ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پاورپوینت سالمندی و سالمندی فعال

    پاورپوینت سالمندی و سالمندی فعال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سالمندی و سالمندی فعال جهت رشته آمار در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     هرچند سالمندي فرآيند مداومي…

  • پاورپوینت استاندارد حسابرسی رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه

    پاورپوینت استاندارد حسابرسی رویدادهای پس از تاریخ ترازنامه دانلود پاورپوینت استاندارد حسابرسی رویداد های پس از تاریخ ترازنامه استاندارد حسابرسی رویداد های پس از تاریخ ترازنامه پاورپوینت رویداد های پس از تاریخ ترازنامه استاندارد حسابرسی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوينت فصل سيزدهم علوم نهم ابتدايی مبحث جانوران بی مهره

    پاورپوينت فصل سيزدهم علوم نهم ابتدايی مبحث جانوران بی مهره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل سيزدهم علوم نهم ابتدايی مبحث جانوران بی مهره در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان

    پاورپوینت رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان جهت رشته مدیریت در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس جنسی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس جنسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس جنسی مبانی نظری اعتماد به نفس جنسی پیشینه تحقیق اعتماد به نفس جنسی پیشینه داخلی اعتماد به نفس جنسی…

  • ضرورت و اهمیت تربیت دینی و بررسی اهداف و ویژگی های آن

    ضرورت و اهمیت تربیت دینی و بررسی اهداف و ویژگی های آن کلمات کلیدی : پایان نامه تربیت دینی ویژگیهای تربیت دینی روش آموختن دین به فرزند مراحل پذیرش دین در فرزند     ضرورت و اهمیت تربیت دینی تعریف عملیاتی…

  • اثر ثبت بر وضعیت حقوقی شركت‌های تجاری

    اثر ثبت بر وضعیت حقوقی شركت‌های تجاری نظام حقوقی ایران مبانی قانونی ثبت شركت‌ها وضعیت حقوقی شركت‌های تجاری دانلود مقاله اثر ثبت بر وضعیت حقوقی شركت‌های تجاری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • نشانه ها و علل استرس شغلی و بررسی پیامدهای آن

    نشانه ها و علل استرس شغلی و بررسی پیامدهای آن کلمات کلیدی : تعریف استرس شغلی علل استرس در محیط کار علل استرس در محیط کار نشانه های استرس شیوع استرس شغلی پیامدهای استرس شغلی تحقیق کامل استرس شغلی رفتن…

  • اهمیت و نقش فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات آن

    اهمیت و نقش فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات آن تحقیق در مورد مدارس هوشمند اهميت و نقش فناوري در آموزش تحقیق در مورد هوشمندسازی مدارس پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران پیشینه هوشمندسازی مدارس در جهان جايگاه…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل چهارم درمان های وجودی رولو می

    پاورپوینت کتاب و درس فصل چهارم درمان های وجودی رولو می رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل چهارم درمان های وجودی رولو می جهت رشته روانشناسی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت بهداشت مواد غذايي و نقش آن در سلامت

    پاورپوینت بهداشت مواد غذايي و نقش آن در سلامت دانلود رایگان پاورپوینت رشته صنایع غذایی دانلود رایگان پاورپوینت بهداشت مواد غذايي و نقش آن در سلامت پاورپوینت بهداشت مواد غذايي و نقش آن در سلامت بهداشت مواد غذايي و نقش…

  • پرسشنامه تعیین وضعیت استفاده ازمدل منابع و مصارف در شعب بانک کشاورزی

    پرسشنامه تعیین وضعیت استفاده ازمدل منابع و مصارف در شعب بانک کشاورزی پرسشنامه مدل منابع و مصارف پرسشنامه تعیین وضعیت منابع پرسشنامه تعیین وضعیت مصارف پرسشنامه استفاده ازمدل منابع و مصارف رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعیین وضعیت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان 65 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هیجان مبانی نظری هیجان پیشینه تحقیق هیجان پیشینه داخلی هیجان پیشینه خارجی هیجان پیشینه پژوهش هیجان پیشینه نظری هیجان ادبیات نظری هیجان چارچوب نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان 75 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان 75 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان پیشینه داخلی خشونت علیه زنان پیشینه خارجی خشونت علیه زنان…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف دکتر علی اصغر پورعزت با موضوع فهم اداره و حکمرانی

    پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف دکتر علی اصغر پورعزت با موضوع فهم اداره و حکمرانی کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی مدیریت دولتی تألیف علی اصغر پورعزت با موضوع فهم اداره و حکمرانی…

  • مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان سیاست ایالت متحده آمریكا در خلیج فارس

    مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان سیاست ایالت متحده آمریكا در خلیج فارس انقلاب اسلامی ایران و سیاست های منطقه ای آمریکا تحلیل سیاست آمریکا از وقایع خلیج فارس ستون اصلی سیاست آمریکا در منطقه ایجاد کمربند امنیتی با تداوم…

  • دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

    دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف جهت رشته معماری در 55 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجربه خشونت 38 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجربه خشونت 38 صفحه فصل دوم پایان نامه تجربه خشونت مبانی نظری تجربه خشونت پیشینه تحقیق تجربه خشونت پیشینه داخلی تجربه خشونت پیشینه خارجی تجربه خشونت پیشینه پژوهش تجربه خشونت پیشینه نظری تجربه خشونت ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی 39 صفحه فصل دوم پایان نامه سبک های شناختی مبانی نظری سبک های شناختی پیشینه تحقیق سبک های شناختی پیشینه داخلی سبک های شناختی پیشینه خارجی سبک های شناختی پیشینه پژوهش سبک…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادی و شادکامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادی و شادکامی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادی و شادکامی مبانی نظری شادی و شادکامی پیشینه تحقیق شادی و شادکامی پیشینه داخلی شادی و شادکامی پیشینه خارجی شادی و شادکامی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت بهداشت فردی و کنترل سلامت افراد موثر در فرایند تولید غذا

    پاورپوینت بهداشت فردی و کنترل سلامت افراد موثر در فرایند تولید غذا پاورپوینت بهداشت فردی چیست پاورپوینت بهداشت فردی دانش آموزان پاورپوینت بهداشت فردی ppt پاورپوینت آموزش بهداشت فردی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت فردی و کنترل…

  • آموزش حرف چ فارسی اول ابتدایی

    آموزش حرف چ فارسی اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف چ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 4 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت آموزشی طرح ریزی و ارزشیابی موجودی ها

    پاورپوینت آموزشی طرح ریزی و ارزشیابی موجودی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی طرح ریزی و ارزشیابی موجودی ها جهت رشته گوناگون در قالب 73 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش و ارزیابی هوش اخلاقی لنیک و کیل

    دانلود پرسشنامه استاندارد سنجش و ارزیابی هوش اخلاقی لنیک و کیل رفتن به سايت اصلي پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل در سال (2005)   پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل در سال (2005) در ده بعد و شامل 40…

  • پاورپوینت تجارت آب مجازی در ایران

    پاورپوینت تجارت آب مجازی در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجارت آب مجازی در ایران جهت رشته مدیریت در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • پاورپوینت دلیل احداث پست گازی و مزایای آن

    پاورپوینت دلیل احداث پست گازی و مزایای آن پاورپوینت پاورپوینت پست های گازی gis پاورپوینت مزایا و معایب پست های گازی پاورپوینت انواع پستهای گازی پاورپوینت َآشنایی با پستهای گازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دلیل احداث پست گازی…

  • پاورپوينت بازاریابی گیاهان دارویی در ایران

    پاورپوينت بازاریابی گیاهان دارویی در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بازاریابی گیاهان دارویی در ایران جهت رشته داروسازی قالب  32 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         خداوند…

  • ارزیابی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران

    ارزیابی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران رضایت شغلی تعهد سازمانی ارتباط بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی رضایت شغلی پرستاران تعهد سازمانی پرستاران ارتباط رضایت شغلی و تعهد سازمانی در پرستاران دانلود پایان نامه رابطه رضایت شغلی و…

  • دانلود پاورپوینت شبکه متصل به برق خورشیدی

    دانلود پاورپوینت شبکه متصل به برق خورشیدی پاورپوینت برق خورشیدی پاورپوینت درباره شبکه متصل به برق خورشیدی پاورپوینت مزایای برق خورشیدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبکه متصل به برق خورشیدی جهت رشته الکترونیک در 34 اسلاید و با…

  • مبانی نظری امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    مبانی نظری امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي…

  • تشریح اشغال و نحوه تحقق آن

    تشریح اشغال و نحوه تحقق آن انواع اشغال مفهوم اشغال شرایط تحقق اشغال اشغال در اسناد بین المللی دانلود مقاله اشغال تشریح اشغال و نحوه تحقق آن دانلود مقاله رشته علوم سیاسی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته علوم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصویر بدنی در دختران 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصویر بدنی در دختران 48 صفحه فصل دوم پایان نامه تصویر بدنی در دختران مبانی نظری تصویر بدنی در دختران پیشینه تحقیق تصویر بدنی در دختران پیشینه داخلی تصویر بدنی در دختران پیشینه خارجی تصویر…

  • پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی

    پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی بررسی هندسه در معماری اسلامی هندسه در معماری اسلامی تحقیق بررسی هندسه در معماری اسلامی مقاله هندسه در معماری اسلامی نمادها در معماری اسلامی پاورپوینت کاربرد هندسه در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره پیشینه داخلی خودپنداره پیشینه خارجی خودپنداره پیشینه پژوهش خودپنداره پیشینه نظری خودپنداره ادبیات نظری خودپنداره چارچوب نظری خودپنداره رفتن به…

  • پاورپوینت بتابلوکرها

    پاورپوینت بتابلوکرها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بتابلوکرها جهت رشته ی پزشکی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این داروها آنتاگونیست رقابتی رسپتورهای بتا هستند.…