بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

تبلیغات تلویزیونی
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک
میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران
تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانك صادرات
بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن 

 

 

پیشگفتار

سیر تحولات و تكامل ارتباطات در بستر تاریخ همچنان زندگی انسان ها را دچار تحول و تغییرات شگرفی نموده است. در دوره ما قبل تاریخ، ارتباطات جنبه دیداری و شنیداری داشت و انسانها با صدای طبل و یا برافروختن آتش یكدیگر را خبر می كردند و ارتباطات چهره به چهره و ایمایی و اشاره ای بود. بعد از طی مدت زمانی و سپری مرحله اول، اختراع خط و كتابت و سپس اختراع ماشین چاپ در دوره دوم، تحول عظیمی در تبادل دانستی ها ایجاد كرد و تمدن شفاهی دوره قبل را به تمدن خطی یا بصری مبدل نمود. اختراع چاپ موجب بسط و رواج انقلاب در عرصه اطلاعات و فرهنگ نوشتاری و ساختار آموزشی گشت و به دنبال آن ندای استقلال و مهین پرستی طنین افكن گردید. 

 

در دوره كتابت و با اختراع صنعت چاپ توسط (گوتنبرگ) آلمانی، اندیشمندان و نخبگان قلم فرسایی نمودند و كسانی چون (جان میلتون) ، (میرابو) ، (جان لاك) ، (منتسكیو) ، (ژان ژاك روسو)  و (دانته) علیه ظلم و جور خاندان سلطنتی و نظام فئودالی به پا خاستند. همگام با این تحولات، اروپا صحنه كشمكش ها و درگیری های خونین شد، از جمله جنگهای سی ساله بین كاتولیزم سنتی اروپا و پروتستانتیزم. اروپا از سال 1618 تا 1648 صحنه خون و آزادی بود تا این كه بالاخره نهضت پروتستانتیزم به رهبری لوته بركاتولیزم كلیسایی سلطه یافت و به دنبال آن انقلاب صنعتی و انقلاب علمی به وجود آمد و علوم اثباتی (پوزیتویزم) در مباحث تجربی و آكادمیك دوره (اسكولاستیك) رواج پیدا كرد و تعلیم خشك قرون وسطایی و كلیسایی را پایان بخشید و وارد مرحله (رنسانس) یا (تجدید حیات علمی) شد.

 

با پیدایش روزنامه، فن روزنامه نگاری به اوج خود رسید، به طوری كه انقلاب انگلستان (9-1688) و انقلاب كبیر فرانسه (1789) و جنگهای استقلال طلبانه امریكا علیه سیستم قیمومت و جنگهای جمهوریخواهان اسپانیا علیه نهضت فالانژیزم و (ژنرال فرانسیسكو فرانكو) با خاندان سلطنتی ادامه یافت. مطبوعات در این دوره حافظ دموكراسی و آزادی بیان بودند و در مقاطع بحرانی همانند جنگهای اول و دوم جهانی و جنگ ویتنام نقش مؤثری در افشاگری و دفاع از حقوق بشری و مردم داشته اند.با اختراع رادیو توسط (ماركنی) ایتالیایی و (پوپوف) روسی، تحول عظیمی در رسانه های جمعی به وجود آمد و این اختراع قرن بیستم، مطبوعات را به فكر رقابت انداخت.

 

با اختراع رادیو و تلویزیون، ارتباطات شخصی به ارتباطات جمعی یا توده ای تبدیل شد.با شروع دوره چهارم، سیر تحولات و تكامل نرم افزارها و سخت افزارهای سیستم های ماهواره ای، ویدئو، ضبط صوت، كامپیوتر، صنایع مخابراتی و الكترونیكی و تكنیكهای مدرن سینمایی و فیلم سازی، ارتباطات جمعی یا توده ای را به شكل ارتباطات فردی تبدیل كرد.به عبارتی دیگر فرد، دارای تمایلاتی جدا از جمع گردید و به سوی تمایلات فرد گرایانه راه پیدا كرد. البته در این دوره، ارتباطات توده ای از بین نمی رود اما تعیین كننده تمام نیازهای افراد نیست. 

 

ایجاد شبكه های اطلاع رسانی از طریق اینترنت، تله ماتیس و انفورماتیك زمان و مكان و مرزهای جغرافیایی را حذف نمود و قدرت روزافزون این شبكه ها توسط كشورهای بلوك غرب و ابرقدرتها جهت سیطره جهانی به شبكه های سلطه گری و نفوذ در حاكمیت دیگر كشورها و نفوذ در زندگی شخصی و خصوصی افراد تبدیل گشت. به طوری كه سازمان حقوق بشر و یونسكو با برپایی كنفرانسهای متعدد در جهان، مفادی را برای پیمان حریم قانونی كشورها و مصونیت با یكدیگر به امضاء رساندند. 

 

امروز در عصر جهانی شدن، جهان به صورت دهكده ای جهانی پی در پی كوچك تر شده است.امروزه استقرار ماهواره ها در فضا و فن آوریهای نوین ارتباطی مورد بحث اندیشمندان و صاحبنظران وسایل ارتباط جمعی قرار گرفته است و نظرات ایشان راهگشای پیامدهای تحولات زندگی نوع بشر در مواجهه با ابزار وسایل ارتباط جمعی شده است. همچنین مكتبهای گوناگونی را ایجاد نموده است و پیامدهای منفی آن كه به صورت امپریالیزم فرهنگی و امپریالیزم خبری با استفاده از آژانس های غول پیكر جهانی مطرح شده، آغازگر مباحث جدی و نظریات بی شماری گشته است). (رزاقی، 1381 : 103)

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات

بازاریابی

خدمات بانكی

تبلیغات اثربخش

تبلیغات تلویزیونی

خدمات نوین بانك صادرات

 

 

مقدمه

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

 

فصل اول :كلیات تحقیق 5

مقدمه 5

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 12

5.1 فرضیه‌های تحقیق 12

1 .9. سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده: 12

نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق: 13

محدودیت ها و موانع تحقیق: 13

1 .12 تعریف عملیاتی از رسانه اثرگذار 13

1 .13. تعریف عملیاتی از تبلیغات اثربخش 14

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 15

 

فصل دوم:ادبیات تحقیق 15

مقدمه 15

بازاریابی 16

تعاریف بازاریابی : 16

خدمات و خدمات بانكی 20

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 21

1- ناملموس بودن (intangibility): 21

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 22

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 23

4- ناپیوستگی (inconsistency): 23

5- مسئولیت امانتداری : 24

6- جریان دو طرفه اطلاعات 25

تبلیغات 35

تعاریف تبلیغات: 36

بودجه تبلیغات: 49

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 52

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 52

ارزیابی : 53

تكنیك كریسپ: 61

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 62

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 66

شركتهای تبلیغاتی: 67

مصرف كننده و عموم مردم 70

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 75

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 75

خصوصیات تلویزیون 79

اخبار و امور عمومی 83

ارزشهای اجتماعی 83

مقدمه مطالعات انتقادی 102

تلویزیون و مذهب 105

تصویر محوری در برابر كلام محوری 106

تلویزیون و خانواده در ایران 107

به سوی یك تركیب 114

نتایج 119

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 120

اثرهای تجربه مصنوعی: 127

اثرهای خشونت تلویزیونی: 128

الگوی اثرهای قدرتمند: 130

ارتباط 132

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 155

مخاطب 156

ج- دسته بندی مخاطبان: 182

مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 188

اقناع و متقاعدسازی مخاطب 200

تاریخچه بانک صادرات ایران 225

 

فصل سوم: روش تحقیق 227

1 .5. قلمرو تحقیق 227

1 .6. جامعه آماری 227

1 .7. نمونه آماری و روش نمونه‌گیری 227

1 .8. روش تحقیق 227

1 .8. 1. روش‌های گردآوری اطلاعات 228

1 .8. 2.روش تحلیل اطلاعات 228

1 . 8. 3. روش سنجش 228

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق کار و هوش اخلاقی 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق کار و هوش اخلاقی 55 صفحه کلمات کلیدی : ​​​​​​​مبانی نظری اخلاق کار ​​​​​​​مبانی نظری هوش اخلاقی پیشینه تحقیق اخلاق کار پیشینه تحقیق هوش اخلاقی فصل دوم پایان نامه اخلاق کار فصل دوم پایان…

  • نحوه حقوق و دستمزد بیمارستان لقمان حکیم

    نحوه حقوق و دستمزد بیمارستان لقمان حکیم حسابرسی حقوق و دستمزد طبقه بندی هزینه ها دانلود نحوه حقوق و دستمزد بیمارستان لقمان حکیم هزینه های پرسنلی هزینه های اداری هزینه های سرمایه های پرداخت های انتقالی همکاری در فروش فایل…

  • دانلود پاورپوینت الگو برداری

    دانلود پاورپوینت الگو برداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگو برداری جهت رشته مدیریت در 38 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در جهان امروز در شرایط رقابتی بازارکیفیت…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی در پرستاران

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی در پرستاران کلمات کلیدی : مبانی نظری استرس شغلی در پرستاران پیشینه تحقیق استرس شغلی در پرستاران پیشینه داخلی استرس شغلی در پرستاران پیشینه خارجی استرس شغلی در پرستاران پیشینه پژوهش استرس شغلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند ادبیات نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند مبانی نظری و پیشینه…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیریت شهری پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن…

  • پاورپوینت مسمومیت ها

    پاورپوینت مسمومیت ها پاورپوینت مسمومیت های غذایی پاورپوینت مسمومیت های دارویی پاورپوینت مسمومیت های کشنده پاورپوینت مسمومیت های خطرناک مسمومیت ها ppt پاورپوینت انواع مسمومیت ها انواع مسمومیت ها ppt کلیات مسمومیت ها.ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسمومیت…

  • سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر

    سیستم گرافولوژی دست نوشته فارسی به کمک کامپیوتر گرافولوژی فارسی تحلیل شخصیت با دست خط گرافولوژی فارسی با استفاده از درخت تصمیم بررسی شخصیت فرد بر اساس دستنوشته فارسی بررسی خصوصیات فردی بر اساس دستنوشته فارسی گرافولوژی دست نوشته فارسی…

  • پاورپوینت اوردوز با مواد مخدر

    پاورپوینت اوردوز با مواد مخدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اوردوز با مواد مخدر جهت رشته ی پزشکی در قالب 35 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شايع‌ترين…

  • معماری و شهرسازی تهران 16 و 17 میلادی

    معماری و شهرسازی تهران 16 و 17 میلادی معماری شهرسازی معماری قدیم تهران 16 و 17 میلادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina مقالات ترجمه شده فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل…

  • خانه کیفیت QFD

    خانه کیفیت QFD گسترش كاركرد كیفی دیدگاه ها و نگرشهای QFD مراحل تكمیل خانه كیفیت در QFD مفاهیم قابل استخراج از خانه كیفیت در QFD باز بینی خانه كیفیت در QFD دانلود تحقیق گسترش كاركرد كیفی دانلود تحقیق QFD دانلود…

  • پاورپوینت حسابداری داراييهای نامشهود

    پاورپوینت حسابداری داراييهای نامشهود دانلود پاورپوینت حسابداری داراييهای نامشهود پاورپوینت استاندارد حسابداری داراییهای نامشهود پاورپوینت سند حسابداری داراییهای نامشهود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری داراييهای نامشهود جهت رشته حسابداری در قالب 25اسلاید و با فرمت pptxقابل اصلاح و…

  • فصل سوم پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در ایران خودرو

    فصل سوم پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در ایران خودرو کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان ها فصل سوم مدیریت دانش در ایران خودرو فصل سوم استقرار مدیریت دانش در ایران خودرو فصل سوم پیاده…

  • بررسی و کاوش نمونه طرحهای ساختاری و استراتژیک در جهان

    بررسی و کاوش نمونه طرحهای ساختاری و استراتژیک در جهان طرحهای ساختاری – راهبردی طرحهای ساختاری و استراتژیک در جهان ارزیابی طرح ساختاری راهبردی شهری نمونه طرحهای ساختاری و استراتژیک در جهان طرح های جامع شهری در جهان دانلود تحقیق…

  • ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع

    ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع شبیه سازی برنامه ریزی تولید شبیه سازی سیستمهای صف بهبود چیدمان خط تولید كارخانه ارتقا خط تولید با شبیه سازی برنامه ریزی تولید و تخصیص صحیح منابع…

  • بررسی سیستم سوخت رسانی CNG و نحوه کارکرد خودروهای گاز طبیعی

    بررسی سیستم سوخت رسانی CNG و نحوه کارکرد خودروهای گاز طبیعی گاز طبیعی فشرده دانلود پایان نامه سیستم سوخت رسانی CNG نحوه کارکرد خودروهای گاز طبیعی بررسی سیستم سوخت رسانی CNG و نحوه کارکرد خودروهای گاز طبیعی سیستم سوخت رسانی…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول رگرسیون یا ماهیت تحلیل رگرسیون

    دانلود پاورپوینت فصل اول رگرسیون یا ماهیت تحلیل رگرسیون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل اول رگرسیون یا ماهیت تحلیل رگرسیون جهت رشته آمار در 17 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق قصد خرید مجدد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق قصد خرید مجدد کلمات کلیدی : مبانی نظری قصد خرید مجدد فصل دوم پایان نامه قصد خرید مجدد دانلود مبانی نظری قصد خرید مجدد پیشینه قصد خرید مجدد پیشینه تحقیق قصد خرید مجدد پیشینه داخلی…

  • کلر و اهمیت آن

    کلر و اهمیت آن گاز کلر پر مخاطره اثر کلر در صنایع مختلف اثر کلر روی محیط زیست مطالعه اثر کلر روی حیوانات دانلود مقاله کلر و اهمیت آن سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور

    پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور پاورپوینت کتاب مدیریت مهندسی پیام نور پاورپوینت درس مدیریت مهندسی پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت مهندسی جهت رشته ی صنایع در…

  • پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد

    پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی دکتر دانایی فرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب مقدمه ای بر فلسفه نظریه های مدیریت دولتی…

  • بررسی اثرات برنامه های جهاد کشاورزی بر مهاجرت روستاییان (آپدیت شده)

    بررسی اثرات برنامه های جهاد کشاورزی بر مهاجرت روستاییان (آپدیت شده) توسعه روستایی مهاجرت روستاییان اثرات برنامه های جهاد کشاورزی بر مهاجرت دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد توسعه روستایی دانلود پایان نامه ارشد توسعه روستایی بررسی اثرات برنامه های جهاد…

  • پاورپوینت محوطه سازی در فضای سبز

    پاورپوینت محوطه سازی در فضای سبز پاورپوینت محوطه سازی پاورپوینت فضای سبز پاورپوینت فضای سبز شهری پاورپوینت محوطه سازی شهری اپاورپوینت جرای محوطه سازی پاورپوینت "پلان"محوطه سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محوطه سازی در فضای سبز جهت رشته…

  • پرسشنامه سبکهای مدیریت سازمان

    پرسشنامه سبکهای مدیریت سازمان پرسشنامه سبکهای مدیریت سازمان دانلود پرسشنامه سبک های مدیریت پرسشنامه سبک مدیریت دانلود پرسشنامه سبک مدیریت دانلود پرسشنامه سبک رهبری لیکرت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه سبکهای مدیریت سازمان       این پرسشنامه…

  • پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

    پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با…

  • مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

    مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش دانلود…

  • راهنمای پژوهش و تحقیق در نهج‌البلاغه

    راهنمای پژوهش و تحقیق در نهج‌البلاغه نهج‌البلاغه فرهنگ‌نامه‌ها فرهنگ موضوعی شروح فارسی و عربی پژوهش و تحقیق در نهج‌البلاغه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق…

  • تیم های نمونه گیری (نمونه برداری)

    تیم های نمونه گیری (نمونه برداری) تیم های نمونه گیری (نمونه برداری) رفتن به سایت اصلی نمونه مقاله قابلیت جامعه ما برای مقابله با حوادث بیولوژیکی، با فهم پاسخ دهندگان و رهبران ما از خطر و اجرای یک استراتژی، همراه…

  • بزهکاری اطفال در حقوق کیفری ایران و ترکیه

    بزهکاری اطفال در حقوق کیفری ایران و ترکیه بزهکاری اطفال در حقوق ایران بزهکاری اطفال در ایران تاریخچه بزهکاری اطفال در ایران بزهکاری اطفال در قانون جدید عوامل بزهکاری اطفال کار تحقیقی بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال در قانون مجازات جدید…

  • بررسی جهات مخففه مجازات در خصوص کودکان بزهکار و آثار آن مطابق با قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و سایر قوانین

    بررسی جهات مخففه مجازات در خصوص کودکان بزهکار و آثار آن مطابق با قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 و سایر قوانین تعریف کیفیات مخففه کیفیات مخففه در قانون جدید کیفیات مخففه در قانون مجازات اسلامی تخفیف مجازات اطفال در نظام…

  • پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی

    پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی پاورپوینت تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی انواع خط مشی های عمومی خط مشی های تقنینی خط مشی های اجرایی خط مشی های قضائی…

  • پرسشنامه رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان

    پرسشنامه رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی دانلود پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی راثبلوم پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی سولومون و راثبلـوم دانلود پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی سولومون پرسشنامه اهمال کاری…

  • پاورپوینت جزوه مباحث جاري در حسابداري

    پاورپوینت جزوه مباحث جاري در حسابداري پاورپوینت مباحث جاری در حسابداری جمشید اسکندری pdf پاورپوینت اموزش مباحث جاری در حسابداری پاورپوینت دانلود جزوه مباحث جاری در حسابداری دانشگاه آزاد پاورپوینت دانلود رایگان مباحث جاری در حسابداری جمشید اسکندری رفتن به…

  • پاورپوینت دستورالعمل بايگاني موضوعي

    پاورپوینت دستورالعمل بايگاني موضوعي کلمات کلیدی : پاورپوینت دستورالعمل بايگاني موضوعي دستورالعمل بايگاني موضوعي بايگاني موضوعي بايگاني تعريف انواع بايگاني از نظر مدت زمان نگهداري اسناد آرشيو پرونده سند داراي طبقه بندي تنظيم پرونده برچسب پرونده برچسب كارتن يا زونكن…