ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن  می باشد.

 

 

 

مقدمه
سازمان‏های امروزی کالا و خدماتی را ارائه می‏دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز یک سیستم CRM فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است، (دهمرده و همکاران، 1389، ص92).استراتژی‏های بازاریابی سنتی روی 4P تمرکز می کرد تا سهم بازار را افزایش دهد(قیمت،محصول،توسعه و مکان). هدف اصلی، افزایش دادن حجم معاملات بین فروشنده وخریدار است. حجم معاملات، یک راه اندازه‏گیری خوب برای وضعیت استراتژی‏ها و روش‏های فروش را فراهم می‏کند. CRM یک حرکت حرفه‏‏‏ای فراتر از افزایش حجم معاملات می باشد.

 

 

هدف آن افزایش سود، درآمد و رضایت مندی مشتری است. به منظور داشتن CRM موفق، یک مجموعه گسترده از ابزارها، تکنولوژی‏ها و دستورالعمل های ارتباط با مشتری ضروریست. بنابراین CRM اساسا یک استراتژی کاری و یک نقطه عملیاتی در مقابل دیدگاه فنی است. CRM یک استراتژی منظم برای ساختن و نگه داشتن دراز مدت ارتباط با مشتریان سودآور است. یک شروع موفقیت آمیز برای CRM، از استراتژی و فلسفه کسب و کار سرچشمه می گیرد که همه فعالیت‏های سازمان را بر روی نیازهای مشتری متمرکز می کند. تکنولوژی CRM به عنوان یک عامل تقویت کننده برای فرآیندهایی است که استراتژی‏ها را به سوی نتایج تجاری هدایت می کنند.(Tohidi & Jabbari,2012,p.565).

 

 

 

 

مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری

همانطور که اشاره شد اجرای موفق یک پروژه  CRM نیازمند یک رویکرد جامع با نگاه متوازن به فناوری، فرایندها و کارکنان است. بر این اساس مدل اجرایی CRM در سازمانها بدین صورت پیشنهاد می‏گردد و در ادامه با توجه به مدل ذیل در شکل2-5 به تشریح هریک از ابعاد پرداخته می شود.

 

 

•    عامل فناوری 
مدت زمان مدیدی است که فن آوری اطلاعات به عنوان ابزاری جهت بازمهندسی بنیادین فرایندهای کاری  و بهبود در عملکرد سازمانی شناخته شده است. با استفاده از IT می‏توان روشهای ابتکاری جدید خلق نمود، بنگاه را با مشتریان، تامین-کنندگان و ذینفعان داخلی مرتبط کرد.IT این قابلیت را فراهم نموده است که بسته‏های CRM از امکان جمع آوری و تحلیل الگوهای داده های مشتریان، بررسی رفتار مشتریان، توسعه مدلهای پیش بینی، ارائه پاسخ به مشتری با ابزارهای ارتباطی موردنظر او، برخوردار باشند. نوآوری در زیرساختهای شبکه، محاسبات سرویس دهنده/سرویس گیرنده و ابزارهای هوشمند تجاری از فاکتورهای اصلی در توسعه CRM می باشند. سیستمهای CRM دانش مشتری را جمع‏آوری، ذخیره، نگهداری و درکل سازمان توزیع می‏نماید. براین اساس مدیریت موثر اطلاعات، عنصر اساسی در موفقیت CRM می‏باشد. همچنین، انبارسازی داده، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان  و اینترنت زیرساختهای اصلی در توسعه CRM می‏باشند.

 

 

•    فناوری انبارسازی داده    
انبارسازی داده  از جمله ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات است که به تصمیم گیران سازمانی اجازه دسترسی مستمر به اطلاعات را از طریق جمع آوری داده‏های مشتریان در سازمان و تلفیق تمام پایگاه های داده و سیستم عملیاتی نظیر منابع انسانی، فروش و فرایند معامله، امور مالی، موجودی ، خرید و سیستم بازاریابی می دهد. بویژه انبار داده با اخذ، پالایش، تغییر و مدیریت حجم زیادی از داده ها از سیستمهای ناهمگون یک سیر تاریخی از معاملات مشتری را در دسترس قرار می دهد. در نتیجه نیاز به ابزارهای سنتی تحقیقات بازار نظیر تحقیقات میدانی و گروههای کانون در استخراج دانش از مشتریان کاهش می یابد. بدین ترتیب امکان شناسایی و گزارش بر مبنای محصولات یا خدمات، مناطق جغرافیایی، کانون توزیع، گروه مشتری و یا مشتری خاص ممکن می شود. در نتیجه کلیه ارتباطات مربوط به تعاملات مشتریان در سازمان در دسترس می-باشد. در واقع فناوری انبارسازی داده، امکان اجرای CRM را فراهم آورده است. 

 

 

چراکه CRM با تلخیص، مرتبط نمودن و تغییر شکل داده های مشتریان به اطلاعات پردازش شده، منجر به درک بهتر مشتریان شده است. داده های مرتبط با مشتریان شامل داده های فروش، ترفیع و فعالیتهای مربوط به خدمات مشتری است. سایر اطلاعات تولید شده از خدمات داخلی، می توانند درک ما از مشتریان و الگوی خرید آنان را توسعه دهند. توانایی انبارهای داده در ذخیره سازی هزاران گیگابایت  اطلاعات، امکان تحلیل‏های کاربردی سریع را ممکن ساخته است.

 

 

 

 مزایایی که انبارسازی داده برای سازمانها دارند بطور خلاصه به شرح زیر است:
دسترسی دقیق تر و سریع تر به اطلاعات به منظور تسهیل پاسخگویی به سوالات مشتریان.
افزایش کیفیت داده و فیلتر سازی داده ها به منظور حذف داده های نامناسب و تکراری.
استخراج و دستکاری سریع داده ها برای تجزیه و تحلیل سودآوری، دسترسی مشتری و مدل سازی حفظ و نگهداری مشتری
ابزارهای تلخیص و تحلیل پیشرفته داده ها برای طراحی گزارشات سطوح بالاتر و امکان دسترسی به جزئیات گزارش.
محاسبه ارزش فعلی  و تخمین ارزش آتی هر مشتری(Chen & Popovich,2003)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

  • دانلود پرسشنامه استاندارد هوش معنوی 42 سوالی

    دانلود پرسشنامه استاندارد هوش معنوی 42 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش معنوی 42 سوالی پرسشنامه هوش معنوی مدیران پرسشنامه برای هوش معنوی پرسشنامه خودسنجی هوش معنوی دانلود پرسشنامه هوش معنوی پرسشنامه مقیاس هوش معنوی پرسشنامه هوش معنوی علی بدیع…

  • پاورپوینت تبار شناسی وهابیت

    پاورپوینت تبار شناسی وهابیت پاورپوینت تبار شناسی وهابیت پاورپوینت درباره  وهابیت دانلود پاورپوینت تبار شناسی وهابیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تبار شناسی وهابیت جهت رشته ی معارف و الهیات در قالب 48  اسلاید و با فرمت pptx به…

  • مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک پیشرفته

    مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک پیشرفته سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پیشرفته دانلود مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک پیشرفته فروش گزارش کار…

  • پایان نامه هنر سفالگری

    پایان نامه هنر سفالگری پایان نامه هنر سفالگری پایان نامه سفالگری پیشینه سفالگری در ایران تاریخچه هنر سفالگری در ایران هنر سفال گری در دوران اسلامی پایان نامه سفالهای دوره هخامنشی پایان نامه سفالهای دوره صفویه پایان نامه سفالهای دوره…

  • پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه

    پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با استاندارد های طراحی موزه آشنایی با استاندارد های طراحی موزه استاندارد های طراحی موزه تحقیق استاندارد های طراحی موزه تعریف موزه اهداف موزه عمده فعاليتهاي موزه انواع…

  • دانلود پاورپوینت عید سعید فطر

    دانلود پاورپوینت عید سعید فطر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عید سعید فطر جهت رشته معارف در 15 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       عید فطر یا عید روزه‌گشا…

  • دانلود پاورپوینت سیستم متدولوژی های سیستمی

    دانلود پاورپوینت سیستم متدولوژی های سیستمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم متدولوژی های سیستمی جهت رشته مدیریت در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       علم سایبرنتیک (Cybernetics):…

  • دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات

    دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات با عنوان اخلاق و اطلاعات اخلاق گرایی اخلاق در رسانه اخلاق روزنامه نگاری قانون آزادی اطلاعات دانلود پایان نامه اخلاق و اطلاعات دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات…

  • پاورپوينت جغرافیای زیستی

    پاورپوينت جغرافیای زیستی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت جغرافیای زیستی جهت رشته جغرافيا قالب 59 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         تقريباً 50 درصد ماده آلي از كربن…

  • پاورپوینت مدلهای سه بعدی در برنامه ریزی جراحی

    پاورپوینت مدلهای سه بعدی در برنامه ریزی جراحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدلهای سه بعدی در برنامه ریزی جراحی جهت رشته ی پزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت تئوری های شهر نشینی

    پاورپوینت تئوری های شهر نشینی پاورپوینت تئوری های شهر نشینی تئوری های شهر نشینی پاورپوینت نظریه های شهر نشینی انواع نظریه شهرنشینی نظریه های کلاسیک شهرنشینی نظریه های جدید شهرنشینی دوره های نظریه کلاسیک نظریه شهرنشینی افلاطون الگوی شهری افلاطون…

  • بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند

    بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند ارزش ویژه برند کاله ارزش ویژه برند در شرکت کاله رابطه ارزش ویژه برند با تعمیم برند بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند پایان نامه ارزش ویژه…

  • دانلود پاورپوینت هوش تجاری BI

    دانلود پاورپوینت هوش تجاری BI دانلود پاورپوینت هوش تجاری پاورپوینت در مورد هوش تجاری دانلود پاورپوینت درباره هوش تجاری پاورپوینت برای هوش تجاری پاورپوینت درباره هوش تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هوش تجاری BI جهت رشته مدیریت بازرگانی…

  • دانلود پاورپوینت آموزش فن گزارش نویسی

    دانلود پاورپوینت آموزش فن گزارش نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فن گزارش نویسی جهت رشته علوم پایه در 23 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       گزارش نویسی…

  • پاورپوینت بیومکانیک کفش دومیدانی

    پاورپوینت بیومکانیک کفش دومیدانی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت بیومکانیک کفش دومیدانی پاورپوینت بیومکانیک کفش دومیدانی بیومکانیک کفش دومیدانی بیومکانیک کفش ورزشی پاورپوینت آماده درس بیومکانیک ورزشی کفش دو روش های متفاوت دویدن وزن کفش میزان سختی تخت کفش قابلیت…

  • پاورپوینت بودیسم و تاریخچه ی آن

    پاورپوینت بودیسم و تاریخچه ی آن پاورپوینت پیدایش بودیسم پاورپوینت تاریخچه ی بودیسم پاورپوینت درباره ی آیین بودا دانلود پاورپوینت بودیسم و تاریخچه ی آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بودیسم و تاریخچه ی آن جهت رشته ی معارف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین 46 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین 46 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین مبانی نظری زنجیره تامین پیشینه تحقیق زنجیره تامین پیشینه داخلی زنجیره تامین پیشینه خارجی زنجیره تامین پیشینه پژوهش زنجیره تامین پیشینه نظری…

  • مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی

    مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی حجاب پوشش فرهنگ برهنگی دانلود مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه الهیات و معارف اسلامی…

  • بررسی عناصر آموزش مجازی و شیوه های ارائه آن

    بررسی عناصر آموزش مجازی و شیوه های ارائه آن عناصر آموزش مجازی پایان نامه آموزش مجازی پایان نامه آموزش الکترونیکی شیوه های آموزش مجازی نظریه های فناوری آموزشی بررسی استانداردهای آموزش و فراگیر الکترونیکی رفتن به سايت اصلي هدف از…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت

    دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت پاورپوینت سلامت پاورپوینت نظام سلامت پاورپوینت تاریخچه ی نظام سلامت پاورپوینت شبکه سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت در قالب 136 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران

    عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران نقدینگی منابع و مصارف مدیریت نقدینگی رگرسیون چندگانه بانک توسعه صادرات ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد عوامل موثر بر نقدینگی بانک توسعه صادرات ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد…

  • ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان

    ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان رضایت شغلی عملکرد کارکنان عوامل موثر رضایت شغلی ابعاد موثر بر عملکرد کارکنان ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری اضطراب امتحان

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری اضطراب امتحان فصل دوم پایان نامه اضطراب امتحان مبانی نظری اضطراب امتحان پیشینه تحقیق اضطراب امتحان پیشینه داخلی اضطراب امتحان پیشینه خارجی اضطراب امتحان پیشینه پژوهش اضطراب امتحان پیشینه نظری اضطراب امتحان ادبیات نظری اضطراب…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بسط برند مبانی نظری بسط برند دانلود مبانی نظری بسط برند پیشینه تحقیق بسط برند ادبیات نظری بسط برند فصل دوم پایان نامه بسط برند مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند ادبیات و مبانی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی

    دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه و کارآفرینی پاورپوینت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی جهت رشته مدیریت در قالب 60…

  • دانلود پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روشهای تحقیق در بازاریابی

    دانلود پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روشهای تحقیق در بازاریابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی و روشهای تحقیق در بازاریابی جهت رشته مدیریت 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • فایل خلاصه پاسخ به سوالات درس بازارها و نهادهای مالی

    فایل خلاصه پاسخ به سوالات درس بازارها و نهادهای مالی پاسخ به سوالات درس بازارها و نهادهای مالی رفتن به سایت اصلی فایل خلاصه پاسخ به سوالات درس بازارها و نهادهای مالی 24 صفحه pdf مناسب دانشجویان کارشناسی حسابداری و…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان

    پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال فرهنگ سازمانی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش رابطه فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش بررسی استقرار مدیریت دانش در شهرداری تهران بررسی فرهنگ سازمانی…

  • بررسی و تشریح نظریه های استرس

    بررسی و تشریح نظریه های استرس کلمات کلیدی : نظریه های استرس استرس و نظریه های آن بررسی نظریه های استرس تعریف استرس چیست تعریف علمی استرس تحقیق کامل نظریه های استرس استرس چیست و چگونه ایجاد میشود رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت سیستم های دودویی

    دانلود پاورپوینت سیستم های دودویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های دودویی جهت رشته کامپیوتر در 304 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سیستم عددی دو دویی یا…

  • پیش شرط های اعمال موثر مجازات های جایگزین حبس و قواعد مشترک ناظر بر آن

    پیش شرط های اعمال موثر مجازات های جایگزین حبس و قواعد مشترک ناظر بر آن مجازات های جایگزین حبس مجازاتهای جایگزین حبس طبق قانون جدید مجازاتهای جایگزین حبس در قانون مجازات اسلامی مجازات های جایگزین حبس در ایران پایان نامه…

  • پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع رگرسيون بر روي متغير وابسته موهومي

    پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع رگرسيون بر روي متغير وابسته موهومي کلمات کلیدی : پاورپوینت رگرسيون بر روي متغير وابسته موهومي پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب اقتصاد…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیاز متوازن دانلود پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه کارت امتیازی متوازن رایگان نمونه پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن…

  • دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن ساسانیان

    دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن ساسانیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن ساسانیان جهت رشته تاریخ در88 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اردشیر 7 قوم از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی عزت نفس 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی عزت نفس 58 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عزت نفس مبانی نظری عزت نفس پیشینه تحقیق عزت نفس پیشینه داخلی عزت نفس پیشینه خارجی عزت نفس پیشینه پژوهش عزت…