مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

رضایت مشتری
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
مبانی نظری ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده  1

 

فصل دوم: ادبیات تحقیق

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده  49

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

 

منابع و مآخذ 

 

 

 

فهرست جداول

جدول2-1-وفاداری از دیدگاه دیک و باس  24

جدول 2-2-وفاداری از دیدگاه رایلی و دیویس  25

جدول2-3- برخی از تعاریف وفاداری به برند در حوزه خدمت  29

 

 

 

فهرست اشکال

شکل2-1- هرم وفاداری  23

شکل 2-2- مدل بلومر در مورد عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  26

شکل2-3-مدل تکامل یافته بلومر در خصوص عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  26

شکل2-4- مدل ECSI در مورد رضایت و وفاداری مشتری  27

شکل 2-5-آشنایی با مدل كانو  35

شکل2-6-مدل عدم تایید انتظارات  38

شکل2-7-مدل اندریاسن و لیندشتاد  39

شکل2-9- مدل ارزش ویژه برند آکر  43

شکل2-10-مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

شکل2-11-مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

شکل2-12-مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری  45

شکل2-13-شناخت برند  46

شکل14-1-مدل مفهومی تحقیق  47

 

 

 

 

  • پاورپوینت وظایف و مسوولیت امدادگران و اصول ایمنی فردی

    پاورپوینت وظایف و مسوولیت امدادگران و اصول ایمنی فردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وظایف و مسوولیت امدادگران و اصول ایمنی فردی جهت رشته ی پزشکی در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش از تقی پور

    پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش از تقی پور پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش تقی پور ظهیر پاورپوینت کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش پاورپوینت کتاب…

  • پاورپوینت زراعت و اصلاح نباتات

    پاورپوینت زراعت و اصلاح نباتات دانلود پاورپوینت زراعت و اصلاح نباتات پاورپوینت آموزش زراعت و اصلاح نباتات پاورپوینت اناوع روشهای زراعت و اصلاح نباتات پاورپوینت زراعت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زراعت و اصلاح نباتات جهت رشته کشاورزی در…

  • دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی

    دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی پاورپوینت درمورد حمل و نقل و بازرگانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در بازرگانی خارجی جهت رشته مدیریت در…

  • دانلود پاورپوینت علف های هرز

    دانلود پاورپوینت علف های هرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علف های هرز جهت رشته کشاورزی در 10 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       علفهاي هرز بعنوان جزء جدايي…

  • پروپوزال ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت

    پروپوزال ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت پروپوزال ERP پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت erp پروپوزال عوامل موفقیت در پیاده سازی ERP پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی…

  • پاورپوینت فرآورده های خونی

    پاورپوینت فرآورده های خونی پاورپوینت فرآورده های خونی فرآورده های خونی تحقیق فرآورده های خونی مقاله فرآورده های خونی بررسی فرآورده های خونی خون کامل موارد کاربرد خون کامل گلبول های قرمز خون موارد کاربرد گلبول های قرمز خون گلبول…

  • بررسی و مقایسه مدل های مختلف و رایج فرهنگ سازمانی

    بررسی و مقایسه مدل های مختلف و رایج فرهنگ سازمانی مدل های فرهنگ سازمانی رابینز مدل های فرهنگ سازمانی انواع مدل های فرهنگ سازمانی مدل های مختلف فرهنگ سازمانی مقایسه مدل های فرهنگ سازمانی مدل های رایج فرهنگ سازمانی رویکردها…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش و ارزیابی هوش اخلاقی لنیک و کیل

    دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش و ارزیابی هوش اخلاقی لنیک و کیل رفتن به سايت اصلي پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل در سال (2005)   پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل در سال (2005) در ده بعد و شامل 40…

  • پاورپوینت نظریه روانی اجتماعی اریک اریکسون

    پاورپوینت نظریه روانی اجتماعی اریک اریکسون پاورپوینت نظریه روانی اجتماعی اریک اریکسون نظریه روانی و اجتماعی اریک اریکسون تعریف شخصیت رشد شخصیت نظریه اریکسون مراحل رشد اجتماعی هیجانی اریکسون نظریه روانی اجتماعی اریکسون تحقیق نظریه روانی اجتماعی اریک اریکسون مقاله…

  • تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی

    تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی دینی معرفت شناسی از دیدگاه ملاصدرا معرفت شناسی دینی از دیدگاه ملاصدرا رویکردهای توجیه معرفت شناسی معرفت شناسی دینی در جهان غرب شرایط…

  • طرحهای توجیهی کسب وکار

    طرحهای توجیهی کسب وکار طرح توجیهی کسب و کار کارآفرینی اشتغال کسب درآمد رفتن به سایت اصلی اگربرای راه اندازی و کسب کار  نیاز به طرح توجیهی  با تمامی رعایت استانداردها دارید فایل حاضر دارای کسب و کارهای گوناگون میباشدکه…

  • پروپوزال درونمایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس

    پروپوزال درونمایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس مضمون مرگ در شعر دفاع مقدس مضمون شهادت در شعر دفاع مقدس مرگ و شهادت در اشعار دفاع مقدس درون مایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس بازتاب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشکلات رفتاری نوجوانان 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشکلات رفتاری نوجوانان 44 صفحه فصل دوم پایان نامه مشکلات رفتاری نوجوانان مبانی نظری مشکلات رفتاری نوجوانان پیشینه تحقیق مشکلات رفتاری نوجوانان پیشینه پژوهش مشکلات رفتاری نوجوانان پیشینه نظری مشکلات رفتاری نوجوانان ادبیات نظری مشکلات…

  • بررسی مفهوم جرم و عناصر سه گانه آن و تاثیر سلب اختیار در تحقق این عناصر

    بررسی مفهوم جرم و عناصر سه گانه آن و تاثیر سلب اختیار در تحقق این عناصر مفهوم جرم تحقق جرم عناصر سه گانه جرم دانلود پایان نامه سلب اختیار بررسی مفهوم جرم و عناصر سه گانه آن و تاثیر سلب…

  • ماهیت فساد اقتصادی و بررسی نظریه های جرم شناختی آن

    ماهیت فساد اقتصادی و بررسی نظریه های جرم شناختی آن فساد اداری و اقتصادی فساد اداری و اقتصادی در ایران جرایم اقتصادی در حقوق کیفری ایران جرایم اقتصادی در قانون مجازات جدید مفهوم و ماهیت فساد اقتصادی پایان نامه مفاسد…

  • دانلود پاورپوینت گزارش نویسی

    دانلود پاورپوینت گزارش نویسی پاورپوینت گزارش نویسی پاورپوینت اصول گزارش نویسی پاورپوینت آموزش گزارش نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گزارش نویسی جهت رشته ادبیات در قالب 133 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت جامع آشنایی با داروشناسی و فارماکولوژی

    پاورپوینت جامع آشنایی با داروشناسی و فارماکولوژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع آشنایی با داروشناسی و فارماکولوژی جهت رشته داروسازی در قالب 231 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت درآمد عملياتي دانلود رایگان پاورپوینت درآمد عملياتي استاندارد حسابداري شماره…

  • پرسشنامه استاندارد حمایت اجتماعی محقق ساخته با روایی و پایایی معتبر

    پرسشنامه استاندارد حمایت اجتماعی محقق ساخته با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه برای حمایت اجتماعی تفسیر پرسشنامه حمایت اجتماعی دانلود پرسشنامه حمایت اجتماعی پرسشنامه حمایت اجتماعی زنان گونه فارسی پرسشنامه حمایت اجتماعی پرسشنامه حمایت اجتماعی محقق ساخته…

  • پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به همراه فایل ورد

    پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به همراه فایل ورد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش به…

  • پاورپوینت طرح آرم تجاری

    پاورپوینت طرح آرم تجاری دانلود پاورپوینت طرح آرم تجاری پاورپوینت آموزش طرح آرم تجاری پاورپوینت تحقیق طرح آرم تجاری پاورپوینت چگونگی ساخت طرح آرم تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح آرم تجاری جهت رشته اقتصاد در قالب 60…

  • دانلود پاورپوینت گیاه شناسی سیاه دانه

    دانلود پاورپوینت گیاه شناسی سیاه دانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گیاه شناسی سیاه دانه جهت رشته کشاورزی در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سیاه‌دانه، یا «شونیز»…

  • آثار اعمال کیفیات مخففه در مورد اطفال بزهکار

    آثار اعمال کیفیات مخففه در مورد اطفال بزهکار تعریف کیفیات مخففه آثار اعمال کیفیات مخففه کیفیات مخففه در قانون جدید کیفیات مخففه در قانون مجازات اسلامی آثار کیفیات مخففه در اعمال مجازاتها کیفیات مخففه در خصوص کودکان بزهکار پایان نامه…

  • پاورپوینت تصاویر تهران

    پاورپوینت تصاویر تهران پاورپوینت عکسهای تهران قدیم با کیفیت بالا پاورپوینت عکس های تهران قدیم با کیفیت بالا پاورپوینت تهران قدیم به روایت تصویر پاورپوینت نقشه تهران قدیم با کیفیت بالا پاورپوینت قدیمی ترین عکس از تهران رفتن به سايت…

  • پاورپوینت درس 10 فارسی چهارم ابتدایی مبحث باغچه اطفال

    پاورپوینت درس 10 فارسی چهارم ابتدایی مبحث باغچه اطفال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش چهارم ابتدایی درس 10 فارسی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • بررسی روشهای خاتمه قرارداد اختیار معامله

    بررسی روشهای خاتمه قرارداد اختیار معامله پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست؟ مفهوم قرارداد اختیار معامله سقوط قرارداد اختیار معامله خاتمه قرارداد اختیار معامله درون بازار بورس روشهای خاتمه قرارداد اختیار معامله رفتن…

  • مبانی نظری بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

    مبانی نظری بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز تاثیر…

  • پاورپوینت آمادگی ازدواج

    پاورپوینت آمادگی ازدواج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمادگی ازدواج جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست: انتخاب همسر آمادگی برای ازدواج…

  • پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت دوم

    پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت دوم پاورپوينت احکام مسجد قسمت دوم دانلود پاورپوينت احکام مسجد قسمت دوم پاورپوینت درباره احکام مسجد قسمت دوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت دوم جهت رشته فقه و…

  • بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی

    بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی ساختار سازمانی ابعاد سازمانی تعهد سازمانی بررسی رابطه ابعاد ساختاری با تعهد سازمانی دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات ارشد مدیریت دانلود مقالات مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی ارشد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی مشتری مبانی نظری رفتار شهروندی مشتری پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری پیشینه داخلی رفتار شهروندی مشتری پیشینه خارجی رفتار شهروندی مشتری…

  • پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)

    پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه) پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت پاورپوینت نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت تحقیق حاکمیت…

  • دانلود تحقیق افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 13 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش 99 صفحه

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش 99 صفحه کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه داخلی مدیریت دانش…