بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در منطقه 3 شرکت مخابرات ایران

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در منطقه 3 شرکت مخابرات ایران

فرهنگ سازمانی در شرکت مخابرات
مدیریت مشارکتی در شرکت مخابرات
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی
رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در شرکت مخابرات
استقرار مدیریت مشاركتی در سازمان
بررسی استقرار مدیریت مشاركتی در شرکت مخابرات
پایان نامه فرهنگ سازمانی
پایان نامه مدیریت مشارکتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در منطقه 3 شرکت مخابرات ایران

 

چکیده

مدیریت مشاركتی که یکی ازراههای بهبود بخشیدن به شرایط بقاء سازمان است،زمانی بطور موفقیت آمیز در سازمان اجراء می گردد که از قبل زمینه فرهنگی مناسب با این نظام بستر سازی شده باشد . چرا که هدایت نمودن مشاركت  موجود سازمان یک امر مردمی است وبه طور کامل مربوط به منابع انسانی می گردد و تابعی از فرهنگ کارکنان سازمان می باشد .لذا سازمانها باید برای اجرای موفق مدیریت مشاركتی ، فرهنگ متناسب با آن را ایجاد نموده و بر اساس آن عمل نمایند.

 

جامعه آماری این پژوهش شامل كلیه کارکنان رده های تخصصی ومدیریتی در منطقه 3 شركت مخابرات به تعداد 600 نفر می باشد. برای گردآوری داده ها در این پژ وهش از پرسشنامه محقق ساخته ( پرسشنامه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی ) دارای پایایی 805/0 استفاده شده است .پاسخ دهندگان وضعیت فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات را متوسط ارزیابی کرده اند.  و نتایج تحقیق حاکی ازآن است که بین فرهنگ سازمانی و مولفه های آن شامل حمایت مدیران، تعلق سازمانی،سازش با پدیده تعارض وسبک رهبری با استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات رابطه مثبت معناداری وجود داشته و خلاقیت فردی با استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات رابطه معناداری وجود ندارد.

 

 

 

واژگان کلیدی: 

فرهنگ سازمانی

مدیریت مشارکتی 

حمایت مدیران

تعلق سازمانی

خلاقیت فردی

سبک رهبری

سازش با پدیده تعارض 

شرکت مخابرات ایران

 

 

مقدمه

در سال های اخیر اکثرمحققان در پی شناخت دلایل موفقیت و شکست منسجم ترین شکل اجتماعات بشری ، یعنی سازمان ها هستند و در اینجا تاثیر فرهنگ سازمانی بر روی نقش های مدیریتی ، ازجمله نقش تصمیم گیری و مشارکت دادن کارکنان قابل توجه است . موفقیت های چشمگیر سازمان هایی با حداقل امکانات مادی از یک سو و شکست سازمان هایی با بهترین توانایی های مادی از سوی دیگر ، بیانگر تصمیم گیری های نامناسب و مناسب و وجود فرهنگ های سازمانی قوی و ضعیف در سازمان می باشد .در یک سازمان ، مدیران ، تصمیم گیرنده هستند و کیفیت این تصمیمات ، تعیین کننده موفقیت سازمان درجهت رسیدن به اهداف سازمانی میباشد و هر مدیر سبک و سبک های خاصی را بنای اتخاذ تصمیم های خود قرار می دهد که یکی از این سبک ها ، مشارکت کارکنان و اختیار دادن به آنها در تصمیم گیری است که از فرهنگ سازمانی تاثیر می پذیرد . در واقع سطح مشارکت کارکنان در عین تاثیرگذاری بر اثر بخشی سازمان ، خود از عوامل مختلفی چون فرهنگ سازمانی حاکم بر سازمان تاثیر می پذیرد . 

 

از انجا که محیط در حال تغییر و تحول دائمی است ، سازمان نیز برای ادامه حیات می باید به طور مداوم خود را منطبق و هماهنگ با تغییرات محیطی نماید . بنابراین سازمان درگیر تلاشی مستمر است که هر چه بیشتر و بهتر خود را با محیط و شرایط هماهنگ نماید و این امر نیاز به مشارکت و درگیر کردن کارمندان دارد و مشارکت موثر نیز از پیامدهای یک فرهنگ قوی و مثبت است . در این فصل ابتدا موضوع تحقیق تعریف شده و سپس به تشریح اهمیت موضوع و هدف تحقیق پرداخته میشود . در ادامه فرضیات اولیه تحقیق مطرح گردیده سپس به تعریف اصطلاحات و واژه ها پرداخته می شود . 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول: 

مقدمه 2

1-1 بیان مساله 3

1-2 اهمیت وضرورت تحقیق4

1-3 اهداف پژوهش4

1-3-1 اهداف کلی 4

1-3-2 اهداف جزئی 4

1-4 سوالات پژوهش5

1-5 فرضیات پژوهش 5

1-5-1 فرضیه اصلی 5

1-5-2 فرضیات فرعی 5

1-6 قلمرو تحقیق 6

1-7 تعاریف عملیاتی واژه های و اصطلاحات 6

 

فصل دوم : ادبیات پژوهش و پیشینه تحقیق 

بخش اول : فرهنگ سازمانی 

 

مقدمه 10

2-1 تعریف فرهنگ10

 

2-2 تعریف سازمان12

2-3 حوزه های فرهنگ12

2-4 تاریخچه فرهنگ سازمانی 13

2-5 منشاء و چگونگی شکل گیری فرهنگ سازمان14

2-6 اهمیت فرهنگ سازمانی 16

2-7پویایی فرهنگ سازمانی 17

2-8 تعاریف فرهنگ سازمانی 18

2-9 تقسیم بندی انواع فرهنگ سازمانی 21

2-9- 1دسته بندی رابرت کویین و مایکل مک گارت 21

2-9- 2فرهنگ غالب و خرده فرهنگ ها   22

2-9-2-1 خرده فرهنگ های افقی 23

2-9-2-2 خرده فرهنگ های عمودی 23

2-9-3 دیدگاه جفری سانن فلد 24

2-9-4 انواع فرهنگ سازمانی از طریق شخصیت الگویی25

2-9-5 دیدگاه چارلز هندی 26

2-10 سطوح (لایه های) فرهنگ سازمانی 27

2-11 سطوح فرهنگ سازمانی ازدیدگاه ادگار شاین29

2-12 مدل پویائی فرهنگی مری جوهچ 33

2-13ویژگیهای فرهنگ سازمانی ازدیدگاه نظریه پردازان مدیریت 34

2-13-1ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه رابینز35

2-13-2 ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه آندرو دوبرین 36

3-13-4 ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه گرین برگ و بارون 38

4-13-5 ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه ادگار شاین 38

2-14 ابعاد فرهنگ سازمانی 40

2-15 عوامل موثربرفضای فرهنگی یک سازمان41

2-16 الگوهای شناخت و بررسی فرهنگ سازمانی42

2-16-1 الگوی (AGIL) پارسونز 42

2-16-2الگوی ویلیام اوشی 43

2-16-3 الگوی لیت وین و استرینگر 45

2-16-4 الگوی مبتنی بر هفت S شرکت مشاوره ای مکنزی 46

2-16-5 الگوی کرت لوین 47

2-16-6 مطالعات هافستد در زمینه فرهنگ سازمانی49

2-16-7 مطالعات لامرز و هیکسن در زمینه فرهنگ سازمانی 51

2-16-8 دیدگاه بارون و والترز 52

2-16-9 الگوی پیترز و واترمن 53

2-17 مدیریت فرهنگ سازمانی 54

2-18 فرایند مدیریت فرهنگ سازمانی 54

2-19 مولفه های فرهنگ سازمانی 57

2-19-1خلاقیت فردی57

2-20-2 حمایت مدیریت57

2-19-3 تعلق سازمانی58

2-19-4 سازش با پدیده تعارض 58

2-19-5 سبک رهبری58

 

بخش دوم: مدیریت مشاركتی 

2-2-1مشاركت 61

2-2-2مفهوم مشاركت و مدیریت مشاركتی 62

2-2-3سیر تكوین مدیریت مشاركتی 67

2-2-4سابقه اجرایی سیستم مدیریت مشاركتی در ایران 69

2-2-5مبانی فكری مشاركت 70

2-2-6اهداف مدیریت مشاركتی 71

2-2-7انواع مشاركت 72

2-2-8پیش نیازهای مشاركت 75

2-2-9 درجات مشاركت 76

2-2-10 درجات مشاركت و سلسله مراتب نیازها 79

2-2-11 عوامل اقتضایی موثر بر مدیریت مشاركتی 81

2-2-12 ویژگی های افراد و سازمان مشاركت جو 84

2-2-13 مهارت های لازم برای مدیریت مشاركتی 86

2-2-14فرهنگ مدیریت مشاركتی 87

2-2-15 ابعاد مشاركت 87

2-2-16سطوح مسئولیت بخشی در سازمان مشاركتی 90

2-2-17 اهرم های ضروری برا ی حركت به سوی مدیریت مشاركتی 92

2-2-18 برنامه ها و فنون مدیریت مشاركتی 98

2-2-19 مهندسی مجدد سازمان ها و مشاركت             101

2-2-20 الگوی مشاركت فراگیر                                     102

2-2-21 عملکرد مدیریت مشاركتی         103

2-2-22 نقش مدیریت مشاركتی در افزایش اثر بخشی كاركنان 104

2-2-23 مزایای مدیریت مشاركتی 106

2-2-24 دیدگاههای موافقان و مخالفان مشاركت 107

2-2-25 پیش فرضهای نادرست درباره مشاركت كاركنان            110

2-2-26 موانع مشاركت از دیدگاه دانش مدیریت       112

2-2-27 موانع فرهنگی مشاركت                                      114

2-2-28 موانع مشاركت در بخش دولتی                   115

2-2-29 روش های غلبه نمودن بر موانع مشاركتی            117

بخش سوم: پیشینه تحقیق

2-3-1 سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده 118

2-3-2 چهارچوب نظری تحقیق 119

 

فصل سوم : روش تحقیق 

مقدمه 

3-1روش تحقیق123

3-2 چارچوب آماری124

3-3طبقه بندی تحقیقات  124

3-4 تحقیق میدانی    125

3-5 روش تحقیق همبستگی        126

3-6 متغیرهای تحقیق   127

3-7 روش های جمع آوری اطلاعات 127

3-8 روش مقیاس بندی 127

3-9 روایی و پایایی پرسشنامه 128                         

          جامعه و نمونه آماری 129

3-11 روش های نمونه گیری     130

3-12روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات 130

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها 134

مقدمه 135

آمار توصیفی 135

آمار استنباطی 139

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات 163

بخش اول : نتیجه گیری و پیشنهادات 163

نتیجه گیری 164

پیشنهادات 170

بخش دوم : پیشنهادات برای تحقیقات آتی و محدودیتهای تحقیق 172

پیشنهادات برای تحقیقات آتی 172

محدودیت های تحقیق 173

منابع و مأخذ 174

 

 

فهرست اشكال ، جداول و نمودارها                               

 

شكل 2-1 : منابع و منشاء فرهنگ سازمانی 16

شكل 2-2 : ابعاد آشكار و پنهان فرهنگ سازمانی     28

شكل 2-3 : سطوح فرهنگی و تعامل آنها         29

شكل 2-4 : مدل پویایی فرهنگی              33

شكل 2-5 : تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملكردو رضایت مندی 48       

 شكل 2-6 : فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی       55

شكل 2-6 : چارچوب كلی پژوهش                     121

جدول 2-1: فرهنگ سازمانی و انواع شخصیت           26

جدول 2-2: مقایسه سه نوع فرهنگ سازمانی متفاوت     45

جدول 2-3: مفهوم مشاركت از دیدگاه های مختلف       66

جدول 2-4: نكات كلیدی در دیدگاه های فكری مشاركت   71

جدول 2-5: مشاركت در ساختارهای پنج گانه مینتزبرگ 83

جدول 2-6: نحوه تاثیر عوامل محیطی بر تصمیم گیری در سازمان 84

جدول 4-1: توزیع فراوانی مربوط به جنسیت افراد     135

جدول 4-2: توزیع فراوانی مربوط به سن افراد     136

جدول 4-3: توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات افراد     137

جدول 4-4: توزیع فراوانی مربوط به میزان سابقه خدمت افراد     138

جدول 4-5: جدول توصیفی جنسیت افراد   140

جدول 4-6: جدول آزمون من ویتنی 141

جدول 4-7: جدول توصیفی سن افراد 142

جدول 4-8: جدول آزمون كروسكال والیس 143

جدول 4-9: جدول توصیفی جنسیت 144

جدول 4-10: جدول آزمون كروسكال والیس 145

جدول 4-11: جدول توصیفی جنسیت 146

جدول 4-12: جدول آزمون كروسكال والیس 147

جدول 4-13: جدول مشخصات آماری متغیرها 148

جدول 4-14: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی 149

جدول 4-15: جدول مشخصات آماری متغیرها 150

جدول 4-16: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان حمایت مدیران و مدیریت مشاركتی   150

جدول 4-17: جدول مشخصات آماری متغیرها 152

جدول 4-18: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان سبك رهبری و مدیریت مشاركتی 152

جدول 4-19: جدول مشخصات آماری متغیرها 153

جدول 4-20: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان تعلق سازمانی و مدیریت مشاركتی 154

جدول 4-21: جدول مشخصات آماری متغیرها   155

جدول 4-22: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان سازش با پدیده تعارض و مدیریت مشاركتی 156

جدول 4-23: جدول مشخصات آماری متغیرها 157

جدول 4-24: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان خلاقیت فردی و مدیریت مشاركتی 157

جدول 4-25: جدول نتایج حاصل از آزمون همبستگی اسپیرمن میان مدیریت مشاركتی و عوامل مرتبط با فرهنگ سازمانی 158

جدول 4-26: جدول آزمون وجود همبستگی خطی 159

جدول 4-27: جدول آزمون رگرسیون چند متغیره 160

جدول 4-28: جدول محاسبه ضریب تشخیص 161

جدول 4-29: جدول میانگین رتبه ها در آزمون فریدمن به منظور بررسی عوامل مرتبط با فرهنگ سازمان 162  

جدول 4-30: جدول معنی دار بودن آزمون فریدمن 162

نمودار 2-1 :نمودار سیر تحول مدیریت مشاركتی              68 

نمودار 2-2 : نمودار درجات مشاركت              77

نمودار 2-3 : نمودار پیوستار درجه مشاركت          78

نمودار 2-4 : نمودار رابطه بین درجات مشاركت و نیازها بر مبنای نظریه رهبری هرسی و بلانچارد 80                         

نمودار 2-5 : نمودار رابطه درجه مشاركت با نیاز غالب  81

نمودار 2-6 : نمودار ابعاد تصمیم گیری سازمانی        88

نمودار 2-7 : نمودار درجات تصمیم گیری مشاركتی    89

نمودار 2-8 : نمودار الگوی مشاركت فراگیر           102 

نمودار 2-9 : نمودار مدل عملكرد مدیریت مشاركتی       104

نمودار 2-10 : نمودار نقش مدیریت مشاركتی در افزایش اثربخشی كاركنان   105

نمودار 2-11 : نمودار ارتباط میان مدیریت مشاركتی و مزایای فردی و سازمانی     109

نمودار 4-1 : نمودار فراوانی بر حسب جمعیت   136

نمودار 4-2 : نمودار فراوانی بر حسب سن 137

نمودار 4-3 : نمودار فراوانی بر حسب سطح تحصیلات   138

نمودار 4-4 : نمودار فراوانی بر حسب میزان سابقه خدمتی   139

نمودار 4-5 : نمودار ضریب همبستگی بین متغیر مستقل و متغیر تابع   159

 

 

  • مبانی نظری بررسی استقرار برنامه ریزی منابع سازمانی در برق منطقه ای آذربایجان

    مبانی نظری بررسی استقرار برنامه ریزی منابع سازمانی در برق منطقه ای آذربایجان مبانی نظری erp مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق…

  • پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر مقیمی و همکاران 1388 با روایی و پایایی

    پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر مقیمی و همکاران 1388 با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه استاندارد tqm پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر دانلود پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع اسپینوال پرسشنامه مدیریت کیفیت جامع…

  • بررسی امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز

    بررسی امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز PST FACTS كاهش تلفات سیستم قدرت ترانسفورماتور جابجا كننده فاز بررسی امكان كاهش تلفات انتقال با نصب ترانسفورماتور جابجا كننده فاز دانلود مقالات مهندسی برق دانلود مقالات برق رفتن…

  • پرسشنامه میزان تاثیر ساختار سازمانی بر استقرار مدیریت دانش

    پرسشنامه میزان تاثیر ساختار سازمانی بر استقرار مدیریت دانش پرسشنامه ساختار سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش پرسشنامه رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در شرکتها پرسشنامه استاندارد ساختار سازمانی پرسشنامه…

  • پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان حقوق زن در ایران

    پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان حقوق زن در ایران حقوق زنان حقوق زن در ایران دانلود پایان نامه حقوق زنان دانلود پایان نامه حقوق زن در ایران دانلود پایان نامه رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه و استفاده از مزایای آن

    پاورپوینت مدیریت پروژه و استفاده از مزایای آن پاورپوینت مهندسی مدیریت پروژه دانلود پاورپوینت مهندسی مدیریت پروژه پاورپوینت مدیریت پروژه پاورپوینت درمورد مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه و استفاده از مزایای آن جهت رشته مدیریت…

  • پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی

    پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی جهت رشته جغرافیا در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         ماهواره های…

  • دانلود پاورپوینت پیش بینی مقاومت برشی بتنی در پرتوهای RC

    دانلود پاورپوینت پیش بینی مقاومت برشی بتنی در پرتوهای RC پاورپوینت بتن پاورپوینت برش در بتن پاورپوینت مقاومت بتن پاورپوینت مقاومت برشی بتنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیش بینی مقاومت برشی بتنی در پرتوهای RC در قالب 49…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع وسوسه های شيطان

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع وسوسه های شيطان پاورپوینت کودکان با موضوع وسوسه های شيطان دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع وسوسه های شيطان پاورپوینت درباره کودکان با موضوع وسوسه های شيطان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 4 فارسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 4 فارسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 4 فارسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش پاورپوینت تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش تحقیق تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش مفهوم زنجیره ارزش تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش تعریف زنجیره ارزش نمونه زنجیره ارزش در یک واحد…

  • پاورپوینت مصاحبه انگيزشی

    پاورپوینت مصاحبه انگيزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصاحبه انگيزشی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 106 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در رویکرد سنتی،  در…

  • مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی

    مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی ارزش هزینه بازاریابی بنگاه های اقتصادی دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی خرید مقاله رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش…

  • پاورپوینت اقتصاد کینزی جدید

    پاورپوینت اقتصاد کینزی جدید کلمات کلیدی : پاورپوینت اقتصاد کینزی جدید اقتصاد کینزی تحقیق اقتصاد کینزی جدید مقاله اقتصاد کینزی جدید اقتصاد کینزی جدید قضايا و ويژگي هاي اقتصاد كينزي جديد نظريه دور تجاري كينزي هاي جديد انتقادات وارده براقتصاد…

  • دانلود پاورپوینت رنزو پیانو و برخی از آثارش

    دانلود پاورپوینت رنزو پیانو و برخی از آثارش پاورپوینت بیوگرافی رنزو پیانو پاورپوینت آثار های رنزو پیانو پاوپروینت رنزو پیانو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رنزو پیانو و برخی از آثارش در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 3 ریاضی هشتم - توازی و تعامد

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 3 ریاضی هشتم - توازی و تعامد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 3 ریاضی هشتم - توازی و تعامد به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 8 اسلاید و با…

  • پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی

    پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی دانلود پاورپوینت نظریه های کلاسیک، نئوکلاسیک، سیستمی و اقتضائی در مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های کلاسیک مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های نئوکلاسیک (روابط انسانی) مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های…

  • انواع جو سازمانی و تشریح ویژگی های هر کدام از آنها

    انواع جو سازمانی و تشریح ویژگی های هر کدام از آنها کلمات کلیدی : جو سازمانی در ایران انواع جو سازمانی ابعاد جو سازمانی رویکردهای جو سازمانی نظریه های جو سازمانی جو روانشناختی سازمانی تعریف جو سازمانی در مدیریت مدل…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت دانش، طرح ها و جنبه های عملی آن در سازمان

    دانلود پاورپوینت مدیریت دانش، طرح ها و جنبه های عملی آن در سازمان پاورپوینت در مورد مدیریت دانش پاورپوینت درس مدیریت دانش پاورپوینت برای مدیریت و دانش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت دانش جهت رشته مدیریت در 55…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک اعتباری

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری ریسک اعتباری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ریسک اعتباری مبانی نظری ریسک اعتباری پیشینه تحقیق ریسک اعتباری پیشینه داخلی ریسک اعتباری پیشینه خارجی ریسک اعتباری پیشینه پژوهش ریسک اعتباری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت زبان نمادین رنگ ها

    پاورپوینت زبان نمادین رنگ ها دانلود پاورپوینت زبان نمادین رنگ دانلود پاورپوینت زبان نمادین رنگ های مختلف دانلود پاورپوینت رنگ ها در روان شناسی دانلود پاورپوینت اثر رنگ ها بر روان دانلود پاورپوینت درباره زبان نمادین رنگ ها رفتن به…

  • پروپوزال cloud computing

    پروپوزال cloud computing کلمات کلیدی : دانلود پروپوزال رایانش ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری پروپوزال cloud computing پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی وظایف در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی منابع در رایانش ابری پروپوزال الگوریتم های زمانبندی در رایانش…

  • دانلود پاورپوینت ممیزی انرژی در ساختمان

    دانلود پاورپوینت ممیزی انرژی در ساختمان پاورپوینت ممیزی انرژی در ساختمان پاورپوینت ممیزی انرژی پاورپوینت کاربرد ممیزی انرژی در ساختمان پاورپوینت ممیزی انرژی چیست؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ممیزی انرژی در ساختمان در قالب 32 اسلاید و با…

  • فصل دوم پایان نامه سازگاری کودکان طلاق

    فصل دوم پایان نامه سازگاری کودکان طلاق مبانی نظری سازگاری کودکان طلاق پیشینه تحقیق سازگاری کودکان طلاق پیشینه پژوهش سازگاری کودکان طلاق پیشینه نظری سازگاری کودکان طلاق چارچوب نظری سازگاری کودکان طلاق فصل دوم پایان نامه سازگاری کودکان طلاق پیشینه…

  • پاورپوینت کم خونی های تغذیه ای

    پاورپوینت کم خونی های تغذیه ای پاورپوینت کم خونی فقر آهن پاورپوینت کم خونی همولیتیک پاورپوینت کم خونی مینور چیست پاورپوینت کم خونی شدید پاورپوینت کم خونی ناشی از ویتامین b12 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کم خونی های…

  • مبانی نظری تاثیر قراردادهای بیع متقابل در صنایع نفت و گاز  در جذب سرمایه گذار خارجی

    مبانی نظری تاثیر قراردادهای بیع متقابل در صنایع نفت و گاز  در جذب سرمایه گذار خارجی کلمات کلیدی : ماهیت قراردادهای بیع متقابل بیع متقابل در قراردادهای نفتی قراردادهاي بيع متقابل در صنعت نفت تأملی بر بیع متقابل در قراردادهای…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دختران دبیرستانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دختران دبیرستانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دختران پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دختران مبانی نظری سازگاری اجتماعی دختران دبیرستانی پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب

    مبانی نظری بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران روشهای پیشنهادی برای وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق بانکی از نگاه مشتریان مبانی نظری…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن

    پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی و صوفی پاورپوینت…

  • پاورپوینت اثر فرآورده طب سنتی ایران بر سردرد میگرنی

    پاورپوینت اثر فرآورده طب سنتی ایران بر سردرد میگرنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثر فرآورده طب سنتی ایران بر سردرد میگرنی جهت رشته ی پزشکی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی اسنل و فیشرو والترز

    پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی اسنل و فیشرو والترز کلمات کلیدی : پرسشنامه مسائل جنسی پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی دانلود پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی (MSQ) پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی 60 سوالی پرسشنامه چند…

  • پروپوزال رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی

    پروپوزال رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی کلمات کلیدی : پروپوزال شبکه های اجتماعی افزایش اعتماد خریداران اینترنتی عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده رفتار خرید…

  • پاورپوینت گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری

    پاورپوینت گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری دانلود پاورپوینت گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری تحقیق درباره ی پاورپوینت گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری پاورپوینت گزارشگری مالی…

  • پاورپوینت تعریف بازار مشترک اروپا و زمان تشکیل آن

    پاورپوینت تعریف بازار مشترک اروپا و زمان تشکیل آن پاورپوینت بازار مشترک اروپا دانلود بازار مشترک اروپا پاورپوینت درباره بازار مشترک اروپا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف بازار مشترک اروپا و زمان تشکیل آن جهت رشته گردشگری و…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب بین دانشجویان رشته روان‌شناسی عمومی و دانشجویان سایر رشته‌های علوم انس

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب بین دانشجویان رشته روان‌شناسی عمومی و دانشجویان سایر رشته‌های علوم انس اضطراب اختلالات اضطراب اضطراب دانشجویان روان‌شناسی عمومی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی با عنوان…