مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع سیزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

 تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است.

 

 

در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است. از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد.

 

 

اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است. بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايي مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

اصطلاح مديريت ارتباط با مشتري با مفاهيم زير نيز ارتباط تنگاتنگي دارد:
–    بازاريابي پايگاه داده‌اي؛
–    بازاريابي تك به تك.

 

 

مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي مشتريان: مبناي مديريت ارتباط با مشتري ارزشي است كه به مشتري ارائه مي‌شود و اين ارزش، چيزي است كه مشتري درك مثبتي از آن دارد. اين ارزش مي‌تواند مزايايي را به شكلهاي زير براي مشتري فراهم سازد. تضمين كيفيت، ايجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزايش قابليت اطمينان، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول كه از طريق برنامه‌هاي بازاريابي حاصل مي‌شود. در يك مطالعه موردي كه به مزاياي حفظ ارتباط با مشتري توجه شده، 

مزاياي مشتريان از ايجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذيل ارائه گرديده است:
–    اطمينان: كاهش سردرگمي، اطمينان به ارائه‌دهنده خدمات و احساسي آكنده از اعتماد به او؛
–    مزاياي اجتماعي: متمايز كردن مشتريان، آشنايي مشتريان با كاركنان و توسعه روابط دوستانه با مشتريان؛
–    بهرمندي از خدمات بيشتر: خدمات اضافي، قيمتهاي ويژه و اولويت بالاتر نسبت به ديگر مشتريان 

 

 

 

البته بايد توجه داشت كه مشتريان متفاوتند. در نتيجه ارزش روابط و نوع رابطه برقرار شده با آنان نيز متفاوت است كه اين امر بايد در ايجاد ارتباط مدنظر قرار گيرد (الهي و حيدري، 1387). مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي سازمانها: مد نظر قرار دادن مديريت ارتباط با مشتري مي‌تواند مزاياي بي شماري براي سازمانها فراهم كند كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي‌شود:

1. از آنجا كه يكي از مهمترين دارايي يك سازمان مشتريان آن هستند، با استفاده از اين رويكرد، حفظ مشتريان فعلي و ترغيب آنان به خريدهاي مجدد، زمينه ساز بقاي سازمان است كه هدف اصلي هر سازماني است.

 

2. از جنبه ديگر، با ورود فناوري اطلاعات به سازمانها زير چتر مديريت ارتباط با مشتري، زمينه‌اي فراهم مي‌شود تا سازمانها به سمت سازمانهاي هوشمند و دانش محور حركت كنند و با به كارگيري نرم افزارهاي مديريت ارتباط با مشتري، هزينه‌هاي پردازش اطلاعات را كاهش دهند و ارتباطات با مشتريان در زمان كمتر و با سرعت بيشتري صورت گيرد كه نتيجه نهايي آن، افزايش قدرت رقابتي سازمان در محيط پرتلاطم امروزي است.

 

 

3. مزيت ديگر اين است كه مديريت ارتباط با مشتري، با جمع آوري اطلاعات كامل مشتريان در يك پايگاه داده، امكان طبقه‌بندي مشتريان را براساس راهبردها و معيارهاي سازمان فراهم مي سازد، كه اين امر مي‌تواند در رسيدن به هدف مديريت ارتباط با مشتري يعني «حذف، كاهش و عدم ترغيب مشتريان غير سودآور» را تسهيل كند. توضيح اينكه مؤسسات براي افزايش ارزش دارايي سهامداران و ذينفعان به وجود مي‌آيند، لذا حذف مشتريان غيرسودآور مي‌تواند به افزايش سود و كاهش هزينه در سازمانها منجر شود، مگر اينكه ملاحظاتي در اين ميان وجود داشته باشد (گلچين‌فر و بختايي، 1390).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • بررسی وضعیت اجتماعی،اقتصادی و مذهبی زمان عباسی

    بررسی وضعیت اجتماعی،اقتصادی و مذهبی زمان عباسی بررسی وضعیت اجتماعی زمان عباسی بررسی وضعیت مذهبی زمان عباسی بررسی وضعیت اقتصادی زمان عباسی بررسی وضعیت اجتماعی،اقتصادی و مذهبی زمان عباسی اوضاع اجتماعی، اقتصادی و مذهبی عصر عباسیان دانلود پایان نامه معارف…

  • پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع اهميت دعا

    پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع اهميت دعا پاورپوينت کودکان با موضوع اهميت دعا دانلود پاورپوينت کودکان با موضوع اهميت دعا پاورپوینت کودکان با موضوع اهميت دعا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع اهميت دعا…

  • پاورپوینت ضوابط طراحی مدارس

    پاورپوینت ضوابط طراحی مدارس پاورپوینت ضوابط طراحی مدرسه پاورپوینت ضوابط طراحي مدرسه پاورپوینت ضوابط طراحی معماری مدرسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی مدارس جهت رشته معماری در قالب 18 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت تلفات در سیستم های الکتریکی

    دانلود پاورپوینت تلفات در سیستم های الکتریکی پاورپوینت تلفات در سیستم های الکتریکی پاورپوینت تلفات در سیستم های قدرت پاورپوینت عوامل موثر بر تلفات سیستم پاورپوینت کاهش تلفات در سیستم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تلفات در سیستم های…

  • اجرای آرای داوری خارجی در حقوق ایران

    اجرای آرای داوری خارجی در حقوق ایران حل و فصل اختلافات بین‌المللی ارجاع دعاوی به داوری بین‌المللی اجرای احکام داوری خارجی بررسی کنوانسیون نیویورک شیوه‌های اجرای آرای داوری در رژیم‌های حقوقی شیوه اجرای آرای داوری در ایران موانع اجرای یک…

  • پروپوزال پایان نامه استرس شغلی معلمان

    پروپوزال پایان نامه استرس شغلی معلمان کلمات کلیدی : پروپوزال استرس شغلی پروپوزال استرس شغلی معلمان پروپوزال تاثیر استرس شغلی معلمان پروپوزال در مورد استرس شغلی معلمان پروپوزال بررسی میزان استرس شغلی معلمان رفتن به سایت اصلی هدف پژوهش حاضر…

  • پاورپوینت دوره عمر محصول

    پاورپوینت دوره عمر محصول پاورپوینت هزینه یابی دوره عمر محصول پاورپوینت دوره عمر محصولات پاورپوینت دوره عمر محصول چیست پاورپوینت دوره عمر یک محصول پاورپوینت دوره چرخه عمر محصول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره عمر محصول جهت رشته مدیریت…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 12 - افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 12 - افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته پاورپوینت استانداردهای حسابداری پاورپوینت خلاصه استاندارد حسابداری شماره 12 دانلود پاورپوینت استاندارد شماره ۱۲ پاورپوینت افشای اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد خانواده مک مستر و بوئن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد خانواده مک مستر و بوئن مبانی نظری عملکرد خانواده مک مستر و بوئن فصل دوم پایان نامه عملکرد خانواده مبانی نظری عملکرد خانواده پیشینه تحقیق عملکرد خانواده پیشینه داخلی عملکرد خانواده پیشینه خارجی عملکرد…

  • جزوه درس آسیب شناسی روانی مددکاری خانواده

    جزوه درس آسیب شناسی روانی مددکاری خانواده جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده رفتن به سايت اصلي جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده به تعداد 31 صفحه pdf   شامل مباحث : تعریف آسیب شناسی روانی  تاریخچه آسیب شناسی…

  • تأثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح وعصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسرابتدایی شهر اراک

    تأثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح وعصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسرابتدایی شهر اراک کودکان بازی های پرورشی اختلال بیش فعالی دانلود مقالات رشته تربیت بدنی دانلود مقالات تربیت بدنی سیستم…

  • پاورپوینت دارایی های غیرجاری نگهداری شده برای فروش

    پاورپوینت دارایی های غیرجاری نگهداری شده برای فروش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دارایی های غیرجاری نگهداری شده برای فروش جهت رشته ی حسابداری در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی

    پاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی پاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی چیست پاورپوینت اختلال عملکرد جنسی پاورپوینت اختلالات جنسی پاورپوینت درمان اختلال عملکرد جنسی پاورپوینت تشخیص اختلالات عملکرد جنسی پاورپوینت اختلال عملکرد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات عملکرد جنسی جهت رشته…

  • بررسی فقهی شورش در برابر حاكم و حكومت اسلامی و نحوه بخشودگی مجازات در آن

    بررسی فقهی شورش در برابر حاكم و حكومت اسلامی و نحوه بخشودگی مجازات در آن دانلود مقاله بغی دانلود مقالات رشته حقوق بررسی فقهی شورش در برابر حاكم و حكومت اسلامی و نحوه بخشودگی مجازات در آن بررسی فقهی بغی…

  • ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن

    ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن کلمات کلیدی : رفتار شهروندی مشتری مصادیق رفتار شهروندی مشتریان تعریف نظری رفتار شهروندی مشتری تعریف عملیاتی رفتار شهروندی مشتری تبیین ابعاد رفتارهای شهروندی مشتریان تحقیق در مورد رفتار شهروندی…

  • پاورپوینت خصوصیات یک طرح کسب و کار

    پاورپوینت خصوصیات یک طرح کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خصوصیات یک طرح کسب و کار جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات پژوهش

    پاورپوینت آشنایی با کلیات پژوهش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کلیات پژوهش جهت رشته گوناگون در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مشوقهای ویژه…

  • بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

    بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی شاخص اخلاق حرفه ای طراحی مدل اخلاق حرفه ای اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی اخلاق حرفه ای با…

  • پاورپوینت مصور بررسی فرهنگسرای خاوران

    پاورپوینت مصور بررسی فرهنگسرای خاوران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصور بررسی فرهنگسرای خاوران جهت رشته معماری و عمران در قالب 65 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی روابط 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی روابط 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط مبانی نظری غنی سازی روابط پیشینه تحقیق غنی سازی روابط پیشینه داخلی غنی سازی روابط پیشینه خارجی غنی سازی روابط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت بین والدین 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت بین والدین 39 صفحه فصل دوم پایان نامه خشونت بین والدین مبانی نظری خشونت بین والدین پیشینه تحقیق خشونت بین والدین پیشینه داخلی خشونت بین والدین پیشینه خارجی خشونت بین والدین پیشینه پژوهش خشونت…

  • پاورپوینت در مورد تخت جمشید

    پاورپوینت در مورد تخت جمشید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد تخت جمشید جهت رشته ی تاریخ در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تَختِ جَمشید…

  • پاورپوینت درس 16 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث مدینه شهر پیامبر

    پاورپوینت درس 16 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث مدینه شهر پیامبر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث مدینه شهر پیامبر در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت بازاريابي و مشتري مداري

    پاورپوینت بازاريابي و مشتري مداري کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاريابي و مشتري مداري بازاريابي و مشتري مداري تحقیق بازاريابي و مشتري مداري مقاله بازاريابي و مشتري مداري آميخته بازاريابي خدمات مديريت مشتريان داخلي گرايش بازاريابي اجتماعي مزاياي رضايت مشتري جلب…

  • دانلود پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی

    دانلود پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی پاورپوینت مشکلات رفتاری و بهبودبخشی آنها پاورپوینت روانشناسی شخصیت پاورپوینت روانشناسی عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی جهت رشته روانشناسی  در قالب 26 اسلاید و با فرمت…

  • بررسی استفاده از میکروارگانیسم در آماده کردن مواد لبنی

    بررسی استفاده از میکروارگانیسم در آماده کردن مواد لبنی مواد لبنی میکروارگانیسم كاربرد میکروارگانیسم در تهیه مواد لبنی بررسی استفاده از میکروارگانیسم در آماده کردن مواد لبنی دانلود پایان نامه میکروارگانیسم دانلود پایان نامه كاربرد میکروارگانیسم در تهیه مواد لبنی…

  • پاورپوینت آشنایی با روانشناسی رنگها

    پاورپوینت آشنایی با روانشناسی رنگها پاورپوینت روانشناسی رنگ دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگها پاورپوینت درباره روانشناسی رنگ ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روانشناسی رنگها جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 27 اسلايد و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت آشنایی با فایروال

    پاورپوینت آشنایی با فایروال پاورپوینت فایروال دزدگیر پاورپوینت فایروال ویندوز 10 پاورپوینت فایروال کامپیوتر کجاست پاورپوینت فایروال ویندوز 7 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عنوان آشنایی با فایروال رشته کامپیوتر در قالب 64 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع ناهمساني واريانس

    پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع ناهمساني واريانس کلمات کلیدی : پاورپوینت ناهمساني واريانس پاورپوینت فصل یازدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل یازدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه دکترحمید ابریشمی کتاب مبانی اقتصاد…

  • پاورپوینت حقوق و قوانين سايبری

    پاورپوینت حقوق و قوانين سايبری کلمات کلیدی : پاورپوینت حقوق و قوانين سايبری حقوق و قوانين سايبری تحقیق حقوق و قوانين سايبری مفهوم حقوقی جرم مفهوم اجتماعی جرم تعریف جرم در قانون مجازات اسلامی محیط به عنوان عامل و موقعیت…

  • پاورپوینت درباره زخم بستر

    پاورپوینت درباره زخم بستر پاورپوینت زخم بستر چیست پاورپوینت زخم بستر در پزشکی دانلود پاورپوینت زخم بستر پاورپوینت انواع زخم بستر پاورپوینت درمان زخم بستر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زخم بستر جهت رشته پزشکی در قالب 38 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب کودکان 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب کودکان 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب کودکان مبانی نظری اضطراب کودکان پیشینه تحقیق اضطراب کودکان پیشینه داخلی اضطراب کودکان پیشینه خارجی اضطراب کودکان پیشینه پژوهش اضطراب کودکان پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت مقایسه بهره وری راه آهن ایران با راه آهن کشورهای عضو UIC

    دانلود پاورپوینت مقایسه بهره وری راه آهن ایران با راه آهن کشورهای عضو UIC پاورپوینت راه آهن ایران پاورپوینت بهره وری راه آهن ایران دانلود پاورپوینت درمورد حمل و نقل پاورپوینت آماده درمورد راه آهن ایران پاورپوینت بهره وری راه…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا

    دانلود پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا پاورپوینت فصل اول ریاضی هشتم با عنوان عدد های صحیح و گویا پاورپوینت ریاضی هشتم درس جمع و تفریق عددهای گویا پاورپوینت ریاضی هشتم درس ضرب و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین 89 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین 89 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری فناوری اطلاعات نوین دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات نوین پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین دانلود پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین پیشینه داخلی فناوری اطلاعات نوین پیشینه خارجی فناوری…