پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • پایان نامه کارشناسی ارشد گروه برنامه ریزی رفاه اجتماعی با عنوان بررسی عوامل موثر بر مهاجرت روستایی در بخش احمد آباد مشهد

    پایان نامه کارشناسی ارشد گروه برنامه ریزی رفاه اجتماعی با عنوان بررسی عوامل موثر بر مهاجرت روستایی در بخش احمد آباد مشهد مهاجرت روستایی سیمای مهاجرت در ایران مهاجرت روستایی در بخش احمد آباد مشهد دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد…

  • پاورپوینت مفهوم سلامت و بيماری

    پاورپوینت مفهوم سلامت و بيماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم سلامت و بيماری جهت رشته پرستاری در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         سلامتي و…

  • پاورپوینت صندوق های بازنشستگی

    پاورپوینت صندوق های بازنشستگی پاورپوینت صندوق های بازنشستگی دانلود صندوق های بازنشستگی پاورپوینت صندوق های بازنشستگی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  صندوق های بازنشستگی جهت رشته  اقتصاد در قالب  13 اسلاید و با فرمتpptx قابل اصلاح و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند ادبیات نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت آموزشی تقسیم کسر ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی تقسیم کسر ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی تقسیم کسر ریاضی ششم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش کارکنان 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش کارکنان 50 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری انگیزش کارکنان مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشینه تحقیق در مورد انگیزش کارکنان پیشینه تحقیق انگیزش کارکنان پیشینه داخلی انگیزش کارکنان پیشینه خارجی انگیزش کارکنان…

  • پاورپوینت بررسی کاروانسرای قصر بهرام

    پاورپوینت بررسی کاروانسرای قصر بهرام پاورپوینت بررسی کاروانسرای قصر بهرام بررسی کاروانسرای قصر بهرام کاروانسرای قصر بهرام تحقیق کاروانسرای قصر بهرام مقاله کاروانسرای قصر بهرام آشنایی با کاروانسرای قصر بهرام پروژه بررسی کاروانسرای قصر بهرام برترین فایل بررسی کاروانسرای قصر…

  • پرسشنامه محقق ساخته استراتژی های بلوغ سازمانی با روایی و پایایی

    پرسشنامه محقق ساخته استراتژی های بلوغ سازمانی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه بلوغ سازمانی پرسشنامه استاندارد بلوغ سازمانی پرسشنامه سنجش بلوغ سازمانی دانلود پرسشنامه بلوغ سازمانی پرسشنامه استراتژی های بلوغ سازمانی پرسشنامه استراتژی های بلوغ سازمانی محقق…

  • سنجش تاثیر سبک رهبری مدیران مدرسه بر رضایت شغلی معلمان

    سنجش تاثیر سبک رهبری مدیران مدرسه بر رضایت شغلی معلمان رضایت شغلی معلمین سبک رهبری مدیران سبک رهبری مدیر مدرسه میزان رضایت شغلی معلمین رضایت شغلی معلمین خانم در تهران سنجش میزان رضایت شغلی دبیران زن تاثیر سبک رهبری مدیران…

  • پاورپوینت ارتقای سلامت و آموزش بهداشت

    پاورپوینت ارتقای سلامت و آموزش بهداشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارتقای سلامت و آموزش بهداشت جهت رشته ی پزشکی در قالب 77 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت هک و امنیت

    پاورپوینت هک و امنیت پاورپوینت آموزش هک رایگان پاورپوینت کتاب آموزش هک پاورپوینت پکیج آموزش هک و امنیت پاورپوینت آموزش هک حرفه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هک و امنیت جهت رشته مهندسی کامپیوتر وIT در قالب 35 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادمانی 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادمانی 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادمانی مبانی نظری شادمانی پیشینه تحقیق شادمانی پیشینه داخلی شادمانی پیشینه خارجی شادمانی پیشینه پژوهش شادمانی پیشینه نظری شادمانی ادبیات نظری شادمانی چارچوب نظری شادمانی…

  • پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی)

    پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی) کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی بیومکانیک انواع حرکت و توصیف…

  • پاورپوينت آشنایی با انواع مدرسه

    پاورپوينت آشنایی با انواع مدرسه پاورپوينت انواع مدرسه دانلود پاورپوينت انواع مدرسه پاورپوینت درباره انواع مدرسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با انواع مدرسه جهت رشته گوناگون در قالب 48 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی معنویت

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی معنویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنویت مبانی نظری معنویت پیشینه تحقیق معنویت پیشینه داخلی معنویت پیشینه خارجی معنویت پیشینه پژوهش معنویت پیشینه نظری معنویت ادبیات نظری معنویت چارچوب نظری معنویت رفتن به…

  • پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان بررسی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی (درون‌گرا ـ برون‌گرا) و سبک مدیریت (آمرانه ـ مشارکتی) مدیران دانشگاه

    پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان بررسی ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی (درون‌گرا ـ برون‌گرا) و سبک مدیریت (آمرانه ـ مشارکتی) مدیران دانشگاه سبکهای مدیریت تیپ‌های شخصیتی سبک های مدیریت لیکرت سبک مدیریت مشارکتی پایان نامه تیپ‌های شخصیتی پایان نامه…

  • استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

    استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی استراتژی تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه استراتژی تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه آگهی های تلویزیونی عملكرد استراتژی تبلیغات در ساخت آگهی های تلویزیونی استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت…

  • پاورپوینت چارچوب نظری گزارشگری مالی

    پاورپوینت چارچوب نظری گزارشگری مالی پاورپوینت چارچوب نظری گزارشگری مالی چیست پاورپوینت چارچوب نظری گزارشگری مالی ایران پاورپوینت چارچوب نظری گزارشگری مالی+ppt پاورپوینت چارچوب نظري گزارشگري مالي پاورپوینت دانلود چارچوب نظری گزارشگری مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چارچوب…

  • دانلود تحقیق در مورد یادگیری خودتنظیمی docx

    دانلود تحقیق در مورد یادگیری خودتنظیمی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی یادگیری خودتنظیمی با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • ارزیابی اثرات عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

    ارزیابی اثرات عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند آمیخته بازاریابی ارزش ویژه برند دانلود مقاله آمیخته بازاریابی ارزش ویژه برند در موسسات آموزشی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بررسی…

  • بررسی نظریه ها و مدل های جو سازمانی

    بررسی نظریه ها و مدل های جو سازمانی کلمات کلیدی : جو سازمانی در ایران انواع جو سازمانی ابعاد جو سازمانی رویکردهای جو سازمانی نظریه های جو سازمانی جو روانشناختی سازمانی تعریف جو سازمانی در مدیریت مدل جو سازمانی هالپین…

  • پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی

    پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی استراتژی های ورود در حوزه تجارت بین الملل نقش…

  • اهمیت و جایگاه مسئولیت پذیری از منظر اسلام و سایر دیدگاه ها

    اهمیت و جایگاه مسئولیت پذیری از منظر اسلام و سایر دیدگاه ها کلمات کلیدی : تبیین مفهوم مسئولیت پایان نامه مسئولیت پذیری نظریه های مسئولیت پذیری تبیین مفهوم مسئولیت پذیری مسئولیت پذیری از منظر اسلام مسئولیت پذیری از منظر جامعه…

  • دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1

    دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1 دانلود مجموعه آزمایشات شیمی آلی 1 دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1 دانلود گزارش آزمایشگاه شیمی آلی 1 گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1 خرید گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1 فروش…

  • پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب ، آلودگی های مرتبط با آن و تصفیه آب و فاضلاب

    پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب ، آلودگی های مرتبط با آن و تصفیه آب و فاضلاب بهداشت آب ppt پاورپوینت بهداشت آب آشامیدنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب ، آلودگی های مرتبط با آن و…

  • پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن

    پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ایمنی صنعتی و تعاریف آن جهت رشته صنایع در قالب 61 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت سنگ های دگرگونی

    پاورپوینت سنگ های دگرگونی دانلود پاورپوینت سنگ های دگرگونی دانلود پاورپوینت درمورد سنگ های دگرگونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سنگ های دگرگونی جهت رشته زمین شناسی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اجزای سرمایه فکری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اجزای سرمایه فکری مبانی نظری اجزای سرمایه فکری دانلود مبانی نظری اجزای سرمایه فکری پیشینه تحقیق اجزای سرمایه فکری ادبیات نظری اجزای سرمایه فکری فصل دوم پایان نامه اجزای سرمایه فکری مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت روش استاندارد اندازه ‏گيری اوره و ازت آمونياکی در خوراک دام و طيور

    پاورپوینت روش استاندارد اندازه ‏گيری اوره و ازت آمونياکی در خوراک دام و طيور دانلود پاورپوینت روش اندازه ‏گيری اوره دانلود پاورپوینت روش اندازه ‏گيری ازت آمونياکی در خوراک دام و طيور دانلود پاورپوینت روش اندازه ‏گيری اوره و ازت آمونياکی در خوراک…

  • بررسی چرخه های ایمن و اضطرابی در ارتباطات والد و کودک

    بررسی چرخه های ایمن و اضطرابی در ارتباطات والد و کودک انواع الگوهای ارتباطی الگوهای ارتباطی والد و کودک  ایجاد دلبستگی ایمن والد و کودک چرخه ایمن در در ارتباطات والد و کودک چرخه اضطرابی در در ارتباطات والد و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک تصمیم گیری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک تصمیم گیری فصل دوم پایان نامه سبک تصمیم گیری مبانی نظری سبک تصمیم گیری پیشینه تحقیق سبک تصمیم گیری پیشینه داخلی سبک تصمیم گیری پیشینه خارجی سبک تصمیم گیری پیشینه پژوهش سبک تصمیم گیری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال شخصیت خودشیفته

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلال شخصیت خودشیفته کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال شخصیت خودشیفته مبانی نظری اختلال شخصیت خودشیفته پیشینه تحقیق اختلال شخصیت خودشیفته پیشینه داخلی اختلال شخصیت خودشیفته پیشینه خارجی اختلال شخصیت خودشیفته پیشینه پژوهش…

  • دانلود پاورپوینت موزه داری

    دانلود پاورپوینت موزه داری پاورپوینت موزه پاورپوینت تاریخ موزه ها پاورپوینت ساختار و عملکرد موزه ها پاورپوینت موزه های تاریخی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موزه داری در قالب 84 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران

    ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران كاربری زمین تغییرات كاربری اراضی كاربری زمین در منطقه 15 تغییرات كاربری اراضی در منطقه 15 ارزیابی کاربری اراضی شهری در تهران مطالعه کاربری زمین در منطقه 15 شهر تهران ارزیابی کاربری اراضی شهری…

  • پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد

    پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم اله دانش فرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب فرآیند خط مشی گذاری عمومی تالیف دکتر کرم…