مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی
مبانی نظری افزایش فروش
مبانی نظری تدوین برنامه بازاریابی
مبانی نظری افزایش فروش در شرکتها
تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش
افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

چکیده

تصور نیاز به برنامه ریزی علمی شرکت صنایع کاشی الوند، زمینه ساز خلق موضوع تدوین برنامه بازاریابی در نزد محقق شد. از اینرو محقق به منظور دستیابی به این مهم بعد از کسب اجازه، اقدام به تشخیص رویکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه دپارتمان فروش و کارکنان فروش نسبت به برنامه ریزی نموده و جهت آشنایی با نظرات مشتریان و ذینفعان این سازمان که نمایندگان کلیدی تعیین شدند (بدلیل اینکه از حیث دسته بندی B 2 B تشخیص داده شد) اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه بود، بنابراین روش تحقیق توصیفی بکار گرفته شده است و به منظور تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار بعد از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و اطلاعات حاصل از پرسشنامه ای که در اختیار مدیران بخشهای مختلف و کارکنان فروش قرارگرفته بود به ارزیابی صنعت، بازار و رقبا پرداخته ایم و توانستیم با شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها ضمن پاسخگویی به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتریس آنسف استراتژی های مناسب تعیین گردندو همچنین اهداف فروش پس از پیش بینی فروش طبق مدل پیش بینی نمو همواره هلت – وینترز برای سه سال آینده پیش بینی گردید و از نتایج بدست آمده از پرسشنامه ای که در بین نمایندگان کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور توزیع گردیده بود. نقاط ضعف و قوت آمیخته بازاریابی که سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسایی و مشخص گردید  و متعاقب آن برنامه عملیاتی بازاریابی، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آمیخته بازاریابی با ارائه راهکارهای پیشنهادی بیان گردید.

 

 

کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

شرکت کاشی الوند

 

 

 

مساله پژوهش

تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.

 

 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

 

فصل دوم مبانی نظری 10

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

 

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

 

  • دانلود پاورپوینت مقدار عددی یک عبارت جبری

    دانلود پاورپوینت مقدار عددی یک عبارت جبری پاورپوینت عبارت های جبری نهم پاورپوینت عبارت های جبری هفتم پاورپوینت عبارت های جبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقدار عددی یک عبارت جبری در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پروژه رشته معماری با عنوان بازار ایرانی

    پروژه رشته معماری با عنوان بازار ایرانی بازارهای ایرانی معماری بازار ایرانی طراحی معماری مراکز خرید دانلود پروژه بازارایرانی دانلود پروژه معماری بازار ایرانی دانلود پروژه طراحی معماری مراکز خرید رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه رشته معماری با عنوان…

  • پروپوزال ارزیابی و سنجش کارایی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها

    پروپوزال ارزیابی و سنجش کارایی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی روان شناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی روان شناختی مبانی نظری بهزیستی روان شناختی پیشینه بهزیستی روان شناختی دانلود مبانی نظری بهزیستی روان شناختی پیشینه تحقیق بهزیستی روان شناختی ادبیات نظری بهزیستی روان شناختی فصل دوم پایان نامه بهزیستی روان شناختی…

  • مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی سال اول دبیرستان

    مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی سال اول دبیرستان مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی تحلیل محتوای کتاب درسی دین و زندگی مبانی نظری تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی 1 مبانی نظریتحلیل محتوای کتاب دین…

  • منابع و کارکردهای فیزیولوژیک استرس

    منابع و کارکردهای فیزیولوژیک استرس کلمات کلیدی : الگوی استرس دیاتز منابع استرس و اضطراب کارکردهای فیزیولوژیک استرس نظریه های روانشناسی استرس نظریه های مختلف در مورد استرس عوامل موثر در بروز استرس پایان نامه استرس رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصور بدنی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصور بدنی مبانی نظری تصور بدنی ادبیات نظری تصور بدنی چارچوب نظری تصور بدنی فصل دوم پایان نامه تصور بدنی دانلود مبانی نظری تصور بدنی پیشینه تصور بدنی پیشینه تحقیق تصور بدنی پیشینه داخلی تصور…

  • پاورپوینت ابزار های مشتقه و اختیار معامله

    پاورپوینت ابزار های مشتقه و اختیار معامله کلمات کلیدی : پاورپوینت ابزار های مشتقه و اختیار معامله تحقیق ابزار های مشتقه و اختیار معامله تعریف ابزار مشتقه خصوصیات ابزار مشتقه انواع ابزار مشتقه تعریف اختیار معامله تاریخچه اختیار معامله مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان دانلود مبانی نظری خشونت علیه زنان پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان ادبیات نظری خشونت علیه زنان فصل دوم پایان نامه خشونت علیه زنان مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی از استوارت راسل ، پیتر نورویگ

    پاورپوينت کتاب هوش مصنوعی از استوارت راسل ، پیتر نورویگ پاورپوینت هوش مصنوعی پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی پاورپوینت های هوش مصنوعی پاورپوینت در مورد هوش مصنوعی پاورپوینت هوش مصنوعی در رباتیک پاورپوینت هوش مصنوعی کامپیوتر پاورپوینت در مورد کتاب هوش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع نوازش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انواع نوازش فصل دوم پایان نامه انواع نوازش مبانی نظری انواع نوازش پیشینه تحقیق انواع نوازش پیشینه داخلی انواع نوازش پیشینه خارجی انواع نوازش پیشینه پژوهش انواع نوازش پیشینه نظری انواع نوازش ادبیات نظری انواع…

  • بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها)

    بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) قاچاق بازرسی گمرک وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) سیستم همکاری…

  • مبانی نظری ارزیابی نگرش دانشجویان بومی در برابر غیر بومی ها و اثرات آن بر میزان اعتماد اجتماعی در دانشگاه

    مبانی نظری ارزیابی نگرش دانشجویان بومی در برابر غیر بومی ها و اثرات آن بر میزان اعتماد اجتماعی در دانشگاه نگرش دانشجویان اعتماد اجتماعی مهاجرت دانشجویان غیر بومی ابعاد اعتماد اجتماعی اعتماد اجتماعی بین دانشجویان بومى و غیربومى ارزیابی نگرش…

  • مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی

    مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی…

  • ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

    ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پایان نامه اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان پایان نامه با موضوع مدیریت دانش…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

    پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز پروپوزال…

  • عملكرد بسیج

    عملكرد بسیج عملكرد بسیج کارکرد بسیج بسیج عملكرد بسیج در فعالیتهای نظامی عملكرد بسیج در فعالیتهای فرهنگی عملكرد بسیج در فعالیتهای اجتماعی عملكرد بسیج در فعالیتهای اقتصادی عملكرد بسیج در فعالیتهای امنیتی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • پاورپوینت هشدار دهنده های ایمنی

    پاورپوینت هشدار دهنده های ایمنی پاورپوینت هشدار دهنده های ایمنی چیست هشدار دهنده های ایمنی پاورپوینت هشدار دهنده های ایمنی و انواع آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هشدار دهنده های ایمنی جهت رشته گوناگون در قالب 37 اسلاید…

  • کاربرگ های مهارت های ارتباطی و غنی سازی زندگی زناشویی

    کاربرگ های مهارت های ارتباطی و غنی سازی زندگی زناشویی کاربرگ های مهارت های ارتباطی کاربرگ های غنی سازی زندگی زناشویی رفتن به سايت اصلي کاربرگ های مهارت های ارتباطی و غنی سازی زندگی زناشویی شامل 7 کاربرگ می باشد…

  • پاورپوینت ایمنی و دستورالعمل ایمنی در مدارس

    پاورپوینت ایمنی و دستورالعمل ایمنی در مدارس پاورپوینت چک لیست ایمنی در مدارس پاورپوینت آیین نامه ایمنی مدارس پاورپوینت اهمیت ایمنی مدارس پاورپوینت فهرست نکات ایمنی در مدرسه و منزل پاورپوینت بهداشت و ایمنی در مدارس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود تحقیق درباره استرس و علائم ایجاد کننده ی آن word

    دانلود تحقیق درباره استرس و علائم ایجاد کننده ی آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی استرس و علائم ایجاد کننده ی آن با فرمت docx در قالب 59 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و…

  • استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی

    استقرار نظام بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی بودجه ریزی عملیاتی بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه استقرار بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش عالی استقرار بودجه ریزی عملیاتی در موسسه های آموزش…

  • پاورپوینت تاثیر مواد غذایی بر کاهش بیماریهای قلبی و عروقی

    پاورپوینت تاثیر مواد غذایی بر کاهش بیماریهای قلبی و عروقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاثیر مواد غذایی بر کاهش بیماریهای قلبی و عروقی جهت رشته پزشکی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص

    دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی بررسي…

  • دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت(MIS)

    دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت(MIS) دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته سرلک پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر سرلک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت(MIS) جهت رشته مدیریت…

  • ارزیابی آسیبهای بافتی ماهی قزل آلای رنگین کمان فرانسوی ناشی از حمام با ماده ضدعفونی کننده آکوآجرم

    ارزیابی آسیبهای بافتی ماهی قزل آلای رنگین کمان فرانسوی ناشی از حمام با ماده ضدعفونی کننده آکوآجرم آكواجرم آسیبهای بافتی ماهی قزل آلا حمام ماهی قزل آلای رنگین كمان ماده ضدعفونی كننده آكوآجرم ماهی قزل آلای رنگین کمان فرانسوی میکروارگانیسم…

  • پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در سازمانها

    پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در سازمانها کلمات کلیدی : پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در سازمانها نظارت و ارزشیابی در سازمانها پاورپوینت ارزشیابی در سازمانها پاورپوینت نظارت در سازمانها الگوهای ارزشیابی عملکرد تعيين اثربخشي سازمان راهي براي ارزيابي عملكرد تعيين كارايي…

  • پاورپوینت تکامل ابتدای کودکی ECCD

    پاورپوینت تکامل ابتدای کودکی ECCD پاورپوینت تکامل ابتدای کودکی دانلود پاورپوینت تکامل ابتدای کودکی پاورپوینت آموزش تکامل ابتدای کودکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تکامل ابتدای کودکی جهت رشته روان شناسی و علوم تربیتی در قالب 81 اسلاید و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بحران های بانکی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بحران های بانکی مبانی نظری بحران های بانکی دانلود مبانی نظری بحران های بانکی پیشینه تحقیق بحران های بانکی ادبیات نظری بحران های بانکی فصل دوم پایان نامه بحران های بانکی مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه

    بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه آتشکاری لرزش زمین شبکه عصبی تحلیل پوششی داده ها کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد بررسی و کنترل لرزشهای حاصل از انفجار بر سد رودخانه شور سرچشمه…

  • پاورپوینت سال اول زندگی مشترک و چالش های آن

    پاورپوینت سال اول زندگی مشترک و چالش های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سال اول زندگی مشترک و چالش های آن جهت رشته روانشناسی در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هویت اجتماعی زنان

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هویت اجتماعی زنان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت اجتماعی زنان مبانی نظری هویت اجتماعی زنان پیشینه تحقیق هویت اجتماعی زنان پیشینه داخلی هویت اجتماعی زنان پیشینه خارجی هویت اجتماعی زنان…

  • پاورپوینت بررسی سطح تجزیه و تحلیل سازمانی

    پاورپوینت بررسی سطح تجزیه و تحلیل سازمانی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی سطح تجزیه و تحلیل سازمانی ویژگی های دیدگاه سازمانی فعالیت های سازمان از نظر فایول اصول مدیریت فایول توانایی های مدیر رابطه تواناییها و سطوح مدیریت در سازمان…

  • دانلود پاورپوینت وب کاوی

    دانلود پاورپوینت وب کاوی پاورپوینت وب کاوی پاورپوینت وب کاوی در تجارت الکترونیک پاورپوینت وب کاوی مبتنی بر کاربرد پاورپوینت وب کاوی در شبکه های اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وب کاوی جهت رشته IT در قالب 14…

  • پاورپوینت علل افسردگی و نحوه تاثیر رفتار و تفکر بر آن

    پاورپوینت علل افسردگی و نحوه تاثیر رفتار و تفکر بر آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مروری بر افسردگی و درمان آن جهت رشته روانشناسی در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…