علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

ارزش ویژه برند
پایان نامه ارزش ویژه برند
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند
پایان نامه عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه
علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل

 

 

 

 

 

چکیده

موفقیت یك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی كه سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یك هدف مهم هست و می تواند تركیبی از نتایج مالی كوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون كیفیت ادراك شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشكیل دهنده ارزش ویژه برند هستند”.آکر “یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با 26 سوال طراحی گردیده است.

برای پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل4شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.

 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تداعی برند

 

 

 

 

مقدمه

چنان‌كه می دانید در قرن بیست و یكم تحولات تكنولوژی، حمل و نقل و ارتباطات با سرعت و وسعت شگفت‌آوری انجام پذیرفته كه در نتیجه آن بیمه‌ها را نیز از زوایای مختلف و با شتاب توسعه داده است.در حال حاضر 20 برند بیمه‌گر به صورت 1 شركت دولتی و 15 شركت خصوصی و 3 شركت بیمه غیردولتی در مناطق آزاد اقتصادی و 1 شركت بیمه اتكایی در كشور فعال می‌باشند كه خدمات بیمه ای را در بیش از15200 نمایندگی و 270 كارگزاری ارائه می‌دهند. هم‌اكنون ضریب نفوذ بیمه در ایران معادل 5/1 درصد تولید ناخالص داخلی است كه با احتساب حق بیمه‌های تأمین اجتماعی، صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌های حمایتی، این ضریب معادل 6/4 درصد خواهد بود. 

 

در حالی كه در كشورهای توسعه‌یافته حدوداً 17 درصد است. لذا می‌توان متوجه شد كه دریافت حق بیمه‌های بالا، عدم آگاهی عمومی نسبت به كاركردهای بیمه، كافی نبودن تأمین‌های ارائه شده توسط شركت‌های بیمه، تحمیل شرایط یك‌طرفه و ارائه بیمه‌های سنتی به مردم، وجود آئین‌نامه‌ها و مقررات دست و پا گیر الزام به رعایت نرخ‌های ثابت و اجتناب از تخفیف براساس مصوبات شورای عالی بیمه، از جمله چالش‌هایی هستند كه كاهش فروش بیمه‌ها را در پی داشته‌اند. اگرچه طی یك دهه گذشته صنعت بیمه در ایران رشد قابل قبولی داشته اما هنوز آن‌طور كه باید به نیازهای اولیه مشتریان خود نگاه عمیقی نکرده است.در سال های گذشته با افزایش تعداد شرکت های خصوصی بیمه گر رقابت میان آنها به طور چشم گیری افزایش یافته است. در نتیجه یکی از نکات كلیدی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی درك رفتار مصرف‌كننده در تقابل با برندهاست. 

 

بدین‌ترتیب شناسایی نیازهای مصرف‌كنندگان و عوامل اثرگذار در انتخاب آنها از بین برندهای مختلف امری مهم به نظر می‌رسد. از این‌رو پژوهش حاضر در صدد است تا عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند شركت‌های بیمه را مورد بررسی قرار دهد. امید است نتایج این پژوهش در جهت ارتقای خدمات بیمه‌ای مطابق با مطلوبیت‌های ارزشی مصرف‌كنندگان، ارائه اطلاعات به مدیران شركت‌های بیمه‌گر، تهیه استراتژی مناسب برای تأمین اطلاعات مورد نیاز شركت‌ها و همچنین برای برنامه‌های حمایتی بیمه مركزی ایران از شركت‌های بیمه‌گر در جهت آزادسازی رقابت و حذف مقررات دست و پا گیرمفید واقع گردد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول: کلیات تحقیق

چکیده 1

 

1-1- بیان مسئله  3

1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 4

1-3- اهداف تحقیق 5

1-3-1- هدف اصلی 5 

1-3-2- هدف کاربردی 5

1-4- سئوالات تحقیق  5

1-5- مدل نظری تحقیق 5

1-6- فرضیه های تحقیق 7

1-7- روش شناسی تحقیق 7

1-7-1- نوع روش تحقیق 7

1-7-2- منابع جمع‌آوری داده ها  7

1-7-3- جامعه‌ی آماری 7

1-7-4- قلمرو تحقیق 8

1-7-5- روش نمونه‌گیری 8

1-7-6- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها  8

1-8- مشکلات و تنگناهای تحقیق  8

1-9- واژگان تخصصی  9

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق 

مقدمه 10

2-1- مفاهیم برند 11 

2-1-1- اهمیت برند 13

2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16

2-1-3- برندینگ 16

2-1-3-1- برندینگ خدمات  17

2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23

2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند  28

2-1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند  30

2-1-6-1- رویکرد درون به بیرون  30

2-1-6-2- رویکرد بیرون به درون  33

2-1-6-3- رویکرد ترکییی 45

2-1-7-1- مدل ارزش ویژه برند آکر 49

2-1-7-2- مدل ارزش ویژه برند کلر 67

2-1-7-3- مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم 70

2-1-7-4- مدل ایکویتر برند 72

2-1-7-5- مدل اینتر برند 72

2-1-7-6- مدل برندز 73

2-1-7-7- مدل رزونانس برند  74

2-1-8- مدل مفهومی تحقیق 79

2-1-9- چهارچوب نظری تحقیق 80

2-1-10- آشنایی با صنعت بیمه 83

2-1-10-1- مفاهیم بیمه 85

2-1-10-2- تاریخچه بیمه 87

2-1-10-3- خصوصی سازی صنعت بیمه  90

2-1-10-4- طرح تحول صنعت بیمه 91

2-1-11- پیشینه تحقیق 94

2-1-11-1- مروری بر تحقیقات گذشته خارجی 94

2-1-11-2- مروری بر تحقیقات گذشته داخلی 95

 

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه 98

3-1- روش تحقیق 99

3-2- جامعه آماری 100

3-3- حجم نمونه تحقیق 101

3-4- روش نمونه‌گیری 101

3-5- منابع جمع‌آوری داده‌ها 102

3-5-1- مطالعات کتابخانه‌ای 102

3-5-2- پرسشنامه 102

3-6- ابزار سنجش پرسشنامه 103

3-6-1- روایی پرسشنامه 103

3-6-2- پایایی پرسشنامه 103

3-7- مقیاس اندازه‌گیری 105

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 106

 

فصل چهارم: روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

مقدمه 108

4-1- آمار توصیفی متغیر جمعیت شناختی 109

4-1-1- آمار توصیفی میزان اهمیت انتخاب یک نام و نشان تجاری 109

4-1-2- آمار توصیفی متغیر جنسیت 110

4-1-3- آمار توصیفی متغیر سن 112

4-1-4- آمار توصیفی متغیر سطح تحصیلات 114

4-1-5- آمار توصیفی متغیر میزان درآمد ماهیانه 116

4-1-6- آمار توصیفی متغیر میزان استفاده از بیمه نامه بدنه اتومبیل 119

4-2- آمار استنباطی 120

4-2-1- آزمون نرمالیتی 121

4-2-1-1- آزمون نرمالیتی متغیر وفاداری به برند  122

4-2-1-2- آزمون نرمالیتی متغیر کیفیت متصور شده 123

4-2-1-3- آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  125

4-2-1-4- آزمون نرمالیتی متغیر آگاهی از برند  126

4-2-2- آزمون سئوالات تحقیق  129

4-2-2-1- آزمون فرضیه اول  130

4-2-2-2- آزمون فرضیه دوم 132

4-2-2-3- آزمون فرضیه سوم  134

4-2-2-4- آزمون فرضیه چهارم 137

4-2-3- رتبه‌بندی شاخص ها و متغیرها 139

4-2-3-1- رتبه بندی شاخص متغیر وفاداری به برند 140

4-2-3-2- رتبه بندی شاخص متغیر کیفیت متصور شده 141

4-2-3-3- رتبه بندی شاخص متغیر تداعی برند 143

4-2-3-3- رتبه بندی شاخص متغیر آگاهی برند 144

4-2-4- رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه 148

5-1- نتیجه گیری 149

5-2- پیشنهادات 150

5-2-1- پیشنهادات مبتنی بر یافته‌های تحقیق 151

5-2-2- پیشنهادات برای تحقیقات آتی 154

نتیجه گیری 156

منابع 158

 

پیوست‌ها

پیوست شماره 1 پرسشنامه تحقیق 162

پیوست شماره 2 تجزیه و تحلیل های آماری 163

 

شکل‌ها

شکل 1-1- مدل مفهومی آکر 6

شکل 2-2- مدل نتمیر و همکاران 41

شکل 2-3- مدل تیلور و همکاران 42

شکل 2-4- دسته بندی رویکرد ارزش ویژه برند والستر 43

شکل 2-5- مدل ارزیابی ارزش ویژه برند جهانی 47

شکل 2-6- چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی میک ند 51

شکل 2-7- ابعاد دانش برند کلر 68

شکل 2-8- مدل برند یانگ و رابیم 72

شکل 2-9- هرم رزونانس برند 77

شکل 3-1- رابطه جامعه و نمونه آماری 101

 

جداول

جدول 1-1- تعاریف ارزش ویژه برند 28

جدول 2-2- تحقیقات انجام شده بر روی ارزش ویژه برندکیم و کیم 48

جدول 4-1- توزیع فراوانی میزان اهمیت انتخاب یک نام و نشان تجاری خاص 109

جدول 4-2- توزیع فراوانی جنسیت 110

جدول 4-3- جدول توافقی میزان اهمیت نام و نشان تجاری در مقابل جنسیت 111

جدول 4-4- فراوانی نمونه برحسب سن 112

جدول 4-5- جدول توافقی میزان اهمیت نام و نشان تجاری در مقابل سن 113

جدول 4-6- توزیع فراوانی آزمودنیها برحسب تحصیلات 114

جدول 4-7- جدول توافقی میزان اهمیت انتخاب نام و نشان تجاری در مقابل تحصیلات 115

جدول 4-8- فراوانی نمونه برحسب درآمد ماهیانه 116

جدول 4-9- جدول توافقی میزان اهمیت انتخاب نام تجاری در مقابل درآمد ماهیانه 118 

جدول 4-10- فراوانی آزمودنی ها برحسب زمان استفاده از بیمه نامه بدنه اتومبیل 119

جدول 4-11- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر وفاداری به برند  122

جدول 4-12- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر کیفیت متصور شده 124

جدول 4-13- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  125

جدول 4-14- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  127

جدول 4-15- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر آگاهی از برند  128

جدول4-16- نتایج آزمون ویلکاکسون دوطرفه متغیر وفاداری به برند  130

جدول 4-17- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر وفاداری به برند 130

جدول 4-18- نتایج آزمون ویلکاکسون یک طرفه متغیر وفاداری به برند  131

جدول 4-19- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر وفاداری به برند 131

جدول 4-20- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 132

جدول 4-21- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 133

جدول 4-22- نتایج ویلکاکسون یک طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 133

جدول 4-23- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 134

جدول 4-24- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر تداعی برند 136

جدول 4-25- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر تداعی برند  136

جدول 4-26- نتایج آزمون ویلکاکسون یک طرفه متغیر تداعی برند 137

جدول 4-27- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر تداعی برند 137

جدول 4-28- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر آگاهی برند 138

جدول 4-29- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر آگاهی برند 139

جدول 4-30- خلاصه نتایج حاصل از آزمون ویلکاکسون و علامت 140

جدول 4-31- نتایج آزمون فریدمن متغیر وفاداری به برند 140

جدول 4-32- رتبه بندی شاخص متغیر وفاداری به برند 141

جدول 4-33- نتایج آزمون فریدمن متغیر کیفیت ادراک شده 142

جدول 4-34- رتبه بندی شاخص متغیر کیفیت ادراک شده 142

جدول 4-35- نتایج آزمون فریدمن متغیر وفاداری برند 142

جدول 4-36- رتبه بندی شاخص متغیر تداعی برند 143

جدول 4-37- نتایج آزمون فریدمن متغیر آگاهی برند 144

جدول 4-38- رتبه بندی شاخص متغیر آگاهی برند 414

جدول 4-39- نتایج آزمون فریدمن عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

جدول 4-40- رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

 

نمودارها

نمودار 2-1- ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات 23

نمودار 4-1- توزیع فراوانی انتخاب یک نام و نشان تجاری خاص 111

نمودار 4-2- فراوانی نمونه مربوط به جنسیت 111

نمودار 4-3- فراوانی نمونه مربوط به سن 113

نمودار 4-4- فراوانی نمونه برحسب تحصیلات 115

نمودار 4-5- فراوانی برحسب درآمد ماهیانه 118

نمودار 4-6- فراوانی آزمودنی‌ها برحسب مدت زمان استفاده از بیمه‌نامه شخص ثالث 120

نمودار 4-7- نمودار فراوانی و نرمالیتی متغیر وفاداری به برند 124

نمودار 4-8- نمودار فراوانی و نرمالیتی متغیر کیفیت ادراک شده 125

نمودار 4-9- فراوانی نرمالیتی متغیر تداعی برند 127

نمودار 4-10- فراوانی نرمالیتی متغیر آگاهی از برند 128

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت عوارض احتمالی بیماری ابله و عوامل افزایش دهنده

    پاورپوینت عوارض احتمالی بیماری ابله و عوامل افزایش دهنده پاورپوینت بیماری آبله پاورپوینت بیماری ابله مرغان چیست پاورپوینت بیماری ابله مرغون پاورپوینت بیماری ابله مرغان بزرگسالان پاورپوینت بیماری ابله چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوارض احتمالی بیماری ابله…

  • بررسی مقایسه ای اصول کرامت انسانی در اسلام و حقوق بشر

    بررسی مقایسه ای اصول کرامت انسانی در اسلام و حقوق بشر کرامت انسان مبانی کرامت انسان کرامت انسان در اسلام کرامت انسان در اعلامیه حقوق بشر دانلود مقاله رشته حقوق بررسی مقایسه ای اصول کرامت انسانی در اسلام و حقوق…

  • دانلود تحقیق ویژگی ­های شخصیتی افراد با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ویژگی ­های شخصیتی افراد با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ویژگی ­های شخصیتی افراد با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • دانلود پاورپوینت تصمیم گیری عملی

    دانلود پاورپوینت تصمیم گیری عملی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصمیم گیری عملی جهت رشته مدیریت در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هر انسان یا مدیری درجریانات…

  • روش های جذب فلزات سنگین توسط جاذبها

    روش های جذب فلزات سنگین توسط جاذبها کلمات کلیدی : روش های جذب فلزات سنگین توسط جاذبها روش های جذب فلزات سنگین توسط جاذبها رفتن به سایت اصلی روش های جذب فلزات سنگین توسط جاذبها به تعداد 107 صفحه pdf و…

  • پرسشنامه اثر بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری در خلق رضایت و اعتماد مشتریان ارزنده بانکداری جامع

    پرسشنامه اثر بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری در خلق رضایت و اعتماد مشتریان ارزنده بانکداری جامع پرسشنامه بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری پرسشنامه خلق رضایت و اعتماد مشتریان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه اثر بهبود روابط…

  • تشریح ماهیت راهبردهای یادگیری فراشناختی و بررسی انواع آن

    تشریح ماهیت راهبردهای یادگیری فراشناختی و بررسی انواع آن کلمات کلیدی : انواع راهبردهای یادگیری راهبردهای فراشناختی در یادگیری پایان نامه راهبردهای یادگیری فراشناختی راهبردهای فراشناختی یادگیری عبارت اند از راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) تعریف راهبردهای یادگیری فراشناختی بررسی…

  • بررسی ماهوی و اقسام عقد نکاح و شروط ضمن آن با تشریح شرط و رابطه آن با عقد

    بررسی ماهوی و اقسام عقد نکاح و شروط ضمن آن با تشریح شرط و رابطه آن با عقد کلمات کلیدی : شروط ضمن عقد نکاح شرط ضمن عقد نکاح ماهیت و اقسام عقد نکاح تعریف شرط و رابطه ی آن…

  • جغرافیا شهرستان ساوجبلاغ

    جغرافیا شهرستان ساوجبلاغ توسعه شهری شهرستان ساوجبلاغ وضعیت توپوگرافی شهرستان ساوجبلاغ موقعیت جغرافیایی شهرستان ساوجبلاغ تقسیمات سیاسی شهرستان ساوجبلاغ دانلود جغرافیا شهرستان ساوجبلاغ شناخت و برسی علل پیدایش روستا تعریف محدوده قانونی روستا سیستم همکاری در فروش فایل انجام پایان…

  • مقاله ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی

    مقاله ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی ارزیابی عملکرد مقاله ارزیابی عملکرد پلیس ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت شاخص های احساس امنیت اجتماعی شاخص های امنیت اجتماعی مولفه های امنیت اجتماعی عوامل موثر بر احساس…

  • حکمت و فلسفه‌ پزشکی و بهداشتی احکام اسلامی مطابق با فقه مذهب امام شافعی

    حکمت و فلسفه‌ پزشکی و بهداشتی احکام اسلامی مطابق با فقه مذهب امام شافعی بررسی احکام اسلامی فسلفه‌ پزشکی احکام تجلی حکمت در فسلفه‌ پزشکی احکام حکمت احکام اسلامی فلسفه‌ پزشکی احکام اسلامی فلسفه‌ بهداشتی احکام اسلامی فلسفه‌ پزشکی احکام…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش درک شنیداری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش درک شنیداری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه درک شنیداری مبانی نظری درک شنیداری پیشینه تحقیق درک شنیداری پیشینه داخلی درک شنیداری پیشینه خارجی درک شنیداری پیشینه پژوهش درک شنیداری پیشینه نظری درک شنیداری…

  • ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

    ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت فراگـیر مدیریت ارتبـاط با شـهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی…

  • پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)

    پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی) کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی چربی لیپید نقش…

  • نظریه های گردشگری و بررسی ماهیت و اهداف صنعت گردشگری

    نظریه های گردشگری و بررسی ماهیت و اهداف صنعت گردشگری مبانی گردشگری اصول گردشگری نظریه های گردشگری اهداف صنعت گردشگری بررسی ماهیت صنعت گردشگری دانلود پایان نامه اصول و مبانی گردشگری دانلود پایان نامه نظریه های گردشگری توسعه پایدار گردشگری…

  • پرسشنامه بنگاه های زودبازده

    پرسشنامه بنگاه های زودبازده پرسشنامه بنگاه های زودبازده پرسشنامه بنگاه های زود بازده دانلود پرسشنامه بنگاه های زودبازده دانلود پرسشنامه استاندارد بنگاه های زودبازده رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بنگاه های زودبازده   * با قیمت دانشجویی، ارزان و…

  • بررسی مبانی اخلاق اسلامی و معیار فعلی اخلاقی

    بررسی مبانی اخلاق اسلامی و معیار فعلی اخلاقی مبانی اخلاق اسلامی مبانی انسان شناسی مبانی ارزش شناسی معیار  فعل اخلاقی نظریه های اخلاق مبانی ارزش شناسی در اخلاق اسلامی مبانی انسان شناسی در اخلاق اسلامی پایان نامه اخلاق اسلامی موضوع…

  • مقاله اجزای گیاهان

    مقاله اجزای گیاهان گیاهان اجزای سازنده گیاهان وظیفه هر بخش گیاهان دانلود مقاله اجزای گیاهان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته کشاورزی fileina فروشگاه ساز فایل…

  • پاورپوینت شاخص های ملی سلامت

    پاورپوینت شاخص های ملی سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شاخص های ملی سلامت جهت رشته ی اقتصاد در قالب 480 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       توزیع…

  • دانلود تحقیق درباره عوامل تاثیرگذار بر رفتار رانندگی word

    دانلود تحقیق درباره عوامل تاثیرگذار بر رفتار رانندگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار رانندگی با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی

    بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی دانلود پایان نامه فروش دین به دین دانلود پایان نامه بیع کالی به کالی دانلود پایان نامه فروش دین بررسی فروش دین از دیدگاه فقه بررسی بیع…

  • دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی

    دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی مبانی نظری رضایت از زندگی پیشینه تحقیق رضایت از زندگی پیشینه داخلی رضایت از زندگی پیشینه خارجی رضایت از…

  • سیستمهای تحت شبکه با عنوان گذری بر شبکه هایVANET

    سیستمهای تحت شبکه با عنوان گذری بر شبکه هایVANET شبکه های اقتضایی خودرویی مشخصات ارتباط خودرویی سیستمهای تحت شبکه شبکه هایVANET سیستمهای تحت شبکه با عنوان گذری بر شبکه هایVANET رفتن به سایت اصلی دانلود پایان‌نامه کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر درگیری مد لباس و پیامد های ان

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر درگیری مد لباس و پیامد های ان پرسشنامه مد لباس پرسشنامه درگیری مد لباس پرسشنامه عوامل موثر بر درگیری مد لباس پرسشنامه پیامد های درگیری مد لباس رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی…

  • پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار

    پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار استراتژی های مرحله ورود به بازار استراتژی نفوذ در بازار انبوه عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ…

  • مکان یابی محل دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی و ارایه روش دفن مهندسی- بهداشتی زایدات

    مکان یابی محل دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی و ارایه روش دفن مهندسی- بهداشتی زایدات دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی حفاظت از محیط زیست خرید مقاله و تحقیق رشته محیط زیست عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست کشور روش…

  • دانلود پاورپوینت پرستار سیرکولر

    دانلود پاورپوینت پرستار سیرکولر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرستار سیرکولر جهت رشته پرستاری در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پرستار سیر کولر یا سیار (به انگلیسی:…

  • مقاله بررسی تغییرات بافتی کبد، کلیه و آبشش ماهی قزل آلای رنگین کمان ناشی از حمام با ماده ضدعفونی کننده آکوآجرم

    مقاله بررسی تغییرات بافتی کبد، کلیه و آبشش ماهی قزل آلای رنگین کمان ناشی از حمام با ماده ضدعفونی کننده آکوآجرم آكواجرم ماهی قزل آلای رنگین کمان میکروارگانیسم های بیماری زا ضدعفونی كننده و آنتی سپتیك مختلط بررسی تغییرات بافتی…

  • دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات مرتبط با مسئولیتهای مهندسی در ساختمان های مسکونی

    دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات مرتبط با مسئولیتهای مهندسی در ساختمان های مسکونی پاورپوینت قوانین و مقررات پاورپوینت مسئولیتهای مهندسی پاورپوینت ساختمان های مسکونی پاورپوینت تراکم ساختمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات مرتبط با مسئولیتهای مهندسی…

  • دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی

    دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی پاورپوینت انواع ارزشیابی پاورپوینت درباره انواع ارزشیابی پاورپوینت درباره ارزشیابی سنتی پاورپوینت درباره ارزشیابی توصیفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی  جهت ادبیات  در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پروپوزال بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه

    پروپوزال بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه کلمات کلیدی : پروپوزال بحران سوریه پروپوزال در مورد سوریه نقش قطر در بحران سوریه نقش ترکیه در بحران سوریه نقش ایران در بحران سوریه نقش عربستان در بحران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم مبانی نظری نرخ ارز و تورم ادبیات و مبانی نظری نرخ ارز و تورم پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم دانلود پیشینه تحقیق نرخ ارز و تورم دانلود مبانی نظری نرخ…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی روابط زناشویی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی روابط زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه غنی سازی روابط زناشویی مبانی نظری غنی سازی روابط زناشویی پیشینه تحقیق غنی سازی روابط زناشویی پیشینه داخلی غنی سازی روابط زناشویی پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت مقاله پمپ ها Pumps

    پاورپوینت مقاله پمپ ها Pumps پاورپوینت احقیق راجب مقاله پمپ ها  (Pumps) دانلود پاورپوینت مشکلات پمپ ها در حین کار  مقاله پمپ ها  (Pumps) پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  پمپ ها  (Pumps) جهت رشته  مکانیک در قالب  35 اسلاید و…

  • پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی

    پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی موضع یابی موضع وجایگاه محصول توسعه استراتژیهای موضع یابی محصول درک موضع محصول اعلام موضع محصول اجرای طرح…