ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM  می باشد.

 

 

 

 

 

ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان

سين، تسه و ييم عناصر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را به شرح ذيل برمي شمارند: (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد نخست؛ تمركز بر مشتريان كليدي: شامل تمركز گسترده بر مشتري اصلي و تحويل مستمر ارزش افزوده و برتر به مشتريان كليدي منتخب از طريق عرضه هاي شخصي شده و دلخواه است. اين بعد شامل: 1. بازاريابي مشتري اصلي؛ 2. شناخت ارزش دوره  عمر مشتري كليدي؛ 3. سفارشي‌سازي (شخصي‌سازي)؛ 4. بازاريابي تعاملي خلق مجدد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد دوم؛ سازمان مدیریت ارتباط با مشتریان:CRM  ضرورتا به معني تغييرات اساسي در روش سازماندهي و فرايندهاي كسب وكار شركت هاست. شركت ها بايد به چالش هاي اصلي سازمان در رابطه با شروع و آغاز CRM  توجه بيشتري داشته باشند. اين بعد شامل: 1. ساختار سازماني؛ 2. الزام منابع سطح سازمان و 3. مديريت منابع انساني. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

بعد سوم؛ مديريت دانش: طبق ديدگاه مبتني بر دانش شركت، منطق اصلي براي وجود يك شركت، ايجاد، انتقال وكاربرد دانش است، از ديدگاه مديريت ارتباط با مشتري، دانش مي تواند به آنچه كه از تجربه يا مطالعه عملي داده مشتري ياد گرفته شده است، اطلاق شود. اين بعد شامل: 1. يادگيري و ايجاد دانش؛ 2.  انتشار و به اشتراك گذاري دانش؛ 3.  پاسخگويي دانش. (طاهرپور و طیبی، 1389) 

 

بعد چهارم؛ مدیریت ارتباط با مشتریان مبتني بر فناوري: داده مشتري دقيق، براي عملكرد موفقيت آميز CRM، حياتي است و در نتيجه، فناوري نقش مهمي درCRM  و در افزايش هوشمندي شركت بازي مي كند. قانون پارتو بیانگر آنست که 80 درصد درآمد و سود يك شركت به وسيله 20 درصد مشتريان آن تأمين مي شود، لذا اين مشتريان براي شركت از اهميت ويژه اي برخوردارند و براي خدمت رساني به اين مشتريان بايد سازماندهي شركت به نحوي باشد كه بتواند تمام منابع خود را در براي كسب رضايت آنها بسيج كند و از طرف ديگر اين امر مستلزم مديريت اطلاعات مشتريان و شناخت مطلوب آنهاست (مديريت دانش) و تمام اين فرآيند بدون وجود فناوري عملي نخواهد بود. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)

الف- مدیریت ارتباط با مشتریان عملیاتی: در این روش تمامی مراحل ارتباط با مشتری، از مرحله بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش و دریافت بازخورد از مشتری، به یک فرد سپرده می شود؛ البته به نحوی که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر یک از مشتریان را بدون مراجعه به این فرد در دسترس داشته باشند. از ابزارها و روش های CRM عملیاتی می توان به سیستم قدرت فروش مکانیره اشاره کرد که تمامی عملیات مربوط به مدیریت تماس، بورس و مدیریت اداره فروش را بر عهده دارد.

 

 

بخشی عملیاتی CRM به طور معمول شامل سه حوزه عمومی کسب و کار یعنی خودکار سازی عملیات بخش فروش یا SFA، پشتیبانی و خدمت به مشتری یا CSS و خودکار سازی عملیات بازاریابی یا EMA می باشد. بخش بازاریابی فراهم کننده اطلاعاتی در خصوص رقبا، گرایش بازار و متغیرهای کلان محیطی است. بخش مدیریت فروش برخی از فرایندهای فروش و مدیریت فروش شرکت را خودکار می کند. این بخش به جمع آوری و دنبال کردن اطلاعات مربوط به عادات خرید، پسند و سلیقه و جمعیت شناسی مشتریان و کارایی کارکنان بخش فروش می پردازد. بخش خدمات مشتری نیز مامور خودکار سازی برخی خدمات از قبیل درخواست اطلاعات، شکایات، محصولات مرجوعی و …است.

 

 

 

ب- مدیریت ارتباط با مشتریان تحلیلی: در CRM تحلیلی، ابزارها و روش هایی به کار می رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملیاتی را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج آن را برای مدیریت عملکرد تجاری آماده می کند. در واقع، CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند، یعنی داده های بخش عملیاتی در اختیار بخش تحلیل قرار می گیرد، پس از تحلیل داده ها، نتایج به دست آمده تاثیر مستقیمی بر بخش عملیات خواهد داشت. به کمک تحلیل های این بخش، مشتریان دسته بندی شده و امکان تمرکز سازمان بر روی بخش خاصی از مشتریان فراهم می شود. 

 

 

‏ج- مدیریت ارتباط با مشتریان تعاملی: در این نوع ارتباط، مشتری برای برقراری ارتباط با سازمان، از آسان ترین روش ممکن مانند تلفن، تلفن همراه، فکس، ایتنرنت و سایر روش های مورد نظر خود استفاده می کند؛ CRM تعاملی به دلیل امکان انتخاب روش از سوی مشتری و اینکه بیشتر فرایندها (از جمع آوری داده ها تا پردازش و ارجاع مشتری)، در کمترین ‏زمان ممکن به مسئول مربوطه می رسد، باعث مراجعه مجدد مشتری و ادامه ارتباط با شرکت می شود.

 

 

مولفه‌های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان

2-2-9-1 فرآیندها
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی درون‌سازمانی است که هدفش رضایت مشتری و برقراری ارتباط بلندمدت با مشتری است. یک عامل مهم این است که فرآیندهایی که در تعامل با مشتری هستند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. بنابراین، فرآیندهایی که شامل تعامل با مشتری می باشند عبارتند از: بازاریابی، فروش و خدمات. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

•    بازاریابی
با در نظر گرفتن اینکه فرآیندهای بازاریابی در هسته قرار دارند و به طور وضوح در جهت نیازهای مشتری می باشند، استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری اثرش را بر یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان می گذارد. مدیریت ارتباط با مشتری، درک نیازهای مشتری، دانستن رفتار خرید مشتری همه اینها فعالیت هایی هستند که در فرآیند بازاریابی اتفاق می افتند. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

 

 

CRM راهبردي جامع و مشتمل بر فرايند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است. مطابق اين ديدگاه هدف CRM بهبود بهره وري و عملكرد بازاريابي است و اين بهره وري از طريق افزايش كارايي و اثربخشي بازاريابي در براي كسب رضايت مشتريان و جلب اعتماد و وفاداري آنها حاصل مي شود و بالطبع سازمان نيز مي تواند به اهداف سودآوري خود برسد.

 

 

با توجه به شكل ذیل،  CRMاز طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آنها و نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هر چه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنها به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. (رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي) و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنها موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود. زيرا مشتريان وفادار به تبليغات دهان به دهان مثبت دست زده و مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • تحقیق بررسی روشهای پرداخت بین المللی ثمن در تجارت بین الملل

    تحقیق بررسی روشهای پرداخت بین المللی ثمن در تجارت بین الملل کلمات کلیدی : تحقیق بررسی روشهای پرداخت بین المللی ثمن در تجارت بین الملل روشهای پرداخت بین المللی ثمن در تجارت بین الملل روشهای پرداخت بین المللی ثمن انواع…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی (جلد اول) تألیف شرودر و همکاران ترجمه پارسائیان با موضوع ارائه تئوری حسابداری

    پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی (جلد اول) تألیف شرودر و همکاران ترجمه پارسائیان با موضوع ارائه تئوری حسابداری پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری مالی تجزیه و تحلیل (جلد اول) تألیف شرودر و همکاران ترجمه پارسائیان با موضوع…

  • پاورپوینت استروژن

    پاورپوینت استروژن پاورپوینت استروژن مقاله پاورپوینت استروژن تحقیق پاورپوینت استروژن پژوهش پاورپوینت استروژن پروژه پاورپوینت استروژن رفتن به سایت اصلی استروژن   Estrogen , Ethinyl Estradiol , Estradiol valerate           Conjugated اثرات :  صفات ثانويه جنسي ، تكامل دستگاه تناسلي زنانه و…

  • تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان

    تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه تاثیر سرمایه گذاری  فناوری اطلاعات  بر اثربخشی  و کیفیت بیمارستان منافع زیادی برای مدیران…

  • کنترل کیفیت آماری

    کنترل کیفیت آماری کنترل تولید کنترل کیفیت دستگاه تزریق کنترل کیفیت آماری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق صنایع رفتن به سایت اصلی کنترل کیفیت آماری   مقدمه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی پیشینه داخلی نقدشوندگی پیشینه خارجی نقدشوندگی پیشینه پژوهش نقدشوندگی پیشینه نظری نقدشوندگی ادبیات نظری نقدشوندگی چارچوب نظری نقدشوندگی…

  • نقش و مشارکت سازمان های مردم نهاد در توسعه حقوق محیط زیست

    نقش و مشارکت سازمان های مردم نهاد در توسعه حقوق محیط زیست سازمان های مردم نهاد توسعه حقوق محیط زیست سازمان های غیردولتی زیست محیطی ایران دانلود مقاله رشته محیط زیست نقش و مشارکت سازمان های مردم نهاد در توسعه…

  • پاورپوینت اعتیاد و انواع مواد مخدر

    پاورپوینت اعتیاد و انواع مواد مخدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعتیاد و انواع مواد مخدر جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 91 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری و تحلیل اهداف برای این فرمان

    بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری و تحلیل اهداف برای این فرمان فرمان آتش به اختیار فرمان آتش به اختیار رهبری اهداف فرمان آتش به اختیار تحلیل اهداف فرمان آتش به اختیار بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری وظایف افسران…

  • بررسی آفات انباری و نحوه مبارزه با آنها

    بررسی آفات انباری و نحوه مبارزه با آنها آفات انباری آلودگی انبار مبارزه با آفات انباری سموم آفت كش انباری کنه انباری حشرات زیان آور انباری بررسی آفات انباری و نحوه مبارزه با آنها دانلود پایان نامه آفات انباری دانلود…

  • نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی

    نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی مسئولیت کیفری ماده 140 قانون مجازات اسلامی نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی جایگاه اختیار در…

  • طراحی پایدار ستون مشبک شکل پذیر

    طراحی پایدار ستون مشبک شکل پذیر بارگذاری جانبی رفتار هیسترزیس ستونهای مشبک بست دار طراحی پایدار ستون مشبک شکل پذیر رفتار هیسترزیس ستون بست دار دانلود مقالات عمران دانلود مقالات رشته عمران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله مهندسی عمران طراحی…

  • دانلود پاورپوینت انواع آزمایشات پزشکی

    دانلود پاورپوینت انواع آزمایشات پزشکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع آزمایشات پزشکی جهت رشته پزشکی در 169 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         بدون شک ممکن است…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره پیشینه داخلی خودپنداره پیشینه خارجی خودپنداره پیشینه پژوهش خودپنداره پیشینه نظری خودپنداره ادبیات نظری خودپنداره چارچوب نظری خودپنداره رفتن به…

  • پاورپوینت پردازنده های گرافیکی

    پاورپوینت پردازنده های گرافیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پردازنده های گرافیکی جهت رشته کامپیوتر در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مقایسه عملكرد پردازنده ‌گرافیكی GPU  با…

  • بررسی و تشریح نظریه ها و مدل های سازگاری

    بررسی و تشریح نظریه ها و مدل های سازگاری کلمات کلیدی : مدل های سازگاری مدل های سازگاری تحصیلی نظریه های مربوط به سازگاری عوامل موثر بر ناسازگاری ابزارهای سنجش سازگاری انواع سازگاری در روانشناسی پایان نامه سازگاری در روانشناسی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 ریاضی هشتم - یادآوری عددهای صحیح

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 ریاضی هشتم - یادآوری عددهای صحیح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 ریاضی هشتم - یادآوری عددهای صحیح به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 61 اسلاید و با…

  • فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی

    فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی چارچوب نظری خودپنداره تحصیلی رفتن…

  • پاورپونت فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP

    پاورپونت فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP دانلود پاورپونت فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP تحقیق راجب فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP چگونگی فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP جهت رشته کامپیوتر…

  • پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما

    پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما دانلود پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان وب سایت همایشهای صدا و سیما معماری UML آشنایی با SQL طراحی وبسایت آشنایی با زبان VB سیستم همکاری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق…

  • جزوه حقوق تجارت 4

    جزوه حقوق تجارت 4 کلمات کلیدی : جزوه حقوق تجارت 4 رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق تجارت 4 ورشکستگی دکتر فخاری 91 صفحه pdf منظم و با فهرست مناسب مطالعه و آمادگی امتحان

  • پاورپوینت مسایل حسابداری بین المللی و کاربردهای آن

    پاورپوینت مسایل حسابداری بین المللی و کاربردهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری بین المللی جهت رشته ی حسابداری در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت مصور مديريت زنجيره های تامين

    پاورپوینت مصور مديريت زنجيره های تامين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصور مديريت زنجيره‌های تامين جهت رشته مدیریت در قالب 10 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعاريف…

  • بررسی فرآیند دادرسی طلاق در حقوق ایران

    بررسی فرآیند دادرسی طلاق در حقوق ایران دادرسی طلاق در حقوق ایران طلاق در حقوق ایران انواع طلاق در حقوق ایران بررسی طلاق در حقوق ایران موجبات طلاق در حقوق ایران طلاق توافقی در حقوق ایران شرایط طلاق در حقوق…

  • دانلود پاورپوینت درس چهاردهم کتاب فارسی کلاس پنجم شجاعت

    دانلود پاورپوینت درس چهاردهم کتاب فارسی کلاس پنجم شجاعت دانلود پاورپوینت درس چهاردهم کتاب فارسی کلاس پنجم شجاعت پاورپوینت درس چهاردهم کتاب فارسی کلاس پنجم شجاعت پاورپوینت کتاب فارسی کلاس پنجم درس شجاعت پاورپوینت درس شجاعت کلاس پنجم رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت سیستم ایمنی پروبیوتیک ها

    دانلود پاورپوینت سیستم ایمنی پروبیوتیک ها پاورپوینت سیستم ایمنی و پروبیوتیک پاورپوینت پروبیوتیک سیستم ایمنی پاورپوینت پروبیوتیک چیست پاورپوینت پروبیوتیک ها چه هستند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم ایمنی پروبیوتیک ها جهت رشته پزشکی در قالب 14 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی مبانی نظری انگیزش تحصیلی مبانی نظری انگیزش پیشرفت تحصیلی مبانی نظری انگیزه پیشرفت تحصیلی پیشینه انگیزش تحصیلی تاریخچه انگیزش تحصیلی پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی فصل دوم پایان نامه انگیزش تحصیلی دانلود مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری فعالیت ها

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق برون سپاری فعالیت ها مبانی نظری برون سپاری فعالیت ها مبانی نظری در مورد برون سپاری فعالیت ها دانلود مبانی نظری برون سپاری فعالیت ها پیشینه تحقیق در مورد برون سپاری فعالیت ها پیشینه تحقیق…

  • کتاب مدل سازی و ارزیابی سیستم های کامپیوتری دکتر محمد جعفر تارخ

    کتاب مدل سازی و ارزیابی سیستم های کامپیوتری دکتر محمد جعفر تارخ کتاب مدل سازی و ارزیابی سیستم های کامپیوتری دکتر محمد جعفر تارخ رفتن به سایت اصلی کتاب مدل سازی و ارزیابی سیستم های کامپیوتری دکتر محمد جعفر تارخ…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط بین الزامات گمرک نوین با نیازمندی های عملیاتی گمرکی

    پرسشنامه بررسی ارتباط بین الزامات گمرک نوین با نیازمندی های عملیاتی گمرکی پرسشنامه الزامات گمرک نوین دانلود پرسشنامه الزامات گمرک نوین پرسشنامه استاندارد الزامات گمرک نوین دانلود پرسشنامه استاندارد الزامات گمرک نوین پرسشنامه نیازمندی های عملیاتی گمرکی پرسشنامه الزامات گمرک…

  • پاورپوینت استراتژی توسعه

    پاورپوینت استراتژی توسعه پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک پاورپوینت مفاهیم مدیریت استراتژیک دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه پاورپوینت کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک پاورپوینت کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک دانلود پاورپوینت استراتژی های توسعه سیستم های اطلاعاتی حسابداری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و ابعاد آن 78 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و ابعاد آن 78 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کمال گرایی پیشینه تحقیق کمال گرایی پیشینه نظری کمال گرایی پیشینه خارجی کمال گرایی پیشینه داخلی کمال گرایی فصل دوم پایان نامه ابعاد…

  • ارزیابی تغییرات کیفیت روغن ناشی از فساد و اکسیداسیون

    ارزیابی تغییرات کیفیت روغن ناشی از فساد و اکسیداسیون تصفیه رو غن روغن ترانسفورماتور تصفیه فیزیکی روغن ترانسفورماتور تصفیه شیمیایی روغن ترانسفورماتور تغییرات کیفیت روغن از اکسیداسیون ارزیابی تغییرات کیفیت روغن ناشی از فساد و اکسیداسیون دانلود پایان نامه مهندسی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو اخلاقی 40 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق جو اخلاقی 40 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری جو اخلاقی ادبیات نظری جو اخلاقی چارچوب نظری جو اخلاقی فصل دوم پایان نامه جو اخلاقی دانلود مبانی نظری جو اخلاقی پیشینه جو اخلاقی پیشینه تحقیق…