مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع پانزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز: 

در دنياي رقابت امروز هيچ سازماني نمی‌تواند از طريق سرآمدي در عمليات خود و يا نو آوري در محصولات خود، خود را از ساير سازمان‌ها متمايز كند، مگر اينكه نیازها و خواسته‌های مشتريان خود را عمیقاً درك كرده باشد، اين واقعيت موج کاربردهای سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتريان را به تلاطم در می‌آورد. سازمان‌های موفق امروزي كالا و خدماتي را ارائه می‌دهند كه توسط تک تک مشتريان تعريف شده است، در واقع اين سازمان‌ها به سرآمدي در نقاط كليدي تماس با مشتريان در بازاريابي، فروش و خدمات از طريق سفارشی ساختن انبوه  نائل می‌شوند.

 

 

امروزه بسياري از صنايع به دنبال اين هستند كه چگونه خود را از فروش با حجم بالا و بازاريابي راديو تلويزيوني به سمت مديريت روابط انفرادي با مشتريان منتقل كنند. در اينجا ذكر اين نكته ضروري به نظر می‌رسد كه يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري چيزي فراتر از اتوماسيون عمليات سنتي فروش، بازاريابي، زنجيره تأمین و يا خدمات از طريق تكنولوژي می‌باشد. يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري همچنين فراتر از موضوع «كيفيت خدمات» يا «خدمات مشتري» است. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري، سیستم‌هایی در مورد دگرگوني كل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتريان خود هستند. مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي كسب مزيت رقابتي می‌باشد. يك فلسفه و آرمان تحول در مورد نحوه رقابت كسب و كار در قرن بيست و يكم است. می‌توان گفت كه مديريت ارتباط با مشتري سنگ بناي اساسي موفقيت مالي سازمان‌ها می‌باشد (گالبریت و روگرس، 1999).  

 

 

 

در دنياي كسب و كار امروز بسياري از سازمان‌ها از انبوه اطلاعات اشباع شده‌اند، منابع اطلاعاتي از هر جايي درون و يا بيرون سازمان جاري می‌شوند، اما بسياري از سازمان‌ها از جمله بسياري از سازمان‌های ايراني از اين اطلاعات استفاده‌های تحليلي نمی‌کنند چرا كه تلفيق مناسبي از پایگاه‌های مختلف داده‌ها، مراكز تماس با مشتريان و اتوماسيون نيروهاي فروش را انجام نداده‌اند. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري به سازمان‌ها كمك می‌کند تا بفهمند دست‌یابی به کدام مشتری به رایشان به صرفه است؟ حفظ کدام مشتری برایشان به صرفه است؟ کدام مشتری، مشتری استراتژیک است؟ کدام مشتری مهم است؟ کدام مشتری سودآور است و کدام مشتری را باید رها کرد؟ این دانش در نهایت به سازمانها کمک می‌کند تا تعيين كنند كه چگونه به نیازهای منحصر به فرد مشتريان پاسخ دهند. البته در تئوري گفته می‌شود كه سازمانها بايد با همه مشتريان خود به خوبي رفتار كنند، اما در واقعيت امكان پذير نيست كه سطح يكساني از توجه و تمركز معطوف به همه مشتريان شود. بهترين تلاش سازمان‌ها بايد مختص مشترياني باشد كه براي سازمان بيشترين ارزش و سود آوري را دارند به منظور دستيابي به هدف «تمركز كسب و كار روي مشتري مناسب» سازمان‌ها نيازمند تركيب خلاقانه‌ای از استراتژی‌ها، فرآیندها، تکنولوژی‌ها، منابع اطلاعاتي و افراد هستند. (بختایی و گلچین فر، 1386)

 

 

خلق يك محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روز افزوني تبديل به چالش اصلي كسب و كار شده است.   «مديريت ارتباط با مشتري چالش اصلي استراتژيك قرن بيست و يكم است» (گالبریت و روگرس، 1999). پاتريك بولتما  مشاور خدمات مشتري اينگونه نظر می‌دهد: «مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بزرگترين آرزوي كمپاني شما براي آينده می‌باشد.» علاوه بر اين ونيك سوين  از موسسه  SAS ادعا می‌کند كه : مديريت ارتباط با مشتري به سرعت در حال تبديل شدن به پيش نيازي براي بقا و موفقيت كليه كسب و کارها در بازار رقابتي امروز است. 
 

 

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-1) مقدمه    3
2-2 ) ادبيات تحقيق    1
2-2- 1- تعريف مديريت ارتباط با مشتري    1
2-2- 2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    4
2-2- 3- اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز:    7
2-2- 4- فرآيند مديريت ارتباط با مشتري:    10
2-2- 5-1- شناسايي مشتريان سازمان:    10
2-2- 5-2-جذب مشتري :    11
2-2- 5-3- رتبه بندي مشتريان:    11
2-2-5 – انواع فن آوری CRM    13
2-2- 5-1- مديريت ارتباط با مشتري عملياتي    13
2-2-5- 2- مديريت ارتباط با مشتري تحليلي    14
2-2-5- 3- مديريت ارتباط با مشتري مشاركتي    15
2-2-5- 3- 1- اتوماسيون بازاريابي سازمان:(EMA)    15
2-2-6- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-2-6-1-مشتری    16
2-2-6- 2- ارتباط    18
2-2-6- 3- مدیریت    19
2-2-7- مزایای استفاده از CRM    20
2-2-7-1- مزایای استفاده از CRM برای سازمان    20
2-2-7-2 – مزایای CRM برای مشتریان    21
2-2-7-3 – مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای کارمندان    21
2-2-8 – مراحل اجرای CRM    22
2-2-9 – مزایای CRM برای شرکت‌های بیمه    24
2-2-10- کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های بیمه    26
2-2-10-1- ارائه دید واحد از مشتری    26
2-2-10-2 -یکپارچه کردن کانال‌های چندگانه ارائه خدمت و فروش به مشتریان    27
2-2-10-3- بازاریابی هدفمند برای ایجاد وفاداری و گسترش مشتریان    28
2-2-11- مدیریت مؤثر کانال‌های توزیع:    29
شکل 4 ) مقایسه کانالهای توزیع سنتی با کانالهای توزیع بر مبنای CRM (Peppers & Rogers ,2003)    30
2-2-12- (رابطه CRM با عملكرد بازاريابي (مدل مفهومي پژوهش    30
2-2-12-1 – تمركز بر مشتريان كليدي    32
2-2-12-2 – سازماندهي متناسب با CRM    34
2-2-12-3-  مديريت دانش    36
2-2-12-4-  تكنولوژي    38
2-2-13-  عملكرد سازماني    39
2-2-13-1 – اعتماد    39
2-2-13-2- رضایت مشتری    40

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

  • پاورپوینت برنامه ریزی منابع بنگاه

    پاورپوینت برنامه ریزی منابع بنگاه پاورپوینت منابع بنگاه دانلود پاورپوینت منابع بنگاه پاورپوینت درباره منابع بنگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه ریزی منابع بنگاه جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 28 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل

    دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل دانلود پاورپوینت چطور ترافیک را مهارکنیم؟ پاورپوینت چطور ترافیک را مهارکنیم؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل…

  • پاورپوینت گشتالت درمانی فریتز پرلز Fritz Perls

    پاورپوینت گشتالت درمانی فریتز پرلز Fritz Perls رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گشتالت درمانی فریتز پرلز Fritz Perls جهت رشته ی روان شناسی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعهد زناشویی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعهد زناشویی مبانی نظری تعهد زناشویی دانلود مبانی نظری تعهد زناشویی پیشینه تحقیق تعهد زناشویی ادبیات نظری تعهد زناشویی فصل دوم پایان نامه تعهد زناشویی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد زناشویی ادبیات و مبانی…

  • پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان

    پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان برنامه ريزي در سازمان تحقیق برنامه ريزي در سازمان اهميت و ضرورت برنامه ريزي تعريف برنامه‌ريزي ويژگي‌هاي برنامه‌ريزي هدف‌های برنامه ریزی فرايند برنامه ریزی و‌يژگي‌هاي يك برنامه خو‌ب انواع برنامه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سلامت روانشناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سلامت روانشناختی مبانی نظری سلامت روانشناختی پیشینه سلامت روانشناختی دانلود مبانی نظری سلامت روانشناختی پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی ادبیات نظری سلامت روانشناختی فصل دوم پایان نامه سلامت روانشناختی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی مبانی نظری هیجان خواهی نظریه های هیجان خواهی چارچوب نظری هیجان خواهی فصل دوم پایان نامه هیجان خواهی دانلود مبانی نظری هیجان خواهی پیشینه هیجان خواهی پیشینه تحقیق هیجان خواهی پیشینه…

  • پاورپوینت کامل و جامع کارآفرینی

    پاورپوینت کامل و جامع کارآفرینی دانلود پاورپوینت نکات کارآفرینی پاورپوینت نکات کارآفرینی رشته اقتصاد پاورپوینت چگونگی کارآفرینی پاورپوینت چگونه کارآفرین شویم؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارآفرینی جهت رشته اقتصاد در قالب 183 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پاورپوینت آشنایی با برند شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری

    پاورپوینت آشنایی با برند شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برند شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای غیر منطقی مبانی نظری باورهای غیر منطقی پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی پیشینه داخلی باورهای غیر منطقی پیشینه خارجی باورهای غیر منطقی…

  • راهکار مدیریت و بازیافت زباله های الکترونیکی در ایران

    راهکار مدیریت و بازیافت زباله های الکترونیکی در ایران بازیافت آلودگی محیط زیست زباله های الکترونیکی دانلود مقاله راهکار مدیریت و بازیافت زباله های الکترونیکی در ایران سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • پاورپوینت آشنایی با استراتژی فناوری

    پاورپوینت آشنایی با استراتژی فناوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با استراتژی فناوری جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • تحلیل پوششی داده ها و بررسی مدلهای آن

    تحلیل پوششی داده ها و بررسی مدلهای آن تحلیل پوششی داده ها شاخص مالم كوئیست  تاریخچه تحلیل پوششی داده‌ها تحلیل پوششی داده‌ها مدلهای اساسی تحلیل پوششی داده‌ها تحقیق تحلیل پوششی داده ها تحقیق مدلهای اساسی تحلیل پوششی داده ها رفتن…

  • بررسی نظریه ها و مدل های تعهد سازمانی

    بررسی نظریه ها و مدل های تعهد سازمانی کلمات کلیدی : مدل تعهد سازمانی آلن و مایر مدلهای تعهد سازمانی مدل مفهومی تعهد سازمانی مدل سه بخشی تعهد سازمانی انواع مدل های تعهد سازمانی مدل سه بخشی تعهد سازمانی آلن…

  • نظریه های سلامت روانی و عوامل تاثیر گذار بر آن با بررسی مفاهیم مشابه آن

    نظریه های سلامت روانی و عوامل تاثیر گذار بر آن با بررسی مفاهیم مشابه آن سلامت روانی نظریه های سلامت روانی عوامل تاثیر گذار بر سلامت روانی بررسی مفاهیم مشابه سلامت روانی دیدگاه های مختلف درباره سلامت روان عوامل تاثیر…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک

    دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک پاورپوینت مدیریت استراتژیک در سازمان ها پاورپوینت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پاورپوینت مدیریت استراتژیک برنامه ریزی های سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک جهت رشته مدیریت در 23 اسلاید و با…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 38 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 38 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه…

  • پاورپوینت بیماری آرتروز

    پاورپوینت بیماری آرتروز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری آرتروز جهت رشته ی پزشکی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف آرتروز: آرتروز به معنی…

  • پاورپوینت بهداشت عمومی

    پاورپوینت بهداشت عمومی پاورپوینت بهداشت عمومی تحقیق بهداشت عمومی بهداشت عمومی تعریف بهداشت عمومي اهداف و دامنه فعاليتهاي بهداشت عمومي تاريخچه بهداشت عمومي در ايران اهميت بهداشت در کنترل بيماريها و تامين سلامت افراد تعريف سلامت و بيماري رفتن به…

  • بررسی پیشینه امنیت در محاسبات ابری و امضای دیجیتال

    بررسی پیشینه امنیت در محاسبات ابری و امضای دیجیتال امنیت در رایانش ابری مبانی نظری محاسبات ابری doc مبانی نظری رایانش ابری دانلود مبانی نظری رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری مبانی نظری راه حل های امنیتی در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند ادبیات نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه…

  • پاورپوينت معرفی آفات درخت انگور

    پاورپوينت معرفی آفات درخت انگور پاورپوينت آفات انگور دانلود پاورپوينت آفات انگور پاورپوینت درباره آفات انگور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت معرفی آفات درخت انگور جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 27 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • علل و سبب شناسی مشکلات رفتاری

    علل و سبب شناسی مشکلات رفتاری اختلالات رفتاری کودکان سبب شناسی مشکلات رفتاری ویژگی های مشکلات رفتاری طبقه بندی مشکلات رفتاری سبب شناسی مشکلات رفتاری کودکان نظریه های مختلف مشکلات رفتاری تحقیق پایان نامه مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان رفتن…

  • دانلود پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری سازمان

    دانلود پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری سازمان پاورپوینت بهره وری سازمانی پاورپوینت بهره وری در سازمان پاورپوینت بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها پاورپوینت بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها رفتن به…

  • تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

    تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با…

  • پاورپوينت آسيب شناسي ازدواج و ازدواج در دنياي معاصر

    پاورپوينت آسيب شناسي ازدواج و ازدواج در دنياي معاصر پاورپوينت آسيب شناسي ازدواج وازدواج در دنياي معاصر پاورپوینت ازدواج در دنیای معاصر پاورپوینت آسیب شناسی ازدواج پاورپوینت در مورد سيب شناسي ازدواج وازدواج در دنياي معاصر رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوينت آموزشی آشنایی با تيمم

    پاورپوينت آموزشی آشنایی با تيمم پاورپوينت تيمم دانلود پاورپوينت تيمم پاورپوینت درباره تيمم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزشی آشنایی با تيمم جهت رشته ايکس در قالب 11 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت پرستاری و مراقبت از بيماران دياليزی

    پاورپوینت پرستاری و مراقبت از بيماران دياليزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرستاری و مراقبت از بيماران دياليزی جهت رشته ی پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف خـ خ

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف خـ خ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف خـ خ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی و بررسی ملاک های آن

    عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی و بررسی ملاک های آن ابعاد سازگاری اجتماعی رویکردهای سازگاری اجتماعی پایان نامه سازگاری اجتماعی نظریه های سازگاری اجتماعی تعریف سازگاری اجتماعی در روانشناسی عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی تاریخچه بررسی سازگاری اجتماعی رفتن به…

  • دانلود تحقیق در مورد رفتار رانندگی docx

    دانلود تحقیق در مورد رفتار رانندگی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رفتار رانندگی با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پاورپوینت ارتباطات اینترنتی کافی نت یاهو

    پاورپوینت ارتباطات اینترنتی کافی نت یاهو پاورپوینت ارتباطات اینترنتی کافی نت یاهو دانلود پاورپوینت ارتباطات اینترنتی پاورپوینت سیم کشی ارتباطی گسترده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کافی نت یاهو جهت رشته کامپیوتر در قالب 41 اسلاید و با فرمتpptx قابل…

  • پاورپوینت سرطان کولون و رکتوم

    پاورپوینت سرطان کولون و رکتوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان کولون و رکتوم جهت رشته ی پزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • قرارداد مضاربه و شرط ضمان عامل در آن

    قرارداد مضاربه و شرط ضمان عامل در آن قرض مضاربه شرط ضمان ضمانت سرمایه ربا مقتضای عقد شرط ضمان عامل در قرارداد مضاربه دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات ارشد حقوق دانلود مقالات…

  • دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات در e-Business

    دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات در e-Business پاورپوینت امنیت اطلاعات در اینترنت دانلود پاورپوینت امنیت اطلاعات پاورپوینت در مورد امنیت اطلاعات پاورپوینت برای امنیت اطلاعات پاورپوینت امنیت تجارت الکترونیک پاورپوینت امنیت در تجارت الکترونیک پاورپوینت تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي…