رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

مدیریت ارتباط با مشتری
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
سنجش رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM بصورت جامع و کامل

 

 

 

 

 

مقدمه
گذر از اقتصاد صنعتي و از ميان رفتن مرزهاي جغرافيايي کسب و کار و به تبع آن شدت يافتن رقابت موجب شده است تا مشتري به عنوان رکن اساسي و محور اصلي فعاليتهاي سازمان مطرح شود. سازمانها به اين مهم دست يافته‌اند که حفظ مشتريان فعلي ارزان‌تر از جذب مشتريان جديد است و بهترين راه حفظ مشتريان به دست آوردن رضايت آنان است. همچنين تحقيقات نشان داده که رضايت مشتريان مي‌تواند منجر به نام تجاري معتبر و در نتيجه سودآوري مؤسسه شود. مديريت ارتباط با مشتريان در دهة 90 ميلادي همراه با توسعة فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک رويکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاريابي فردي تعريف شد و تکامل يافته است. هدف از استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري افزايش سودآوري و نرخ جذب و تسهيل در فرآيندهاي مرتبط در سازمان است (بروکيس  و همكاران، 2002). علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنياي تجارت، مديريت اين اصل که مشتريان محور اصلي تجارت بوده و موفقيت شرکت بستگي به بهبود روابط مديريتي دارد را به رسميت مي‌شناسد (كاتلر، 2004). 

 

 

 

از طرفي نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است. با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود است. در اين اثنا مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. بعبارتي مديريت ارتباط با مشتري مجموعه‌اي از روشهايي است كه يك ديدگاه محكم، منسجم و يكپارچه از مشتريان در گسترة كل كسب وكار فراهم مي‌كند تا اطمينان حاصل نمايد كه هر مشتري يك برنامة كاربردي پيچيده و خبره است كه دادة مديريت ارتباط با مشتري را دريافت مي‌كند (کاراکوستاس  و همكاران، 2005).

 

 

 

با توجه به ضرورتهاي اشاره شده در بالا مي‌توان چنين اذعان نمود كه در جهان رقابتي امروز با عنايت به گسترش رقابت در تجارت شاهد افزايش بسيار زياد توجه به مشتري، يا به عبارت ديگر گسترش مفهوم مشتري‌محوري هستيم. اين امر استفاده از سيستمهاي مکانيزه و يکپارچه در اين زمينه را اجتناب‌ناپذير کرده است؛ سيستمهايي که از بازاريابي شروع شده و فروش، خدمات پس از فروش و رضايت‌سنجي از مشتريان را به صورت يکپارچه اراية  مي‌نمايند و از آنجايي که شرکتهايي که براي قدرت بازار به رقابت مي‌پردازند دائماً به دنبال يافتن راههايي براي پشت سر گذاشتن هستند. مديريت موفق ارتباط با مشتري يکي از مزاياي عمدة رقابتي است که سازمانها مي‌توانند براي جلوگيري از انتقال مشتريان به سوي ديگر سازمانها مورد بهره‌برداري قرار دهند. هر اندازه يک شرکت بتواند ارتباط مؤثرتري با مشتريان خود برقرار نمايد، فرصتهاي بيشتري جهت اراية  خدمات و محصولات نوآورانه و بيشتر به آن مشتريان را کسب خواهد نمود. در حالي که سازمانها کم و بيش مسائل مربوط به عملکردهاي تک بعدي خود را با استفاده از سيستمهاي برنامه‌ريزي منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري، بر بهبود عملکردهاي چند بعدي و جديد خود در راستاي افزايش ارزشي که به مشتريان (تجار و مصرف‌کنندگان) اراية  مي‌دهند، تمرکز مي‌نمايند (کيميلوگلو و زاراللي ، 2009).

 

 

 

 

در حالت كلي مي‌توان چنين گفت كه در دنـيـاي سـازمـانـي امـروز مديران خلاق، سازمانهاي خلاق وکارکنان خلاق اضلاع مثلث خـلاقـيـت هـسـتـنـد کـه بـدون هـر يـک خـلاقـيـت و نـوآوري بـه سـر مـنـزل مقصود نمي‌رسد. ساختار سازماني مناسب، حمايت، پشتيباني و تشويق لازم مديران دو عـنـصـر اسـاسـي در خـلاقـيت افرادند و زمينه‌ها و شرايط خلاقيت امري الزامي است که سازمانها مي‌بايست آن را فراهم سازند تا به اهداف مورد نظر دست يابند. سـازمـانهـا بـراي بقاء و تداوم نقش مثبت و سازنده خود نيازمند افکار، انديشه‌ها، نظرات تـازه و نـو هـستند تا با دريافت ديدگاههاي نو مبتني بر تحقيقات ميداني و انديشه‌ها و تـئوريهـا بـتـوانـنـد پـويـايـي خـود را تـضـمـيـن کـنـنـد وگـرنـه رو بـه زوال و نابودي خواهند بود. مسئله ديگر، اراية  خدمات نوآورانه و متنوع و ناتواني در دريافت بازخورد، تحليل و نتيجه‌گيري از نظرات مشتريان است. در حال حاضر، وفاداري مشتريان و کارمندان به سازمانها و رضايت آنها از محصولات و خدمات اين سازمانها، از عواملي اساسي در چالش ذهني مديران است و تحقق اين عوامل، جزء مهمي در برنامه‌هاي مديران موفق در سازمانها است. مديريت ارتباط با مشتري وظيفة تحصيل وفاداري و اراية  خدمات نوآورانه را که متأثر از مديريت ارتباط با مشتري است را بر عهده دارد (عسگري، 1391).
 

 

 

 

الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري

 

الگوي رضايت‌مندي مشتري سوئدي 
فرايندهاي مختلف شكل‌گيري رضايتمندي مشتري را مي‌توان در مدلهاي مختلفي طبقه‌بندي كرد كه اين مدلها ارتباط رضايتمندي مشتري و محركهاي آن را ترسيم مي‌كنند. معتبرترين مدل شكل‌گيري رضايتمندي مشتري بر اساس يكي از نظريه‌هاي مشهور رضايتمندي مشتري يعني نظريه «عدم تأييد انتظارات» بنا شده است. 

 

اين مدل در سال 1992 به عنوان اولين مدل شاخص رضايتمندي توليدات و خدمات در سطح ملي، در كشور سوئد معرفي شد. مدل اوليه كشور سوئد كه در شكل (2-2) مشاهده مي‌شود، شامل دو محرك اوليه رضايتمندي است:
– ارزش درك شده
– انتظارات مشتري

 

به طور دقيقتر ارزش درك شده برابر است با سطح دريافت شده از كيفيت نسبت به قيمت پرداخت شده. كيفيت نسبت به پول پرداختي يكي از شاخصهايي است كه مشتري توسط آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقايسه مي‌كند. بنابراين مي‌توان پيش‌بيني كرد در صورتي ‌كه ارزش دريافتي افزايش يابد، رضايتمندي نيز افزايش خواهد يافت. محرك ديگر رضايتمندي، انتظارات مشتري از محصول يا خدمت مورد نظر است. آخرين ارتباط در اين مدل، شامل ارتباط بين رفتار مشتريان شاكي و وفاداري آنها به شركت است. اثر مثبت يا منفي اين عامل به نحوه رسيدگي به شكايات در يك شركت بستگي دارد. مكانيزم رسيدگي به شكايات در يك شركت مي تواند با عملكرد مناسب، باعث افزايش وفاداري و در صورت ضعيف عمل كردن، باعث كاهش آن شود (عبدلي و فريدون‌فر، 1386).

 

 

 

الگوي رضايتمندي مشتري در آمريكا 
اين مدل در سال 1994 با همكاري مشترك انجمن كيفيت آمريكا، دانشكده تجارت دانشگاه ميشيگان ارائه شد. اين مدل بر گرفته از مدل كشور سوئد است. مدل شاخص رضايت مشتري در آمريكا، مدلي ساخت يافته و در برگيرنده تعدادي از متغيرها و روابط علي بين آنهاست. شاخص رضايت مشتري در وسط اين زنجيره قرار گرفته است. همانگونه كه در شكل (2-3) ديده مي‌شود انتظارات، ارزش درك شده و كيفيت درك شده بعنوان عوامل مؤثر بر رضايت مشتري معرفي شده‌اند. از سوي ديگر وفاداري مشتري و شكايت مشتري بعنوان خروجيهاي مدل عنوان گرديده‌اند. يك پرسشنامه 15 سؤالي جهت استخراج 6 قسمت مدل فوق استفاده مي‌شود. كلية سوالات اين پرسشنامه داراي امتيازي بين 1 تا 10 است. اختلاف اصلي اين مدل با مدل سوئد اضافه شدن كيفيت ادراك شده به صورت مجزاست (جانسون و همكاران، 2012).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

منابع
 

 

 

 

 

  • تحقیق کامل در مورد هنجار و آزمون های هنجاری

    تحقیق کامل در مورد هنجار و آزمون های هنجاری مفهوم هنجار آزمونهای هنجاری هنجاریابی آزمون انواع نرم یا هنجار خصوصیات یک گروه هنجاری رفتن به سايت اصلي در این تحقیق مفهوم هنجار، انواع هنجار و خصوصیات یک گروه هنجاری آورده شود.…

  • پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع

    پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع کلمات کلیدی : پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع شرایط و مراحل ثبت اختراع در ایران حقوق ثبت اختراع در ایران کلیات ثبت اختراع حق ثبت اختراع یا پتنت شرایط عمومی ثبت اختراع جایگاه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری در آموزش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری در آموزش فصل دوم پایان نامه فناوری در آموزش مبانی نظری فناوری در آموزش پیشینه تحقیق فناوری در آموزش پیشینه داخلی فناوری در آموزش پیشینه خارجی فناوری در آموزش پیشینه پژوهش فناوری در آموزش…

  • پاورپوینت جامعه شناسی کار و بیکاری

    پاورپوینت جامعه شناسی کار و بیکاری دانلود پاورپوینت جامعه شناسی کار و بیکاری پاورپوینت جامعه شناسی پاورپوینت کار و بیکاری پاورپوینت تحقیق راجب جامعه شناسی کار و بیکاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامعه شناسی کار و بیکاری جهت…

  • پاورپوینت جزئیات ارماتورگذاری در ساختمان های بتنی

    پاورپوینت جزئیات ارماتورگذاری در ساختمان های بتنی پاورپوینت نقشه اجرایی سقف دال بتنی پاورپوینت آرماتور بندی دال پاورپوینت مراحل آرماتوربندی پاورپوینت مراحل اجرای سقف دال بتنی پاورپوینت میلگرد گذاری دال بتنی پاورپوینت حداقل ضخامت دال بتنی رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت درباره بیوفیدبک

    پاورپوینت درباره بیوفیدبک پاورپوینت درمورد بیوفیدبک پاورپوینت بیوفیدبک پاورپوینت بیوفیدبک چیست پاورپوینت نوروفیدبک پاورپوینت درمان با استقاده از بیوفیدبک پاورپوینت کاربرد بیوفیدبک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره بیوفیدبک جهت رشته ی روان شناسی و پزشکی در قالب 26…

  • تحلیل فقهی و حقوقی فسخ نکاح با موضوعیت بیماریهای جدید و لاعلاج

    تحلیل فقهی و حقوقی فسخ نکاح با موضوعیت بیماریهای جدید و لاعلاج کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه پایان نامه فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ نکاح در فقه اهل سنت فسخ نکاح در…

  • پاورپوینت خدمات انجام شده برای معلولین

    پاورپوینت خدمات انجام شده برای معلولین پاورپوینت خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین پاورپوینت فناوری اطلاعات و معلولین پاورپوینت دانلود پروژه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین پاورپوینت فناوری معلولین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خدمات انجام شده برای معلولین جهت رشته…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری سلامت روانشناختی 79 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری سلامت روانشناختی 79 صفحه فصل دوم پایان نامه سلامت روانشناختی مبانی نظری سلامت روانشناختی پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی پیشینه داخلی سلامت روانشناختی پیشینه خارجی سلامت روانشناختی پیشینه پژوهش سلامت روانشناختی پیشینه نظری سلامت روانشناختی ادبیات…

  • پرسشنامه بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده

    پرسشنامه بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده سنگه ابعاد سازمان یادگیرنده در پرسشنامه پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه دانلود پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه پرسشنامه استاندارد سازمان یادگیرنده…

  • پیاده سازی روشی برای تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی و ارزیای نتایج آن

    پیاده سازی روشی برای تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی و ارزیای نتایج آن ارائه مدلی برای تشخیص نفوذ با داده کاوی ارائه مدلی برای تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی سیستم های تشخیص نفوذ بر پایه داده کاوی تشخیص…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ با موضوع چارچوب نظری هیأت استاندارد های حسابداری مالی FASB پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ پاورپوینت چارچوب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات روانی در زنان زندانی 36 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات روانی در زنان زندانی 36 صفحه مبانی نظری اختلالات روانی پیشینه تحقیق اختلالات روانی فصل دوم پایان نامه اختلالات روانی مبانی نظری اختلالات روانی در زنان زندانی پیشینه تحقیق اختلالات روانی در زنان زندانی…

  • مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان بزهكاری به عنوان آسیب اجتماعی

    مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان بزهكاری به عنوان آسیب اجتماعی بزه بزهكاری پیشگیری از جرم بزهكاری نوجوانان دانلود مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان بزهكاری به عنوان آسیب اجتماعی استراتژی های پیشگیری از بزهكاری مدل تحلیلی بررسی عوامل موثر…

  • پاورپوینت تعیین قیمت محصول 15 اسلاید

    پاورپوینت تعیین قیمت محصول 15 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعیین قیمت محصول 15 اسلاید جهت رشته حسابداری در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر 64 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر 64 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه داخلی مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه خارجی مدیریت کیفیت…

  • دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی

    دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی مبانی نظری رضایت از زندگی پیشینه تحقیق رضایت از زندگی پیشینه داخلی رضایت از زندگی پیشینه خارجی رضایت از…

  • مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار

    مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار جهانی شدن مدیریت آشوب جهانی شدن كسب و كار دانلود مقاله مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • مبانی نظری و ادبیات پایان نامه خلاقیت و نوآوری 66 صفحه

    مبانی نظری و ادبیات پایان نامه خلاقیت و نوآوری 66 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت و نوآوری پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری پیشینه داخلی خلاقیت و نوآوری پیشینه خارجی خلاقیت و نوآوری پیشینه پژوهش خلاقیت و…

  • مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان چالش های قوه مجریه در قانون اساسی ج.ا.ایران

    مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان چالش های قوه مجریه در قانون اساسی ج.ا.ایران رهبری چالش های قوه مجریه قانون اساسی جاایران دانلود مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان چالش های قوه مجریه در قانون اساسی جاایران قوه مجریه در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت روابط زناشویی 82 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت روابط زناشویی 82 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کیفیت روابط زناشویی مبانی نظری کیفیت روابط زناشویی پیشینه تحقیق کیفیت روابط زناشویی پیشینه داخلی کیفیت روابط زناشویی پیشینه خارجی کیفیت روابط زناشویی…

  • بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی

    بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی ثمن شناور بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور ارزش و کارکرد شناور بودن ثمن بررسی تطبیقی بیع با ثمن شناور بیع با ثمن شناور در حقوق ایران بیع با…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی عملیاتی

    پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی عملیاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی عملیاتی جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد

    پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد تحقیق راجب پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد دانلود پاورپوینت آموزش حسابداری و جریان وجه نقد پاورپوینت حسابداری شماره 2 و جریان وجه نقد رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در معلمان 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در معلمان 69 صفحه فصل دوم پایان نامه استرس در معلمان مبانی نظری استرس در معلمان پیشینه تحقیق استرس در معلمان پیشینه داخلی استرس در معلمان پیشینه خارجی استرس در معلمان پیشینه پژوهش استرس…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق…

  • امكان سنجی و پیاده سازی اتوماسیون در شبكه توزیع شهرستان ساری

    امكان سنجی و پیاده سازی اتوماسیون در شبكه توزیع شهرستان ساری پخش بار ركلوزینگ اتوماسیون توزیع انرژی توزیع نشده كلیدهای كنترل از راه دور سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه…

  • پاورپوینت فعالیت چند ضلعی ص 54 ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت فعالیت چند ضلعی ص 54 ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیت چند ضلعی ص 54 ریاضی ششم ابتدایی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت مجموعه ای از سخنان برخی بزرگان در باب دولت

    پاورپوینت مجموعه ای از سخنان برخی بزرگان در باب دولت پاورپوینت سخنان بزرگان در باب دولت دانلود پاورپوینت سخنان بزرگان در باب دولت پاورپوینت درمورد سخنان بزرگان در باب دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجموعه ای از سخنان…

  • ویژگی و مشخصات احزاب سیاسی ایران قبل از انقلاب نسبت به بعد از انقلاب

    ویژگی و مشخصات احزاب سیاسی ایران قبل از انقلاب نسبت به بعد از انقلاب پایان نامه احزاب سیاسی دانلود پایان نامه احزاب سیاسی پایان نامه احزاب سیاسی ایران پایان نامه احزاب سیاسی ایران قبل از انقلاب پایان نامه احزاب سیاسی…

  • مبانی نظری ارائه مدل ارزیابی عملکرد با بسط مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها با پارامترهای فازی و روش حل آن

    مبانی نظری ارائه مدل ارزیابی عملکرد با بسط مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها با پارامترهای فازی و روش حل آن مدل ارزیابی عملکرد سازمان مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی…

  • مقاله با عنوان خاتمیت و ارکان آن

    مقاله با عنوان خاتمیت و ارکان آن دانلود مقاله خاتمیت و ارکان آن خاتمیت در قرآن ركن اول خاتمیت انسان و اجتماع ركن دوم خاتمیت وضع خاص قانونگذاری اسلام ركن سوم خاتمیت علم و اجتهاد معنی لغوی «خاتم» خرید پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیاده سازی سیستم های سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیاده سازی سیستم های سازمانی مبانی نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی دانلود مبانی نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی پیشینه تحقیق پیاده سازی سیستم های سازمانی ادبیات نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی فصل…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم فارسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم فارسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس دوم فارسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت ضربه به سر

    پاورپوینت ضربه به سر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضربه به سر جهت رشته پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         تروما به جراحت‌های شدیدی…