مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری 63 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری 63 صفحه

کلمات کلیدی :

پیشینه رضایت مشتری
مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فصل دوم پایان نامه اندازه گیری رضایت مشتری
مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه پژوهش اندازه گیری رضایت مشتری
چارچوب نظری اندازه گیری رضایت مشتری
پیشینه داخلی و خارجی اندازه گیری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری می باشد. در بخش اول چارچوب و مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه مبانی نظری اندازه گیری رضایت مشتری :

– تعريف رضايت مشتري
    امروزه جلب كامل رضايت مشتري هدف اصلي بسياري از سازمان ها شده است. موتورولا و زيراكس از اولين شركت هايي بودند كه هدف “رضايت 100درصد مشتري” را براي خود انتخاب كردند . تمركز بر مشتري براي اين شركت ها و بسياري از شركت هايي كه اين هدف را دنبال مي كنند ، به عنوان نتيجة حركتي به سمت كيفيت گرايي بوده ، ولي براي برخي ديگر از كارشناسان  بخشي از هدف گذاري هاي مديريت ارشد سازمان بوده است[32].

 

 

رضايت مشتري به دو صورت تعريف شده است[32] :

به عنوان خروجي و يا به عنوان فرآيند.

 

 دسته اول رضايت مشتري را به عنوان نتيجة نهايي حاصل از مصرف يك كالا يا خدمت تعريف مي كنند :
    خروجي فرآيند خريد و مصرف كه در نتيجة مقايسة خدات و هزينه هاي خريد با آنچه توسط مشتري پيش بيني شده بود ، حاصل مي شود. 
    دسته دوم تعاريفي هستند كه بيشتر بر جنبه هاي ادراكي و روانشناختي تاثيرگذار بر رضايت مشتري تاكيد دارند: 
    ارزيابي اينكه آيا كالا يا خدمت دريافت شده همانگونه كه انتظار مي رفته بوده است. يا ارزيابي اينكه آيا آلترناتيو انتخاب شده با معيارهاي از پيش تعيين شده سازگار بوده است.

 

    يكي از تعاريف جامعي كه در اين زمينه وجود دارد مربوط به استاندارد

 

 

2000 :ISO 9000  است كه رضايت مشتري را برداشت وي از ميزان برآورده شدن الزاماتش تعريف كرده است. همچنين ذكر كرده است كه شكايت مشتري مي تواند نشان دهنده عدم رضايت وي باشد ولي عدم شكايت نشان دهنده رضايت بالاي مشتري نيست .[20]

 

    استاندارد 2000 : ISO 9001 نيز ضرورت توجه به مشتري را تصريح كرده است و به عنوان يكي از اندازه گيري هاي عملكرد سيستم مديريت كيفيت ، سازمان بايد اطلاعات مربوط به برداشت مشتري از ميزان برآورده سازي الزامات مشتري توسط سازمان را مورد پايش قرار دهد. روش هاي دريافت و استفاده از اين اطلاعات بايد معين شوند.

 

 

اندازه گيري رضايت مشتري
يكي از صاحبنظران در مورد مشتري مي گويد[21]:
((مشتري هميشه رئيس بوده، هست و خواهد بود . مشتري تنها رئيسي است كه بايد او را راضي كنيد. او صاحب و مالك همه دارايي هاي شماست. او كسي است كه براي شما خانه، اتومبيل و لباس مي خرد. او هزينه گردش و تفريح شما را فراهم مي سازد، فرزندانتان را به مدرسه مي فرستد. هزينه ويزيت پزشك و تهيه داروي شما را تقبل مي شود او پرداخت كننده چك هاي وصولي شماست . او كسي است كه به شما ارتقا و ترفيع ميدهد. مشتري كسي است كه اگر او را از خود برنجانيد حقوق و مزايايتان را قطع مي كند)).اگر شما سيستمي داشته باشيد كه رضايت مشتريان را بصورت مستمر اندازه گيري كند مانند اين است كه همواره فشارخون، ضربان قلب و علائم حياتي را در برابر ديدگان خود داريد. مشتريان راضي به احتمال زياد براي تكرار خريد مراجعه مي نمايند ولي مشتريان خشنود(شيفته) بي ترديد خريد خود را تكرار خواهند كرد و به مشتريان ماندگار(وفادار) تبديل خواهند شد. تفاوت مشتريان راضي و شيفته در اين است كه مشتريان راضي به راحتي ممكن است توسط رقبا ربوده شوند . اگر رقبا به يك مشتري راضي خدمات يا محصولي مشابه با كمي برتر ارائه دهند احتمال گرايش مشتري به خريد از رقبا بسيار زياد خواهند بود . اما مشتريان شيفته به ندرت به تبليغات يا دعوت ديگر سازمانها توجه مي نمايند [21].

 

اندازه گيري مرتب و پيوسته خشنودي مشتريان يك ضرورت انكار ناپذير جهت وفادار سازي مشتريان است . بر اساس تحقيقات TARP نزديك به 25% از مشتريان از خريد خود ناخشنود مي شوند و 95% نسبت به شكايت از سازمان مربوط اقدام نمي كنند . طبق تحقيقات انجام شده مشترياني كه شكايت نمي كنند دليل رفتار خود را نبود سيستم شفاف و راحت جهت ارتباط و انتقال شكايت اعلام داشته اند[23].به همين دليل براي سازمان مشتري مدار لازم است كه در مورد ارتباط با مشتري در تمام زمانها (پيش از خريد، در هنگام خريد و پس از خريد) اقدامي انجام دهد.

 

 

عواملي كه در هر مرحله تاثير گذار هستند عبارتند از[23]:

در هنگام خريد:
شهرت سازمان، نام تجاري، تجربيات پيشين، نظرات ديگران، تبليغات، فرهنگ سازي مصرف، كيفيت، ويژگي و عملكرد محصول، توضيحات فروشندگان،    ضمانتها و گارانتي ها،    قيمت،    برنامه ها و سياستهاي پشتيباني از مشتري،

 

 

 

پس از خريد:
    سهولت نصب و استفاده،    پاسخ به شكايات ،اقدام به موقع براي تعميرات، در دسترس بودن عرضه كننده و خدمات او،    قطعات يدكي،     مقايسه عملكرد محصول با محصولات رقبا
    با توجه به اينكه مشتري در كدام مرحله از خريد قرار دارد صداي مشتري ها (VOC) مختلف دريافت خواهد شد. در جمع آوري VOC بايد از همه مراحل اطلاعات را جمع آوري كرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم. مبانی نظری تحقیق
2-1- مشتری
2-1-1- مقدمه
      2-1-2- تعریف مشتری
      2-1-3- انواع مشتری
      2-1-4- ارزش مشتری
2-2- رضایت مشتری
2-2-1- مفهوم رضایت مشتری
2-2-2- تعریف رضایت مشتری
2-2-3- دلایل افزایش اهمیت جلب رضایت مشتری
2-2-4- اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-5- برنامه اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-6- فرآیند اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-7- چرا می خواهیم رضایت مشتری را اندازه گیری کنیم؟
2-2-8- چه کسی از اطلاعات بدست آمده استفاده خواهد کرد؟
2-2-9- داده ها باید به چه صورت باشند؟
2-2-10- اهداف متداول اندازه گیری رضایت مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
مروري بر تحقيقات گذشته    30
شکل 3-1- اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري (بولينگ و همكاران ، 2006) [29]    37
   شکل 3-2-  عناصر کليدي مديريت ارتباط با مشتري (ليندگرين و همكاران ، 2006)[36]    38
8 عنصر سازنده CRM از نظر گارتنر    42
•    تمركز بر مشتريان اصلي و كليدي    43
•    سازماندهي فرايندهاي كسب و كار    44
•    مديريت دانش    44
•    برخورداري از فناوريهاي مدرن و به روز    45
شکل 1 مدل ارزيابي موفقيت استراتژي مديريت ارتباط با مشتري در صنعت نساجي[9]    49
فهرست منابع و مآخذ:    56

منابع

 

 

 

  • ویژگیها و شیوه های طراحی معماری قاجار و پهلوی

    ویژگیها و شیوه های طراحی معماری قاجار و پهلوی طراحی معماری قاجار تزئینات دوره قاجار تزئینات معماری دوره قاجار خانه های دوره قاجار خصوصیات معماری دوره قاجار معماری دوره پهلوی معماری دوره پهلوی اول معماری دوره ی پهلوی اول تزئینات…

  • پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ ها

    پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ ها پاورپوینت سنگ ها پاورپوینت مهندسی سنگ ها پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ دانلود پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ ها جهت رشته زمین شناسی…

  • آثار انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی

    آثار انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی پایان نامه انتقال سهم الشركه انتقال سهم الشركه در شرکت‏های تعاونی آثار انتقال سهم الشركه نسبت به انتقال دهنده آثار انتقال سهم الشركه نسبت به منتقل الیه آثار انتقال سهم الشركه نسبت به…

  • پاورپوینت معماری های امن سیستم عامل

    پاورپوینت معماری های امن سیستم عامل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری های امن سیستم عامل جهت رشته کامپیوتر در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست…

  • پاورپوینت انگل شناسی مناسب دانشجویان پرستاری

    پاورپوینت انگل شناسی مناسب دانشجویان پرستاری کلمات کلیدی : پاورپوینت انگل شناسی مناسب دانشجویان پرستاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انگل شناسی مناسب دانشجویان پرستاری به تعداد 62 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و همچنین کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث…

  • پاورپوينت زخم معده و اثنی عشر

    پاورپوينت زخم معده و اثنی عشر دانلود پاورپوينت زخم معده و اثنی عشر دانلود پاورپوينت درمورد زخم معده و اثنی عشر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت زخم معده و اثنی عشر جهت رشته پزشکی در قالب 10 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • میزان استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش منطقه مرند

    میزان استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش منطقه مرند مدیریت دانش در آموزش و پرورش اجرای مدیریت دانش در آموزش و پرورش استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش پیاده سازی مدیریت دانش در آموزش و پرورش امکان سنجی…

  • ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی

    ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی شاخص های ارزیابی عملکرد hse  ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران شاخص های اندازه گیری عملکرد سیستم مدیریت hse شاخص های عملکردی hse مدیریت hse پیمانکاران در پروژه های عمرانی شاخص…

  • پرسشنامه بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری

    پرسشنامه بررسی نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری پرسشنامه نقش تبلیغات پرسشنامه پیشبرد فروش پرسشنامه ارزش ویژه نام تجاری پرسشنامه نقش تبلیغات بر پیشبرد فروش پرسشنامه پیشبرد فروش در ارزش ویژه نام تجاری رفتن به سایت…

  • اصول ریخته گری فلزات

    اصول ریخته گری فلزات ریخته گری ایزو تروپیک ریخته گری فلزات روش های ریخته گری اصول ریخته گری فلزات سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک رفتن به…

  • پرسشنامه استعداد خستگی شغلی و بررسی ابعاد آن با روایی و پایایی

    پرسشنامه استعداد خستگی شغلی و بررسی ابعاد آن با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه وادانویچ و کاس پرسشنامه استعداد خستگی شغلی پرسشنامه استعداد خستگی شغلی کارکنان دانلود پرسشنامه استعداد خستگی شغلی پرسشنامه استاندارد استعداد خستگی شغلی پرسشنامه ابعاد…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های جامعه شناسی اخلاق

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های جامعه شناسی اخلاق مبانی نظری نظریه های جامعه شناسی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های جامعه شناسی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق ادبیات نظری نظریه های جامعه شناسی اخلاق فصل…

  • پرسشنامه تعارض کار و خانواده کارلسون و همکاران WFCS

    پرسشنامه تعارض کار و خانواده کارلسون و همکاران WFCS کلمات کلیدی : پرسشنامه تعارض کار خانواده پرسشنامه تعارض کار-خانواده کارلسون دانلود پرسشنامه تعارض کار-خانواده کارلسون پرسشنامه تعارض کار و خانواده پرسشنامه تعارض کار و خانواده کارلسون پرسشنامه تعارض کار و…

  • پروپوزال علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

    پروپوزال علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران ارزش ویژه برند پروپوزال ارزش ویژه برند عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند پروپوزال عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه علل موثر بر ارزش ویژه برند…

  • مبانی نظری شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن

    مبانی نظری شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن شاخص اخلاق عملی نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظام اخلاقی نخبگان علمی مبانی نظری نظام ‌های اخلاقی دینی و دنیوی…

  • دانلود پاورپوینت سيستم آبياری سنتر پيوت

    دانلود پاورپوینت سيستم آبياری سنتر پيوت پاورپوینت سيستم آبياری سنتر پيوت پاورپوینت سيستم سنتر پيوت پاورپوینت آبياری سنتر پيوت پاورپوینت سيستم آبياری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سيستم آبياری سنتر پيوت جهت رشته کشاورزی در قالب 14 اسلاید و…

  • پروپوزال تاثیر استراتژی منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد مدیران

    پروپوزال تاثیر استراتژی منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی پروپوزال استراتژی های منابع انسانی در شرکت…

  • مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها

    مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش مدل های پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدلهای طبقه بندی دانش مدلهای سرمایه فکری مدلهای…

  • دانلود پاورپوینت هوش مصنوعی رهیافتی نوین

    دانلود پاورپوینت هوش مصنوعی رهیافتی نوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هوش مصنوعی رهیافتی نوین جهت رشته هوش مصنوعی در 360 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نام كتاب…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی 122 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی 122 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تنیدگی مبانی نظری تنیدگی پیشینه تحقیق تنیدگی پیشینه داخلی تنیدگی پیشینه خارجی تنیدگی پیشینه پژوهش تنیدگی پیشینه نظری تنیدگی ادبیات نظری تنیدگی چارچوب نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق مبانی نظری اخلاق ادبیات نظری اخلاق چارچوب نظری اخلاق فصل دوم پایان نامه اخلاق دانلود مبانی نظری اخلاق پیشینه اخلاق پیشینه تحقیق اخلاق پیشینه داخلی اخلاق پیشینه خارجی اخلاق پیشینه پژوهش اخلاق پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی

    دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی پاورپوینت بحران پاورپوینت آب پاورپوینت مجازی پاورپوینت بحران آب پاورپوینت آب مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بحران آب و آب مجازی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت کارگاه یک روزه مهندسی حسابداری و مدیریت هزینه

    دانلود پاورپوینت کارگاه یک روزه مهندسی حسابداری و مدیریت هزینه پاورپوینت کارگاه مهندسی حسابداری پاورپوینت کارگاه مدیریت هزینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه یک روزه مهندسی حسابداری و مدیریت هزینه جهت رشته حسابداری در 43 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آموزش سیستم های هزینه یابی

    پاورپوینت آموزش سیستم های هزینه یابی دانلود پاورپوینت آموزش سیستم های هزینه یابی پاورپوینت در مورد آموزش سیستم های هزینه یابی دانلود پاورپوینت سیستم های هزینه یابی پاورپوینت در مورد سیستم های هزینه یابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس كار و فناوری هشتم - پودمان معماری و سازه -ماكت سازی

    پاورپوینت آموزش تدریس كار و فناوری هشتم - پودمان معماری و سازه -ماكت سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس كار و فناوری هشتم - پودمان معماری و سازه -ماكت سازی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول…

  • دانلود پاورپوینت انواع آزمایشات پزشکی

    دانلود پاورپوینت انواع آزمایشات پزشکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع آزمایشات پزشکی جهت رشته پزشکی در 169 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         بدون شک ممکن است…

  • ماهیت باورهای غیرمنطقی و بررسی انواع آن

    ماهیت باورهای غیرمنطقی و بررسی انواع آن ماهیت باورهای غیرمنطقی تعریف باور و باورهای غیرمنطقی انواع باورهای غیرمنطقی خصوصیات باورهای منطقی طبقه بندی باور غیرمنطقی تحقیق در مورد باورهای منطقی رفتن به سايت اصلي در این تحقیق به ماهیت باورهای غیرمنطقی…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک…

  • قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران همسو با قانون نمونه داوری آنسیترال

    قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران همسو با قانون نمونه داوری آنسیترال داوری تجاری داوری تجاری بین‌المللی قانون داوری تجاری بین‌المللی قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران قانون نمونه داوری آنسیترال مقاله قانون داوری تجاری بین‌المللی ایران مقاله قانون نمونه داوری آنسیترال…

  • پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق

    پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی تلقیح مصنوعی و وضعیت اهدا تخمک و اجاره رحم در حقوق پروپوزال تلقیح مصنوعی پروپوزال اجاره رحم بررسی فقهی تلقیح مصنوعی بررسی حقوقی تلقیح مصنوعی تلقیح مصنوعی در فقه امامیه وضعیت حقوقی اهدا تخمک وضعیت…

  • جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری

    جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management رفتن به سایت اصلی جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات   شامل 6 فصل…

  • پاورپوينت تاثير آرام سازی در بارداری و زایمان

    پاورپوينت تاثير آرام سازی در بارداری و زایمان پاورپوينت آرام سازی در بارداری و زایمان دانلود پاورپوينت آرام سازی در بارداری و زایمان پاورپوینت درباره آرام سازی در بارداری و زایمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت تاثير آرام سازی…

  • مقاله رشته مهندسی نرم افزار با عنوان داده کاوه

    مقاله رشته مهندسی نرم افزار با عنوان داده کاوه داده کاوی DATA MINING استخراج اطلاعات دسته بندی داده ها فرآیند و مراحل داده کاوی تفاوت داده کاوی و آنالیز های آماری دانلود مقاله رشته مهندسی نرم افزار با عنوان داده…

  • بررسی حوزه های مختلف منطقه گرایی در منطقه خلیج فارس با تاکید بر نقش ایران

    بررسی حوزه های مختلف منطقه گرایی در منطقه خلیج فارس با تاکید بر نقش ایران منطقه گرایی در خاورمیانه منطقه گرایی در خلیج فارس حوزه‌های مختلف منطقه‌گرایی ابعاد متفاوت منطقه‌گرایی خاورمیانه نقش ایران در منطقه گرایی خاورمیانه نقش ایران در…

  • پاورپوینت آمیب های بازندگی آزاد

    پاورپوینت آمیب های بازندگی آزاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمیب های بازندگی آزاد جهت رشته ی پزشکی در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مننگوآنسفالیت…