ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • گروه درمانی در روانشناسی

    گروه درمانی در روانشناسی فواید گروه درمانی تحقیق در مورد گروه درمانی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر مراحل تغییر گروه درمانی تاریخچه گروه درمانی تعریف گروه درمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق گروه درمانی در روانشناسی…

  • دانلود پاورپوینت بیان مسئله

    دانلود پاورپوینت بیان مسئله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیان مسئله جهت رشته علوم پایه در 11 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       یکی از بخش ها بسیار مهم…

  • پاورپوينت دراویش و صوفی ها

    پاورپوينت دراویش و صوفی ها پاورپوینت صوفی ها پاورپوینت در اویش پاورپوینت در اویش گنابادی پاورپوینت در مورد صوفی ها پاورپوینت در مورد در اویش گنابادی دانلود پاورپوینت در اویش گنابادی دانلود پاورپوینت صوفی ها دانلود پاورپوينت در اویش و…

  • پاورپوینت سيري در سيره ائمه اطهار

    پاورپوینت سيري در سيره ائمه اطهار پاورپوینت سیری در سیره ائمه اطهار شهید مطهری پاورپوینت سيري در سيره ائمه اطهار پاورپوینت کتاب سیری در سیره ائمه اطهار پاورپوینت دانلود کتاب سیری در سیره ائمه اطهار پاورپوینت سوالات سیری در سیره…

  • پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی

    پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی به تعداد 22 فایل پاورپوینت قابل ویرایش - برای هر فصل بصورت فایل جدا مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   فصل…

  • فصل دوم پایان نامه تاب آوری و احساس تنهایی

    فصل دوم پایان نامه تاب آوری و احساس تنهایی کلمات کلیدی : پایان نامه تاب آوری پایان نامه احساس تنهایی فصل دوم پایان نامه تاب آوری فصل دوم پایان نامه احساس تنهایی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری مبانی…

  • گزارش كار آموزی رشته الكترونیك با عنوان آشنایی با دستگاههای اندازه گیری

    گزارش كار آموزی رشته الكترونیك با عنوان آشنایی با دستگاههای اندازه گیری مولتی متر منبع تغذیه اسیلوسکوپ فانکشن ژنراتور دانلود گزارش كار آموزی رشته الكترونیك با عنوان آشنایی با دستگاههای اندازه گیری دستگاههای اندازه گیری در الکترونیک خرید گزارش كار…

  • استفاده از کارت امتیازدهی متوازن در ارزیابی عملکرد منابع انسانی

    استفاده از کارت امتیازدهی متوازن در ارزیابی عملکرد منابع انسانی منابع انسانی ارزیابی عملکرد منابع انسانی مدیریت عملکرد ارزیابی عملکرد ارزیابی متوازن مدل ارزیابی متوازن کارت امتیازی متوازن استفاده از کارت امتیازدهی متوازن در ارزیابی عملکرد منابع انسانی رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی 25 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی 25 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تیپ شخصیتی مبانی نظری تیپ شخصیتی پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی پیشینه داخلی تیپ شخصیتی پیشینه خارجی تیپ شخصیتی پیشینه پژوهش تیپ شخصیتی پیشینه نظری…

  • پرسشنامه استاندارد محقق ساخته مسئولیت پذیری اجتماعی 37 سوالی

    پرسشنامه استاندارد محقق ساخته مسئولیت پذیری اجتماعی 37 سوالی پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان بر اساس مدل کارول دانلود پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان پرسشنامه مسئولیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شوراهای اسلامی روستایی 68 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شوراهای اسلامی روستایی 68 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری شوراهای روستایی پیشینه شوراهای روستایی پیشینه تحقیق شوراهای روستایی مبانی نظری پژوهش شوراهای روستایی مبانی نظری و پیشینه شوراهای روستایی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • دانلود پاورپوینت پرورش گوساله گوشتی

    دانلود پاورپوینت پرورش گوساله گوشتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرورش گوساله گوشتی جهت رشته دام در 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         گاو جز قدیمی‌ترین حیواناتی…

  • پاورپوینت آشنایی با ارتباطات رادیو مايكروويو نقطه به نقطه

    پاورپوینت آشنایی با ارتباطات رادیو مايكروويو نقطه به نقطه پاورپوینت رادیو مايكروويو دانلود پاورپوینت رادیو مايكروويو پاورپوینت درباره رادیو مايكروويو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ارتباطات رادیو مايكروويو نقطه به نقطه جهت رشته فیزیک در قالب 19…

  • مبانی فقهی مسئولیت پزشکان

    مبانی فقهی مسئولیت پزشکان مسئولیت کیفری پزشکان مسئولیت جزایی پزشک مسئولیت پزشک مباشر ضمان طبیب غيرمباشر حالات و فروض مسئولیت پزشکان مبانی مسؤولیت پزشک از دیدگاه فقهای اسلام پایان نامه مسئولیت پزشکان پایان نامه مبانی فقهی مسئولیت پزشکان رفتن به…

  • ماهیت رشد در هوش معنوی و مولفه های آن در آموزه های دینی

    ماهیت رشد در هوش معنوی و مولفه های آن در آموزه های دینی کلمات کلیدی : ابعاد هوش معنوی مدل های هوش معنوی مولفه های هوش معنوی هوش معنوی از دیدگاه اسلام نظریه های هوش معنوی الگوهای رایج هوش معنوی…

  • پاورپوینت بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری با تاکید بر الگوریتمهای جستجو

    پاورپوینت بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری با تاکید بر الگوریتمهای جستجو بهینه سازی الگوریتم های جستجو سیستم های نرم افزاری دانلود پاورپوینت بهینه سازی در سیستم های نرم افزاری دانلود پاورپوینت بهینه سازی الگوریتم های جستجو پاورپوینت بهینه…

  • پاورپوینت اصول مقاله نويسی ISI

    پاورپوینت اصول مقاله نويسی ISI رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول مقاله نويسی ISI جهت رشته ی انسانی و مهندسی در قالب 72 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • نظریه ها و مدل های حمایت اجتماعی و بررسی رابطه ان با سلامت روانی

    نظریه ها و مدل های حمایت اجتماعی و بررسی رابطه ان با سلامت روانی کلمات کلیدی : ابعاد حمایت اجتماعی نظریه های حمایت اجتماعی مدل های حمایت اجتماعی نظریه های سلامت عمومی کارکردهای مختلف سلامت عمومی حمایت اجتماعی و سلامت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک فصل دوم پایان نامه اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک مبانی نظری اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک پیشینه تحقیق اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک پیشینه پژوهش اثر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق مبانی نظری طلاق مبانی نظری در مورد طلاق مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق چارچوب نظری طلاق چارچوب نظری درباره طلاق چارچوب نظری در مورد طلاق پیشینه تحقیق طلاق پیشینه نظری طلاق پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم سونار

    پاورپوینت آشنایی با سیستم سونار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم سونار جهت رشته فنی و مهندسی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی

    پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت هواپیمایی جهت رشته آموزشی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         این شرکت…

  • تشریح مزایای فیزیولوژیک،اجتماعی و روانشناختی آمادگی جسمانی

    تشریح مزایای فیزیولوژیک،اجتماعی و روانشناختی آمادگی جسمانی پایان نامه آمادگی جسمانی فاکتورهای آمادگی جسمانی آمادگی جسمانی و روانی عوامل موثر بر آمادگی جسمانی مزایای فیزیولوژیک آمادگی جسمانی مزایای اجتماعی آمادگی جسمانی مزایای روانشناختی آمادگی جسمانی اصطلاحات آمادگی جسمانی مرتبط با…

  • فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی

    فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی چارچوب نظری خودپنداره تحصیلی رفتن…

  • پاورپوینت طرح توجیهی تولید بیسکویت

    پاورپوینت طرح توجیهی تولید بیسکویت پاورپوینت طرح توجیهی تولید بیسکویت ساده پاورپوینت دانلود رایگان طرح توجیهی تولید بیسکویت پاورپوینت تولید بیسکویت شرکت پاورپوینت تولید بیسکویت صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح توجیهی تولید بیسکویت جهت رشته کاریابی و کارآفرینی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی مبانی نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی مبانی نظری رابطه…

  • نقد و بررسی مدیریت آموزشی

    نقد و بررسی مدیریت آموزشی رهبری مدیریت آموزشی سازمان آموزشی نقد و بررسی مدیریت آموزشی بررسی شیوه های مدیریت و رهبری آموزشی دانلود مقاله رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت نقد و بررسی مدیریت آموزشی  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های هیجان خواهی مبانی نظری هیجان خواهی نظریه های هیجان خواهی چارچوب نظری هیجان خواهی فصل دوم پایان نامه هیجان خواهی دانلود مبانی نظری هیجان خواهی پیشینه هیجان خواهی پیشینه تحقیق هیجان خواهی پیشینه…

  • نظام آموزشی ابتدایی؛اهداف،مشکلات،ویژگیها و امکانات

    نظام آموزشی ابتدایی؛اهداف،مشکلات،ویژگیها و امکانات نظام آموزشی ابتدایی اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی مواد و برنامه های درسی دوره ابتدایی نظام آموزشی ابتدایی؛اهداف،مشکلات،ویژگیها و امکانات تاثیر امکانات بر نظام یادگیری دانلود پایان نامه مدیریت آموزشی دانلود پایان نامه رشته…

  • پروپوزال بررسی ارتباط هوش سازمانی و استرس شغلی کارمندان

    پروپوزال بررسی ارتباط هوش سازمانی و استرس شغلی کارمندان کلمات کلیدی : پروپوزال هوش سازمانی پروپوزال استرس  شغلی هوش سازمانی کارکنان تحقیق استرس شغلی کارکنان مدل ها و نظریه های هوش سازمانی مدل ها و نظریه های استرس  شغلی رابطه…

  • پرسشنامه سنجش رفتار سازشی دانش آموزان لامبرت، ويند ميلر و فيگو روآ

    پرسشنامه سنجش رفتار سازشی دانش آموزان لامبرت، ويند ميلر و فيگو روآ کلمات کلیدی : پرسشنامه سازگاری اجتماعی پرسشنامه استاندارد سازگاری اجتماعی پرسشنامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان پرسشنامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی پرسشنامه سازگاری تحصیلی دانش آموزان پرسشنامه رفتار…

  • دانلود پاورپوینت تئوری گراندد

    دانلود پاورپوینت تئوری گراندد پاورپوینت درمورد تئوری گراندد پاورپوینت نظریه زمینه ای پاورپوینت آماده نظریه گراندد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری گراندد جهت رشته علوم پایه در 53 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • مطالعه انواع خطاهای بوجود آمده در ترانسفورماتورهای فوق توزیع و روشهای پیشگیری

    مطالعه انواع خطاهای بوجود آمده در ترانسفورماتورهای فوق توزیع و روشهای پیشگیری ترانسفورماتور ترانسفورماتورهای فوق توزیع علل سوختن ترانسفورماتورهای 66 كیلو ولت خطاهای بوجود آمده در ترانسفورماتورهای فوق توزیع خطاها در ترانسفورماتورهای فوق توزیع سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • پاورپوینت تاریخ علم فیزیک

    پاورپوینت تاریخ علم فیزیک دانلود پاورپوینت تاریخ علم فیزیک چیست دانلود پاورپوینت تاریخچه علم فیزیک دانلود پاورپوینت تاریخچه ی فیزیک پاورپوینت درخصوص تاریخ علم فیزیک دانلود پاورپوینت تاریخ علوم فیزیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخ علم فیزیک جهت…

  • دانلود پاورپوینت روز زمین پاک

    دانلود پاورپوینت روز زمین پاک پاورپوینت درمورد روز زمین پاک پاورپوینت تحلیل روز زمین پاک پاورپوینت کلیات روز زمین پاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روز زمین پاک در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…