بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال وحشت زدگی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال وحشت زدگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال وحشت زدگی مبانی نظری اختلال وحشت زدگی پیشینه تحقیق اختلال وحشت زدگی پیشینه داخلی اختلال وحشت زدگی پیشینه خارجی اختلال وحشت زدگی…

  • مسؤولیت مدنی دولت

    مسؤولیت مدنی دولت مسئولیت مدنی مسئولیت مدنی دولت مسئولیت کارمندان جبران خسارت دانلود مقاله مسؤولیت مدنی دولت مفهوم خطای کارمند دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق مسؤولیت مدنی دولت  …

  • پاورپوینت آشنایی با آداب و رسوم پذیرایی در کشور کره جنوبی

    پاورپوینت آشنایی با آداب و رسوم پذیرایی در کشور کره جنوبی کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با آداب و رسوم پذیرایی در کشورکره جنوبی آشنایی با آداب و رسوم پذیرایی در کشورکره جنوبی آداب و رسوم پذیرایی در کشورکره جنوبی…

  • پرسشنامه ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها

    پرسشنامه ارزیابی مالی شرکت ها و ارائه الگوی مطلوب برای آنها پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی شرکت بیمه پرسشنامه عملکرد مالی شرکت پرسشنامه عملکرد مالی قرانفله و همکاران (2014) پرسشنامه عملکرد مالی سازمان…

  • کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی

    کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی حسابداری دانلود کارآموزی شرکت ساختمانی دانلود کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت ساختمانی  …

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در مورد طلاق

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در مورد طلاق مبانی نظری در مورد طلاق پیشینه تحقیق در مورد طلاق فصل دوم پایان نامه طلاق مبانی نظری طلاق پیشینه تحقیق طلاق پیشینه داخلی طلاق پیشینه خارجی طلاق پیشینه پژوهش طلاق پیشینه نظری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای حسابداران

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای حسابداران کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق حرفه ای حسابداران مبانی نظری اخلاق حرفه ای حسابداران پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای حسابداران پیشینه داخلی اخلاق حرفه ای حسابداران پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت نظام تأمين اجتماعي در كشاورزي

    پاورپوینت نظام تأمين اجتماعي در كشاورزي کلمات کلیدی : پاورپوینت نظام تأمين اجتماعي در كشاورزي تأمين اجتماعي در كشاورزي تأمين اجتماعي كشاورزي تحقیق تأمين اجتماعي در كشاورزي مقاله تأمين اجتماعي در كشاورزي تأمين اجتماعي كشاورزي در ایران بررسی تأمين اجتماعي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آزمون 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آزمون 43 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آزمون مبانی نظری آزمون پیشینه تحقیق آزمون پیشینه داخلی آزمون پیشینه خارجی آزمون پیشینه پژوهش آزمون پیشینه نظری آزمون ادبیات نظری آزمون چارچوب نظری آزمون…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف ف

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف ف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف ف به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • شیوع و دامنه پیامدهای اختلال بدشکلی بدن و ارتباط جراحی ترمیمی با آن

    شیوع و دامنه پیامدهای اختلال بدشکلی بدن و ارتباط جراحی ترمیمی با آن کلمات کلیدی : تعریف اختلال بدشکلی بدن پایان نامه اختلال بدشکلی بدن علائم اختلال بدشکلی بدن پیامدهای اختلال بدشکلی بدن راه های درمان اختلال بدشکلی بدن سسب…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مصونیت قضایی دادرسان و وکلای دادگستری‌ در نظام حقوقی ایران

    مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مصونیت قضایی دادرسان و وکلای دادگستری‌ در نظام حقوقی ایران مصونیت استقلال قاضی وکلای دادگستری آزادی دفاع دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مصونیت قضایی دادرسان و وکلای دادگستری‌ در نظام…

  • پاورپوینت آشنایی با نظریه های پیوند کووالانسی

    پاورپوینت آشنایی با نظریه های پیوند کووالانسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظریه های پیوند کووالانسی جهت رشته شیمی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی پیشینه توسعه منابع انسانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی ادبیات نظری توسعه منابع انسانی چارچوب نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی پیشینه پژوهش توسعه منابع انسانی پیشینه داخلی توسعه…

  • پاورپوینت درس 1 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث تعاون

    پاورپوینت درس 1 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث تعاون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 1 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث تعاون در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت علوم چهارم ابتدایی مبحث آموزش آهنربا

    پاورپوینت علوم چهارم ابتدایی مبحث آموزش آهنربا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث آموزش آهنربا در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه:…

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص

    پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي…

  • پاورپوینت آموزشی درس نظریه پردازان و مشاهیر مدیریت

    پاورپوینت آموزشی درس نظریه پردازان و مشاهیر مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس نظریه پردازان و مشاهیر مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 295 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني

    پاورپوینت ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني کلمات کلیدی : پاورپوینت ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني ارزش ها و مفاهيم بنيادی مدل EFQM نگاهي كلي به مدل EFQM عملكرد و تعالي مديريت عملكرد مديريت عملكرد و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • مبانی نظری رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان

    مبانی نظری رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی مبانی نظری اهمال کاری مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی مبانی نظری تاثیر خودکارآمدی بر اهمال کاری تحصیلی اهمال کاری تحصیلی در…

  • ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی

    ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی مدیریت نیروی كار نگرش و رفتار كاركنان ارزیابی مدیریت كیفیت جامع دانلود مقاله ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی دانلود مقالات مدیریت دانلود مقالات رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق DEA

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق DEA مبانی نظری DEA ادبیات و مبانی نظری DEA پیشینه تحقیق DEA دانلود پیشینه تحقیق DEA دانلود مبانی نظری DEA فصل دوم پایان نامه DEA ادبیات نظری DEA رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خستگی شغلی 63 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خستگی شغلی 63 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خستگی شغلی مبانی نظری خستگی شغلی پیشینه تحقیق خستگی شغلی پیشینه داخلی خستگی شغلی پیشینه خارجی خستگی شغلی پیشینه پژوهش خستگی شغلی پیشینه نظری…

  • بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت

    بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت مدیریت ریسک اعتباری مطالبات معوق بانک پایان نامه مطالبات معوق رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق روشهای محاسباتی ریسک مهمترین ریسک های بانکی معیارها و مدل های…

  • پاورپوینت آشنایی با امنیت سیستم‌ های کنترل صنعتی کشور

    پاورپوینت آشنایی با امنیت سیستم‌ های کنترل صنعتی کشور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با امنیت سیستم‌ های کنترل صنعتی کشور جهت رشته صنایع در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الكترونیك در آموزش و پرورش

    دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الكترونیك در آموزش و پرورش داناود پایان نامه كارشناسی ارشد با عنوان دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الكترونیك در…

  • پاورپوينت درس بدیع 166 اسلاید

    پاورپوينت درس بدیع 166 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس بدیع 166 اسلاید جهت رشته ادبیات قالب  166 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         بديع مطالعه در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های تفکر سازنده 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های تفکر سازنده 44 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های تفکر سازنده مبانی نظری نظریه های تفکر سازنده پیشینه تحقیق نظریه های تفکر سازنده پیشینه داخلی نظریه های تفکر سازنده…

  • پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع گل خوشبو

    پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع گل خوشبو پاورپوينت کودکان با موضوع گل خوشبو دانلود پاورپوينت کودکان با موضوع گل خوشبو پاورپوینت درباره کودکان با موضوع گل خوشبو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع گل…

  • پاورپوینت کتاب زراعت عمومی از کمال سادات اسمعیلان

    پاورپوینت کتاب زراعت عمومی از کمال سادات اسمعیلان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب زراعت عمومی از کمال سادات اسمعیلان جهت رشته ی کشاورزی در قالب 314 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آشنایی با Ram

    پاورپوینت آشنایی با Ram دانلود رایگان پاورپوینت آشنایی با Ram پاورپوینت آشنایی با Ram آشنایی با Ram RAM چیست پهنای باند در RAM ظرفیت RAM واحد ظرفیت RAM زمان دستیابی در RAM روش اول برای تسریع عملکرد RAM روش دوم…

  • ماهیت و توصیف اختلال وحشت زدگی و بررسی مفهوم شیوع شناسی آن

    ماهیت و توصیف اختلال وحشت زدگی و بررسی مفهوم شیوع شناسی آن کلمات کلیدی : اختلال وحشت زدگی در dsm 5 اختلال وحشت زدگی در کودکان اختلال وحشت زدگی و درمان درمان اختلال وحشت زدگی علائم اختلال وحشت زدگی اختلال…

  • مبانی نظری طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل ترکیبی DEA و EFQM

    مبانی نظری طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل ترکیبی DEA و EFQM مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی…

  • پرسشنامه مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان

    پرسشنامه مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان کلمات کلیدی : پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان دانلود پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان و نوجوانان پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان رینولدز و ریچموند مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان…