مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر

مبانی نظری یادگیری مادام العمر
دانلود مبانی نظری یادگیری مادام العمر
پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر
ادبیات نظری یادگیری مادام العمر
فصل دوم پایان نامه یادگیری مادام العمر
مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر
ادبیات و مبانی نظری یادگیری مادام العمر

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت آموزشی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

 

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

 

 منبع:فروشگاه ساز فایلینا

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

 

 

 

2-2-3- یادگیری مادام العمر 

2-2-3-1-ابعاد یادگیری 

رابرت مارزانو(1997)،  پیشگام طرح الگوی ابعاد یادگیری،  بر این باور است كه راهبردهای پیشنهادی در مورد هر یك از ابعاد یادگیری،  برای ساماندهی یادگیری یادگیرندگان پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه قابل استفاده اند.  رادمنش (1382) به ویژگی های این ابعاد پرداخته است :

 

نگرش و ادراكات :

 نگرش ها و ادراكات،  تجربه روزانه ما را تعیین می كنند.  برخی نگرش ها به صورت مثبت و برخی دیگر به صورت منفی بر یادگیری اثر می گذارند.  نگرش های مثبت،  یادگیری را ارتقا می دهند و نگرش های منفی سبب افت یا كاهش یادگیری می شوند.  معلمان موفق و اثر گذار،  به نگرش های موجود یادگیرنده توجه نشان می دهند و درسهای خود را به منظور پرورش نگرش ها و ادراك مثبت در او تنظیم می كنند.  ایجاد نگرش مثبت نسبت به فضای كلاس و تكالیفی كه به یادگیرنده محول می شود،  اساس بعد یكم یادگیری را تشكیل می دهند.  دانش آموز نیاز دارد از سوی معلم و همكلاسی های خود پذیرفته شود.  برقراری ارتباط با دانش آموز،  گفت و گوی غیر رسمی و دوستانه با او درباره علایقی كه دارد و بها دادن به خواست های او،  زمینه دستیابی به مقاصد بعد یكم یادگیری یا بعد نگرش و ادراكات را فراهم می سازد.  

 

حتی با تماس چشمی ساده،  با هركدام از دانش آموزان می توان در ایجاد فضای مثبت كلاس تأثیر گذاشت.  شایسته است،  معلم به تفاوت های فردی دانش آموزان،  توجه خاص نشان دهد.  در این صورت،  دانش آموزان احساس راحتی و ایمنی را در كلاس درس تجربه می كنند.  این آسایش و ایمنی باید در همه زمینه های جسمانی،  روانی،  ارتباطی،  تعاملی و . . .  ایجاد شود.  كمك به دانش آموزان برای پرورش نگرش مثبت در آن ها بر ارائه درس به آنان اولویت دارد.  ایجاد حس و تجربه ایمنی در جریان تحصیل،  نخستین گام تداوم موفقیت در پرورش نگرش مثبت در دانش آموزان است.  دانش آموزان باید احساس كنند،  می توانند از عهده تكالیف تعیین شده بر آیند.  معلم با تدارك بازخورد یا اطلاعات مربوط به نحوه عمل دانش آموزان،  میتواند بر تفكر آنان اثر مطلوبی بگذارد و آنان را به ادامه كار ترغیب كند.  تدریس و استفاده از گفتارهای مثبت و همچنین تقسیم تكالیف به چند بخش ساده تر،  به دانش آموزان این اطمینان را می بخشد كه قابلیت و توانایی انجام تكالیف را دارند.  

 

 

كسب و تلفیق دانش : امكان دارد برخی بر این باور باشند كه یادگیری ،  فرآیند انفعالی دریافت اطلاعات است.  از این چشم انداز،  تدریس را باید فرآیند انتقال دانسته ها به یادگیرندگان تعریف كرد.  در چنین فرآیندی،  معلم از دانش آموزی به دانش آموز دیگر سر می زند و ذهن یا مغز او را از اطلاعات مربوط به درس آكنده می كند.  وقتی یك درس به خوبی تدریس شد،  همه دانش آموزان دانشی همسان پیدا خواهد كرد.  اما،  دیدگاه جدیدی نیز درباره یادگیری به وجود آمده است.  این دیدگاه جدید بر مبنای تحقیقات و نظریه های روان شناسی شناختی بنا شده است.  روان شناسان شناختی یادگیری را فرآیند تعاملی ساخت معنا از سوی یادگیرنده می دانند.  ساخت معنا بر مبنای اطلاعات دریافتی از موقعیت های یادگیری و ایجاد ارتباط بین این اطلاعات با اطلاعات پیشین،  برای تولید دانشی جدید،  صورت می گیرد.  پیش دانسته ها و تجربه های قبلی ذخیره شده در حافظه بلند مدت،  می توانند در موقعیت جدید یادگیری به صورت تعاملی عمل كنند. 

 

 پیوند زدن دانش قبلی با آنچه می آموزیم،  از جمله فعالیت های فكری است كه هنگام كسب دانش جدید به كار گرفته می شود.  وقتی درك اولیه ای از اطلاعات داریم،  امكان شكل دهی به آنها فراهم می شود.  اما دریافت اولیه از اطلاعات،  به ندرت كاملاً درست یا كامل است،  از این رو،  برای درك و فهم درست و كامل اطلاعات،  باید بارها آنها را بررسی كرد،  بسط داد و كارایی آن ها را سنجید.  اگر یادگیرنده ای درگیر چنین فرآیندی نشود و شخصاً به سازماندهی اطلاعات و شكل دهی به فرایند یاد گیری نپردازد،  درك  و فهم او غالباً ضعیف و حتی ناصحیح باقی خواهد ماند.  روشن است كه پیوند دادن پیش دانسته ها با اطلاعات جدید كافی نیست.  یادگیری اثربخش،  نیاز به تحلیل عمیق تر اطلاعات جدید دارد و تحلیل اطلاعات جدید،  امكان سازماندهی آن ها را به وجود می آورد.  سرانجام آن كه،  دریافت و تلفیق (درهم تنیدن) ابتكاری دانسته ها و درونی كردن اطلاعات،  شیوه ایست كه كاربرد اطلاعات را در مواقع مورد نیاز آسان تر می سازد.  

 

پس،  كسب و در هم تنیدن دانش،  كابرد پیش دانسته ها برای معنا دار كردن اطلاعات جدید و جذب اطلاعات برای ایجاد امكان كاربرد نسبتاً‌ ساده اطلاعات را در بر می گیرد.  

هر یاد گیرنده،  دست كم به دو نوع دانش دست می یابد.  یكی دانشی بیانی و دیگری دانش روشی.  دانش بیانی ناظر به چیزهایی است كه یادگیرنده می داند یا می فهمد و دانش روشی،  مربوط به چیزهایی است كه یادگیرنده قادر به انجام یا كاربرد آنهاست.  مراحل دانش بیانی و آنچه برای موفقیت یادگیرنده ضرورت دارد،  عبارتند از ساختن معنا (معنا سازی)،  سازماندهی و ذخیره سازی اطلاعات.  شیوه های معنا سازی ناظرند بر وا داشتن یادگیرنده به تجربه محتوا با استفاده از حواس خود كه روشن می كند آنچه را یادگیرنده می داند یا می خواهد بداند و آنچه را یاد گرفته است،  روشن می كند.  سازمان دهنده های گرافیكی و انواع نمودارهای تصویری،  روش های مناسبی هستند كه دانش آموزان می توانند به كمك آنها دانسته های خود را سازماندهی كنند.  استفاده از انواع یاد یارها برای ذخیره سازی دانش،  سبب می شود دانش آموزان اطلاعات را به ساده ترین وجه به یاد بسپارند.  مراحل كسب و تلفیق دانش روشی در برگیرنده ساخت الگوها، ‌ شكل دهی و درونی سازی است.  

 

 

اصلاح و بسط دانش: دانش به صورت ایستا باقی نمی ماند،  حتی زمانیكه آن را تا سر حد تسلط می آموزیم.  اگر فرایند یادگیری را ادامه دهیم،  آنچه را كه می دانیم اصلاح می كنیم و بسط می دهیم.  یادگیرندگان باید بدانند كه دانش جدید به آنها كمك می كند بیش تر از پیش درك كنند،  ارتباطات جدیدی به وجود آورند معناهای جدیدی بیافریند.  به بینش جدیدی برسند و كژ فهمی هایشان را روشن و اصلاح سازند.  این نوع دانش تا حدودی از نظر ماهیتی پیچیده است.  هشت فرایند استدلالی پیچیده زیر در بعد سوم یادگیری مورد توجه هستند:  مقایسه كردن،  طبقه بندی كردن ،  انتزاع كردن،  استدلال استقرایی، استدلال قیاسی،  جلب حمایت ،  تحلیل شیوه جلب حمایت ،  تحلیل چشم اندازها .  درك و فهم یك موضوع به داشتن تجربه یا تجربه هایی در حافظه بلند مدت بستگی دارد كه در تعامل با اطلاعات جدید عرضه شده در موقعیت یادگیری قرار می گیرد.  ارتباط دادن پیش دانسته ها با آنچه قصد داریم بیاموزیم،  اولین نوع تفكری است كه هنگام كسب دانش جدید انجام می دهیم.  یادگیری در یك جا ثابت نمی ماند،  یعنی ماهیتی پویا دارد.  آن گاه كه فهم اولیه ای از اطلاعات پیدا می كنیم به ناچار باید به آن شكل بدهیم.  تخمین اهمیت این جنبه از یادگیری دشوار است.  درك و فهم اولیه ما از یك مفهوم یا فرایند به ندرت پیش می آید كه كامل و صحیح باشد.  به همین خاطر ما باید بارها آن مفهوم یا فرآیند را بررسی كنیم از زاویه های متفاوتی به آن بنگریم به شرح و بسط آن بپردازیم و كارآیی ناكارامدیش را مشخص سازیم.  اگر یادگیرندگان مشخصاً در چنین سازماندهی و شكل دهی فرایند درگیر نشوند درك و فهم آنان ضعیف و حتی ناصحیح باقی خواهد ماند. 

 

 

كاربرد معنادار دانش :

دانشی را كسب می كنیم و مهارتی را در خود می پروانیم تا آن را به كار ببریم نوع تفكری كه برای كاربرد دانش نیاز داریم با نوع تفكر مورد نیاز برای اصلاح و بسط دانش ارتباط نزدیكی دارد كاربرد معنا دار دانش تفكری را می طلبد كه در طول زمان بسط یافته و دانش آموز به آن جهت داده باشد.  همچنین بر مسائل یا اموری واقعی متمركز شده باشد.  تكالیفی وجود دارند كه دانش آموز را در فراسوی آنچه به طور معمول انجام می دهد به چالش می كشند.  چنین چالشی،  زمینه را برای یادگیری عمیق تر آماده می سازد.  دانش آموزانی یافت می شوند كه فقط به تكمیل تكلیف تعیین شده می پردازند.  اما اگر تكلیف برای دانش آموز معنا دار باشد با انگیزه بیشتری به انجام آن می پردازد.  معلمان زمانی می توانند دانش آموزان را با تكالیف درگیر سازند كه آنها تا حدودی احساس كنند تكالیف تعیین شده با زندگی واقعیشان ارتباط دارد.  شش فرایند استدلالی زیر برای بعد چهارم یادگیری یعنی كاربرد معنادار دانش در نظر گرفته شده است:

 

تصمیم گیری ، حل مساله،  ابداع ، جستار تجربی / بررسی تجربی،  بررسی نظری ،  تحلیل سیستم دانشی كه یادگیرندگان به كار می برند می تواند بیانی یا روشی باشد زمانی كه دانش آموز با كاربرد این نوع دانش روبروست،  باید پیش دانسته خود را جست و جو كند.  او باید بتواند آموخته های خود از برنامه درسی را به كار برد و نشان دهد كه به موضوع تدریس شده تسلط یافته است.  

 

 

 

عادت های ذهنی :

 عادت های ذهنی ما بر هر كاری كه انجام می دهیم،  اثر می گذارند.  عادت های نامطلوب ذهنی سبب یادگیری ضعیف می شوند.  حتی یادگیرندگان ماهر هم اگر به پرورش عادت های ذهنی مطلوب در خود نپرداخته باشند،  چندان موفق نخواهند بود.  عادت های ذهنی زمینه فرایند یادگیری را  می سازند.  اگر دانش آموزان عادت های ذهنی خلاقانه ای داشته باشند،  هنگام مواجهه با تكالیف،  درس را بیش از پیش یاد می گیرند.  عادت های ذهنی پرورش یافته به یادگیرهای آتی دانش آموزان هم كمك می كنند،  زیرا آنان خواسته یا نخواسته به موقعیت های گوناگونی بر می خورند.  عادت های ذهنی خلاق و ثمر بخش دانش آموزان را یاری می كنند.  قابلیت مطلوب خود را افزایش دهند و به یادگیرنده ای مادام العمر تبدیل شوند.  عامل بسیار مهم در ارتقای عادت های ذهنی ثمر بخش،  وجود كلاس های درس با فضای روانی مثبت و محیطی ایمن و راحت است.  بنابراین از وظایف معلمان است كه زمینه پرورش عادت های ذهنی ثمربخش را فراهم می سازند.  اگر معلم،  مهارت های تفكر انتقادی،  مهارت های تفكر خلاق و مهارت های تفكر خود نظم جویانه را در دانش آموزان پرورش دهد،  در واقع عادت های ذهنی مطلوبی را در آنها ایجاد كرده است.  

 

 

 منبع:فروشگاه ساز فایلینا

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم

مبانی نظری در زمینه یادگیری مادام العمر

2-2-3- یادگیری مادام العمر 22

2-2-3-1-ابعاد یادگیری 22

2-2-3-2- رویکرد دانشجویان نسبت به یادگیری 28

2-2-3-3- سبک های یادگیری 32

2-2-3-4-یادگیری زدایی 38

جدول (2-3) انواع یادگیری زدایی 41

2-2-3-5- تعریف یادگیری مادام العمر 41

2-2-3-6-مقایسه مدل یادگیری مادام العمر با یادگیری سنتی 45

جدول (2-5) مقایسه بین مدل یادگیری مادام العمر و یادگیری سنتی 45

2-2-3-7-ویژگی های یادگیری مادام العمر 46

2-2-3-8-شایستگی های مورد نیاز یادگیری مادام العمر در دانشجویان 47

2-2-3-9-ابعاد یادگیری مادام العمر 48

2-2-3-9-1-خود مدیریتی 48

2-2-3-9-2-یادگیری چگونه یادگیری 50

2-2-3-9-3-ابتکار و نوآوری 52

شکل شماره‌ی (2-4): یادگیری مادام العمر برای نوآوری اقتباس از (ریجو،  2008) 52

2-2-3-9-4-قابلیت جمع آوری اطلاعات 52

2-2-9-3-5-قابلیت تصمیم‌گیری 56

2-2-3-9-6- یادگیری خود تنظیمی 57

2-2-3-9-7-خود کنترلی 58

2-2-3-10- نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر 60

2-4-پژوهش‌های کاربردی 66

2-4-2:پیشینه پژوهش ها در زمینه یادگیری مادام العمر 67

2-4-2-1-پژوهش های خارجی 67

2-4-2-2-:پژوهش های داخلی 67

2-5- جمع بندی و نتیجه‌گیری 69

منابع 73

منابع فارسی 73

منابع انگلیسی 79

 

  • اثرات و پیامدهای عدالت سازمانی و عوامل موثر بر آن با تاکید بر توجه کارکنان به عدالت

    اثرات و پیامدهای عدالت سازمانی و عوامل موثر بر آن با تاکید بر توجه کارکنان به عدالت عدالت سازمانی عدالت سازمانی پایان نامه عدالت سازمانی ادراک شده تاریخچه عدالت سازمانی عدالت سازمانی در ورزش ضرورت عدالت سازمانی تحقیق درباره ی…

  • دانلود پاورپوینت ویتامین ها و انواع آن 25 اسلاید

    دانلود پاورپوینت ویتامین ها و انواع آن 25 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویتامین ها و انواع آن 25 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت و احساس آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت و احساس آن مبانی نظری امنیت و احساس آن دانلود مبانی نظری امنیت و احساس آن دانلود پیشینه تحقیق امنیت و احساس آن پیشینه تحقیق امنیت و احساس آن ادبیات نظری امنیت و احساس…

  • اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل مخل آن

    اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل مخل آن بررسی پیشرفت تحصیلی تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی معیارهای پیشرفت تحصیلی عوامل مخل پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق اهمیت بررسی پیشرفت تحصیلی و…

  • دانلود پاورپوینت بررسی فصل 7 شیمی معدنی 1 با موضوع اسید ها و بازها

    دانلود پاورپوینت بررسی فصل 7 شیمی معدنی 1 با موضوع اسید ها و بازها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی فصل 7 شیمی معدنی 1 با موضوع اسید ها و بازها جهت رشته شیمی در قالب 34 اسلاید و…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب مبانی نظری اختلال اضطراب پیشینه تحقیق اختلال اضطراب پیشینه داخلی اختلال اضطراب پیشینه خارجی اختلال اضطراب پیشینه پژوهش اختلال اضطراب پیشینه نظری…

  • پاورپوینت معرفی تعدادی از دانشگاه های برتر دنیا از لحاظ طراحی

    پاورپوینت معرفی تعدادی از دانشگاه های برتر دنیا از لحاظ طراحی دانلود پاورپوینت معرفی تعدادی از دانشگاه های برتر دنیا از لحاظ طراحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی تعدادی از دانشگاه های برتر دنیا از لحاظ طراحی جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی دانلود مبانی نظری نوشتن برنامه بازاریابی پیشینه تحقیق نوشتن برنامه بازاریابی ادبیات نظری نوشتن برنامه بازاریابی فصل دوم پایان نامه نوشتن برنامه بازاریابی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع

    پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست :…

  • پاورپوینت انواع وب سایت ها

    پاورپوینت انواع وب سایت ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع وب سایت ها جهت رشته کامپیوتر در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این گونه وب…

  • مبانی نظری ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر

    مبانی نظری ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر کلمات کلیدی : روشهای جذب گردشگر عوامل موثر بر جذب گردشگر مبانی نظری گردشگری روستایی راهکارهای جذب گردشگر راهبردهای جاذبه توریستی اثرات توسعه گردشگري روستایی مبانی نظری توسعه گردشگری روستایی…

  • دانلود پاورپوینت آشنايی با شيوه جستجو در بانک اطلاعاتی اسما

    دانلود پاورپوینت آشنايی با شيوه جستجو در بانک اطلاعاتی اسما پاورپوینت شیوه جستجو در بانک اطلاعاتی اسما آموزش شیوه جستجو در اسما پاورپوینت آماده آشنايی با شيوه جستجو در بانك اطلاعاتی اسما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنايي با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش درمانی آواز- ملودیک 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش درمانی آواز- ملودیک 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آواز- ملودیک مبانی نظری روش درمانی آواز- ملودیک پیشینه تحقیق روش درمانی آواز- ملودیک پیشینه داخلی آواز- ملودیک پیشینه خارجی آواز- ملودیک…

  • الگو ارتباطی و تعارض در ترویج کشاورزی

    الگو ارتباطی و تعارض در ترویج کشاورزی الگو ارتباطی و تعارض در ترویج کشاورزی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمهچکیده این مقاله با الگوهای ارتباطی و تعارض در ترویج کشاورزی سرو کار دارد. یک فرض قوی این است که، ترویج،…

  • مراجع بین المللی حاکم بر اِشغال و عوامل موثر بر آن

    مراجع بین المللی حاکم بر اِشغال و عوامل موثر بر آن اِشغال نظامی تحولات قانونی اِشغال عوامل موثر بر وضع قوانین اِشغال مراجع بین المللی حاکم بر اِشغال مراجع بین المللی حاکم بر اِشغال و عوامل موثر بر آن منابع…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم اول دبستان مبحث از خانه تا مدرسه

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم اول دبستان مبحث از خانه تا مدرسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم اول دبستان مبحث از خانه تا مدرسه به دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در قالب 16 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری مبانی نظری محافظه کاری دانلود مبانی نظری محافظه کاری پیشینه تحقیق محافظه کاری ادبیات نظری محافظه کاری فصل دوم پایان نامه محافظه کاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری ادبیات و مبانی…

  • پاورپوینت آموزش مقدار تقریبی ریاضی پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش مقدار تقریبی ریاضی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مقدار تقریبی ریاضی پنجم ابتدایی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در سرشماري…

  • پاورپوینت نحوه ارائه صورت های مالی

    پاورپوینت نحوه ارائه صورت های مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ارائه صورت های مالی جهت رشته ی حسابداری در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت بازسازی شناختی روانشناسی بالینی

    دانلود پاورپوینت بازسازی شناختی روانشناسی بالینی پاورپوینت بازسازی شناختی روانشناسی بالینی پاورپوینت بازسازی شناختی چیست پاورپوینت بازسازی شناختی و استرس پاورپوینت اثربخشی بازسازی شناختی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازسازی شناختی روانشناسی بالینی جهت رشته روانشناسی در قالب 31…

  • پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم معرفی مجموعه ها

    پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم معرفی مجموعه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث معرفی مجموعه ها در قالب 3 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی

    نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی نقش معلم زبان آموزی آموزش و پرورش دانلود مقاله نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی فعالیت های خلاقانه به منظور غنی سازی برنامه درسی زبان آموزی…

  • بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به منابع و مبانی آن

    بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به منابع و مبانی آن قاعده غرر غرر در عرف غرر در قانون منابع قاعده غرر مبانی قاعده غرر دانلود پایان نامه غرر بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به…

  • طراحی هیدرولیکی سرریز شوت با مطالعه پروژه های سدسازی داخل و خارج از کشور

    طراحی هیدرولیکی سرریز شوت با مطالعه پروژه های سدسازی داخل و خارج از کشور سرریز سد سرریز شوت اصول طراحی سرریزهای شوت سازه های مهم هیدرولیکی سد معیارهای طراحی هیدرولیکی و هندسی سرریز شوت طراحی هیدرولیکی سرریز شوت با مطالعه…

  • پاورپوینت معرفی یاتاقان های معمولی

    پاورپوینت معرفی یاتاقان های معمولی پاورپوینت انواع یاتاقان صنعتی پاورپوینت عکس یاتاقان ماشین پاورپوینت انواع یاتاقان های خودرو پاورپوینت یاتاقان ساده پاورپوینت یاتاقان ثابت و متحرک چیست پاورپوینت یاتاقان چیست و چه کاربردی دارد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح آميز هسته ای در علوم باغبانی

    دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح آميز هسته ای در علوم باغبانی پاورپوینت علوم باغبانی پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای در علوم باغبانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كاربردهای انرژی صلح‌آميز هسته‌ای در علوم…

  • بررسی رابطه محافظه کاری از نگاه سود و زیانی و ترازنامه ای

    بررسی رابطه محافظه کاری از نگاه سود و زیانی و ترازنامه ای محافظه كاری سود و زیانی محافظه كاری ترازنامه ای رابطه محافظه کاری از نگاه سود و زیانی و ترازنامه ای پایان نامه رابطه محافظه کاری از نگاه سود…

  • ماهیت جرم از نگاه های مختلف و مفاهیم حقوقی مرتبط با آن

    ماهیت جرم از نگاه های مختلف و مفاهیم حقوقی مرتبط با آن تعریغ جرم طبقه بندی جرایم مفاهیم حقوقی مرتبط با جرم ماهیت جرم در نظام حقوقی ایران تحلیل عنصر معنوی جرم دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق ماهیت جرم…

  • پاورپوینت ترومای قفسه سینه و مراقبتهای آن

    پاورپوینت ترومای قفسه سینه و مراقبتهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترومای قفسه سینه و مراقبتهای آن جهت رشته ی پزشکی در قالب 103 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فارسی دوم دبستان از همه مهربان تر

    پاورپوینت آموزش تدریس فارسی دوم دبستان از همه مهربان تر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فارسی دوم دبستان از همه مهربان تر به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت

    انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت کلمات کلیدی : تغییر هویت در نوجوانی مدل های شکل گیری هویت تحقیق کامل سبکهای هویت شکل گیری هویت در نوجوانی تحقیق در مورد سبک های هویت نظریه های سبک های هویت…

  • پاورپوینت و ارائه کامل فرآیند دمش و انواع آن

    پاورپوینت و ارائه کامل فرآیند دمش و انواع آن انواع دمش فرآیند دمش ساختار دمش دانلود پاورپوینت فیزیک خرید پاورپوینت فیزیک پاورپوینت فیزیک دانلود پاورپوینت رشته فیزیک سایت دانلود پاورپوینت فیزیک سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل…

  • نمونه سوالات درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس (نگارش استاد مظفری)

    نمونه سوالات درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس (نگارش استاد مظفری) کلمات کلیدی : نمونه سوالات درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس (نگارش استاد مظفری) رفتن به سایت اصلی نمونه سوالات درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس (نگارش استاد مظفری)…

  • دانلود پاورپوینت امضای دیجیتالی در ثبت اسناد الکترونیک

    دانلود پاورپوینت امضای دیجیتالی در ثبت اسناد الکترونیک پاورپوینت مفهوم تجارت الکترونیک پاورپوینت مفهوم امضای دیجیتالی پاورپوینت مشکلات امضای دیجیتال پاورپوینت امضای دیجیتال در تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امضای دیجیتالی در ثبت اسناد الکترونیک جهت رشته…

  • پاورپوینت تعریف پارک شهری و هدف از ایجاد پارک

    پاورپوینت تعریف پارک شهری و هدف از ایجاد پارک پاورپوینت تعریف پارک شهری پاورپوینت پارک چیست پاورپوینت مفهوم پارک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف پارک شهری و هدف از ایجاد پارک جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب…