺋﻪ ﻳﻚ اﻟﮕﻮی اﻣﻨﻴﺘﻲ ﺑﺮای ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی راﻳﺎﻧﻪ ای دانلود پایان نامه کارشناسی رﺷﺘﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با عنوان اراﺋﻪ ﻳﻚ اﻟﮕﻮی اﻣﻨﻴﺘﻲ ﺑﺮای ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی راﻳﺎﻧﻪ ای اﻣﻨﻴﺖ ﺷﺒﻜﻪ اﻟﮕﻮی…

  • تهاجم فرهنگی

    تهاجم فرهنگی فرهنگ فرهنگ پذیری اشاعه فرهنگی فعالیتهای فرهنگی دانلود پایان نامه رشته علوم اجماعی تهاجم فرهنگی دانلود پایان نامه علوم اجماعی دانلود پایان نامه تهاجم فرهنگی خرید پایان نامه علوم اجماعی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • ساز و کارهای جلوگیری از خشونت در نظام جزای سازمان بین الملل

    ساز و کارهای جلوگیری از خشونت در نظام جزای سازمان بین الملل کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در حقوق بین الملل…

  • پاورپوینت بهداشت ارگونومی در ادارات

    پاورپوینت بهداشت ارگونومی در ادارات پاورپوینت ارگونومی در ادارات پاورپوینت بهداشت محیط در ادارات پاورپوینت بهداشت فردی در ادارات پاورپوینت بهداشت حرفه ای در ادارات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت ارگونومی در ادارات جهت رشته بهداشت عمومی در…

  • پاورپوینت آنالیز روش اجزاء محدود آب

    پاورپوینت آنالیز روش اجزاء محدود آب پاورپوینت آنالیز روش اجزاء محدود آب آنالیز روش اجزاء محدود آب تحقیق آنالیز روش اجزاء محدود آب مقاله آنالیز روش اجزاء محدود آب تاریخچه روش اجزاء محدود معرفی آنالیز اجزاء محدود مزیت های آنالیز…

  • جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع

    جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع رفتن به سایت اصلی جزوه ویروس شناسی استاد مسعود قانع جزوه به نظر کامل و جامع  به تعداد 179 صفحه pdf  مناسب امتحانات پایان ترم با کیفیت خوب

  • پاورپوینت آموزشی مستطیل و یک دوم ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی مستطیل و یک دوم ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مستطیل و یک دوم ریاضی ششم ابتدایی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت عوامل دخیل در حوادث ناشی از کار

    پاورپوینت عوامل دخیل در حوادث ناشی از کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل دخیل در حوادث ناشی از کار جهت رشته آموزشی در قالب 69 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت کتاب روانشناسی عمومی از اتكينسون ترجمه براهنی

    پاورپوینت کتاب روانشناسی عمومی از اتكينسون ترجمه براهنی پاورپوینت روانشناسی عمومی پیام نور پاورپوینت روانشناسی عمومی ارشد پاورپوینت روانشناسی عمومی گنجی پاورپوینت روانشناسی عمومی ppt پاورپوینت جزوه روانشناسی عمومی پاورپوینت کتاب روانشناسی عمومی پاورپوینت روانشناسی عمومی از اتكينسون پاورپوینت کتاب…

  • پاورپوینت فرآورده های خونی

    پاورپوینت فرآورده های خونی پاورپوینت فرآورده های خونی فرآورده های خونی تحقیق فرآورده های خونی مقاله فرآورده های خونی بررسی فرآورده های خونی خون کامل موارد کاربرد خون کامل گلبول های قرمز خون موارد کاربرد گلبول های قرمز خون گلبول…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام

    پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند دکتر هاشم نیکو مرام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر…