افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی
پایان نامه افزایش فروش
پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی
پایان نامهافزایش فروش در شرکتها
تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش
افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود  پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

چکیده

تصور نیاز به برنامه ریزی علمی شرکت صنایع کاشی الوند، زمینه ساز خلق موضوع تدوین برنامه بازاریابی در نزد محقق شد. از اینرو محقق به منظور دستیابی به این مهم بعد از کسب اجازه، اقدام به تشخیص رویکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه دپارتمان فروش و کارکنان فروش نسبت به برنامه ریزی نموده و جهت آشنایی با نظرات مشتریان و ذینفعان این سازمان که نمایندگان کلیدی تعیین شدند (بدلیل اینکه از حیث دسته بندی B 2 B تشخیص داده شد) اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه بود، بنابراین روش تحقیق توصیفی بکار گرفته شده است و به منظور تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار بعد از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و اطلاعات حاصل از پرسشنامه ای که در اختیار مدیران بخشهای مختلف و کارکنان فروش قرارگرفته بود به ارزیابی صنعت، بازار و رقبا پرداخته ایم و توانستیم با شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها ضمن پاسخگویی به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتریس آنسف استراتژی های مناسب تعیین گردندو همچنین اهداف فروش پس از پیش بینی فروش طبق مدل پیش بینی نمو همواره هلت – وینترز برای سه سال آینده پیش بینی گردید و از نتایج بدست آمده از پرسشنامه ای که در بین نمایندگان کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور توزیع گردیده بود. نقاط ضعف و قوت آمیخته بازاریابی که سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسایی و مشخص گردید  و متعاقب آن برنامه عملیاتی بازاریابی، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آمیخته بازاریابی با ارائه راهکارهای پیشنهادی بیان گردید.

 

 

کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

شرکت کاشی الوند

 

 

 

مساله پژوهش

تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.

 

 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول کلیات پژوهش 2

1-1- مسئله پژوهش 3

2-1- پرسش های پژوهش 5

3-1- اهداف پژوهش و ضرورت های آن 6

4-1- سوال های پژوهش 6

5-1- کاربردهای پژوهش و استفاده کنندگان از نتایج 6

6-1- تعاریف عملیاتی 7

7-1- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق 9

 

فصل دوم مبانی نظری 10

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فصل سوم: روش تحقیق 82

مقدمه 83

1-3- روش تحقیق 83

2-3- مسئله تحقیق 83

3-3- سوالات تحقیق 84

4-3- روشهای گردآوری اطلاعات 84

5-3- روایی و پایایی پرسش نامه  87

6-3- جامعه و نمونه آماری 88

7-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 88

 

فصل چهارم: یافته های پژوهش 90

مقدمه 91

1-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در جهان 93

2-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در ایران 102

3-4- معرفی شرکت صنایع کاشی الوند 117

4-4-تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت صنایع کاشی الوند وجایگاه آن در صنعت 122

5-4-ساختار سازمانی 125

6-4-تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف،فرصتها و تهدیدها 126

7-4- ارزیابی وضعیت رقابت و سهم بازار شرکت کاشی الوند 132

8-4- بیانیه ماموریت شرکت کاشی الوند 134

9-4- استراتژی شرکت کاشی الوند 135

10-4- اهداف بازاریابی شرکت صنایع کاشی الوند 139

11-4- اهداف فروش شرکت صنایع کاشی الوند 140

12-4- تجزیه و تحلیل آماری داده های جمع آوری شده از فرم نظرسنجی نمایندگان فروش 142

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 161

مقدمه 162

1-5- تحلیل نتایج پرسش های مطرح شده در پژوهش 162

2-5- پیشنهاداتی در خصوص برنامه ریزی تولید و صادرات از نگاه صاحبنظران صنعت کاشی و سرامیک 170

3-5- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی 171

4-5- محدودیت های پژوهش 171

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

1-3- مقیاس پنج گزینه ای لیکرت 85

2-3- ترکیب سوالات پرسش نامه 86

3-3- مقیاس پنج گزینه ای لیکرت 87

1-4- ارزیابی رویکرد موجود شرکت صنایع کاشی الوند به برنامه ریزی بازاریابی 91

2-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید و مصرف کاشی جهان 94

3-4-جدول مقایسه ای پیش بینی و مقدار تولید کشورهای عمده تولید کننده کاشی در جهان 96

4-4- جدول مقایسه ای مقدار مصرف کشورهای عمده مصرف کننده کاشی در جهان 98

5-4- جدول مقایسه ای مقدار صادرات کشورهای عمده صادرکننده کاشی در جهان 100

6-4- جدول مقایسه ای پیش بینی و مقدار واردات کشورهای عمده واردکننده کاشی در جهان 101

7-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید و مصرف کاشی ایران 109

8-4-جدول مقایسه ای مقدار صادرات کاشی جهان و ایران 111

9-4- بخشی از وضعیت کاشی وسرامیک ایران از سال 1383تا1393 114

10-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید، صادرات کاشی و سرامیک ایران- شرکت کاشی الوند 122

11-4- تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدها 127

12-4- تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها 131

13-4- جدول مقایسه ای مقدار فروش کاشی و سرامیک ایران – شرکت کاشی الوند 133

14-4- محاسبات مدل پیش بینی نمو هموار هلت-وینترزبرای فروش شرکت کاشی الوند 141

15-4- جدول فراوانی سابقه فعالیت فروشگاه 143

16-4- جدول فراوانی مدت همکاری و آشنایی با شرکت کاشی الوند 143

17-4-جدول فراوانی سطح تحصیلات 144

18-4- جدول فراوانی رتبه بندی رقبا 144

19-4- جدول فراوانی برترین نسبت به رقبا 145

20-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل محصول 148

21-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل محصول 151

22-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت 153

23-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل قیمت 154

24-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل توزیع 156

25-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل توزیع 157

26-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل ترفیع 158

27-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل ترفیع 159

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

شکل 1-4- مدل مفهومی پژوهش 93

شکل 2-4-نمودار مقایسه ای تولید، مصرف، مازاد و مازاد انباشته کاشی و سرامیک 94

شکل 3-4- نمودار مقایسه ای سهم مازاد مصرف جهانی کاشی و سرامیک از تولید جهانی درسالهای 2009 تا 2013 95

شکل 4-4-نمودار مقدار تولید کشورهای عمده تولید کننده کاشی در جهان  97

شکل 5-4- نمودار مقایسه ای سهم تولید مناطق مختلف جهان در سا ل2013 97

شکل 6-4- نمودار مقدار مصرف کشورهای عمده مصرف کننده کاشی در جهان 99

شکل 7-4- نمودار مقایسه ای سهم مصرف مناطق مختلف جهان در سال 2013 99

شکل 8-4- نمودار مقدار واردات کشورهای عمده وارد کننده کاشی در جهان 102

شکل 9-4- نمودار مقایسه تولید و مصرف کاشی و سرامیک در ایران  110

شکل 10-4- نمودار مقایسه سهم مازاد مصرف کاشی و سرامیک از تولید ایران در سالهای 2000 تا 2013  111

شکل 11-4- نمودار مقایسه سهم صادرات کاشی و سرامیک ایران و جهان از مقادیر تولید 112

شکل 12-4- نمودار درصد سهم صادرات کاشی ایران از صادرات جهانی 113

شکل 13-4- سهم هر کشور از کل صادرات ایران به لحاظ مقداری در سال 1391 113

شکل 14-4- نمودار مقایسه ای میزان تولید و ظرفیت اسمی مجموع واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک  115

شکل 15-4- نمودار مقایسه ای مازاد و مازاد انباشته کاشی و سرامیک کشور در سالهای 1383 تا 1393 116

شکل 16-4- نمودار مقایسه ای سرانه ظرفیت نصب شده تولید و مصرف کاشی و سرامیک کشور در سالهای 1383 تا 1393 117

شکل 17-4- نمودار مقایسه ای تولید کاشی و سرامیک ایران و فروش صنایع کاشی الوند 123

شکل 18-4- نمودار مقایسه ای صادرات کاشی و سرامیک ایران با صادرات صنایع کاشی الوند 123

شکل 19-4- نمودار مقایسه ای حجم فروش و ارزش ریالی فروش صنایع کاشی الوند  124

شکل 20-4- نمودار ساختار سازمانی دپارتمان فروش صنایع کاشی الوند 125

شکل 21-4- نمودار مقایسه ای مقدار فروش کاشی و سرامیک ایران و شرکت کاشی الوند 133

شکل 22-4- نمودار سهم بازار شرکت کاشی الوند طی سالهای 1384تا 1392 134

شکل 23-4- مشاهدات واقعی سری زمانی فروش ریالی شرکت صنایع کاشی الوند و مقدار پیش بینی شده  141

شکل 24-4- نمودار فراوانی رتبه بندی رقبا 145

شکل 25-4- نمودار فراوانی برتری نسبت به رقبا 146

شکل 26-4- بخش های هدف 147

شکل 27-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل محصول  150

شکل 28-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت 154

شکل 29-4 نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل توزیع 157

شکل 30-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل ترفیع 159

 

 

  • بررسی طبقه بندی علم اخلاق و تئوری ها و مکاتب آن 

    بررسی طبقه بندی علم اخلاق و تئوری ها و مکاتب آن  تبیین نظام اخلاقی انواع نظام های اخلاقی شیوه تبیین نظام اخلاقی تئوری‌ها و مکاتب اخلاق طبقه‌بندی علم اخلاق تعریف اصطلاحی اخلاق علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی علم اخلاق…

  • ابعاد و مدل های مختلف فرسودگی شغلی

    ابعاد و مدل های مختلف فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : ابعاد فرسودگی شغلی نشانه هاي فرسودگي شغلي تعاريف مختلف فرسودگي شغلي مدل های مختف فرسودگی شغلی روشهاي مقابله با فرسودگي شغلي رویکردهای مختلف نسبت به فرسودگی شغلی پایان نامه فرسودگی…

  • دانلود پاورپوینت مرمت معماری امامزاده یحیی

    دانلود پاورپوینت مرمت معماری امامزاده یحیی پاورپوینت مرمت بنای امام زاده یحیی پاورپوینت معماری بنای امام زاده یحیی پاورپوینت تحلیل بنای امام زاده یحیی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مرمت معماری امامزاده یحیی جهت رشته معماری در 55 اسلاید…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 4 فارسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 4 فارسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 4 فارسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • تحقیق کامل در مورد فرزندخواندگی 62 صفحه

    تحقیق کامل در مورد فرزندخواندگی 62 صفحه تحقیق درمورد فرزندخواندگی مقاله درباره فرزندخواندگی تحقیق در مورد فرزند خواندگی پایان نامه در مورد فرزند خواندگی پایان نامه فرزند خواندگی رفتن به سايت اصلي این نوشتار تحقیق کامل در مورد فرزندخواندگی 62 صفحه…

  • پاورپوینت معرفی نرم افزارهای SPSS

    پاورپوینت معرفی نرم افزارهای SPSS پاورپوینت آموزش spss مقدماتی پاورپوینت آموزش spss مقدماتی و پیشرفته پاورپوینت پاورپوینت آموزش مقدماتی spss پاورپوینت spss آموزش کامل پاورپوینت آموزش spss به زبان ساده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزارهای SPSS…

  • پرسشنامه جهت گیری مذهبی بیرونی و درونی با روایی و پایایی معتبر

    پرسشنامه جهت گیری مذهبی بیرونی و درونی با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : مولفه های پرسشنامه آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت دانلود پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت و…

  • پرسشنامه مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین

    پرسشنامه مقایسه تطبیقی الگوهای ناب و چابک در زنجیره تامین کلمات کلیدی : پرسشنامه زنجیره تامین ناب پرسشنامه زنجیره تامین چابک پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین ناب پرسشنامه استراتژی های زنجیره تامین چابک پرسشنامه الگوهای ناب و چابک در زنجیره…

  • پاورپوینت درس مدیریت مالی 1 قسمت 1

    پاورپوینت درس مدیریت مالی 1 قسمت 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با درس مدیریت مالی 1 قسمت 1 جهت رشته مدیریت در قالب 305 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت ساختمان جمجمه

    پاورپوینت ساختمان جمجمه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختمان جمجمه جهت رشته ی پزشکی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تومورهای داخل جمجمه غالبا در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای غیر منطقی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای غیر منطقی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای غیر منطقی مبانی نظری باورهای غیر منطقی پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی پیشینه داخلی باورهای غیر منطقی پیشینه خارجی باورهای غیر منطقی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت نشانه شناسی انواع اختلالات

    پاورپوینت نشانه شناسی انواع اختلالات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نشانه شناسی انواع اختلالات جهت رشته روانشناسی در قالب 137 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیماری روانی به…

  • پاورپوینت مهندسی ژنتیک

    پاورپوینت مهندسی ژنتیک دانلود پاورپوینت مهندسی ژنتیک پاورپوینت مهندسی ژنتیک و تحقیق راجب آن مهندسی ژنتیک کشاورزی پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی ژنتیک جهت رشته گوناگون در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی

    پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی نظريه بازتابي در روان شناسی تحقیق نظريه بازتابي در روان شناسی پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی مقاله نظريه بازتابي در روان شناسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنظیم هیجان 53 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنظیم هیجان 53 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تنظیم هیجان پیشینه تحقیق تنظیم هیجان پیشینه داخلی تنظیم هیجان پیشینه خارجی تنظیم هیجان پیشینه پژوهش تنظیم هیجان پیشینه نظری تنظیم هیجان ادبیات نظری تنظیم هیجان…

  • پاورپوینت آموزشی کارگاه فن بیان

    پاورپوینت آموزشی کارگاه فن بیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی کارگاه فن بیان جهت رشته آموزشی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سخنرانی فن…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع حافظه ها

    پاورپوینت آشنایی با انواع حافظه ها پاورپوینت قطعه بندی در مدیریت حافظه پاورپوینت صفحه بندی حافظه پاورپوینت الگوریتم های تخصص حافظه پاورپوینت مدیریت حافظه درس سیستم عامل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع حافظه ها جهت رشته کامپیوتر…

  • پاورپوینت آشنایی با پارک ملی کویر

    پاورپوینت آشنایی با پارک ملی کویر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پارک ملی کویر جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • شیوه های آموزش مهارت های اجتماعی به نابینایان و بررسی اهمیت آن

    شیوه های آموزش مهارت های اجتماعی به نابینایان و بررسی اهمیت آن طبقه بندی مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارت های اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی نابینایان فرآیندهای عاطفی در مهارت های اجتماعی فرآیندهای شناختی در مهارت های اجتماعی…

  • پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم

    پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم مدار مرتبه اول چيست…

  • پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار

    پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار طبقه بندی بازارهای مالی کارکردهای بازار مالی افزایش سرمایه اهداف افزایش سرمایه واسطه های مالی انواع مدل‌های شرکت‌های تأمین…

  • بررسی رفتار کمانش جانبی پیچشی جان تیر لانه زنبوری و مدلسازی سازه ای آن

    بررسی رفتار کمانش جانبی پیچشی جان تیر لانه زنبوری و مدلسازی سازه ای آن تیر لانه زنبوری مدلسازی سازه ای پدیده کمانش جانبی پیچشی تیر و ستون دوبل ناودانی تسمه دار رفتار کمانش جانبی پیچشی جان تیر لانه زنبوری بررسی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا فصل دوم پایان نامه روانشناسی مثبت گرا مبانی نظری روانشناسی مثبت گرا پیشینه تحقیق روانشناسی مثبت گرا پیشینه داخلی روانشناسی مثبت گرا پیشینه خارجی روانشناسی مثبت گرا پیشینه پژوهش روانشناسی…

  • بررسی جریان جابجایی آزاد گذرا

    بررسی جریان جابجایی آزاد گذرا روش DQIDQ روش مربعات دیفرانسیل روش مربعات دیفرانسیل تکاه ای جریان جابجایی آزاد گذرا جریان جابجایی آزاد گذرا بر روی کره دما ثابت بررسی جریان جابجایی آزاد گذرا بررسی جریان جابجایی آزاد گذرا اطراف کره…

  • پاورپوینت مدیریت تطبیقی رشته مدیریت دولتی

    پاورپوینت مدیریت تطبیقی رشته مدیریت دولتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تطبیقی رشته مدیریت دولتی جهت رشته مدیریت در قالب 365 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست :…

  • دانلود پاورپوینت معماری نماهای ساختمانی

    دانلود پاورپوینت معماری نماهای ساختمانی پاورپوینت معماری نما پاورپوینت درمورد نماهای ساختمانی پاورپوینت معماری نما در ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری نماهای ساختمانی جهت رشته معماری در 63 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت هوشبرهای وریدی

    پاورپوینت هوشبرهای وریدی پاورپوینت هوشبرهای وریدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هوشبرهای وریدی به تعداد 159 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و دانشجویان سطح ارشد و دکتری شامل موضوعات : پروپوفول باربیتورات‌ها بنزودیازپین‌ها فلومازنیل كتامین اتومیدیت (آمیدیت، هپینومیدیت)

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد بیمه ایران و پاسارگاد پرسشنامه معیارهای ارزیابی عملکرد شرکت بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد نمایندگان بیمه با الگوی تعالی EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت مباني نظريه پلاستيسيته با نگرش به سوي ايجاد و توسعة يك روش عمومي عددي براي محاسبه تنش

    پاورپوینت مباني نظريه پلاستيسيته با نگرش به سوي ايجاد و توسعة يك روش عمومي عددي براي محاسبه تنش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع مباني نظريه پلاستيسيته با نگرش به سوي ايجاد و توسعة يك روش عمومي عددي…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی فصل دوم پایان نامه انگیزش پیشرفت تحصیلی مبانی نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی پیشینه داخلی انگیزش پیشرفت تحصیلی پیشینه خارجی انگیزش پیشرفت تحصیلی پیشینه پژوهش انگیزش پیشرفت تحصیلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی دانش مفهومی معلمان ریاضی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی دانش مفهومی معلمان ریاضی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت دوام بتن و عمده دلایل کم دوامی بتن وخرابی های ایجاد شده

    پاورپوینت دوام بتن و عمده دلایل کم دوامی بتن وخرابی های ایجاد شده پاورپوینت عوامل موثر بر دوام بتن پاورپوینت آزمایش های دوام بتن پاورپوینت خرابی و دوام بتن پاورپوینت آزمایش جذب آب مویینه بتن پاورپوینت آزمایش های مربوط به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک مبانی نظری درمان نوروفیدبک ادبیات نظری درمان نوروفیدبک چارچوب نظری درمان نوروفیدبک فصل دوم پایان نامه درمان نوروفیدبک دانلود مبانی نظری درمان نوروفیدبک پیشینه درمان نوروفیدبک پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک پیشینه داخلی درمان…

  • مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ

    مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ تابع انتقال متغیرهای DQ درایوهای موتور القایی مدل پویا درایوهای موتور القایی مدل پویا درایوهای موتور القایی با رویکرد تابع انتقال با استفاده از متغیرهای DQ…

  • دانلود پاورپوینت عنوان درمان شناختی رفتاری

    دانلود پاورپوینت عنوان درمان شناختی رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عنوان درمان شناختی رفتاری جهت رشته روانشناسی  در 79 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درمان شناختی -…