ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
پایان نامه آمیخته بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

 

 

*** همراه با پرسشنامه و خروجیها

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

فصل سوم: روش اجرای  تحقیق

3-1 مقدمه 29

3-2 روش تحقیق 29

3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش 30

3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف 30

3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) 30

3-4 قلمرو زمانی 31

3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری 31

3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 32

3-6-1 پرسشنامه 32

3-7 روایی و پایایی 33

3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش 33

3-7-2 اعتبار محتوا 34

3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 35

3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ 35

3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36

3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه 39

4-2 آمار توصیفی 40

4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی 40

4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان 41

4-3 آزمون پایایی 36

4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری) 43

4-4-1 تدوین مدل 43

4-4-2برآورد مدل 44

4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 56

4-5 نتایج فرضیات 72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 76

5-2 تشریح یافته های تحقیق 76

5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش 84

5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 85

5-5 محدودیت های تحقیق 85

منابع و مآخذ 87

پیوست ها 91

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

جدول 3-1  طیف لیکرت 5 گزینه ای 33

جدول 3-2  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص 33

جدول 3-3 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 35

جدول 3-4 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 35

جدول 4-1  فراوانی برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

جدول 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

جدول 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

جدول 4-4 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 37

جدول 4-5 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 38

جدول 4-6 شاخصها‎ی متغیرها 46

جدول 4-7 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كانال توزیع 46

جدول 4-8 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر قیمت 46

جدول 4-9 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ترفیع 47

جدول 4-10 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر خدمات پس از فروش 47

جدول 4-11تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر تصویر شركت 47

جدول 4-12 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر آگاهی از برند 48

جدول 4-13 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كیفیت ادراك شده 48

جدول 4-14 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر وفاداری به برند 48

جدول 4-15 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ارزش ویژه برند 49

جدول 4-16 بررسی اعتبار همگرا برای متغیرها 49

جدول 4-17  كانال توزیع (X1) 53

جدول 4-18  قیمت (X2) 53

جدول 4-19 ترفیع (X3) 53

جدول 4-20 خدمات پس از فروش (X4) 54

جدول 4-21 تصویر شركت (Y1) 54

جدول 4-22 آگاهی از برند (Y2) 54

جدول 4-23 كیفیت ادراك شده (Y3) 55

جدول 4-24 وفاداری به برند (Y4) 55

جدول 4-25 ارزش ویژه برند (Z) 55

جدول 4-26 تایید مدل 57

جدول 4-27 مقادیر فرضیه 1 59

جدول 4-28 مقادیر فرضیه 2 59

جدول 4-29 مقادیر فرضیه 3 60

جدول 4-30 مقادیر فرضیه 4 60

جدول 4-31  مقادیر فرضیه 5 61

جدول 4-32 مقادیر فرضیه 6 61

جدول 4-33 مقادیر فرضیه 7 62

جدول 4-34 مقادیر فرضیه 8 62

جدول 4-35 مقادیر فرضیه 9 63

جدول 4-36 مقادیر فرضیه 10 63

جدول 4-37 مقادیر فرضیه 11 64

جدول 4-38 مقادیر فرضیه 12 64

جدول 4-39 مقادیر فرضیه 13 65

جدول 4-40 مقادیر فرضیه 14 65

جدول 4-41 مقادیر فرضیه 15 66

جدول 4-42 مقادیر فرضیه 16 66

جدول 4-43 مقادیر فرضیه 17 67

جدول 4-44 مقادیر فرضیه 18 67

جدول 4-45 مقادیر فرضیه 19 68

جدول 4-46 مقادیر فرضیه 20 68

جدول 4-47 مقادیر فرضیه 21 69

جدول 4-48 مقادیر فرضیه 22 69

جدول 4-49 مقادیر فرضیه 23 70

جدول 4-50 مقادیر فرضیه 24 70

جدول 4-51 مقادیر فرضیه 25 71

جدول 4-52 نتایج فرضیات 72

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1  فراوانی  برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

نمودار 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

نمودار 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

شکل 4-1 تحلیل عاملی تاییدی برای آیتم های مربوط به متغیرها 51

شکل 4-2 آماره تی برای بررسی معنی داری تك تك سوالات (آیتم ها) متغیرها در مدل 52

شکل 4-3 تحلیل عاملی تاییدی برای تاثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته 56

 شکل 4-4 بررسی معنی داری اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل با استفاده از آماره تی 58

شکل 4-5 مقدار آماره تی در مدل (معنی دار بودن تاثیر) 73

شکل 4-6 مقدار تاثیر معنی دار هر كدام از متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 74

 

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 11 و 12 مطالعات اجتماعی هشتم - عصری تازه در تاریخ ایران

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 11 و 12 مطالعات اجتماعی هشتم - عصری تازه در تاریخ ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 11 و 12 مطالعات اجتماعی هشتم - عصری تازه در تاریخ ایران به دانش آموزان…

  • پاورپوینت كارگاه آموزشی مهارت های فرزند پروری

    پاورپوینت كارگاه آموزشی مهارت های فرزند پروری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كارگاه آموزشی مهارت های فرزند پروری جهت رشته روانشناسی در قالب 79 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • یک قرن با صنعت نفت در ایران (از 5 خرداد 1287- اکتشاف نفت در ایران تا اسفندماه 87-افتتاح فازهای 9 و 10 پارس جنوبی)

    یک قرن با صنعت نفت در ایران (از 5 خرداد 1287- اکتشاف نفت در ایران تا اسفندماه 87-افتتاح فازهای 9 و 10 پارس جنوبی) ذخایر نفتی منابع نفتی اکتشاف نفت صنعت نفت در ایران دانلود مقاله یک قرن با صنعت…

  • پرسشنامه استاندارد سازگاری شغلی پورکبیریان با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد سازگاری شغلی پورکبیریان با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری شغلی دانلود پرسشنامه سازگاری شغلی پرسشنامه استاندارد سازگاری شغلی پرسشنامه سازگاری شغلی پورکبیریان نمره گذاری پرسشنامه سازگاری شغلی پورکبیریان روایی و پایایی پرسشنامه سازگاری…

  • پاورپوینت کتاب و درس شیمی عمومی 1

    پاورپوینت کتاب و درس شیمی عمومی 1 پاورپوینت شیمی مورتیمر پاورپوینت دانلود کتاب شیمی عمومی1 پاورپوینت جزوه شیمی 1 پاورپوینت خلاصه کتاب شیمی عمومی 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس شیمی عمومی 1 جهت رشته شیمی در قالب…

  • پاورپوینت سیاست سرمایه در گردش

    پاورپوینت سیاست سرمایه در گردش پاورپوینت سیاست سرمایه در گردش سیاست سرمایه در گردش تحقیق سیاست سرمایه در گردش مقاله سیاست سرمایه در گردش مدیریت سرمایه در گردش خط مشی های سرمایه در گردش بخشهای سرمایه در گردش اهداف خط…

  • دانلودکارآموزی بررسي سيســتم حسـا بداري آموزش و پرورش میانه 25 ص

    دانلودکارآموزی بررسي سيســتم حسـا بداري آموزش و پرورش میانه 25 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی بررسي سيســتم حسـا بداري آموزش و پرورش میانه 25 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی بررسي سيســتم حسـا بداري آموزش و پرورش…

  • ده مشکل و ده راهکار برای سلامت در ایران و طرح جامع امداد و نجات کشور

    ده مشکل و ده راهکار برای سلامت در ایران و طرح جامع امداد و نجات کشور سلامت در ایران طرح جامع امداد و نجات کشور ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مشکلات و راهکارها برای نظام سلامت ایران دانلود مقاله ده…

  • اسناد بین المللی در مورد حقوق زنان

    اسناد بین المللی در مورد حقوق زنان حقوق زنان تبعیض علیه زن کنوانسیون رفع تبعیض علیه زن دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق اسناد بین المللی درمورد حقوق زنان کنوانسیون CEDAW رفتن به سايت اصلي دانلود مقاله رشته حقوق…

  • تفسیر سوره مبارکه حمد از منظر حضرت آیه الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی (ره)

    تفسیر سوره مبارکه حمد از منظر حضرت آیه الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی (ره) دانلود تفسیر سوره مبارکه حمد از منظر حضرت آیه الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی (ره) سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری…

  • پاورپوینت خلاصه حسابرسی 1

    پاورپوینت خلاصه حسابرسی 1 پاورپوینت حسابرسی 1 پاورپوینت درس حسابرسی پاورپوینت اصول حسابرسی 1 پاورپوینت حسابرسی داخلی دانلود پاورپوینت خلاصه درس حسابرسی 1 دانلود پاورپوینت درباره درس حسابرسی 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه حسابرسی 1 جهت رشته…

  • پاورپوینت نشانه شناسی انواع اختلالات

    پاورپوینت نشانه شناسی انواع اختلالات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نشانه شناسی انواع اختلالات جهت رشته روانشناسی در قالب 137 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیماری روانی به…

  • پروژه نهایی کارشناسی در رشته صنایع دستی با عنوان بررسی هنر منبت کاری و شیوه های اجرای آن

    پروژه نهایی کارشناسی در رشته صنایع دستی با عنوان بررسی هنر منبت کاری و شیوه های اجرای آن هنر صنایع دستی هنر منبت کاری دانلود پروژه نهایی کارشناسی در رشته صنایع دستی با عنوان بررسی هنر منبت کاری و شیوه…

  • دانلود پاورپوینت دانشکده پزشکی Erasmus

    دانلود پاورپوینت دانشکده پزشکی Erasmus پاورپوینت دانشکده پزشکی Erasmus پاورپوینت معرفی بنای دانشکده پزشکی Erasmus پاورپوینت معماری دانشکده پزشکی Erasmus رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دانشکده پزشکی Erasmus در 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • حقوق مالکیت فکری و بررسی تقسیم بندی های متفاوت آن

    حقوق مالکیت فکری و بررسی تقسیم بندی های متفاوت آن حقوق مالکیت فکری پایان نامه حقوق مالکیت فکری تقسیم بندی های حقوق مالکیت فکری حقوق مالکیت فکری بین المللی پیشینه حقوق مالکیت فکری حمایت از حقوق مالکیت فکری رفتن به…

  • پاورپوینت آشنایی با گناهان کبیره در قرآن کریم

    پاورپوینت آشنایی با گناهان کبیره در قرآن کریم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با گناهان کبیره در قرآن کریم جهت رشته معارف اسلامی در قالب 22 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • بررسی تاثیر روابط اجتماعی و فامیلی بر رفتار های انسانی (آپدیت شده)

    بررسی تاثیر روابط اجتماعی و فامیلی بر رفتار های انسانی (آپدیت شده) صله رحم بخشایشگری رابطه صله رحم با میزان بخشایشگری بررسی رابطه صله رحم با میزان بخشایشگری بررسی تاثیر روابط اجتماعی و فامیلی بر رفتار های انسانی دانلود پایان…

  • پاورپوینت قدرت، سياست و تحول سازمان

    پاورپوینت قدرت، سياست و تحول سازمان پاورپوینت قدرت، سياست و تحول سازمان تحقیق قدرت، سياست و تحول سازمان قدرت چيست صوردوگانه قدرت تئوريهاي در باب منابع اجتماعي قدرت تئوري منابع قدرت تعاريف سياست سازماني جنبه های مثبت و منفی سیاست…

  • شرایط اساسی صحت معامله در فقه و قانون مدنی

    شرایط اساسی صحت معامله در فقه و قانون مدنی مفهوم اهلیت و شرایط آن موارد اشتباه‌ باعث‌ بطلان‌ معامله موارد‌ اشتباه‌ موجب‌ خيار فسخ موارد اشتباه‌ موثر در معامله فرق بين‌ معامله‌ باطل‌ و معامله غيرنافذ فرق بين‌ اضطرار و…

  • ملاک های اختلالات رفتاری و بررسی شیوع آن در کودکان

    ملاک های اختلالات رفتاری و بررسی شیوع آن در کودکان تحقیق اختلالات رفتاری ملاک های اختلالات رفتاری بررسی شیوع اختلالات رفتاری در کودکان تحقیق اختلالات رفتاری در کودکان دلایل اختلالات رفتاری در کودکان مشکلات رفتاری و ارتباطی کودکان تشخیص اختلالات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های توسعه پایدار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های توسعه پایدار مبانی نظری شاخص های توسعه پایدار ادبیات و مبانی نظری شاخص های توسعه پایدار پیشینه تحقیق شاخص های توسعه پایدار دانلود مبانی نظری شاخص های توسعه پایدار فصل دوم پایان نامه…

  • پاورپوینت الودگی تصویری

    پاورپوینت الودگی تصویری دانلود،پاورپوینت،الودگی، تصویری رفتن به سایت اصلی آلودگی تصویری شهر محیطی است با گوناگونی بسیار، فضای شهر بیش‌ترین ارتباط را با مردم و محیط زندگی برقرار می‌سازد. در نتیجه نقش بسزایی در هویت‌بخشی و احساس آرامش به شهروندان…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع گسترش مدل رگرسيون خطی دو متغيره

    پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع گسترش مدل رگرسيون خطی دو متغيره کلمات کلیدی : پاورپوینت گسترش مدل رگرسيون خطی دو متغيره پاورپوینت فصل ششم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل ششم کتاب اقتصاد…

  • پاورپوینت پذیرش و پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی

    پاورپوینت پذیرش و پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پذیرش و پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی جهت رشته ی حسابداری در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت داروهای مورد استفاده در CPR

    پاورپوینت داروهای مورد استفاده در CPR رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت داروهای مورد استفاده درCPR جهت رشته ی پزشکی در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت روش بازرسی چشم برای ارزیابی کیفیت قطعه جوش

    پاورپوینت روش بازرسی چشم برای ارزیابی کیفیت قطعه جوش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش بازرسی چشم برای ارزیابی کیفیت قطعه جوش جهت رشته گوناگون در قالب 34 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت کتاب زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی و دولتی

    پاورپوینت کتاب زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی و دولتی پاورپوینت کتاب زبان تخصصی مدیریت پاورپوینت زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی پاورپوینت زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی پیام نور پاورپوینت کتاب زبان تخصصی 1 مدیریت پاورپوینت زبان تخصصی 1 مدیریت دولتی…

  • بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه

    بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 5

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 5 کارآفرینی سازمانی مبانی نظری کارآفرینی سازمانی تاریخچه کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی پیشینه پژوهش کارآفرینی سازمانی مبانی نظری در مورد کارآفرینی سازمانی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی ادبیات نظری کارآفرینی…

  • پاورپوینت قالب برداری و نکات آن بر اساس آیین نامه

    پاورپوینت قالب برداری و نکات آن بر اساس آیین نامه پاورپوینت قالب برداری پاورپوینت مدت زمان قالب برداری سقف پاورپوینت قالب بندی و قالب برداری پاورپوینت نکات قالب برداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قالب برداری و نکات آن…

  • پاورپوینت آداب مسجد با موضوع مستحبات

    پاورپوینت آداب مسجد با موضوع مستحبات پاورپوینت مستحبات مسجد دانلود پاورپوینت مستحبات مسجد پاورپوینت درباره مستحبات مسجد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آداب مسجد با موضوع مستحبات جهت رشته فقه و اهیات و معارف در قالب 10 اسلايد و…

  • پاورپوینت اصول مصاحبه انگیزشی

    پاورپوینت اصول مصاحبه انگیزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول مصاحبه انگیزشی جهت رشته ی پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نگرش اساسی، پذيرش…

  • جزوه درسی مبانی علوم ریاضی

    جزوه درسی مبانی علوم ریاضی جزوه درسی مبانی علوم ریاضی رفتن به سايت اصلي جزوه درسی مبانی علوم ریاضی به تعداد 196 صفحه pdf مناسب اساتید و جمع بندی و مرور سریع دانشجویان   فصل اول منطق و مجموعه ها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای پرخاشگری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای پرخاشگری مبانی نظری رویکردهای پرخاشگری پیشینه رویکردهای پرخاشگری دانلود مبانی نظری رویکردهای پرخاشگری پیشینه تحقیق رویکردهای پرخاشگری ادبیات نظری رویکردهای پرخاشگری فصل دوم پایان نامه رویکردهای پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای پرخاشگری…

  • پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی کسب و کار در حرفه شما

    پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی کسب و کار در حرفه شما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم های اطلاعاتی کسب و کار در حرفه شما جهت رشته آموزشی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…