شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

عملیات روانی
شگردهای تبلیغاتی جنگ نرم
فضای رسانه ای عملیات روانی
شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای
دانلود پایان نامه علوم سیاسی
دانلود پایان نامه رشته علوم سیاسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم سیاسی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

مقدمه 

در دنیای امروز كه تحولات تكنولوژیك در زمینه الكترونیك، بویژه تكنولوژی فضائی كه ابزار سلطه كشورهای پیشرفته صنعتی بر كشورهای جهان سوم را فراهم كرده، واحدهای روانی سازمان یافته کشورهای غربی طیف وسیعی از رادیوها، تلویزیون ها، ماهواره ها، كتابخانه ها، بورس های دانشگاهی، خانه های فرهنگی، آژانس های تبلیغاتی و تحقیقاتی، مراكز فیلم سازی، واحدهای جنگ روانی نظامی، تشكیلات ستادی و امثال آنها را شامل می شوند.

 

ابزار عملیات روانی در جهان امروز «جهان ذهنی و غیرذهنی» را بدنیا مخابره می كند و تعیین می كند كه مثلا مردم دنیا امروز به كودتا در فیلیپین و فردا به لایه ازن و روز بعد به ایدز و هفته بعد به موضوع دیگری فكر كنند و همه این دستور جلسه ها از سوی كسانی برای مردم دنیا تعیین می شود كه كنترل خبرگزاری ها و رسانه های بین المللی را در دست دارند. در این خصوص، آسوشیتدپرس 17 میلیون واژه، یونایتدپرس 11 میلیون واژه، فرانس پرس 3 میلیون و 350 هزار واژه و رویتر یك میلیون و 500 هزار واژه به جهان مخابره می كنند. به عبارت دقیقتر این چهار غول روزانه چهل میلیون كلمه، كه 28 میلیون كلمه آن از سوی دو خبرگزاری آسوشیتدپرس و یونایتدپرس متعلق به آمریكا، خدنگ وار به جهان شلیك می كنند.

 

عملیات روانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران ازروز پس از پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن 57 آغاز شد و در طول سه دهه گذشته به انحاء مختلف تداوم یافت، اما با توجه به ناكامی آمریكا در اعمال نظام تك قطبی از یك سو، و تحكیم ثبات و امنیت، توسعه پایدار و رشد علمی فزاینده ایران اسلامی به سمت یك كشور قدرتمند و برخوردار از انرژی هسته ای و نیز ایفای نقش یك بازیگر مدبر، با نفوذ و تعیین كننده در عرصه روابط بین الملل منطقه ای و بین المللی ، از سوی دیگر، و همچنین هزینه بر و پرمخاطره بودن رویارویی نظامی با ایران، بدنبال حوادث 11 سپتامبر 2001 و شكل گیری روند رو به تزاید جنگ های نامتفارن، آمریکا به همراه سایر کشورهای متحد غربی خود،  بر شدت وحدت عملیات روانی خود علیه جمهوری اسلامی و جوانان کشورمان افزودند. که در این بخش از گزارش به تعیین فضای کلی رسانه ای علیه جوانان کشور، محور یابی عملیات روانی علیه جوانان  در رسانه های بیگانه و تحلیل بررسیهای صورت گرفته می پردازیم. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

عملیات روانی

شگردهای تبلیغاتی جنگ نرم

فضای رسانه ای عملیات روانی

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

پیشینه تحقیق

سؤالات تحقیق

روش تحقیق

روش جمع‌آوری اطلاعات

جامعه آماری و نمونه تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده

تعریف مفاهیم

 ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

 فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

 محور یابی  عملیات روانی

 اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان

 

در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.

الف) موضوعات و مسائل اجتماعی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه های معاند و مخالف)

ب) متغیر های اقتصادی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی

نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی

نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)

نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)

متغیر مسائل سیاسی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه

نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه های عملیات روانی

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته

 

شگردهای تبلیغی

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

  • مدل مفهومی ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP

    مدل مفهومی ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان مدل پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت erp ارائه مدل عوامل موفقیت پیاده سازی ERP ارائه مدلی…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط رهبری در تیم با تعهد اعضاء به تیم و عملكرد تیمی

    پرسشنامه بررسی ارتباط رهبری در تیم با تعهد اعضاء به تیم و عملكرد تیمی پرسشنامه حمایت از تیم پرسشنامه ارتقاء و توسعه تیم پرسشنامه تعهد اعضاء به تیم پرسشنامه عملكرد تیم پرسشنامه رهبری در تیم پرسشنامه عملكرد تیمی رفتن به…

  • پاورپوینت اختلالات اسکلتی عضلانی

    پاورپوینت اختلالات اسکلتی عضلانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات اسکلتی عضلانی جهت رشته ی پزشکی در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بر اساس طبقه…

  • کاربرگ های مهارت های ارتباطی و غنی سازی زندگی زناشویی

    کاربرگ های مهارت های ارتباطی و غنی سازی زندگی زناشویی کاربرگ های مهارت های ارتباطی کاربرگ های غنی سازی زندگی زناشویی رفتن به سايت اصلي کاربرگ های مهارت های ارتباطی و غنی سازی زندگی زناشویی شامل 7 کاربرگ می باشد…

  • پاورپوینت اجرای نرم افزاری یک سازه بتنی با نرم افزار ETABS

    پاورپوینت اجرای نرم افزاری یک سازه بتنی با نرم افزار ETABS پاورپوینت آموزش گام به گام ایتبس پاورپوینت مراحل انجام پروژه بتن با etabs پاورپوینت صفر تا صد پروژه بتن پاورپوینت آموزش پروژه فولاد با ایتبس دانلود پاورپوینت آموزش ایتبس…

  • دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

    دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی پاورپوینت درس تحقیقات بازاریابی پاورپوینت کتاب تحقیقات بازاریابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی جهت رشته مدیریت در قالب 70 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوينت آشنایی با وب پنهان

    پاورپوينت آشنایی با وب پنهان پاورپوينت وب پنهان دانلود پاورپوينت وب پنهانپ پاورپوینت درباره وب پنهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با وب پنهان جهت رشته طراحی وب در قالب 35 اسلايد و با فرمت pptx به صورت…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت دانش تطبیق پذیر

    دانلود پاورپوینت مدیریت دانش تطبیق پذیر پاورپوینت مدیریت دانش تطبیق پذیر پاورپوینت مدیریت دانش در سازمان پاورپوینت مدیریت دانش سازمانی پاورپوینت مدیریت دانش پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت دانش تطبیق پذیر  جهت رشته مدیریت در قالب 10…

  • بررسی نگرش به تمایلات و رفتارهای جنسی در روانشناسی و اسلام

    بررسی نگرش به تمایلات و رفتارهای جنسی در روانشناسی و اسلام کلمات کلیدی : نظریه های رفتار جنسی نظریه يونگ درباره رفتار جنسي نظريه آدلر درباره ميل جنسي ديدگاه اريک فروم درباره ميل جنسي ديدگاه هورناي درباره ميل جنسي نظريه…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازاریابی ویروسی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازاریابی ویروسی فصل دوم پایان نامه بازاریابی ویروسی مبانی نظری بازاریابی ویروسی پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی پیشینه داخلی بازاریابی ویروسی پیشینه خارجی بازاریابی ویروسی پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی پیشینه نظری بازاریابی ویروسی ادبیات…

  • پاورپوینت آموزشی درس روش تحقیق پیشرفته

    پاورپوینت آموزشی درس روش تحقیق پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس روش تحقیق پیشرفته جهت رشته گوناگون در قالب 146 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور

    ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور فرآیند ارزشیابی المپیاد دانش آموزی کشور مدیریت در ورزش ارزشیابی و نظارت در تربیت بدنی ارزیابی و نظارت هشتمین المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور رفتن به سایت اصلی ارزیابی و نظارت…

  • سنگ منشاء هیدروکربن

    سنگ منشاء هیدروکربن سنگ منشاء دگرسانی حرارتی سنگ های منشاء موثر نفت توزیع سنگ های منشاء موثر نفت در جهان دانلود مقاله سنگ منشاء هیدروکربن دانلود مقالات نفت دانلود مقالات مهندسی نفت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته نفت…

  • وضعیت بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی در ایران

    وضعیت بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی در ایران بانکداری الکترونیک سیستم های Atm در بانکداری الکترونیکی بانكداری الكترونیكی در جهان بانكداری الكترونیكی در ایران بانکداری مجازی دانلود مقاله مدیریت وضعیت بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی در ایران رفتن به سایت…

  • پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان مقدم

    پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان مقدم پاورپوینت اصول کامپیوتر پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان پاورپوینت اصول کامپیوتر 2 کریم زادگان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر2 از…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و نوآوری با بهره وری شغلی کارکنان

    پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و نوآوری با بهره وری شغلی کارکنان پرسشنامه بهره وری شغلی پرسشنامه بهره وری شغلی کارکنان پرسشنامه تفویض اختیار و نوآوری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و…

  • پاورپوینت حاملگی های پر خطر

    پاورپوینت حاملگی های پر خطر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حاملگی های پر خطر جهت رشته ی پزشکی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خونريزی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مراکز عصبی

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مراکز عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مراکز عصبی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوينت نور

    دانلود پاورپوينت نور پاورپوينت نور دانلود پاورپوینت نور و ویژگی های آن دانلود پاورپوينت در مورد نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نور در قالب 39 سلايد جهت رشته فيزيک با فرمت  pptx  به صورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری سنجش تاثیر ارکان نظارتی برخواسته از حاکمیت شرکتی در تغییر حسابرسان

    مبانی نظری سنجش تاثیر ارکان نظارتی برخواسته از حاکمیت شرکتی در تغییر حسابرسان مبانی نظری حاکمیت شرکتی مکانیزم های حاکمیت شرکتی مبانی نظری عوامل و آثار تغییر حسابرس تغییر حسابرس از دیدگاه حاکمیت شرکتی تاثیر مکانیزم های حاکمیت شرکتی بر…

  • ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی

    ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی ترویج و توسعه كشاورزی و روستایی مبانی ترویج كشاورزی و توسعه روستایی ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نقش شوراهای روستایی در ترویج و توسعه کشاورزی مشارکت مردمی در ترویج و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتقای شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتقای شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارتقای شغلی مبانی نظری ارتقای شغلی پیشینه تحقیق ارتقای شغلی پیشینه داخلی ارتقای شغلی پیشینه خارجی ارتقای شغلی پیشینه پژوهش ارتقای شغلی پیشینه نظری ارتقای شغلی…

  • دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

    دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار پاوروینت حوادث و کار پاورپوینت درمورد حوادث در کار پاورپوینت حادثه های احتمالی در کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار جهت رشته مدیریت در 60 اسلاید و با فرمت…

  • ماهیت سازگاری تحصیلی و بررسی نظریه های آن

    ماهیت سازگاری تحصیلی و بررسی نظریه های آن نظریه های مربوط به سازگاری نظریه سیستم های پیچیده سازگار نظریه های سازگاری تحصیلی نظریه های سازگاری شغلی نظریه های سازگاری اجتماعی pdf دیدگاههای نظری درباره سازگاری رفتن به سايت اصلي این تحقیق…

  • پاورپوینت درس 5 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث جمعیت ایران

    پاورپوینت درس 5 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث جمعیت ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث جمعیت ایران در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت مروری بر آناتومی و فیزیولوژی دستگاه گوارش

    پاورپوینت مروری بر آناتومی و فیزیولوژی دستگاه گوارش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مروری بر آناتومی و فیزیولوژی دستگاه گوارش جهت رشته پزشکی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • سیاست کیفری ایران در ارتباط با مجازات های جایگزین حبس در لایحه قانون مجازات اسلامی سال 1390

    سیاست کیفری ایران در ارتباط با مجازات های جایگزین حبس در لایحه قانون مجازات اسلامی سال 1390 مجازات های جایگزین حبس مجازات های جایگزین حبس در قانون جدید مجازات های جایگزین حبس در ایران انواع مجازات های جایگزین حبس شرایط…

  • طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با استفاده از استاندارد PMBOK

    طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با استفاده از استاندارد PMBOK دانلود پایان نامه مدیریت پروژه استاندارد PMBOK حوزه های مدیریت پروژه پروژه احداث واحد بهره برداری و نمک زدایی مسجد سلیمان طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با PMBOK…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه قصد خرید مصرف کننده پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه خرید کالای لوکس پرسشنامه قصد مصرف کننده برای خرید کالای لوکس پرسشنامه عوامل موثر بر قصد مصرف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های مشترک سرمایه گذاری 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های مشترک سرمایه گذاری 74 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری صندوق های سرمایه گذاری پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری فصل دوم پایان نامه صندوق های سرمایه گذاری مبانی نظری صندوق های مشترک…

  • راه اندازی موتورهای dc و پله ای توسط avr به همراه درایورهای هریک

    راه اندازی موتورهای dc و پله ای توسط avr به همراه درایورهای هریک راه اندازی موتورهای dc و پله ای avr درایور موتورهای dc موتورهای پله ای رفتن به سایت اصلی راه اندازی موتورهای dc و پله ای توسط avr به همراه…

  • پاورپوینت سمینار استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری

    پاورپوینت سمینار استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری دانلود پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های…

  • معیارهای انتخاب و ارزیابی مدیران از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه

    معیارهای انتخاب و ارزیابی مدیران از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه مدیران شایسته دانلود پایان نامه شایستگی مدیران در قرآن ملاک های مدیران شایسته دانلود پایان نامه شایستگی مدیران در نهج البلاغه دانلود پایان نامه معیارهای انتخاب و ارزیابی مدیران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت برند مبانی نظری مدیریت برند پیشینه تحقیق مدیریت برند پیشینه داخلی مدیریت برند پیشینه خارجی مدیریت برند پیشینه پژوهش مدیریت برند…

  • پاورپوینت معنای هتل و ضوابط طراحی آن

    پاورپوینت معنای هتل و ضوابط طراحی آن پاورپوینت انواع هتل پاورپوینت هتل چیست پاورپوینت تعریف هتل پاورپوینت هتل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معنای هتل و ضوابط طراحی آن جهت رشته معماری در قالب 16 اسلاید و با فرمت بصورت…