مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع چهاردهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

سیر تحول فناوری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
در طی چند سال اخیر، ئمتعاقب رشد انفجاری و روزافزون حوزه فعالیت های سازمانی و فناوری اطلاعات، سیستم های CRM نیز روزبه روز تکامل یافته و بر اساس مقتضیات، سازمان ها مسلح به قابلیت های جدید تر و متنوع تری شده اند. این موج از آنجا آغاز گردید که در اواخر دهه 1980 میلادی به تدریج فراگیرشدن سیستم های، برخی شرکت های نرم افزاری که به ارایه محصولات کاربردی سازمان ها (سیستم های برنامه ریزی تولید، اتوماسیون اداری و…) می پرداختند، به فکر خودکارسازی فرآیندهای مربوط به ارتباط با مشتریان افتاده و در این زمینه و بخش های مربوط به آن (بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی) نسبت به ارایه یک راه حل نرم افزاری اقدام کنند(ناظمی، گرجی ،1391).در نمونه ها و نسل های اولیه این نرم افزارها، به استانداردسازی و خودکارکردن بخشی از فرآیندهای کاری در خصوص فروش و خدمات و پشتیبانی پرداخته بود. از جمله معروف ترین سیستم های نرم افزاری که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده بودند، می توان به سبیل  و کایفای  اشاره نمود.

 

 

رفته رفته نرم افزارهای مذکور در بازار کارایی خود را ثابت کردند که نتیجه آن تثبیت موقعیت این سیستم ها بود. این محصولات، اغلب سازمان ها را ملزم می کردند تا روش های عملیاتی خود را با استفاده از ابزارها و روش های تعبیه شده در آنها تغییر دهند. این سیستم های اولیه که بر پایه معماری خدمت دهنده ـ خدمت گیرنده  بودند، در شبکه های داخلی سازمان ها استقرار یافته و سازمان ها و مشتریان را ملزم می-کردند تا با توجه به استانداردها و جریان های کاری تعریف شده در سیستم، فعالیت ها و روش های کاری خود را تغییر دهند. 

 

 

 

در ادامه برخی از ویژگی های این سیستم ها آورده شده است:
• ایجاد استانداردها، دستورالعمل ها و رویه های فروش و پشتیبانی و خدمات به مشتریان
• خودکارسازی جریان کارها و فعالیت ها در بخش های فروش و پشتیبانی، البته به صورت محدود و نه  به طور کامل.
• بنیان گذاری فرهنگ برخورد با این گونه سیستم ها در سازمان ها و در بین مدیران، همچنین تعدیل کردن مقاومت آنها در برابر پذیرش این گونه سیستم ها.
• هدایت سازمان به سوی کاربرد ابزارهای ساده ارتباط با مشتریان با سازمان (نظیر تلفن، نمابر و…)، همچنین بسترسازی ارتباط و ادغام آنها با سیستم های CRM

 

 

 

در همین زمان گروه های تحقیق و توسعه شرکت های مطرح نرم-افزاری در حال مطالعه جهت گسترش و بهبود سیستم های فوق بودند و نتیجه تلاش آنها ارایه محصولات پیچیده تر و تکامل -یافته تر با استفاده از بانک های اطلاعاتی و سیستم های عامل متنوع تر بود. قابل توجه است که در همه این محصولات رفته رفته توجه خاصی به قابلیت فراهم کردن اطلاعات مؤثر در تصمیم گیری مدیران لحاظ می شد.در سال های 1980 تا اوایل1990 میلادی با وجود محدودیت های متعدد، این سیستم ها توانستند موفقیت ها و جذابیت هایی را در بازار به دست آورند و پس از این سال ها به سوی توسعه کارکردی و عملیاتی خود، همچنین بخش بزرگ تری از فعالیت های سازمانی پیش رفتند. هم اکنون حساب های مالی مشتریان، اطلاعات بازاریابی و انبار، ارتباط با بانک های اطلاعاتی گوناگون و قابلیت های متعدد، دیگر مواردی است که در این سیستم ها به-عنوان ویژگی ها و قابلیت های پایه ای و اولیه لحاظ می شود.

 

 

 

علاوه بر مزیت هایی که نسل جدید سیستم های  CRM برای ارایه دهندگان و مشتریان این سیستم ها به همراه دارد، قابلیت استفاده از بانک های اطلاعاتی مشترک و وسیع-تر(نگهداری اطلاعات مشتریان و سازمان در یک بانک اطلاعات مرکزی و استفاده چند جانبه از آن) که از ورود چند باره اطلاعات و صرف هزینه های هنگفت نگهداری اطلاعات در بانک-های اطلاعاتی مختلف و جزیره ای جلوگیری می کند و یکپارچگی اطلاعات و گزارش گیری را به دنبال دارد، خود یک مزیت ایده ال محسوب می شود.عامل دیگری که در دهه1990 میلادی روند تکامل سیستم های  CRMرا تحت تأثیر قرار داد، ظهور و معرفی سیستم های برنامه-ریزی منابع انسانی(ERP)  و بانک های اطلاعاتی جدید بود.سیستم هایERP که امروزه موقعیت خود را در سازمان ها تثبیت کرده اند، ارتباط تنگاتنگی با سیستم های CRM دارند، به طوری که امروزه CRM را یکی از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر این سیستم ها  می دانند. 

 

 

روند این حرکت به گونه ای بوده که سیستم های این سیستم ها می دانند. روند این حرکت به    گونه ای  بوده که سیستم هایERP یا دارای بخش خاصی  در درون خود بنامد  CRMهستند، یا حداقل با یکی سیستم مجزای CRM، مرتبط  بوده و تبادل اطلاعات می کنند. امروزه در یک سازمان مدرن، اطلاعات مشتریان که از قسمت های مختلف CRM حاصل می-شود (مانند اطلاعات مربوط به حساب، اعتبار، انبار، کالا و…)، به قسمت های مرتبط در سیستم ERP (قسمت مالی حساب مشتریان، اعتبارات، انبار، تولید و…) انتقال یافته و از این طریق قسمت های مختلف این دو سیستم با یکدیگر در تعامل بوده و مکمل یکدیگر می شوند.لازم به ذکر است که در حال حاضر سیستم هایERP دارای حداقل کار کردها و قابلیت های یک CRM در درون خود هستند، لیکن سازمانی که با مشتریان بسیاری ارتباط داشته یا نقش ارتباط با مشتری در  بخش های بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی برای آن مهم است، اقدام به استقرار یک سیستم CRM مجزا (در راستای کسب قابلیت های بیشتر) اما مرتبط و سازگار باERP می کند.سیستم های اولیه CRM که در دهه های 1980و1990 میلادی رایج بودند، اگر چه موجب بهبود     فرآیند های سازمان در بخش های مختلف شده بودند، اما هنوز مسایل سازمان را به خوبی کنترل و مدیریت نمی کردند و قابلیت های مورد انتظار را پوشش نمی-داد. از این رو، در همین زمان بود که ارایه دهندگان CRM اقدام به توسعه دستاوردهای خود بر پایه قابلیت های اینترنت نمودند.

 

 

 

با آن که قابلیت های مبتنی بر شبکه و اینترنت، فرصت های زیادی را برای تأمین کنندگان این سیستم ها به ارمغان آورد، اما از طرف دیگر چالش هایی همچون تطابق و تغییر معماری نرم افزارها بر پایه قابلیت شبکه وب1 و یکپارچه سازی و ادغام این سیستم ها را در این سطح به دنبال داشت.رفته رفته معماری خدمت دهنده گیرنده جای خود را به معماری تحت وب2 بخشید و در سازمان ها رواج یافت که از جمله مزایای آن می توان به فراهم نمودن بستر های ارتباطی متنوع، انتقال اطلاعات از روش های مختلف، با سرعت و امنیت بالا و از هر محل جغرافیایی اشاره نمود.با ظهور شبکه ها و آگاهی سازمان ها از مزایای نرم-افزارهای مبتنی بر وب، تحولی بنیادینی در ساختار این گونه از نرم افزارها به وجود آمد. در نتیجه آن، ناگهان قواعد استفاده از فناوری به طور اساسی تغییر کرد. به این صورت که تا آن زمان،  CRMابزاری جهت بهبود فعالیت های محیط داخلی سازمان بود، اما ناگهان با استفاده از قابلیت های مذکور، تبدیل به فضایی شد کهبه خدمت گیرندگان محیط بیرونی سازمان اجازه    می داد تا در زمینه خرید و جستجوی اقلام اطلاعاتی یا محصول در اینترنت و ایجاد ارتباط با سازمان و افراد دیگر، تسهیلات بهتری در اختیار داشته باشند. در این هنگام بود که سازمان ها دیگر نمی توانستند از مزایای CRM تحت وب چشم پوشی کنند و به سمت آن هجوم آوردند.

 

 

همان طور که اشاره شد، امکان انتقال اطلاعات از راه های مختلف، یکی از ویژگی های سیستم های تحت وب است که باعث محبوبیت آنها شده است. با این رویکرد ابزارها و راه های ارتباطی، کلید هرگونه ارتباط موفقیت آمیز با مشتریان هستند که از جمله آنها می توان به: محیط گفتگو، پست الکترونیک، صفحات وب، فایل های صوتی و… اشاره کرد که به دنبال کاربرد آنها، مزایای توسعه فعالیت ها و ارتقای بهره وری سازمانی را شاهدیم. این ابزارها و راه های ارتباطی به نوبه خود باعث می شوند تا ارتباطات در سطوح و اشکال مختلفی همچون: ارتباط سازمان با سازمان (B2B )، سازمان با دولت و بالعکس (G2B/B2G )، سازمان با مشتری و بالعکس (C2B/B2C )، مشتری با مشتری (C2C ) میسر شود.
کاربرد این ابزارها و بسترهای ارتباطی، منجر به کاهش چشمگیر هزینه ها وکمک به بهبود فرآیند های سازمانی و تکامل ابعاد اطلاعات در سازمان می شود و در نهایت کلیه موارد فوق منجر به تسریع و تسهیل در چرخه بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی در سازمان خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • رابطه بین شیوه های فرزند پروری با مرکز کنترل در دانش آموزان

    رابطه بین شیوه های فرزند پروری با مرکز کنترل در دانش آموزان مرکز کنترل شیوه های فرزندپروری رابطه بین شیوه های فرزند پروری با مرکز کنترل رابطه بین شیوه های فرزند پروری با مرکز کنترل در دانش آموزان دانلود پایان…

  • دانلود پاورپوینت روش تحیق و پایان نامه نویسی جلسه چهارم

    دانلود پاورپوینت روش تحیق و پایان نامه نویسی جلسه چهارم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحیق و پایان نامه نویسی جلسه چهارم جهت رشته علوم پایه در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پروپوزال تزیینات معماری مسکونی ایران

    پروپوزال تزیینات معماری مسکونی ایران تزیینات منازل پهلوی تزیینات منازل قاجار تزیینات معماری مسکونی جایگاه زیبایی شناسی در تزئینات تاثیر انسانها در تزیینات معماری مسکونی پروپوزال تزیینات معماری مسکونی ایران شرایط معماری دوره پهلوی شرایط معماری دوره قاجار رفتن به…

  • پاورپوینت بررسی اصل آفبا و آرایش الکترونی اتم ها

    پاورپوینت بررسی اصل آفبا و آرایش الکترونی اتم ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اصل آفبا و آرایش الکترونی اتم ها جهت رشته شیمی در قالب 104 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت دیدگاه جامــعه شناسـان و روان شناســـان دربـاره اعتیاد و برخورد با آن

    پاورپوینت دیدگاه جامــعه شناسـان و روان شناســـان دربـاره اعتیاد و برخورد با آن کلمات کلیدی : پاورپوینت انواع مواد مخدر و دیدگاه جامــعه شناسـان و روان شناســـان دربـاره اعتیاد و برخورد با آن انواع مواد مخدر و دیدگاه جامــعه شناسـان…

  • پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول

    پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول طراحی محصول سطوح محصول طبقه بندی محصول کالاهای بازاری طبقه بندی کالاهای صنعتی روش های متمایز کردن محصولات تغییر ویژگیهای محصول تغییر سبک محصول بازاریابی نام های تجاری لوکس سلسه مراتب محصولات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رغبت

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی رغبت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت مبانی نظری رغبت پیشینه تحقیق رغبت پیشینه داخلی رغبت پیشینه خارجی رغبت پیشینه پژوهش رغبت پیشینه نظری رغبت ادبیات نظری رغبت چارچوب نظری رغبت رفتن به…

  • معیارها و شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان و بررسی کامل مدلهای آن

    معیارها و شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان و بررسی کامل مدلهای آن ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان مدلهای ارزیابی عملکرد کارکنان ارزیابی عملکرد…

  • حریم های عفاف در قرآن

    حریم های عفاف در قرآن عوامل حفظ شخصیت و محبوبیت زن مهم ترین فلسفه ی عفاف حریم های عفاف در قرآن مراتب حجاب و پوشش اسلامی یکی از فلسفه های اجتماعی حجاب دانلود تحقیق حریم های عفاف در قرآن رفتن…

  • ماهیت عفو در فقه و حقوق اسلامی و بررسی مستندات و ارکان آن

    ماهیت عفو در فقه و حقوق اسلامی و بررسی مستندات و ارکان آن پایان نامه عفو عفو در قرآن کریم مبانی عفو در حقوق اسلام جایگاه اخلاقی و دینی عفو مفهوم و جایگاه حقوقی عفو جایگاه عفو در حقوق اسلامی…

  • پروپوزال ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی

    پروپوزال ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی فرآیند توسعه كشاورزی توسعه کشاورزی در ایران ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نحوه توسعه کشاورزی در ایران توسعه فعالیتهای کشاورزی ترویج فعالیتهای کشاورزی نمونه پروپوزال کشاورزی دانلود نمونه پروپوزال…

  • پاورپوینت تروما و کمکهای اولیه

    پاورپوینت تروما و کمکهای اولیه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تروما و کمکهای اولیه جهت رشته ی پزشکی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تروماTrauma)…

  • بررسی دیدگاههای نظری درباره مهارتهای مقابله ای

    بررسی دیدگاههای نظری درباره مهارتهای مقابله ای کلمات کلیدی : تعریف مهارتهای مقابله ای مهارت های مقابله ای مسئله مدار ارزیابی سبک های مقابله ای تفاوتهای فردی در سبکهای مقابله ای دیدگاههای نظری مهارتهای مقابله ای  سبک های راهبردهای مقابله…

  • تشریح رویکردهای مختلف مدیریت استراتژیک با تمرکز بر رویکردهای SWOT و مبتنی بر منابع

    تشریح رویکردهای مختلف مدیریت استراتژیک با تمرکز بر رویکردهای SWOT و مبتنی بر منابع مدیریت استراتژیک رویکردهای مختلف مدیریت استراتژیک رویکردهای تدوین استراتژی پایان نامه مدیریت استراتژیک پایان نامه رویکردهای مدیریت استراتژیک  رويکرد تدوين استراتژي مبتني بر ذينفعان تجزيه و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ های شخصیتی دانش آموزان 60 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ های شخصیتی دانش آموزان 60 صفحه فصل دوم پایان نامه تیپ های شخصیتی دانش آموزان مبانی نظری تیپ های شخصیتی دانش آموزان پیشینه تحقیق تیپ های شخصیتی دانش آموزان پیشینه داخلی تیپ های شخصیتی…

  • دانلود پاورپوینت راهنمای نگارش گزارش مروری

    دانلود پاورپوینت راهنمای نگارش گزارش مروری پاورپوینت راهنمای نگارش گزارش مروری پاورپوینت راهنمای نگارش گزارش کاربینی پاورپوینت راهنمای نگارش گزارش کارآموزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهنمای نگارش گزارش مروری جهت رشته ادبیات در قالب 27 اسلاید و با…

  • پاورپوینت مهندسی وب و فرآیندهای آن

    پاورپوینت مهندسی وب و فرآیندهای آن پاورپوینت آموزش مهندسی اینترنت دانلود پاورپوینت مهندسی وب و فرآیند های آن پاورپوینت مهندسی وب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی وب و فرآیند های آن جهت رشته مهندسی کامپیوتر در قالب 35…

  • دانلود پاورپوینت خون

    دانلود پاورپوینت خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خون جهت رشته پزشکی در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بدن برای زنده ماندن به خوراک و اکسیژن نیازمند…

  • دانلود پاورپوینت استعاره های مدیریتی یا Metaphors

    دانلود پاورپوینت استعاره های مدیریتی یا Metaphors رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استعاره های مدیریتی یا Metaphors جهت رشته مدیریت در 44 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استعاره…

  • پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)

    پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي ( فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل سوم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان عناصر سيستم‌ اطلاعاتي پاورپوینت عناصر سيستم‌ اطلاعاتي پاورپوینت فصل 3…

  • تاثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر کاهش اهمال کاری دانش آموزان

    تاثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر کاهش اهمال کاری دانش آموزان پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه اهمال کاری پایان نامه اهمال کاری تحصیلی نظریه های خودکارآمدی اهمال کاری تحصیلی doc اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان…

  • پاورپوینت روند بهبود نظام ارزشیابی کارکنان دولت

    پاورپوینت روند بهبود نظام ارزشیابی کارکنان دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روند بهبود نظام ارزشیابی کارکنان دولت جهت رشته ی مدیریت در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت استراتژیک

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت استراتژیک مبانی نظری مدیریت استراتژیک پیشینه مدیریت استراتژیک دانلود مبانی نظری مدیریت استراتژیک پیشینه تحقیق مدیریت استراتژیک ادبیات نظری مدیریت استراتژیک فصل دوم پایان نامه مدیریت استراتژیک مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت استراتژیک…

  • دانلود پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده

    دانلود پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تولید ملکه زنبور عسل اصلاح شده  جهت رشته دامپروری در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

    بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن تبلیغات تلویزیونی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانك صادرات بررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امر به معروف و نهی از منکر در عرصه عفاف و حجاب 85 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امر به معروف و نهی از منکر در عرصه عفاف و حجاب 85 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عفاف و حجاب پیشینه تحقیق عفاف و حجاب مبانی نظری و پیشینه عفاف و حجاب پیشینه…

  • پاورپوینت آموزش مهارتهای زندگی : رفتارهای جراتمندانه

    پاورپوینت آموزش مهارتهای زندگی : رفتارهای جراتمندانه پاورپوینت مهارت رفتار جرأت‌مندانه پاورپوینت اخلاق پاورپوینت تکنیک های جرأت ورزی پاورپوینت سبک ارتباط جرأت مندانه دانلود پاورپوینت مهارت رفتار جرأت مندانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مهارتهای زندگی جهت رشته…

  • مرور زمان در فقه‌ اسلامی‌

    مرور زمان در فقه‌ اسلامی‌ تعریف مرور زمان مرور زمان چیست مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ نقد مرور زمان‌ كیفری‌ مرور زمان در فقه‌ سنت مرور زمان کیفری در فقه‌ امامیه دانلود پایان نامه مرور زمان بررسی نظرات مختلف…

  • پاورپوینت مديريت پروژه IT با 160 اسلاید

    پاورپوینت مديريت پروژه IT با 160 اسلاید پاورپوینت دوره مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات پاورپوینت مدیریت پروژه فناوری اطلاعات چیست؟ پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات چیست مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات ppt پاورپوینت انواع پروژه های فناوری اطلاعات پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آلکسی تایمیا مبانی نظری آلکسی تایمیا پیشینه تحقیق آلکسی تایمیا پیشینه داخلی آلکسی تایمیا پیشینه خارجی آلکسی تایمیا پیشینه پژوهش آلکسی تایمیا پیشینه نظری…

  • پاورپوینت کتاب و درس شناخت لوله و اتصالات

    پاورپوینت کتاب و درس شناخت لوله و اتصالات پاورپوینت شناخت انواع لوله و اتصالات پاورپوینت کتاب شناخت لوله و اتصالات پاورپوینت شناخت لوله و اتصالات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس شناخت لوله و اتصالات جهت رشته…

  • پاورپوینت ممیزی وضعیت

    پاورپوینت ممیزی وضعیت کلمات کلیدی : پاورپوینت ممیزی وضعیت ممیزی وضعیت تحقیق ممیزی وضعیت بررسی ممیزی وضعیت تحلیل ممیزی وضعیت مقاله ممیزی وضعیت دلایل انجام ممیزی های دقیق و مستمر جدول ارزيابي و مميزي بازار و محصول جدول ارزيابي رقبا…

  • دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی نهم (درس هشتم)

    دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی نهم (درس هشتم) پاورپوینت اجتماعی نهم پاورپوینت اجتماعی نهم درس 8 پاورپوینت اماده اجتماعی نهم پاورپوینت برای اجتماعی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی نهم (درس هشتم) جهت رشته علوم اجتماعی در قالب…

  • پاورپوینت تحقیق در مورد معماری الگوی برج میلاد

    پاورپوینت تحقیق در مورد معماری الگوی برج میلاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری برج میلاد جهت رشته معماری در 12 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برج میلاد…

  • دانلود پاورپوینت تاریخ ادبیان جهان

    دانلود پاورپوینت تاریخ ادبیان جهان پاورپوینت در مورد تاریخ ادبیات جهان پاورپوینت تاریخ ادبیات جهان و ایران پاورپوینت تاریخچه ادبیات جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخ ادبیان جهان جهت رشته ادبیات در 66 اسلاید و با فرمت pptx …