ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • اندازه گیری عملکرد

    اندازه گیری عملکرد اندازه گیری نظامهای کنترل ارزیابی عملکرد اندازه گیری عملکرد دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریتی دانلود مقالاتکارشناسی ارشد رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل فروش تحقیق مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلودمقاله رشته مدیریت اندازه گیری…

  • پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان

    پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان جهت رشته مدیریت در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         به …

  • پاورپوینت بروسلوزیس از خانواده بروسلا

    پاورپوینت بروسلوزیس از خانواده بروسلا پاورپوینت بروسلوزیس چیست پاورپوینت بروسلوزیس ppt پاورپوینت علائم بروسلوزیس پاورپوینت تشخیص بروسلوزیس پاورپوینت درمان بروسلوزیس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بروسلوزیس ازخانواده بروسلا جهت رشته پرستاری در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت کار آفرینی

    پاورپوینت کار آفرینی دانلود پاورپوینت کار آفرینی پاورپوینت کار آفرینی چیست؟ کار آفرینی و انواع روش های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کار آفرینی جهت رشته اقتصاد در قالب 165 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پاورپوینت نمایه و نمایه سازی

    پاورپوینت نمایه و نمایه سازی پاورپوینت نمایه و نمایه سازی نمایه و نمایه سازی تحقیق نمایه و نمایه سازی مقاله نمایه و نمایه سازی نمایه چیست تعریف نمایه نیاز به نمایه ها اهداف نمایه سازی تاریخچه نمایه سازی نمایه سازان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتارهای پرخطر

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتارهای پرخطر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری رفتارهای پرخطر…

  • رشد و عملکرد گوجه فرنگی (Lycopersicon esculentumMill.) تحت تاثیر سطح مختلف کاربرد اسید جیبرلیک

    رشد و عملکرد گوجه فرنگی (Lycopersicon esculentumMill.) تحت تاثیر سطح مختلف کاربرد اسید جیبرلیک رشد و عملکرد گوجه فرنگی (Lycopersicon esculentumMill) تحت تاثیر سطح مختلف کاربرد اسید جیبرلیک رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده یک آزمایش در مزرعه باغبانی…

  • پاورپوینت انگیزش و رفتار

    پاورپوینت انگیزش و رفتار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انگیزش و رفتار جهت رشته ی روان شناسی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رفتار عبارت…

  • پیش فرض های معنویت در محیط کار و تشریح ابعاد معنویت در محیط کار

    پیش فرض های معنویت در محیط کار و تشریح ابعاد معنویت در محیط کار کلمات کلیدی : معنویت در محیط کار ابعاد معنویت در محیط کار پایان نامه معنویت در محیط کار مولفه های معنویت در محیط کار پیش فرض…

  • دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی

    دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی پاورپوینت آموزش مقاله نویسی پاورپوینت شیوه های مقاله نویسی پاورپوینت اصول مقاله نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی جهت رشته ادبیات و زبان فارسی در قالب 15 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی 42 اسلاید

    دانلود پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی 42 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی 42 اسلاید جهت رشته حسابداری در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت معرفی کاربرد های پردازش تصویر

    پاورپوینت معرفی کاربرد های پردازش تصویر پاورپوینت کاربرد پردازش تصویر در پزشکی پاورپوینت کاربرد پردازش تصویر در صنایع نظامی پاورپوینت مراحل پردازش تصویر پاورپوینت الگوریتم های پردازش تصویر دیجیتال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی کاربرد های پردازش تصویر جهت…

  • پرسشنامه سبک های یادگیری کلب با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سبک های یادگیری کلب با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های یادگیری دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری کلب پرسشنامه ی سبک های یادگیری کلب تفسیر پرسشنامه سبک های یادگیری…

  • استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها

    استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی توسعه سکونتگاه های غیررسم پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی راهکارهای توانمند سازی سکونتگاه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد دلبستگی 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد دلبستگی 50 صفحه فصل دوم پایان نامه دلبستگی مبانی نظری دلبستگی پیشینه تحقیق دلبستگی پیشینه داخلی دلبستگی پیشینه خارجی دلبستگی پیشینه پژوهش دلبستگی پیشینه نظری دلبستگی ادبیات نظری دلبستگی چارچوب نظری دلبستگی رفتن…

  • مبانی نظری تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان

    مبانی نظری تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان مبانی نظری مدیریت استعداد مدل مفهومی مدیریت استعداد مبانی نظری تعهد سازمانی کارکنان ناجا رابطه مدیریت استعداد و تعهد سازمانی بکارگیری مدیریت استعداد در بین کارکنان ناجا مبانی نظری تاثیر…

  • دانلود پاورپوینت عوامل تاخیر در ازدواج 15 اسلاید

    دانلود پاورپوینت عوامل تاخیر در ازدواج 15 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل تاخیر در ازدواج 15 اسلاید جهت رشته روانشناسی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری اشتراک دانش 45 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری اشتراک دانش 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتراک دانش مبانی نظری اشتراک دانش پیشینه تحقیق اشتراک دانش پیشینه داخلی اشتراک دانش پیشینه خارجی اشتراک دانش پیشینه پژوهش اشتراک دانش پیشینه نظری…

  • برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با سیستم ABC

    برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با سیستم ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت محاسبه بها تمام شده آموزش دانشجویان پزشکی برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی برآورد هزینه تمام شده آموزش رشته های پزشکی با…

  • پاورپوینت مدیریت فايل آشنایی با ایندکسهای چند سطحی و درختواره ای

    پاورپوینت مدیریت فايل آشنایی با ایندکسهای چند سطحی و درختواره ای پاورپوینت ایندکسهای چند سطحی و درختواره ای دانلود پاورپوینت ایندکسهای چند سطحی و درختواره ای پاورپوینت درباره ایندکسهای چند سطحی و درختواره ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت مطالعه کار

    دانلود پاورپوینت مطالعه کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعه کار جهت رشته مدیریت در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مطالعه كار عبارت است از استفاده از…

  • ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

    ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) پایان نامه ارزیابی…

  • دانلود پاورپوینت رابطه فضای مجازی با فضای واقعی

    دانلود پاورپوینت رابطه فضای مجازی با فضای واقعی پاورپوینت فضای مجازی و خانواده پاورپوینت درباره فضای مجازی دانلود پاورپوینت فضای مجازی پاورپوینت تهدیدات فضای مجازی پاورپوینت راجب فضای مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابطه فضای مجازی با فضای…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 11 و 12 مطالعات اجتماعی هشتم - عصری تازه در تاریخ ایران

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 11 و 12 مطالعات اجتماعی هشتم - عصری تازه در تاریخ ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 11 و 12 مطالعات اجتماعی هشتم - عصری تازه در تاریخ ایران به دانش آموزان…

  • پاورپوینت روش بدیعه پردازی

    پاورپوینت روش بدیعه پردازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش بدیعه پردازی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       روشی است…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل 101 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل 101 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تحلیل رفتار متقابل مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل پیشینه داخلی تحلیل رفتار متقابل پیشینه خارجی تحلیل رفتار متقابل…

  • مقایسه جایگزینی ریز شمع به جای شمع در سیستم خاک ریز مسلح شده به وسیله ژئوسنتتیک و شمع

    مقایسه جایگزینی ریز شمع به جای شمع در سیستم خاک ریز مسلح شده به وسیله ژئوسنتتیک و شمع شمع ریز شمع ژئوسنتتیک خاک های سست خاک های مسئله دار سیستم خاکریز مسلح شده کاربرد ریز شمع در سیستم خاکریز مسلح…

  • فصل دوم پایان نامه نظم و انضباط دانش آموزان

    فصل دوم پایان نامه نظم و انضباط دانش آموزان فصل دوم پایان نامه نظم و انضباط دانش آموزان مبانی نظری نظم و انضباط دانش آموزان پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان پیشینه…

  • حمایت از حقوق مالکانه و تفاوت میان نقض معاهده و مصادره با توجه به رویکرد مراجع داوری و جایگاه حقوق بین الملل

    حمایت از حقوق مالکانه و تفاوت میان نقض معاهده و مصادره با توجه به رویکرد مراجع داوری و جایگاه حقوق بین الملل مصادره و سلب مالکیت داوری تجاری بین الملل سلب مالکیت غیر مستقیم در آراء داوری بین الملل سلب…

  • دانلود تحقیق امید به زندگی و جراحی زیبایی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق امید به زندگی و جراحی زیبایی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی امید به زندگی و جراحی زیبایی با فرمت docx در قالب 52 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت کتاب و درس آموزش و پرورش تطبيقي

    پاورپوینت کتاب و درس آموزش و پرورش تطبيقي پاورپوینت آموزش و پرورش تطبیقی+pdf پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش تطبیقی پاورپوینت فصلنامه آموزش و پرورش تطبیقی پاورپوینت مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس…

  • پاورپوینت کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه

    پاورپوینت کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه کلمات کلیدی : پاورپوینت کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه تحقیق کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه مقاله اکتابخانه و ارتقا سلامت جامعه آشنایی با کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه بررسی کتابخانه و ارتقا سلامت جامعه…

  • پاورپوینت آموزشی مسمومیت ها و آنتی دوت ها

    پاورپوینت آموزشی مسمومیت ها و آنتی دوت ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مسمومیت ها و آنتی دوت ها جهت رشته پیراپزشکی در قالب 70 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 5 علوم هشتم - حس و حرکت

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 5 علوم هشتم - حس و حرکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 5 علوم هشتم - حس و حرکت به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 40 اسلاید و با…

  • پاورپوینت تعیین الگوهای رفتار هزینه

    پاورپوینت تعیین الگوهای رفتار هزینه پاورپوینت دانلود کتاب مبانی حسابداری مدیریت دکتر نهندی پاورپوینت مبانی حسابداری مدیریت تالیف دکتر فریدون رهنمای رودپشتی پاورپوینت دانلود رایگان مبانی حسابداری مدیریت پاورپوینت پاورپوینت مبانی حسابداری مدیریت نهندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…