پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مقایسه مدیران زن و مرد از لحاظ توانمندی ادارکی و فنی

    پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مقایسه مدیران زن و مرد از لحاظ توانمندی ادارکی و فنی پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مقایسه مدیران زن و مرد از لحاظ توانمندی ادارکی…

  • پاورپوینت مقایسه رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف و سیدنی

    پاورپوینت مقایسه رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف و سیدنی پاورپوینت رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف و سیدنی پاورپوینت بررسی رشته کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف پاورپوینت بررسی رشته کامپیوتر در سیدنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقایسه رشته کامپیوتر…

  • پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی

    پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی عمومی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه در مورد خودکارآمدی پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانلود پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی پایان نامه در مورد خودکارآمدی تحصیلی پایان نامه درباره خودکارآمدی تحصیلی…

  • دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش

    دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش پاورپوینت تکنیک های فروش در بازاریابی پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای پاورپوینت فنون فروش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش جهت رشته مدیریت در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاور پوینت و ارائه کامل تقویت کننده های عملیاتی (Op-amp)

    پاور پوینت و ارائه کامل تقویت کننده های عملیاتی (Op-amp) آپ امپ حذف سیگنال مشترک تقویت کننده های عملیاتی ویژگی های اپ امپ ایده آل دانلود پاور پوینت تقویت کننده های عملیاتی دانلود پاور پوینت آپ امپ دانلود پاور پوینت…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان

    پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال استراتژی های منابع انسانی پایان نامه ارزیابی عملکرد مدیران شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی استراتژی های منابع…

  • پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی

    پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی دانلود پاورپوینت آسیب های شبکه های اجتماعی دانلود پاورپوینت آسیب شبکه اجتماعی دانلود پاورپوینت آسیب شناسی شبکه اجتماعی دانلود پاورپوینت شبکه های اجتماعی دانلود پاورپوینت راهکار برخورد با شبکه های…

  • مدل ها و مولفه های کارآفرینی سازمانی با تاکید بر موانع آن

    مدل ها و مولفه های کارآفرینی سازمانی با تاکید بر موانع آن مدل های کارآفرینی سازمانی انواع مدل های کارآفرینی سازمانی مولفه های کارآفرینی سازمانی مولفه های موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی در ایران ویژگی های…

  • دانلود تحقیق اعتیاد و عوارض آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اعتیاد و عوارض آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اعتیاد و عوارض آن با فرمت docx در قالب 63 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت بررسی و آشنایی با بتن گوگردی

    پاورپوینت بررسی و آشنایی با بتن گوگردی پاورپوینت بررسی و آشنایی با بتن گوگردی تحقیق بتن گوگردی تکنولوژی توليد بتن گوگردی و ساخت خواص فيزيکي بتن گوگردي عوامل موثر در خواص مكانيكی بتن گوگردي فرمولاسيون سيمان هاي گوگردي آزمايش مقاومت…

  • ارزیابی تنشهای پسماند در تنش گیری به روشهای حرارتی و فراصوت با استفاده از سوراخکاری مرکزی

    ارزیابی تنشهای پسماند در تنش گیری به روشهای حرارتی و فراصوت با استفاده از سوراخکاری مرکزی روش سوراخکاری مرکزی دانلود پایان نامه تنش زدایی دانلود پایان نامه تنش پسماند تنش زدایی با ضربات آلتراسونیک بررسی تنش های پسماند در نمونه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 33 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی 33 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری خودکارآمدی ادبیات نظری خودکارآمدی چارچوب نظری خودکارآمدی فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی پیشینه خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی پیشینه داخلی خودکارآمدی پیشینه خارجی خودکارآمدی…

  • تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد

    تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد فناوری اطلاعات تاثیرات فناوری اطلاعات بر سازمان تاثیرات فناوری اطلاعات برجامعه و فرد دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل…

  • پاورپوینت آشنایی با تاریخچه و خصوصیات نرم افزار MATLAB

    پاورپوینت آشنایی با تاریخچه و خصوصیات نرم افزار MATLAB پاورپوینت MATLAB دانلود پاورپوینت MATLAB پاورپوینت درباره MATLAB رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تاریخچه و خصوصیات نرم افزار MATLAB جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 24 اسلايد…

  • نظریه خودگردانی ذهنی در سبک های تفکر

    نظریه خودگردانی ذهنی در سبک های تفکر نظریه های سبک های تفکر سبک های تفکر در آموزش سبک های تفکر در ارزشیابی شکل گیری سبک های تفکر نظریه خودگردانی ذهنی کارکردهای سبک های تفکر عناصر عمده در تفکر از نظر…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 3

    پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 3 به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx…

  • بهزیستی روانشناختی و بررسی نظریه های آن

    بهزیستی روانشناختی و بررسی نظریه های آن ابعاد بهزیستی روانشناختی نظریه های بهزیستی روانشناختی تحقیق درباره بهزیستی روانشناختی نظریه بهزیستی روانشناختی ریف نظریه فرانکل بهزیستی روانشناختی روانشناختی مادران با کودکان ناتوان ذهنی نظریه الگوی ويسينگ و وان دان بهزیستی روانشناختی…

  • بررسی وضعیت مدارس شهر مشهد از نظر ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه

    بررسی وضعیت مدارس شهر مشهد از نظر ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده ویژگیهای سازمان یادگیرنده مدرسه یادگیرنده مدارس یادگیرنده سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس…

  • دانلود پاورپوینت سیاست های راهبردری در حوزه بهینه سازی انرژی

    دانلود پاورپوینت سیاست های راهبردری در حوزه بهینه سازی انرژی پاورپوینت گرما و بهینه سازی مصرف انرژی پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی پاورپوینت گرما و بهینه سازی انرژی پاورپوینت سیاست های راهبردری در حوزه بهینه سازی انرژی رفتن به سايت…

  • مقاله رشته مدیریت با عنوان سیستم های اطلاعات مدیریت

    مقاله رشته مدیریت با عنوان سیستم های اطلاعات مدیریت سیستم های اطلاعاتی مدل سیستمی سازمان سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان سیستم های اطلاعات مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای و تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده

    پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای و تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای و تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده بودجه بندی سرمایه ای و تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده تعریف بودجه بندی سرمایه ای…

  • دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das

    دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das کلمات کلیدی : مقیاس نگرش های ناکارآمد مقیاس نگرش های ناکارآمد das پرسشنامه نگرش های ناکارآمد پرسشنامه نگرش های ناکارآمد das دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد پرسشنامه نگرش های ناکارآمد وایزمن و بک پرسشنامه…

  • پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام

    پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام به تعداد 23 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و دانشجویان ارشد حسابداری   اولین پژوهش…

  • پاورپوینت پیوند عروق خونی

    پاورپوینت پیوند عروق خونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیوند عروق خونی جهت رشته ی پزشکی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پیوند عروق  کرونر…

  • ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها

    ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پایان نامه ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازمان سالم

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد سازمان سالم مبانی نظری سازمان سالم پیشینه تحقیق سازمان سالم پیشینه داخلی سازمان سالم پیشینه خارجی سازمان سالم پیشینه پژوهش سازمان سالم پیشینه نظری سازمان سالم ادبیات نظری سازمان سالم چارچوب نظری سازمان…

  • پاورپوینت بررسی نقش فناوري در ارتقاء كيفي ورزش مدارس

    پاورپوینت بررسی نقش فناوري در ارتقاء كيفي ورزش مدارس کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش فناوري در ارتقاء كيفي ورزش مدارس نقش فناوري در ارتقاء كيفي ورزش مدارس فناوري وكيفي ورزش مدارس گسترش و کاربرد فناوری در بین دانش آموزان…

  • دانلود پاورپوینت معماری کاخ های پهلوی

    دانلود پاورپوینت معماری کاخ های پهلوی پاورپوینت کاخ های پهلوی پاورپوینت در مورد کاخ های پهلوی پاورپوینت تصویری کاخ های پهلوی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری کاخ های پهلوی جهت رشته معماری در 19 اسلاید و با فرمت…

  • نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران

    نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقاشان معاصر ایران مفهوم طبیعت در آثار نقاشی نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران دانلود پایان نامه نقاشی…

  • تبیین رابطه توانمندسازها، عملکرد و پایداری زنجیره تامین

    تبیین رابطه توانمندسازها، عملکرد و پایداری زنجیره تامین زنجیره تامین پایدار عملکرد زنجیره تامین پایداری زنجیره تامین توانمندسازهای زنجیره تامین اندازه گیری پایداری زنجیره تامین شاخص های عملکرد زنجیره تامین مدیریت زنجیره تامین پایدار و ضرورت بررسی آن مدیریت زنجیره…

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم خوشه بندی براساس رتبه ROC

    دانلود پاورپوینت الگوریتم خوشه بندی براساس رتبه ROC پاورپوینت خوشه بندی دانلود پاورپوینت در مورد خوشه بندی پاورپوینت آماده انواع خوشه بندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم خوشه بندی براساس رتبه ROC جهت رشته مدیریت در قالب 16…

  • پاورپوینت تهديدات در تنوع زيستی جهانی

    پاورپوینت تهديدات در تنوع زيستی جهانی پاورپوینت تهديدات در تنوع زيستی محیط پاورپوینت تهديدات در تنوع زيستی جهانی و انقراض حیوانات دانلود پاورپوینت تهديدات در محیط زیست جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تهديدات در تنوع زيستی جهانی جهت…

  • پاورپوینت بررسی ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

    پاورپوینت بررسی ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت جهت رشته مدیریت در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • کارآموزی حسابداری در شركت نفت

    کارآموزی حسابداری در شركت نفت صورتهای مالی در شركت نفت دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری دانلود گزارش کارآموزی شركت نفت دانلود کارآموزی در شركت نفت رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شركت نفت مقدمه …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی پیشینه داخلی حمایت اجتماعی پیشینه خارجی حمایت اجتماعی پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی پیشینه نظری حمایت اجتماعی…