مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مبانی نظری ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت جامع
مدیریت ارتباط با شهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مبانی نظری کیفیت خدمات
مبانی نظری در مورد کیفیت خدمات
مبانی نظری کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

 سيستم هاي مديريت كيفيت (QMS) ، به منظور تضمين سطح كيفيت و برآورده ساختن انتظار مشتري در سازمان استقرار مي-يابند. توجه به ايجاد سازوكارهايي كه منجر به رضايت مشتريان شود، زيربناي سيستم هاي مديريت كيفيت به شمار مي آيد. لازمه تحقق چشم انداز در بخش راهنمایی و رانندگی، تأمین کمی و کیفی خواسته های ترافیکی مردم است. زیرا شهروندان به خدمات راهنمایی و رانندگی نیاز مبرم دارند و انتظار دارند این نیازمندی با کیفیت تأمین شود.

 

پلیس برای پاسخ به نیازهای ترافیکی مردم باید کارا و بهره ور باشد. عدم مدیریت کیفیت خدمات ضمن آن که باعث کاهش کارایی و بهره وری خدمات در سازمان می شود، موجبات بدبینی و کاهش اعتبار و اطمینان این سازمان در بین شهروندان می شود و رفتارهای سلیقه ای نسبت به مشتریان را در سازمان تسری می دهد. ارائه خدمات با کیفیت بدون داشتن مدل مدیریت کیفیت میسر نیست. ارائه مدل مدیریت کیفیت نیز با مطالعه علمی امکان پذیر است. مزایای ناشی از کیفیت خدمات خود عاملی است که سازمان ها را به ارائه خدمات باکیفیت ترغیب می-کند.

 

 یکی از اثرات مستقیم ارائه خدمت با کیفیت، افزایش توانایی سازمان جهت ارائه خدمات به  صورتی کارا به مشتریان است، چرا که سازمان خواسته ها و نیازهای مشتریانش را شناسایی کرده است. لذا از خدمات غیرضروری کاسته و/یا آن ها را حذف کرده است (Royne etc al, 1998). بررسی های به عمل آمده توسط محقق از سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی، دفتر تحقیقات و مطالعات کاربردی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر منابع تاکنون تحقیقی تحت عنوان «مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران» صورت نگرفته است. همچنین این تحقیق می تواند تلاشی برای تحقق کیفیت مورد انتظار مقام معظم رهبری در پلیس باشد. بنابراین انجام تحقیق علمی در موضوع فوق اهمیت و ضرورت دارد.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فهرست منابع و مآخذ

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
 

   

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
    

 

 

  • تقسیم بندی نگرش ها و رویکردهای تدوین استراتژی توسط صاحبنظران

    تقسیم بندی نگرش ها و رویکردهای تدوین استراتژی توسط صاحبنظران تدوین استراتژی تدوین استراتژی swot تدوین استراتژی به روش swot تدوین الگوی استراتژیک تدوین استراتژی با swot منظور از تدوین استراتژی چیست تدوین استراتژی در سازمان تدوین استراتژی رقابتی رویکردهای…

  • پاورپوینت درس حسابداری پیشرفته 2

    پاورپوینت درس حسابداری پیشرفته 2 پاورپوینت جزوه درس حسابداری پیشرفته 2 پیام نور پاورپوینت آموزش درس حسابداری پیشرفته 2 پاورپوینت حذفیات درس حسابداری پیشرفته 2 پیام نور پاورپوینت خلاصه درس حسابداری پیشرفته 2 پیام نور پاورپوینت طرح درس حسابداری پیشرفته…

  • پاورپوینت تحلیل بنای فرهنگسرای فرشچیان

    پاورپوینت تحلیل بنای فرهنگسرای فرشچیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل بنای فرهنگسرای فرشچیان رشته معماری در قالب51  اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       این بنا در خیابان…

  • پاورپوینت حسابداری علم است یا هنر

    پاورپوینت حسابداری علم است یا هنر پاورپوینت حسابداری علم است یاهنر پاورپوینت حسابداری علم است یاهنر یا فن پاورپوینت حسابداری علم است یا فن یا هنر پاورپوینت مقاله حسابداری علم است یا هنر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری…

  • پاورپوینت فصل چهارم مبحث توان و ریشه ریاضی نهم

    پاورپوینت فصل چهارم مبحث توان و ریشه ریاضی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث توان و ریشه در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ریسک اعتباری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ریسک اعتباری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ریسک اعتباری مبانی نظری ریسک اعتباری پیشینه تحقیق ریسک اعتباری پیشینه داخلی ریسک اعتباری پیشینه خارجی ریسک اعتباری پیشینه پژوهش ریسک اعتباری پیشینه نظری ریسک اعتباری…

  • پایان نامه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و چین(از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها)

    پایان نامه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و چین(از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) قاچاق کالا تخلفات گمرکی وضعیت قاچاق کالا در ایران و چین دانلود پایان نامه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و چین(از نظر قوانین و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک مبانی نظری درمان نوروفیدبک ادبیات نظری درمان نوروفیدبک چارچوب نظری درمان نوروفیدبک فصل دوم پایان نامه درمان نوروفیدبک دانلود مبانی نظری درمان نوروفیدبک پیشینه درمان نوروفیدبک پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک پیشینه داخلی درمان…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل سوم درمان‌ های آدلری آلفرد آدلر

    پاورپوینت کتاب و درس فصل سوم درمان‌ های آدلری آلفرد آدلر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل سوم درمان‌ های آدلری آلفرد آدلر جهت رشته روانشناسی در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت پروژه چیست؟

    دانلود پاورپوینت پروژه چیست؟ پاورپوینت مفاهیم پروژه پاورپوینت مدیریت پروژه پاورپوینت مدیریت درست پروژه پاورپوینت مدیریت مشارکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پروژه چیست؟ در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • بررسی ارزیابی عملكرد و تعالی سازمانی معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی

    بررسی ارزیابی عملكرد و تعالی سازمانی معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی مدل EFQM دانلود پایان نامه ارزیابی عملكرد سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی دانلود پایان نامه تعالی سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هفتم مبحث زنگ آفرینش

    پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هفتم مبحث زنگ آفرینش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هفتم مبحث زنگ آفرینش به دانش آموزان کلاس هفتم متوسطه اول در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت آموزشی تغيير رفتار

    پاورپوینت آموزشی تغيير رفتار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی تغيير رفتار جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 34 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شيوه‌هاي…

  • پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث شکل های متشابه

    پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث شکل های متشابه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث شکل های متشابه در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مقاله ترجمه شده هماهنگی و رقابت قیمت در زنجیره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه

    مقاله ترجمه شده هماهنگی و رقابت قیمت در زنجیره تأمین خرده فروشان مشترک دوطرفه کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده صنایع…

  • دانلود تحقیق در مورد تاثیر روش تدریس جیگ ساو word

    دانلود تحقیق در مورد تاثیر روش تدریس جیگ ساو word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تاثیر روش تدریس جیگ ساو با فرمت docx در قالب 79 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

    ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری در صنایع دفاعی  فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی عوامل موثر در موفقیت فن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه فکری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه فکری مبانی نظری اثربخشی سرمایه فکری دانلود مبانی نظری اثربخشی سرمایه فکری پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه فکری ادبیات نظری اثربخشی سرمایه فکری فصل دوم پایان نامه اثربخشی سرمایه فکری مبانی نظری و پیشینه…

  • آثار رای داور و موارد اعتراض به آن در روند قضایی

    آثار رای داور و موارد اعتراض به آن در روند قضایی بطلان رأی داوری موارد اعتراض به رأی داور بطلان رأی داوری در حقوق ایران موارد اعتراض به رای داور در روند قضایی پایان نامه آثار رای داور بطلان رأی…

  • طبقه بندی حمایت اجتماعی و انواع آن

    طبقه بندی حمایت اجتماعی و انواع آن کلمات کلیدی : منابع حمایت اجتماعی ابعاد حمایت اجتماعی سیستم های حمایت اجتماعی تعریف نظری حمایت اجتماعی تعریف عملیاتی حمایت اجتماعی تحقیق کامل حمایت اجتماعی انواع طبقه بندی حمایت اجتماعی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت آشنایی با خدمات الکترونیکی و انواع آن

    پاورپوینت آشنایی با خدمات الکترونیکی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خدمات الکترونیکی و انواع آن جهت رشته برق و الکترونیک و مخابرات در قالب 79 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت معماری بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی

    پاورپوینت معماری بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی جهت رشته ی معماری در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت مهارت مديريت خشم

    پاورپوینت مهارت مديريت خشم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت مديريت خشم جهت رشته ی روان شناسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خشم احساسی…

  • مبانی نظری ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی

    مبانی نظری ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری چابکی سازمانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی دستیابی به چابکی سازمانی ابعاد چابكي در بخش دولتي مدل هاي توسعه منابع انساني ابزارهای سازمان…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشارکت محلی روستایی مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی دانلود مبانی نظری…

  • بررسی رابطه مکتب های فرزندپروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانی

    بررسی رابطه مکتب های فرزندپروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستانی ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری والدین ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ داﻧﺶ آﻣﻮزان راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ ﭘﺮوری ﺑﺎ ﺳﻼﻣﺖ رواﻧﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻜﺘﺐ ﻫﺎی ﻓﺮزﻧﺪ…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های شخصیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های شخصیت فصل دوم پایان نامه نظریه های شخصیت مبانی نظری نظریه های شخصیت پیشینه تحقیق نظریه های شخصیت پیشینه داخلی نظریه های شخصیت پیشینه خارجی نظریه های شخصیت پیشینه پژوهش نظریه های شخصیت…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب

    نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار دوره ابتدایی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری ورزش نمونه سوالات آزمون…

  • پاورپوینت کينز در مقابل مدل قديم کلاسيک اقتصادی

    پاورپوینت کينز در مقابل مدل قديم کلاسيک اقتصادی کلمات کلیدی : پاورپوینت کينز در مقابل مدل قديم کلاسيک اقتصادی کينز در مقابل مدل قديم کلاسيک اقتصاد کلان کلاسيک تعيين اشتغال و توليد تابع توليد كوتاه مدت قانون سي نظريه مقداري…

  • ماهیت مدارس هوشمند و بررسی مدل مفهومی آن

    ماهیت مدارس هوشمند و بررسی مدل مفهومی آن کلمات کلیدی : تعریف مدارس هوشمند تاریخچه مدارس هوشمند ماهیت مدارس هوشمند مدل مفهومی مدارس هوشمند تحقیق درباره مدارس هوشمند تحقیق در مورد هوشمند سازی مدارس نقش فناوری های نوین در هوشمندسازی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر نقش متغیرهای تعدیل کننده

    پرسشنامه بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر نقش متغیرهای تعدیل کننده پرسشنامه تبلیغات افواهی پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر…

  • دانلود پاورپوینت زلزله شناسی کاربردی

    دانلود پاورپوینت زلزله شناسی کاربردی پاورپوینت زلزله پاورپوینت زلزله شناسی پاورپوینت امواج لرزه ای پاورپوینت انواع زلزله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زلزله شناسی کاربردی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت…

  • پاورپوینت درس مالیه عمومی و خط مشی دولت ها

    پاورپوینت درس مالیه عمومی و خط مشی دولت ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با درس مالیه عمومی و خط مشی دولت ها جهت رشته گوناگون در قالب 191 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگاشت کیفیت زندگی 100 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگاشت کیفیت زندگی 100 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری انگاشت کیفیت زندگی پیشینه تحقیق انگاشت کیفیت زندگی پیشینه داخلی انگاشت کیفیت زندگی پیشینه خارجی انگاشت کیفیت زندگی پیشینه پژوهش انگاشت کیفیت زندگی پیشینه نظری…

  • بررسی ارتباط بین سرمایه فکری شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران و توسعه انسانی

    بررسی ارتباط بین سرمایه فکری شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران و توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی ارتباط سرمایه فکری و توسعه…